Hei. Olen 13 v poika ja olen huolissani kun minun karvoituksen on alkanut, mutta penis ja kivekset eivät ole kasvaneet. Mul on ollu jo kohta pari kuukautta pieniä karvoja ja täytän kahden kuukauden päästä 14.
Karvoitus alkanut, kives/penis ei kasvanut
2
284
Vastaukset
Murrosikäsi on näköjään vasta aluillaan, kerran karvoituksen kasvu on vielä noin aluillaan ja vaatimatonta. Kivekset ja penis eivät vaan ole vielä ennättäneet aloittaa kasvuaan.
Ei kuitenkaan syytä huoleen. Murrosikäsi saattaa olla hieman keskimääräistä myöhäisemmässä, mutta se on kuitenkin jo alkanut ja etenee. Jokainen meistä kehittyy omaa tahtiaan ja niin sinäkin. Älä stressaa suotta, kyllä sinustakin tulee loppujen lopuksi aikuinen.- tellmepls
Itellä toisin päin, mulkku ja pallit kasvanu, mälliä tullut jo kuukausien ajan, mutta munakarvat ei oo oikein lähtenyt kasvamaan... täytän 2k pääst 14 kans.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup312938- 1482183
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121657Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881220- 671205
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen1011165Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi571087- 761063
- 611050
- 2841