Mielenkiintoista seurata miten tällä palstalla suhtaudutaan yksinäisten naisten lapsen hankintaan. Ihmiset näkevät että muumimukihommailut yms. ovat jotain todella sairasta ja välinpitämätöntä. Osa ihmisistä näkee tällaisena varmasti spermapankkiin luovuttamisenkin.
Eikai tuo nyt niin ihmeellistä ole jos joku nainen haluaa lapsen yksin. Itse olen kasvanut yksinhuoltajaperheessä ja ei kyllä ole ollut mitään moitittavaa.
Geenit ovat moninaisia ja sehän nähdään ihan eläimilläkin, että vaikka kuinka hyvä isä ja äiti olisi niin ei se ole tae jälkeläisen onnistumisesta. Ihmisellä asia vielä monimutkaisempaa.
Kuitenkin katsoisin että on fiksua valita lisääntymiskumppaninsa tarkoin. Naisillahan tähän on varsinkin hyvät mahdollisuudet ja niin kuuluu ollakin. Eikös aviossa syntyneistäkin jonkinmoinen joukko ole muilta kuin omalta mieheltä geeninsä saaneita;)
Mutta laatuun olsi minusta aiheellista kiinnittää huomiota. Onhan meitä suomalaisia niin monenmoista ja kaikenlaisia perinnöllisiä sairauksia löytyy. Geenitestit olisivat hyvästä ja itse menisin, jos vielä aikoisin lisääntyä.
Mutta periaatteessa kuitenkin, vapaan naisen on helppo saada itselleen hyvä mies luonnollisesti tai muumimukin kautta. Vaikka me miehet olisimme kuinka fiksuja ja kouluttautuneita tahansa, olemme varsin valmiita suvun jatkamishommiin, jos vaan yhtään kiinnostava, kiinnostunut kumppani löytyy... Hyvä vähän tutustua luonteeseen ja katsoa että mies on rakenteellisesti hyvä ja ei olisi pahoja sairauksia suvussa.
Hyvää isää kannattaa valita;)
1
262
Vastaukset
- HalustaTehty
Mielenkiintoista seurata miten tällä palstalla suhtaudutaan yksinäisten "viranomais-" menettelyssä tarkoitushakuisesti
omista lapsistaan vieraannutettujan miesten elämään- ja
lapsen hankintaan perättömin lausumin, selvityksin lapsen
olosuhteista. Ihmiset näkevät että muumi"viranomais-" vieraannutusmukihommailut yms. ovat jotain todella sairas
ta ja välinpitämätöntä. Osa ihmisistä näkee tällaisena var-
masti narsisti"viranomais-"pankkiin luovuttamisenkin.
Ei kai tuo nyt niin ihmeellistä ole jos joku mies haluaa lapsen
yksin. ilman vieraannuttaja "äitiä- ja viranomaisia".
Itse olen kasvanut tarkoitushakuisessa "lastensuojelun-" järjestämässä vieraannutus "yksinhuoltaja-" perheessä ja ei
kyllä ole ollut mitään mukavaa.
Geenit ovat moninaisia ja sehän nähdään ihan eläimilläkin,
että vaikka kuinka hyvä isä ja äiti olisi niin ei se ole tae
jälkeläisen onnistumisesta. Ihmisellä asia vielä monimutkaisempaa.
Kuitenkin katsoisin että on fiksua valita lisääntymiskumppaninsa tarkoin. Miehillähän tähän on varsinkin hyvät mahdollisuudet ja
niin kuuluu ollakin; toisin kuin valehtelevilla, tarkoitushakuisilla "viranomais-" vieraannuttaja "äideillä- ja viranomaisilla". Eikös aviossa syntyneistäkin jonkinmoinen joukko ole muilta kuin omal-
ta äidiltään geeninsä saaneita;)
Mutta laatuun olsi minusta aiheellista kiinnittää huomiota. Onhan meitä suomalaisia niin monenmoista ja kaikenlaisia perinnöllisiä sairauksia löytyy. Geenitestit olisivat hyvästä ja itse menisin, jos vielä aikoisin lisääntyä.
Mutta periaatteessa kuitenkin, vapaan miehen on helppo saada itselleen hyvä nainen luonnollisesti ilman muumi"viranomais-" vieraannutusmukimenetelmiä. Vaikka miehet olisivat kuinka fik-
suja- ja kouluttautuneita tahansa, ovat varsin valmiita suvun jat-kamishommiin, jos vaan yhtään kiinnostava, kiinnostunut kump-pani löytyy... Hyvä vähän tutustua luonteeseen ja katsoa että
nainen on täyspäinen, on rakenteellisesti hyvä ja ei olisi pahoja lapsen tarkoitushakuisia vieraannuttamissairauksia suvussa pe-rättömin selvityksin- lausumin tuomioistuimessa lapsen olosuh-teista-.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2712360En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831031Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581031- 1081000
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi81941- 44861
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa21848Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67756- 33697
Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä299694