Mielenkiintoista seurata miten tällä palstalla suhtaudutaan yksinäisten naisten lapsen hankintaan. Ihmiset näkevät että muumimukihommailut yms. ovat jotain todella sairasta ja välinpitämätöntä. Osa ihmisistä näkee tällaisena varmasti spermapankkiin luovuttamisenkin.
Eikai tuo nyt niin ihmeellistä ole jos joku nainen haluaa lapsen yksin. Itse olen kasvanut yksinhuoltajaperheessä ja ei kyllä ole ollut mitään moitittavaa.
Geenit ovat moninaisia ja sehän nähdään ihan eläimilläkin, että vaikka kuinka hyvä isä ja äiti olisi niin ei se ole tae jälkeläisen onnistumisesta. Ihmisellä asia vielä monimutkaisempaa.
Kuitenkin katsoisin että on fiksua valita lisääntymiskumppaninsa tarkoin. Naisillahan tähän on varsinkin hyvät mahdollisuudet ja niin kuuluu ollakin. Eikös aviossa syntyneistäkin jonkinmoinen joukko ole muilta kuin omalta mieheltä geeninsä saaneita;)
Mutta laatuun olsi minusta aiheellista kiinnittää huomiota. Onhan meitä suomalaisia niin monenmoista ja kaikenlaisia perinnöllisiä sairauksia löytyy. Geenitestit olisivat hyvästä ja itse menisin, jos vielä aikoisin lisääntyä.
Mutta periaatteessa kuitenkin, vapaan naisen on helppo saada itselleen hyvä mies luonnollisesti tai muumimukin kautta. Vaikka me miehet olisimme kuinka fiksuja ja kouluttautuneita tahansa, olemme varsin valmiita suvun jatkamishommiin, jos vaan yhtään kiinnostava, kiinnostunut kumppani löytyy... Hyvä vähän tutustua luonteeseen ja katsoa että mies on rakenteellisesti hyvä ja ei olisi pahoja sairauksia suvussa.
Hyvää isää kannattaa valita;)
1
248
Vastaukset
- HalustaTehty
Mielenkiintoista seurata miten tällä palstalla suhtaudutaan yksinäisten "viranomais-" menettelyssä tarkoitushakuisesti
omista lapsistaan vieraannutettujan miesten elämään- ja
lapsen hankintaan perättömin lausumin, selvityksin lapsen
olosuhteista. Ihmiset näkevät että muumi"viranomais-" vieraannutusmukihommailut yms. ovat jotain todella sairas
ta ja välinpitämätöntä. Osa ihmisistä näkee tällaisena var-
masti narsisti"viranomais-"pankkiin luovuttamisenkin.
Ei kai tuo nyt niin ihmeellistä ole jos joku mies haluaa lapsen
yksin. ilman vieraannuttaja "äitiä- ja viranomaisia".
Itse olen kasvanut tarkoitushakuisessa "lastensuojelun-" järjestämässä vieraannutus "yksinhuoltaja-" perheessä ja ei
kyllä ole ollut mitään mukavaa.
Geenit ovat moninaisia ja sehän nähdään ihan eläimilläkin,
että vaikka kuinka hyvä isä ja äiti olisi niin ei se ole tae
jälkeläisen onnistumisesta. Ihmisellä asia vielä monimutkaisempaa.
Kuitenkin katsoisin että on fiksua valita lisääntymiskumppaninsa tarkoin. Miehillähän tähän on varsinkin hyvät mahdollisuudet ja
niin kuuluu ollakin; toisin kuin valehtelevilla, tarkoitushakuisilla "viranomais-" vieraannuttaja "äideillä- ja viranomaisilla". Eikös aviossa syntyneistäkin jonkinmoinen joukko ole muilta kuin omal-
ta äidiltään geeninsä saaneita;)
Mutta laatuun olsi minusta aiheellista kiinnittää huomiota. Onhan meitä suomalaisia niin monenmoista ja kaikenlaisia perinnöllisiä sairauksia löytyy. Geenitestit olisivat hyvästä ja itse menisin, jos vielä aikoisin lisääntyä.
Mutta periaatteessa kuitenkin, vapaan miehen on helppo saada itselleen hyvä nainen luonnollisesti ilman muumi"viranomais-" vieraannutusmukimenetelmiä. Vaikka miehet olisivat kuinka fik-
suja- ja kouluttautuneita tahansa, ovat varsin valmiita suvun jat-kamishommiin, jos vaan yhtään kiinnostava, kiinnostunut kump-pani löytyy... Hyvä vähän tutustua luonteeseen ja katsoa että
nainen on täyspäinen, on rakenteellisesti hyvä ja ei olisi pahoja lapsen tarkoitushakuisia vieraannuttamissairauksia suvussa pe-rättömin selvityksin- lausumin tuomioistuimessa lapsen olosuh-teista-.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1034563Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743831335- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091052Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86950Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11882- 64866
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10837