Mielenkiintoista seurata miten tällä palstalla suhtaudutaan yksinäisten naisten lapsen hankintaan. Ihmiset näkevät että muumimukihommailut yms. ovat jotain todella sairasta ja välinpitämätöntä. Osa ihmisistä näkee tällaisena varmasti spermapankkiin luovuttamisenkin.
Eikai tuo nyt niin ihmeellistä ole jos joku nainen haluaa lapsen yksin. Itse olen kasvanut yksinhuoltajaperheessä ja ei kyllä ole ollut mitään moitittavaa.
Geenit ovat moninaisia ja sehän nähdään ihan eläimilläkin, että vaikka kuinka hyvä isä ja äiti olisi niin ei se ole tae jälkeläisen onnistumisesta. Ihmisellä asia vielä monimutkaisempaa.
Kuitenkin katsoisin että on fiksua valita lisääntymiskumppaninsa tarkoin. Naisillahan tähän on varsinkin hyvät mahdollisuudet ja niin kuuluu ollakin. Eikös aviossa syntyneistäkin jonkinmoinen joukko ole muilta kuin omalta mieheltä geeninsä saaneita;)
Mutta laatuun olsi minusta aiheellista kiinnittää huomiota. Onhan meitä suomalaisia niin monenmoista ja kaikenlaisia perinnöllisiä sairauksia löytyy. Geenitestit olisivat hyvästä ja itse menisin, jos vielä aikoisin lisääntyä.
Mutta periaatteessa kuitenkin, vapaan naisen on helppo saada itselleen hyvä mies luonnollisesti tai muumimukin kautta. Vaikka me miehet olisimme kuinka fiksuja ja kouluttautuneita tahansa, olemme varsin valmiita suvun jatkamishommiin, jos vaan yhtään kiinnostava, kiinnostunut kumppani löytyy... Hyvä vähän tutustua luonteeseen ja katsoa että mies on rakenteellisesti hyvä ja ei olisi pahoja sairauksia suvussa.
Hyvää isää kannattaa valita;)
1
202
Vastaukset
- HalustaTehty
Mielenkiintoista seurata miten tällä palstalla suhtaudutaan yksinäisten "viranomais-" menettelyssä tarkoitushakuisesti
omista lapsistaan vieraannutettujan miesten elämään- ja
lapsen hankintaan perättömin lausumin, selvityksin lapsen
olosuhteista. Ihmiset näkevät että muumi"viranomais-" vieraannutusmukihommailut yms. ovat jotain todella sairas
ta ja välinpitämätöntä. Osa ihmisistä näkee tällaisena var-
masti narsisti"viranomais-"pankkiin luovuttamisenkin.
Ei kai tuo nyt niin ihmeellistä ole jos joku mies haluaa lapsen
yksin. ilman vieraannuttaja "äitiä- ja viranomaisia".
Itse olen kasvanut tarkoitushakuisessa "lastensuojelun-" järjestämässä vieraannutus "yksinhuoltaja-" perheessä ja ei
kyllä ole ollut mitään mukavaa.
Geenit ovat moninaisia ja sehän nähdään ihan eläimilläkin,
että vaikka kuinka hyvä isä ja äiti olisi niin ei se ole tae
jälkeläisen onnistumisesta. Ihmisellä asia vielä monimutkaisempaa.
Kuitenkin katsoisin että on fiksua valita lisääntymiskumppaninsa tarkoin. Miehillähän tähän on varsinkin hyvät mahdollisuudet ja
niin kuuluu ollakin; toisin kuin valehtelevilla, tarkoitushakuisilla "viranomais-" vieraannuttaja "äideillä- ja viranomaisilla". Eikös aviossa syntyneistäkin jonkinmoinen joukko ole muilta kuin omal-
ta äidiltään geeninsä saaneita;)
Mutta laatuun olsi minusta aiheellista kiinnittää huomiota. Onhan meitä suomalaisia niin monenmoista ja kaikenlaisia perinnöllisiä sairauksia löytyy. Geenitestit olisivat hyvästä ja itse menisin, jos vielä aikoisin lisääntyä.
Mutta periaatteessa kuitenkin, vapaan miehen on helppo saada itselleen hyvä nainen luonnollisesti ilman muumi"viranomais-" vieraannutusmukimenetelmiä. Vaikka miehet olisivat kuinka fik-
suja- ja kouluttautuneita tahansa, ovat varsin valmiita suvun jat-kamishommiin, jos vaan yhtään kiinnostava, kiinnostunut kump-pani löytyy... Hyvä vähän tutustua luonteeseen ja katsoa että
nainen on täyspäinen, on rakenteellisesti hyvä ja ei olisi pahoja lapsen tarkoitushakuisia vieraannuttamissairauksia suvussa pe-rättömin selvityksin- lausumin tuomioistuimessa lapsen olosuh-teista-.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .975248Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453553Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382467Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2481513Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 831275
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1361125