Hei. Olen 13 v poika ja olen huolissani kun minun karvoituksen on alkanut, mutta penis ja kivekset eivät ole kasvaneet. Mul on ollu jo kohta pari kuukautta pieniä karvoja ja täytän kahden kuukauden päästä 14.
Karvoitus alkanut, kives/penis ei kasvanut
2
298
Vastaukset
Murrosikäsi on näköjään vasta aluillaan, kerran karvoituksen kasvu on vielä noin aluillaan ja vaatimatonta. Kivekset ja penis eivät vaan ole vielä ennättäneet aloittaa kasvuaan.
Ei kuitenkaan syytä huoleen. Murrosikäsi saattaa olla hieman keskimääräistä myöhäisemmässä, mutta se on kuitenkin jo alkanut ja etenee. Jokainen meistä kehittyy omaa tahtiaan ja niin sinäkin. Älä stressaa suotta, kyllä sinustakin tulee loppujen lopuksi aikuinen.- tellmepls
Itellä toisin päin, mulkku ja pallit kasvanu, mälliä tullut jo kuukausien ajan, mutta munakarvat ei oo oikein lähtenyt kasvamaan... täytän 2k pääst 14 kans.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905157
- 534046
- 252169
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271837Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271227Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980