Antaisitko pettämisen

Kysyn_nyt

Anteeksi????????

24

481

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KirjoitanNyt

En tiedä. Antaisitko sinä?

• eiseolemaailmanloppu

Jos toinen on vaikuttaa minusta vilpittömältä pyytäessään anteeksi niin antaisin.

• Knainen

Anteeksi voin antaa mutta suhdetta en jatka.

Tiedän että petos merkitsee suhteen vakavia ongelmia ja se ei pakosti jää kertaan jos ei tule voimakasta tunne-elämää ja totuttuja elämän raameja ravistelevia seuraamuksia.

Opitaan vain salaileen paremmin. Totuttu tapa ratkoa parisuhteen ongelmia jää ihan pinttyneeksi tavaksi jos se koetaan oloa edes hetkeksi helpottavasti joten ainoa keino katkaista vääränlaisen ongelmanratkaisutavan on antaa voimakkaita seuraamuksia teoista

Sekin riittää että arki muuttuu esim. Liitossa asumisesta yksin asumiseen ja siihen että joutuu hyväksyyn että se kumppani ei olekaan enää yksinoikeudella oma, vaan nyt hänkin deittailee muita

Minä siis jättäisin

• yksnainen2017

Annoin aikoinaan anteeksi, mutta en unohtanut. Nykyään, en osaa sanoa, koska en ole parisuhteessa.

• Tiedätköjopettäväsi

kun kyselet tuota etukäteen?

• Antaisinkyl

Annoin. Antaisin. Kertoo suhteen tilasta vaan, eihän siinä muuta ole.

Kyllä mä silloin suutuin siitä pahastikkin, kun kuitenkin se oli valehtelua mulle.

Ei se enää haittaa jos joku kultainen ihminen heikkona hetkenä häntä lohdutti.Kyse oli siitä, että olin samaan aikaan ihastunut toiseen ja kertonut siitä. Se oli järkytys ja oli mennyt huonosti pitkään.

Olen lopulta kiitollinen tuolle naiselle.Hän lohdutti, oli kaunis ja tykkäsi paljon miehestäni. Näin hänet, kun oli vihainen ja surullinen.

Olen surullinen hänen puolestaan aidosti.

Joskus olen miettinyt, että jos siitä olisi tullut jotain, mutta ei sitten tullut kun palattiin yhteen. Hän olisi voinut olla parempi miehelleni monessakin mielessä.

• sinä-minun-minä-sinun

Kyllä, minä annan anteeksi, mutta unohtamatta!
      N -> M

• sinä-minun-minä-sinun

Anteeksianto on kaiken A ja O, jos en anna anteeksi, niin pitää katsoa peiliin. 🌼
        Kuten sanoin *unohtamatta*
        Jos lasi putoa lattialle ja lasipalat pitää kerää yhteen ja liimata, liimat kyllä yhteen, mutta arvet jää!
        Jos joku pala lasi puutuu, niin se ei pitää enää vettä, niin silloin pitää heittää lasi roskiksen.(kierrätyksen) ♻ 😃
        Näin teen minä! 💕

• fakjuunii

En, erit jos fyysistä pettämistä tai muuta suhteilua toisen kanssa. Se olis sitten vaan guudbai ja fakjuu

• StoneH

En antanut!En pystynyt siihen,kaikki oli pilalla ja vaikka osasyyllinen olin itse,ei enää luottamusta ollut siihen naiseen.
      Nyt yksin ja helpompaa viimein on olla...pari vuotta se kesti.
      Oma asunto,satunnaista seuraa silloin tällöin ja tuskin ikinä vakavampaa,mutta helppoa ja ilman turhia tunteita.

• anonyymi001

En Se on kerrasta poikki sanon suoraan sen

• MennyttäEiSaa

Samat säännöt puolin ja toisin, mut jotain romuttuisi kahden ihmisen välillä, jos tälle linjalle lähdettäis?

• Jokuvaanjostainjuu

En antaisi.

• Ehdoton EI anteeksiantoa!

• keneltäkysytkään

Epäiletkö että pettäisi sinua vai petätkö helposti itse. Onko sinua petetty vai itse pettänyt.
      Eihän suhteissa petetä ellei muuta sovita. Vaikka niin tapahtuu, mutta onko suhde sitten kunnossa.

• varmaankin

Luultavasti antaisin. En ole pitkävihainen. Surullinen olisin.

• AITOMIiiES

Kyllä se on kerrasta poikki, varsinkaan jos ei oo yhteisiä lapsia!

• Sivustavaan

Juurikin näin.

• Salasiemen_hoidokki

Jos "yhteisiä " lapsia niin varmaan ennen eroa isyystesteihin. Yhteiset voi olla salarakkaan lapsia

• JossullaonTOINENas
        Salasiemen_hoidokki kirjoitti:

Jos "yhteisiä " lapsia niin varmaan ennen eroa isyystesteihin. Yhteiset voi olla salarakkaan lapsia

juha88!!!!!

• ikävä_tosiasia

En ikävä kyllä pystyisi siihen.

• Enpäusko

Pettäminen johtuu kostosta ( toinen pettänyt) tai siitä ettei rakasta. Huono valinta siis tehty jos pettämistä tulee. Aika moni haluaa vaan avioon samantasoisen kanssa vaikkei rakasta. Varmaan unettomia öitä muutenkin tuollaisten valintojen kanssa. Petetään ja annetaan anteeksi, rakkaudesta mitään tietämättä. Rakkaussuhde ei tietenkään ole aina mahdollista mutta silti pettäminen aiheuttaa kylmää raivoa.

• Värinää

Sinulle rakas antaisin, jos kertoisit minulle rakastavasi vain minua, loppuun asti, Kestäisin

• Naisenajatuksia

Jos ottaisi opikseen ja ymmärtäisi, että pettäminen ei ole mikään ongelmien ratkaisukeino, vaan rohkeesti ongelmista puhuminen ja avoimuus suhteessa. Pettämisen tultua ilmi, se voi olla mahdollisuus myös siihen muutokseen kohti parempaa ja tiiviimpää parisuhdetta, kun perinpohjaista keskustelua käydään keskenään tilanteesta ja nähdään kummankin osuus syntyneeseen tilanteeseen ja aletaan puolin toisin panostaa suhteeseen eikä vain syytetä ja syyllistetä. Miksi ihmisistä on paljon helpompaa pettää ja valehdella kuin puhua ongelmista niiden oikeilla nimillä? Kai jokainen kuitenkin haluaa aitoa, rehellistä ja luottamuksellista suhdetta, ei kai mitään valhetta ja kulissia sekä itsestään ihmisenä etääntymistä ollen lopulta ihan pihalla elämässään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      100
      3459
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      307
      1870
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      247
      1707
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      96
      1567
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      411
      1516
    6. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      430
      1417
    7. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1410
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1172
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      353
      1015
    10. Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?

"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden
      Maailman menoa
      277
      1002
    Aihe