Aina ku yritän tavoitella opoa, niin hän ei koskaa oo paikalla. Tavoittelen häntä kympin välkällä, ei paikal. Tavoittelen toisella välkäl, ovessa kyltti "syömässä". Kolmannella, ei pakalla. Ja se ei koskaan laita kylttiä oveen siitä mihin menee, vaan ensijaisesti jos lukiolaisilla on ruoka-aika. Oon yrittänyt ottaa yhteyttä wilman avustuksella, mutta hän ei koskaan vastaa viesteihin. Mun opon viereissä huoneessa on toinen opo, joka vastaa muita lukion vuosi luokkalaisia, se on aina paikalla ja merkitsee oveen minne menee, jos poistuu huoneestaan.
Kerran mun opo tuli vastaa käytävällä ja kysyin voiks tulla sen luo tekee kurssi lisäyksii ens jaksoo varten. Ja sille se oikei ja pääsin tekee. Mut tää on vaa onnekas tapahtuma, vaan hyvällä säkällä, onnnisti mua.
Huoh, kertokaa te onks normaalii et opo on tollee poissa ja ei merkitsee minne menee ja millo palaa? Vai onks se vaa okei sillai? Oonks mä vaa vainoharhainen ja huono onninen et en saa opoa kiinni? Vai onks kaikki vaa suunniteltu?
Mä en oo koskaa valittanu oikeestaan mistään lukiossani olevista asioista, sillä perustein että ne käytännöt eivät kuitenkaa tule muuttumaan. Ja tiedän, että joidenkin opettajien säännöt eivät ole itse keksimiä vaan opetushallinto säätää ne tai joku tyyppi :'D Mut mua tuo mun opon käytös ärsyttää ja ottaa päähä, pitkäskö valittaa vaan suoraan seuraavan kerran päin naamaa?
Oonko vaa vainoharhainen vaionks kaik.suunniteltu?
2
75
Vastaukset
- senminäsanon
En näe mitään maailman suurta virhettä valittaa opolle tuosta käytöksestä. Ei khyllä kuulosta ihan järkevältä käytökseltä tuo opon säätö! Kyl sul on oikeus valittaa asioista, vaikka eläisit tiedossa ettei se tule muuttumaan! Mutta yrittäminen ei ole kiellettyä.
- meilon
Opon ei tarvitse selittää koululaisille, mihin menee. Ei se koululaisille kuulu. Mutta sen voisi ilmoittaa, milloin on taas tavattavissa, se olisi kohtuullista. Vastaanottoajat oveen, sitä voi vaatia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232426- 1291609
- 631426
Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m261271KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.351146- 1171124
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r721092Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p571047Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(57990Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31970