Recipient address rejected: Blocked due to restrictions, come back later.
Jos postilaatikko rupeaa olemaan täynnä noin 90%. Voiko se vaikuttaa siihen ettei voi lähettää postia?
Postinkoko
5
489
Vastaukset
- Eli-siis-vaikuttaa
Postilaatikon koko on rajattu. Tarkoittaa siis saapuneen postin sekä lähtevän postin yhteenlaskettua määrää eli kokoa. Vaikka lehetystä ei viedäkään Lähetettyjen kansioon, lasketaan lähtevän koko lähetyshetkellä postilaatikon kokonaiskokoon.
Mutta kun voin saada mutta en voi lähettää. Olen myös poistanut postia.
Virhe
Viestiä ei voitu lähettää seuraaville vastaanottajille: [jukka-qwerty <[email protected]>](571 - 571 5.7.1 <[email protected]>: Recipient address rejected: Blocked due to restrictions, come back later.
)- Eli-siis-vaikuttaa
Vastaus on joa annettu. Jos et ymmärtänyt tai jäi jotain epäselvää,kysy ylläpidolta. He tosin eivät vastaa, mutta voithan kysyä...
- Riitta__
Virheviestin mukaan vastaanottajan osoite hylätty : se on estetty rajoitusten vuoksi. - Kokeile oman postisi toimintaa lähettämällä testiviesti itsellesi.
- Anonyymi
Laita posti uudelleen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474055- 1314011
- 693793
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262968Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72567Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332379- 282252
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501849