Eliisa on Törkeä !

SaunottajaPaska

1,5 vuotta sitten sovin ilmaisesta paperilaskusta, sopimuksen loppuun (2 vuotta) Kirjallisesti.
Homma toimi 1,5 v hyvin, paperilaskusta ei laskutettu, kunnes Eliisa ilmoittamatta yksipuolisesti alkoi laskuttamaan paperilaskusta ?? mukaan tuli vielä laskutus huomautuslaskusta ??

EnKOSKAAN; ENIKINÄ tule tarvitsemaan Eliisan röyhkeyttä. Eliisa ei näköjään tarvitse pienkuluttajia...... pienkuluttajana en tarvitse Eliisaa.

En vielä koskaan tavannut noin yksipuolista ROSVOUSTA ! Ei pikku ihmisellä ole varaa lähteä käräjöimään...... mutta harmia Eliisalle tulee taatusti muuta kautta. !!

15

500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghjghjghjghjghjghjgh

      no voi harmi, että Eli_i_sa on sellainen...

      Myös Elisa harrastaa samaa toimintaa...

    • atk-epävarmaa

      Soita heille, varmaan joku sekaannus.

    • poispaperilaskut

      Hyvinhän sulla näkyy netti toimivan kun tänne pääset kirjoittelemaan niin mitä ihmettä varten sitä paperilaskua tarvitset. Verkkopankissa varmaan sen kuitenkin maksat, vai vietkö ihan pankin tiskille?

      Itse en halua yhtään paperilaskua maksoi ne tai ei, e-laskut tulee suoraan verkkopankkiin ja sieltä vaan käy vahvistamassa kun haluaa maksaa.

    • Moikka!

      Sovituista asioista toki pidetään kiinni, pahoitteluni jos tässä on meidän puolelta tullut sekaannus. :( Laittaisitko meille yksityisviestiä esim Facebookin kautta http://m.me/elisasuomi , niin päästään selvittämään tilannetta? Meille voi toki myös soittaa tai asioida vaikkapa chatissa. :)

      Niina / Elisan sometiimi

      • SaunottajaPaska

        Olen jo päättänyt poistua ikuiseksi ajoiksi Eliisan "palveluista", miten te oletatte että kaikki ovat Facebookissa ? Puhe-elimitse teille ei pääse ! En minä vanhuksena tarvitse tommosta paskaa tolla hinnalla ! Haistakaa vittu koko Eliisa, ikuisesti !


      • EmpiväElisanNaruttama

        Veit jalat suustani, SaunottajaPoika. (Ja tekoäly jo moittii sanasta jalat ja suustani.)


      • khfjsdhfhsdg

        Teidän TÄYTYY todella tajuta, ettei kaikki voi eikä HALUA käyttää yksityisasioita ja roskaa levittelevää facebookkia!


    • spitfire

      No jopa on löytynyt uusi sylkykuppi Microsoftin lisäksi. Yksitoikkoiseltahan tuo "keskustelu" pidemmän aikaa vaikuttanutkin.

    • onmuutki

      Telia velottaa 15 euroa yritysasiakkaitten paperipostituksesta. Taitaa muiolle olla alle 5e
      tai 3e. En tiiä tarkkaan. Mutta vaihtakaa digitaaliseksi. Ilmasta.

    • Zylexinkö

      Minulla Elisan päivitys muutti netin toooosi hitaaksi :( Sainkin palstalta neuvon, että pyydän Elisaa asentamaan sen vanhan päivityksen takaisin...Joskus kuulema sattuu...tällastakin. En ole varma, mutta käsitin, että Elisa Viihteen modeemi vaikuttaisi asiaan. Olikohan virhe ottaa koko Viihdettä? Tällainen yksinkertainen täti haluaa vain, että kaikki TOIMII, jokainen laite sun muu vekotin.
      Tällaisissa tapauksissa se KOHTUUhintainen puhelu olisi todellakin tehokkain ja asiakkaalle helpoin tapa hoitaa tämä (asiakkaasta riippumaton) ikävä tilanne.
      Mutta ei, faceen vaan. No en ole enkä mene.

    • elsanet

      Joudutko maksamaan mainoskiellosta Elisa/saunalahti

    • viestillä.korjattu

      Minullekin tuli silloin aikoinaan laskussa yllättäen lisäkulu paperilaskusta , enkä löytänyt tiedotetta asiasta. Laitoin viestin Elisalle ja kerroin että tuosta en tiennyt ja että jos olisin tiennyt, en olisi jatkanut paperilaskua. Sain jättää pois sen paperilaskulisän ja samalla muutettiin niin, että lasku tulee sähköpostiin ja tekstiviestillä. Helposti onnistui muutos enkä halunnut vaihtaa operaattoria eikä olisi ollut järkeviä vaihtoehtojakaan, kun heiltä tulee meidän taloyhtiöön valokuitu ja kaapeli-tv.

      • Vanhassa_vara_parempi

        Eli suostuit e-laskun tyrkytykseen! Itse otan paperilla koska sattunut että yritetään karhuta yli 4v vanhaa "maksamatonta" laskua jota ei heiltä enää löydy mutta onneksi oli paperilla ja maksukuitti nidottuna kiinni. Entä kun sähkö/netti ei toimi, kuinka laskut sitten tulee?


      • feafs
        Vanhassa_vara_parempi kirjoitti:

        Eli suostuit e-laskun tyrkytykseen! Itse otan paperilla koska sattunut että yritetään karhuta yli 4v vanhaa "maksamatonta" laskua jota ei heiltä enää löydy mutta onneksi oli paperilla ja maksukuitti nidottuna kiinni. Entä kun sähkö/netti ei toimi, kuinka laskut sitten tulee?

        Sähköpostilasku ei ole e-lasku. E-lasku tulee suoraan verkkopankkiin, ja e-laskusopimus tehdään pankin kanssa. E-lasku on kyllä ehdottomasti kätevin ja helpoin tapa vastaanottaa laskut, ellei tapanasi ole maksaa laskua vaihtelevasti eri pankeissa olevilta tileiltä.

        E-laskun voit laittaa maksuun automaattisesti, manuaalisen hyväksynnän jälkeen tai niin että vain tietyn rajan ylittävät laskut vaativat manuaalisen hyväksynnän ja sitä pienemmät maksetaan automaattisesti (kätevää silloin, kun laskut ovat normaalisti vakiosuuruisia).

        E-lasku on helppo tallentaa omaan arkistoon pdf-muodossa. Sama koskee tietysti myös sähköpostiin tullutta laskua. Kun lisäksi pidät oman tietokoneen varmuuskopiot ajan tasalla (tämähän pitäisi olla itsestään selvää), sinulla pysyy myös laskuarkisto aina tallessa.


    • eikoskaan

      Mulle ei koskaan tule saunalahtea tai elisaa. Kuolinpesän laskut maksoin noin 400€ pois ja kyselin onko kaikki ok. Vastaus kaikki on ok, mutta 4 kk kuluttua tuli ulosmittaus, kiistin sen ja ilmoitin, että näyttövelvollisuus on nyt teillä. He kertoivat, että ovat kirjanneet asian myyntitappiotilille ja siksi noin, että sillee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2486
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1372
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe