Yhelle naiselle! :)
Onko yö nukuttu hyvin, vai hyvin huonosti?
Kyselee mies.
Huippu hienoo lauantaita
12
454
Vastaukset
- hyväälauantaitasullekin
Kiitos kysymästä, noin neljä tuntia nukuin. Kohta otan päiväunet ja sitten ulkoilemaan.
- sinä-minun-minä-sinun
Vaikka ei ollut minulle (tiedän kun koskaan ikinä ei ole minulle mitään), niin vastan siltti, yö oli suht-koht hyvä, sain nukuttua 7h ja ole tyytyväinen ⛅
- Elluhalloyb
Nukuin hyvin...
Ehkä muutama tunti ..ois tehnyt terää viel..
Kyl varmaa tulee kivaa...
Täytyy kerätä rohkeutta iltaa varten...👍 - viltinaltamoi
Nukuin kuin tukki. Sitä samaa sinnekin, kuka lienetkin :)
- IhanJeesYöOli
Pakko sanoa että olin illalla varmaan sitten niin väsynyt että menin nukkuun kun alkoi oleen vaikeaa pysyä hereillä. Selailin puhelimella nettiä kun tajusin sekunneiksi torkahtavani puhelin kädessä josta älysin että ehkäpä on aika mennä oikeesti nukkumaan. Muistikuvia kellonajasta ei ole. Veikkaisin 22-23 välillä menneeni unille ja heräilin tuossa klo 9.15-9.30 paikkeilla. Sitäkin on vaikea määrittää tarkasti sillä heräsin ja kun tajusin olevan lauantai niin painoin silmät vielä hetkeksi kiinni ja sitten vasta kun nousin ylös kun älysin ettei mua nyt enää oikeastaan nukuta, on vaan niin kiva makoilla ajatuksella ettei ole kiire nousta ylös.
Kaippa mä aika hyvin nukuin kun muistan etten herännyt oikein kertaakaan, unia näin mutta kai aika neutraaleja unikuvia. Ei mitään kovin erikoisia. Kummallisia kuvia perus arjen tilanteista. Herätessäni muistin niitä vielä mutta nyt en muista kuin sen että neutraaleja unia olivat.
kyllä siinä unta tuli vedettyä palloon 10-11 tuntia. Se oli ihan hyvä tasaus arjen univajeisiin - Jthemänn
Erittäinn huonosti. Sinäkin mielessä aika ajoin. Mutta ei ehdi enempää nukkua. Menoa tälle lauantaille! Kivaa viikonloppua sullekin :)
- Jknnnnn
Et haluu keskustella ihmisen kaa joka käytti monta vuotta suhunnaikaa. Mut oon tottunut selkärangallisiin miehiin. Välillä on niljakkaita ja kai sua on loukattu ja käytetty nii et valitsit heikoimman uhrin ja purit häneen vihasi.
- lavertelematta
Iltapäivää... 😊
on nukuttu - levotonyö
Palelin koko yön kun ei ole sitä ukkokultaa lämmittämässä - vieläkään.
- Päikkäri
No hell ei ole nukuttu. Kiitos vaan mielikuvien sinusta. Voisitko jo poistua mun päästä tai tehdä aloitteen.
- 5cardcharlie
Ei liity aloittajan aikeeseen, vain nukkumiseen ja hyvään patjaan: huomasin että jos on erittäin ilmava se aluspatja varsinaisen patjan päällä ja ilmastoinnit toimivat, aika mukava juttu.
tuli vain mieleen tuossa kokemuksesta. Yöllisen heräämisen jälkeen aamupäiväpäikkärit teki terää ;).
Pihalla lumitöitä, kärryn kuomulta lumikinos pois ja sen jälkeen vapaamuotoista liikehdintää.
Nyt virtaa koneessa, sillä hyötyliikunnan merkeissä tuo pihajutska teki terää ;).
Kuin sulla itsellä? Ethän vaan ole lakereillä loikoillut, ja ollu tekevinään jotai, siis ajatusten tasolla kun tuokin pitäis tehdä, mutta ehtiihän sen ;)?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä963387Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3041843Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2471687- 961547
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4111506Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4291414Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21350Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381157Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun348997Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden276983