Mielenkiintoista seurata miten tällä palstalla suhtaudutaan yksinäisten naisten lapsen hankintaan. Ihmiset näkevät että muumimukihommailut yms. ovat jotain todella sairasta ja välinpitämätöntä. Osa ihmisistä näkee tällaisena varmasti spermapankkiin luovuttamisenkin.
Eikai tuo nyt niin ihmeellistä ole jos joku nainen haluaa lapsen yksin. Itse olen kasvanut yksinhuoltajaperheessä ja ei kyllä ole ollut mitään moitittavaa.
Geenit ovat moninaisia ja sehän nähdään ihan eläimilläkin, että vaikka kuinka hyvä isä ja äiti olisi niin ei se ole tae jälkeläisen onnistumisesta. Ihmisellä asia vielä monimutkaisempaa.
Kuitenkin katsoisin että on fiksua valita lisääntymiskumppaninsa tarkoin. Naisillahan tähän on varsinkin hyvät mahdollisuudet ja niin kuuluu ollakin. Eikös aviossa syntyneistäkin jonkinmoinen joukko ole muilta kuin omalta mieheltä geeninsä saaneita;)
Mutta laatuun olsi minusta aiheellista kiinnittää huomiota. Onhan meitä suomalaisia niin monenmoista ja kaikenlaisia perinnöllisiä sairauksia löytyy. Geenitestit olisivat hyvästä ja itse menisin, jos vielä aikoisin lisääntyä.
Mutta periaatteessa kuitenkin, vapaan naisen on helppo saada itselleen hyvä mies luonnollisesti tai muumimukin kautta. Vaikka me miehet olisimme kuinka fiksuja ja kouluttautuneita tahansa, olemme varsin valmiita suvun jatkamishommiin, jos vaan yhtään kiinnostava, kiinnostunut kumppani löytyy... Hyvä vähän tutustua luonteeseen ja katsoa että mies on rakenteellisesti hyvä ja ei olisi pahoja sairauksia suvussa.
Hyvää isää kannattaa valita;)
1
316
Vastaukset 1
- HalustaTehty
Mielenkiintoista seurata miten tällä palstalla suhtaudutaan yksinäisten "viranomais-" menettelyssä tarkoitushakuisesti
omista lapsistaan vieraannutettujan miesten elämään- ja
lapsen hankintaan perättömin lausumin, selvityksin lapsen
olosuhteista. Ihmiset näkevät että muumi"viranomais-" vieraannutusmukihommailut yms. ovat jotain todella sairas
ta ja välinpitämätöntä. Osa ihmisistä näkee tällaisena var-
masti narsisti"viranomais-"pankkiin luovuttamisenkin.
Ei kai tuo nyt niin ihmeellistä ole jos joku mies haluaa lapsen
yksin. ilman vieraannuttaja "äitiä- ja viranomaisia".
Itse olen kasvanut tarkoitushakuisessa "lastensuojelun-" järjestämässä vieraannutus "yksinhuoltaja-" perheessä ja ei
kyllä ole ollut mitään mukavaa.
Geenit ovat moninaisia ja sehän nähdään ihan eläimilläkin,
että vaikka kuinka hyvä isä ja äiti olisi niin ei se ole tae
jälkeläisen onnistumisesta. Ihmisellä asia vielä monimutkaisempaa.
Kuitenkin katsoisin että on fiksua valita lisääntymiskumppaninsa tarkoin. Miehillähän tähän on varsinkin hyvät mahdollisuudet ja
niin kuuluu ollakin; toisin kuin valehtelevilla, tarkoitushakuisilla "viranomais-" vieraannuttaja "äideillä- ja viranomaisilla". Eikös aviossa syntyneistäkin jonkinmoinen joukko ole muilta kuin omal-
ta äidiltään geeninsä saaneita;)
Mutta laatuun olsi minusta aiheellista kiinnittää huomiota. Onhan meitä suomalaisia niin monenmoista ja kaikenlaisia perinnöllisiä sairauksia löytyy. Geenitestit olisivat hyvästä ja itse menisin, jos vielä aikoisin lisääntyä.
Mutta periaatteessa kuitenkin, vapaan miehen on helppo saada itselleen hyvä nainen luonnollisesti ilman muumi"viranomais-" vieraannutusmukimenetelmiä. Vaikka miehet olisivat kuinka fik-
suja- ja kouluttautuneita tahansa, ovat varsin valmiita suvun jat-kamishommiin, jos vaan yhtään kiinnostava, kiinnostunut kump-pani löytyy... Hyvä vähän tutustua luonteeseen ja katsoa että
nainen on täyspäinen, on rakenteellisesti hyvä ja ei olisi pahoja lapsen tarkoitushakuisia vieraannuttamissairauksia suvussa pe-rättömin selvityksin- lausumin tuomioistuimessa lapsen olosuh-teista-.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 671131
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️43833- 69782
- 80766
- 149736
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37685Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)79685- 64683
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k202586Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m117578Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?11574Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19555- 52539
Sara Sieppi ja hissi tänään
Voi helvetin helvetti. Nytkö tätä naikkosta täytyy palvoa ja antaa etuoikeus hissiin, kun hän on vääntänyt kakaran maail115515- 90498
Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18490Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline114465YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene25446Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto65441Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet144427