Miehet syyllisiä lavatanssien hiipumiseen !

meetoooo

On täysin absurdia väittää että naiset ovat syyllisiä lavatanssien hiipumiseen, Syyllisiä ovat valkoihoiset keski-ikäiset autoilevat heteromiehet. He ovat syyllisiä kaikkeen tällä maapallolla. piste.

22

871

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muutostultava

      Ei kyllä syyllisiä ovat varatut narsisti lut-kat, jotka kuvittelevat kaikkien olevan siellä heitä viihdyyttääkseen. Ei ihmiset vaan jaksa maksaa sisään pääsy maksua ja viihdyttää heitä ilmaiseksi. Lavatanssien yksi tarkoitus oli parejen löytää toisiaan. Ei varattujen narsistien terrorisoida muita ihmisiä.

    • naikkonenNNo

      Lavatanssit hiipuvat koska lavoilla ei käy tarpeeksi houkuttelevia miehiä naisille. Naiset suuntaavat muihin harrastuksiin. Näin se on.
      Lavoilla on tarjolla kaikille miehille naisia kunhan tajuavat sen mihin heillä on mahdollisuuksia. Lavat eivät kuitenkaan tarjoa miehille mahdottomuuksia.

      • itsekeksittykuviokarkoit

        Mielestäni tässä kaikki todellakin kulminoituu siihen, että lavatanssien runsas enemmistö eli naiset ovat satsanneet sievoisia summia lajinmukaiseen vientiseurantaan ja standardiaskeliin, minkä jälkeen he joutuvat mukautumaan lavatanssien selkeän vähemmistön eli itse keksittyjä vientejä ja kuvioita sekä tanssiasentoja käyttävien miesten oikkuihin. Ei voi olla mikään sattuma, että nämä itsekeksityt viennit ja kuviot ovat näin paljon tapetilla samaan aikaan, kun lavatanssit tekevät kuolemaa.


      • sivusta

        Lavatanssit ja yleensä tanssit kuihtuu tanssikurssien opetuksen vuoksi ,pitää mennä melkein samoilla askelilla oli musiikki mitä hyvänsä ja se keskinäinen näytäminen kuka osaa mennä optusten mukaan oli rytmi ja musiikki mitä tahansa ja samalla siitä on tullut kilpailu ja näytämisen paikka ja totisuus on tullut ja hauskuus ja iloisuus hävinnyt ,syy on yksinomaan tanssikursien jotka on tehnet tansista väkinäistä pakko askeltamista ja näytämistä ympäristölle .


      • Luomuaskeleet

        ...... Lavatanssit hiipuvat koska lavoilla ei käy tarpeeksi houkuttelevia miehiä
        https://youtu.be/dlUqVUwPsKo
        Nojoo, onhan täällä vielä riittänyt noita pyssysuhareita....:-)
        Musiikki se on livenä koettava △

        Tiputanssi sujuu miehiltä :) Taisin oll paikan päällä tipuilemassa. ..
        https://youtu.be/Kq44V-6l5mA


    • Ainasamallalailla

      Joillakin on keksittynä se yksi ainoa ikioma kuvio, jolla retuutetaan daami salin ympäri riippumatta siitä millainen kappale soi. Polkan ja masurkan jättävät tanssimatta, kun oma kuvio ei niihin taivu.

      • tosivähänkuvioitaniissä

        Jätän polkan ja masurkan tanssimatta aina, jos kerkiän liueta lattialta, koska niissä on ensinnäkin suurin riski saada kallo- ja liikuntaelinvammoja. Ja toisaalta siksi, että niissä on kaksi käyttökelpoista kuviota: jos yrittää kolmatta, saa kallo- tai liikuntaelinvammoja tai molempia niitä kahta kaikesta huolimatta yrittäviltä.


    • tanssitlamassa

      " Ei voi olla mikään sattuma, että nämä itsekeksityt viennit ja kuviot ovat näin paljon tapetilla samaan aikaan, kun lavatanssit tekevät kuolemaa."

      Lavatanssien kuolemisen syynä eivät ole naiset, miehet, vanhukset, tanssikuviot tai
      niiden puute. Syynä on yleinen kiinnostuksen puute. Lavatanssissa on LAMAKAUSI.
      Näkyi tyhjinä lavoina viime kesänä ja jatkuu.......

      • TavisTanssija

        Syynä on yleinen kiinnostuksen puute. Lavatanssissa on LAMAKAUSI.
        Näkyi tyhjinä lavoina viime kesänä ja jatkuu......."

        Miksi tanssi ei kiinnossta?

        Kiinnostaako miehiä naiset?
        Varmasti kiinnostaa. Naiset kiinnostaa aina. Lamaa ei kiihko tunne.
        Miksi miehet ei käy lavoilla naisia viihdyttämässä? Miksiköhän ei?


      • halutneonjotkaliikuttaa

        Miehiä kiinnostaa naiset. On kautta aikojen kiinnostanut ja tulee aina kiinnostamaan.
        Siellä missä on haluttavia naisia siellä on myös ihan varmasti miehiä.
        Miehet ei tule lavoillle naisia " viihdyttämään " vaan naista itselleen hankkimaan.


      • munilleenonmennyt

        Lavatanssien hiipumisen syynä on lavatanssien luonteessa tapahtunut muutos.


      • zxzxx
        TavisTanssija kirjoitti:

        Syynä on yleinen kiinnostuksen puute. Lavatanssissa on LAMAKAUSI.
        Näkyi tyhjinä lavoina viime kesänä ja jatkuu......."

        Miksi tanssi ei kiinnossta?

        Kiinnostaako miehiä naiset?
        Varmasti kiinnostaa. Naiset kiinnostaa aina. Lamaa ei kiihko tunne.
        Miksi miehet ei käy lavoilla naisia viihdyttämässä? Miksiköhän ei?

        Kiinnostaa naiset,pitää olla mitoissaan,ei yksikään mies halua lihotettua naista tanssimaan.


      • Kysympähän.vain

        Kuka haluaa lihotetun tanssitaidottoman miehen?


    • ÄinäänMiäs

      Ketä oikeasti kiinnostaa kansantanhut?

      • kysymysjavastaus

        "Lavatanssien hiipumisen syynä on lavatanssien luonteessa tapahtunut muutos."
        Tässä ne suurimmat syyt:

        1. Täälläkin paljon esillä ollut aihe, nuoremmille ja vanhemmille omat tanssit.
        2. Nykyiset naiset eivät tunne lavatansseja tasa-arvoisiksi kohtauspaikoiksi.
        3. Lavatanssit eivät ole enää paikka, josta kumppania mennään etsimään.
        4. Tanssiminen vaatii paljon kursseja ja osaamista.
        5. Joidenkin mielestä lippujen ja kurssien hinnat ovat kalliita.

        Ja mitähän näille asioille voisi tehdä?


      • vedellään

        Ketään ei kiinnosta kansantanhut. Juuri siksi lavoilla vedellään lattareita.


    • Toisille

      Lavatanssimailma on monelle absurdi jo ajatuksena, sitä voi olla vaikea sisäistää heti. Sopii niille joilla hormoonit hyrrää heikosti, mutta joille sosiaalisuus on tärkeää. Ihmisten kohtaaminen kasvokkain on toisille parasta terapiaa ja ikuiset ystävyyssuhteet voi olla palkinto tästä.

    • näinsevaanonnykyään

      Ennen oli tanssilava ja työväentalo lähes joka kylässä ja niissä järjestettiin tansseja.....porukkaa niissä lähes vauvasta vaariin.......nykyään tilanne se että ravintolaan helpompi mennä kun kauempana olevalle lavalle tms tanssipaikkaan......nuoria tulee nihkeästi lavoille kun kaikilla ei ole autoa/autoilevaa tanssista kiinnostunutta kaveria jonka kyydissä pääsisi, joten se paikallinen ravintola vie voiton ja yökerhossa voi jammailla lattialla vaikka yksin toisten seassa......lavalla kun menet yksin lattialle jammailemaan katsotaan kajahtaneeksi.......

      • Hiemnakyllästynyt

        Kyllä syyllisiä ovat molemmat sukupuolet.
        Itse aloitin lavatanssin 4 vuotta sitten silloisen naisystäväni kanssa kun saatiin kutsu kaverin häihin. Minulle harrastus jäi päälle ja käyn muutaman kerran kuukaudessa tanssimassa sekä kursseilla aina välillä.

        Itsellä ongelmana on lähinnä naisten vaativuus. Tanssillisesti en ole kummoinen joten ns: proo porukka ei minua hae suurin osa naisista hakee vain hyviä tanssijoita. Minulla on onneksi muutamia tutuksi tulleita daameja joiden kanssa on mukava tanssia eivätkä välitä vaikken ihan kaikkein hienoimpia kuvioita hallitse vaan tanssivat vain tanssin ilosta. (kiitos näille daameille jaksan ehkä vielä) Koskaan en ole yrittänyt ketään pokata tansseista enkä mielellään vaihda yhteystietoja.
        Syy miksi en vaihda yhteystietoja: Tanssit ovat tanssit ja sitten ovat kaverit erikseen.

        Nykyinen naisystäväni on tanssinut myös pitkään ja on erittäin hyvä.
        Hänellä on monta kertaa tullut v...tutus kun noin 35-45 miehet hakevat tanssimaan jotka ovat hyviä osa jopa "piireistä" pyytävät nimen ja etsivät fp:stä sitten kirjoittavat kunnes saavat tietää että nainen on varattu eivätkä sen jälkeen enää hae. Viimeksi lauantaina yhdessä paikassa jossa oli kaikki niin yksi hänen "proo -40" tuttu joka tietää hänen seurustelevan tuli hakemaan ja kysyi kesken tanssin "saako tänään", kun nainen kieltäytyi niin eipä näkynyt enää.

        Miehet!
        Naiset voivat vain harrastaa lavatansseja....Eikö sen pitäisi olla hauskaa??? Jos tekee mieli niin maksullisia on saatavissa ympäri suomen! Eikä 40-60v mies ole alle 30:lle se minkä ne haluavat vaikka osaatkin tanssia!!!!

        Naiset!
        Kaikki ei osaa kaikkea syntymästä niin hyvin kuin te.....Itse asiassa luulen että olette myös itse harjoitelleet joskus. Niin ainakin luulen!!!

        Itse en ole tavannut nykyistä lavalla vaan ihan jossain muualla...enkä edes tiennyt muutamaan viikkoon että harrastaa samaa lajia.

        Ps: Etsikää muualta parinne tai antakaa edes ihmisten harrastaa...Pieni veto WC:ssä ja sitten vain harrastaa tanssia!


      • Tolkutonukko
        Hiemnakyllästynyt kirjoitti:

        Kyllä syyllisiä ovat molemmat sukupuolet.
        Itse aloitin lavatanssin 4 vuotta sitten silloisen naisystäväni kanssa kun saatiin kutsu kaverin häihin. Minulle harrastus jäi päälle ja käyn muutaman kerran kuukaudessa tanssimassa sekä kursseilla aina välillä.

        Itsellä ongelmana on lähinnä naisten vaativuus. Tanssillisesti en ole kummoinen joten ns: proo porukka ei minua hae suurin osa naisista hakee vain hyviä tanssijoita. Minulla on onneksi muutamia tutuksi tulleita daameja joiden kanssa on mukava tanssia eivätkä välitä vaikken ihan kaikkein hienoimpia kuvioita hallitse vaan tanssivat vain tanssin ilosta. (kiitos näille daameille jaksan ehkä vielä) Koskaan en ole yrittänyt ketään pokata tansseista enkä mielellään vaihda yhteystietoja.
        Syy miksi en vaihda yhteystietoja: Tanssit ovat tanssit ja sitten ovat kaverit erikseen.

        Nykyinen naisystäväni on tanssinut myös pitkään ja on erittäin hyvä.
        Hänellä on monta kertaa tullut v...tutus kun noin 35-45 miehet hakevat tanssimaan jotka ovat hyviä osa jopa "piireistä" pyytävät nimen ja etsivät fp:stä sitten kirjoittavat kunnes saavat tietää että nainen on varattu eivätkä sen jälkeen enää hae. Viimeksi lauantaina yhdessä paikassa jossa oli kaikki niin yksi hänen "proo -40" tuttu joka tietää hänen seurustelevan tuli hakemaan ja kysyi kesken tanssin "saako tänään", kun nainen kieltäytyi niin eipä näkynyt enää.

        Miehet!
        Naiset voivat vain harrastaa lavatansseja....Eikö sen pitäisi olla hauskaa??? Jos tekee mieli niin maksullisia on saatavissa ympäri suomen! Eikä 40-60v mies ole alle 30:lle se minkä ne haluavat vaikka osaatkin tanssia!!!!

        Naiset!
        Kaikki ei osaa kaikkea syntymästä niin hyvin kuin te.....Itse asiassa luulen että olette myös itse harjoitelleet joskus. Niin ainakin luulen!!!

        Itse en ole tavannut nykyistä lavalla vaan ihan jossain muualla...enkä edes tiennyt muutamaan viikkoon että harrastaa samaa lajia.

        Ps: Etsikää muualta parinne tai antakaa edes ihmisten harrastaa...Pieni veto WC:ssä ja sitten vain harrastaa tanssia!

        Olipas sepustus en saanut tolkkua


      • daadirlandaada
        Hiemnakyllästynyt kirjoitti:

        Kyllä syyllisiä ovat molemmat sukupuolet.
        Itse aloitin lavatanssin 4 vuotta sitten silloisen naisystäväni kanssa kun saatiin kutsu kaverin häihin. Minulle harrastus jäi päälle ja käyn muutaman kerran kuukaudessa tanssimassa sekä kursseilla aina välillä.

        Itsellä ongelmana on lähinnä naisten vaativuus. Tanssillisesti en ole kummoinen joten ns: proo porukka ei minua hae suurin osa naisista hakee vain hyviä tanssijoita. Minulla on onneksi muutamia tutuksi tulleita daameja joiden kanssa on mukava tanssia eivätkä välitä vaikken ihan kaikkein hienoimpia kuvioita hallitse vaan tanssivat vain tanssin ilosta. (kiitos näille daameille jaksan ehkä vielä) Koskaan en ole yrittänyt ketään pokata tansseista enkä mielellään vaihda yhteystietoja.
        Syy miksi en vaihda yhteystietoja: Tanssit ovat tanssit ja sitten ovat kaverit erikseen.

        Nykyinen naisystäväni on tanssinut myös pitkään ja on erittäin hyvä.
        Hänellä on monta kertaa tullut v...tutus kun noin 35-45 miehet hakevat tanssimaan jotka ovat hyviä osa jopa "piireistä" pyytävät nimen ja etsivät fp:stä sitten kirjoittavat kunnes saavat tietää että nainen on varattu eivätkä sen jälkeen enää hae. Viimeksi lauantaina yhdessä paikassa jossa oli kaikki niin yksi hänen "proo -40" tuttu joka tietää hänen seurustelevan tuli hakemaan ja kysyi kesken tanssin "saako tänään", kun nainen kieltäytyi niin eipä näkynyt enää.

        Miehet!
        Naiset voivat vain harrastaa lavatansseja....Eikö sen pitäisi olla hauskaa??? Jos tekee mieli niin maksullisia on saatavissa ympäri suomen! Eikä 40-60v mies ole alle 30:lle se minkä ne haluavat vaikka osaatkin tanssia!!!!

        Naiset!
        Kaikki ei osaa kaikkea syntymästä niin hyvin kuin te.....Itse asiassa luulen että olette myös itse harjoitelleet joskus. Niin ainakin luulen!!!

        Itse en ole tavannut nykyistä lavalla vaan ihan jossain muualla...enkä edes tiennyt muutamaan viikkoon että harrastaa samaa lajia.

        Ps: Etsikää muualta parinne tai antakaa edes ihmisten harrastaa...Pieni veto WC:ssä ja sitten vain harrastaa tanssia!

        Miksi tyttöystäväsi edes kertoo nimeään tai muita yhteystietoja, jos on kerran varattu yms ja vain tanssimassa. Kovasti tuntuu siltä, että meidät sinkut halutaan pois tuolta lavoilta, kun ollaan aina vonkaamassa. Alkaa vähitellen kyllästyttää koko touhu. En erityisemmin kysele kenenkään paristatusta tai muutakaan, mutta toisaalta jos selviää, niin paljon mieluummin minä toisen sinkun kanssa tanssisin kuin varatun vaikka kuinka taitava olisikin.


    • Toisille

      Tanssi on omanlaisensa taiteenlaji, josta voi nauttia vain paljon kokeneiden tanssijoiden kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    9. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe