Hyvää isää kannattaa valita;)

HalustaTehty

Mielenkiintoista seurata miten tällä palstalla suhtaudutaan yksinäisten naisten lapsen hankintaan. Ihmiset näkevät että muumimukihommailut yms. ovat jotain todella sairasta ja välinpitämätöntä. Osa ihmisistä näkee tällaisena varmasti spermapankkiin luovuttamisenkin.

Eikai tuo nyt niin ihmeellistä ole jos joku nainen haluaa lapsen yksin. Itse olen kasvanut yksinhuoltajaperheessä ja ei kyllä ole ollut mitään moitittavaa.

Geenit ovat moninaisia ja sehän nähdään ihan eläimilläkin, että vaikka kuinka hyvä isä ja äiti olisi niin ei se ole tae jälkeläisen onnistumisesta. Ihmisellä asia vielä monimutkaisempaa.

Kuitenkin katsoisin että on fiksua valita lisääntymiskumppaninsa tarkoin. Naisillahan tähän on varsinkin hyvät mahdollisuudet ja niin kuuluu ollakin. Eikös aviossa syntyneistäkin jonkinmoinen joukko ole muilta kuin omalta mieheltä geeninsä saaneita;)

Mutta laatuun olsi minusta aiheellista kiinnittää huomiota. Onhan meitä suomalaisia niin monenmoista ja kaikenlaisia perinnöllisiä sairauksia löytyy. Geenitestit olisivat hyvästä ja itse menisin, jos vielä aikoisin lisääntyä.

Mutta periaatteessa kuitenkin, vapaan naisen on helppo saada itselleen hyvä mies luonnollisesti tai muumimukin kautta. Vaikka me miehet olisimme kuinka fiksuja ja kouluttautuneita tahansa, olemme varsin valmiita suvun jatkamishommiin, jos vaan yhtään kiinnostava, kiinnostunut kumppani löytyy... Hyvä vähän tutustua luonteeseen ja katsoa että mies on rakenteellisesti hyvä ja ei olisi pahoja sairauksia suvussa.

1

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HalustaTehty

Mielenkiintoista seurata miten tällä palstalla suhtaudutaan yksinäisten "viranomais-" menettelyssä tarkoitushakuisesti
      omista lapsistaan vieraannutettujan miesten elämään- ja
      lapsen hankintaan perättömin lausumin, selvityksin lapsen
      olosuhteista. Ihmiset näkevät että muumi"viranomais-" vieraannutusmukihommailut yms. ovat jotain todella sairas
      ta ja välinpitämätöntä. Osa ihmisistä näkee tällaisena var-
      masti narsisti"viranomais-"pankkiin luovuttamisenkin.

Ei kai tuo nyt niin ihmeellistä ole jos joku mies haluaa lapsen
      yksin. ilman vieraannuttaja "äitiä- ja viranomaisia".
      Itse olen kasvanut tarkoitushakuisessa "lastensuojelun-" järjestämässä vieraannutus "yksinhuoltaja-" perheessä ja ei
      kyllä ole ollut mitään mukavaa.

Geenit ovat moninaisia ja sehän nähdään ihan eläimilläkin,
      että vaikka kuinka hyvä isä ja äiti olisi niin ei se ole tae
      jälkeläisen onnistumisesta. Ihmisellä asia vielä monimutkaisempaa.

Kuitenkin katsoisin että on fiksua valita lisääntymiskumppaninsa tarkoin. Miehillähän tähän on varsinkin hyvät mahdollisuudet ja
      niin kuuluu ollakin; toisin kuin valehtelevilla, tarkoitushakuisilla "viranomais-" vieraannuttaja "äideillä- ja viranomaisilla". Eikös aviossa syntyneistäkin jonkinmoinen joukko ole muilta kuin omal-
      ta äidiltään geeninsä saaneita;)

Mutta laatuun olsi minusta aiheellista kiinnittää huomiota. Onhan meitä suomalaisia niin monenmoista ja kaikenlaisia perinnöllisiä sairauksia löytyy. Geenitestit olisivat hyvästä ja itse menisin, jos vielä aikoisin lisääntyä.

Mutta periaatteessa kuitenkin, vapaan miehen on helppo saada itselleen hyvä nainen luonnollisesti ilman muumi"viranomais-" vieraannutusmukimenetelmiä. Vaikka miehet olisivat kuinka fik-
      suja- ja kouluttautuneita tahansa, ovat varsin valmiita suvun jat-kamishommiin, jos vaan yhtään kiinnostava, kiinnostunut kump-pani löytyy... Hyvä vähän tutustua luonteeseen ja katsoa että
      nainen on täyspäinen, on rakenteellisesti hyvä ja ei olisi pahoja lapsen tarkoitushakuisia vieraannuttamissairauksia suvussa pe-rättömin selvityksin- lausumin tuomioistuimessa lapsen olosuh-teista-.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      181
      8387
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4558
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4118
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3562
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3136
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2870
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2586
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      35
      2288
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2046
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2043
    Aihe