Pojalle nimi? Pää lyö tyhjää. Waldemar pitäis olla mukana, suvussa kiertävä nimi (Kirjotetaan juurikin W eikä V :/..)..
Sukunimi on harvinainen alle 30 kantajaa euroopassa ja amerikassa yhteensä, alkaa L-kirjaimella. Sukujuuret Amerikasta, Englannista ja Venäjältä eli karjalasta (olen täysin suomalainen, vaikka suku ei ole)
Haluisin jonkun perus suomalaisen nimen, kun tuo toinen nimi on aika ulkomaalaistyyppinen.
Voi olla 3 nimeä myös, mutta kaksi riittää.
Pidän tämän tyylisistä:
Vesa,Kai,Mikael,Markus, Janne, Kalle,Heikki,
Antero (Kuolleen isäni muistoksi, mutta epäilyttää hiukan, kiusattaisiinko? Antero pullero pallero punkero, oliko tätä vain mun koulussa?)
Nimi pojalle? Waltemar kulkee suvussa.
10
286
Vastaukset
- Niminin
Toivo Antero Waldemart?
- Lihaperunasoselaatikko69
Kun tarpeeksi vääntää kaikista nimistä keksii jotakin pilkattavaa. Minusta Antero vaikuttaa hyvältä.
- KatsosOtsikkoasi
Niin, tiedät että nimi alkaa W:llä, mutta et tiedä onko kirjoitusasu Waldemar vaiko Waltemar. :D
- PoikaVauvaTulossa
Ehkä en, mutta voin ottaa siitä selvää.
- Punkku_maittaa
Waldemaria saa Alkosta, on puliukkojen suosikki ..............BUAHAHHAAAAAAAA!!!
- Vaihtoehtoja
Antti, Atte ja Antero nimipäivä on samana päivänä.
Viljo Antero Waldenar
Antti Waldemar
Niilo Antero Waldemar
Lasse Antero Waldemar
Lukas Antero Waldemar
Tapio Antero Waldemar
Konsta Waldemar
Miikka Waldemar
Tuomo Antero Waldemar
Tuomas Antero Waldemar
Joel Antero Waldemar
Jaako Antero Waldemar
Juho Antero Waldemar
Mert Antero Waldemar
Manu Antero Waldemar
Otto Antero Waldemar
Olavi Antero Waldemar
Erik Anton Waldemar
Silas Antero Waldemar
Salomon Antero Waldemar - smertsi
Leif Tino Waldemar
Mertsi Toto Waldemar
Rainer Jeeno Waldemar
Terno Allan Waldemar - LAPSENOMAISÄ
PÄÄTTÄÄ LAPSENSA NIMESTÄ!!!
- Muutamia
Heikki Kaleva
Tero Aatos Waldemar
Ville Antero Waldemar
Lenne Anders Waldemar- LAPSENOMAISÄ
PÄÄTTÄÄ LAPSENSA NIMESTÄ!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986298KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3555795Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602783Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072218Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071908- 1251754
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191633Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811300- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331098