Tämä meni kyllä nappiin idoslsissa

kun Lappeenrannan räppäri Anniina pääsi finaaliin, vaikka oli pudota jo aikaisemmin . Yleisö äänesti hänet takaisin ja nyt sitten friidu on kolmen parhaan joukossa. Olen sitä mieltä, että hän voittaa koko kisan ja se olisi oikein. sillä hän on koko joukon paras.

Ja Cheek ei lopeta uraansa, mutta tästä en voi kertoa enempää, sillä jos sen teen tämä viesti lähtee bittiavaruuteen.

10

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taikuritässä

      Idolsia en ole katsonut useampana kautena enää.
      Tähdet, tähdet tuli uusinnasta katsottua tänään. Paljon tasottomampaa oli kuin aiemmin, mitä nyt yhdeltä katsomalta voi sanoa.
      Taitaa olla Lyytisen heiniä. Tai ruotsiksi laulaneen tytön.
      Erikan laulu olisi pitänyt transponoida äänialaan paremmin sopivaksi.

      • En ole katsonut Tähdet tähdet-ohjelmaa, mutta jos tulee uusintana, täytyy varmaan tsekata.


      • Ei se taso minusta huono ole ollut. Lyytisen blues-uraa jonkin verran seurannut ja yllätyksenä tullut, että on noinkin hyvä laulaja, genre kuin genre. Ainoa tuon skaban oikea voittaja.
        Nelli kyllä putosi liian aikaisin mutta hänestä kuullaan vielä.



    • Nappiin menee vain, jos Julia voittaa.

      Cheekin uran lopetus tai jatkaminen, ihan sama.

      • Taikuritässä

        No Cheekin musiikista en osaa sanoa. Jotkut pitävät paljonkin, koska on niin suosittu. Nuori mies. Ehkä kannattaisi opiskella jotain välillä.
        Ihmettelin taannoin iltapäivälehden otsikointia, että C. vihattu/rakastettu.
        Miksi pitää tällalailla arvioida? Vaikken hänen musiikkiaan kuuntele, en häntä vihaa. Se vähä, mitä olen seurannut, on antanut mielikuvan, hyvän julkisuuskuvan: maltillinen.


      • Taikuritässä kirjoitti:

        No Cheekin musiikista en osaa sanoa. Jotkut pitävät paljonkin, koska on niin suosittu. Nuori mies. Ehkä kannattaisi opiskella jotain välillä.
        Ihmettelin taannoin iltapäivälehden otsikointia, että C. vihattu/rakastettu.
        Miksi pitää tällalailla arvioida? Vaikken hänen musiikkiaan kuuntele, en häntä vihaa. Se vähä, mitä olen seurannut, on antanut mielikuvan, hyvän julkisuuskuvan: maltillinen.

        Vain elämää ohjelman perusteella oma mielikuvani Cheekistä ihmisenä muuttui myönteisempään suuntaan, ihan fiksun ja mukavan oloinen kaveri. Tuosta räpistä en niin perusta mutta lauluääni kyllä miellyttää ja saa tunnetta mukaan.


    • Saga.Kabinetti

      Vähän töiden ohessa olen ollut kuulolla Idolsin suhteen. Ei oikein kukaan ole ollut mieleenpainuva. Julia saattaa menettää ääniä itsevarmuutensa takia vaikka mielestäni paras onkin. Anniina ei jäänyt mieleen lauluistaan eikä Leevikään. Leevi on sellainen perussöpö naapurin poika, joka varmaan saa söpöydellään ääniä.

      Cheekin käytös miellyttää minua, hillitty hallittu. Ja kyllä minä pidän hänen räppäämisistäänkin. Puheäänikään ei ole hassumpi.
      Toivon, että Jare saa toivomansa perheen ja lapsia. Luo vielä uraa jollain toisella alalla.

    • Kohta.katsotaan.taas

      Minusta kolme Idols-tyyppiä ovat loistavia, olen seurannut joka kerta ja parhaat ovat jäljellä. Minustakin Nelli on Tähdet-ohjelmassa tasokas, Lyytinen on loistavaääninen. En nyt muista nimeä, mutta se leijonaksi pukeutunut herra on monipuolisen osaava. Vaikea noista amatöörin on enää sanoa kuka voittaa. Harmi ettei Metsäketo ole mukana.

      • Mä en seurannut tällä kertaa Tähdet tähdet ohjelmaa, mikä jäi vähän harmittamaan. Mutta Anniina voitti Idolsin ja se on hyvä juttu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      33
      2194
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      7
      1866
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1220
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1205
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      13
      1135
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1071
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1025
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1024
    10. 12
      997
    Aihe