Eiväthän nämä toki yliluonnollisia ole, jos niitä on tapahtunut. Tahtoisin kuitenkin kokemuksia näistä yliluonnollisiksi määritellyistä ilmiöistä.
Itse en harmillisesti voi kertoa paljoakaan, sillä olen tylsä tapaus. :( Molemmat ovat enneunia. Itse olen tunnistanut molemmat enneuneni erikoisesta selkeydestä. Kaikki, mitä tapahtuu, on selkeämmin havainnoitavissa. Ainakin muistan tapahtumat paljon selkeämmin. En toki enää niin hyvin.
Ensimmäinen kokemukseni yliluonnollisesta on enneuni. Tulkitsin uneni niin, että kaverini saisi todistukseen numeron 10. Arvasin hieman väärin, sillä minä sain sen. Kaiken lisäksi sain stipendin. :D Voi toki myös olla, että kaverinikin sai numeron 10, mutten viitsinyt häneltä silloin kysyä.
Ja sitten toinen enneuni! Tähän liittyy useampikin uni. Ennen tärkeintä osaa enneunesta minä muistan nähneeni monta kertaa unta, jossa minua väsytti ihan suunnattomasti. Mitä ikinä teinkään unessa, tunsin olevani nukahtamassa, pilkkiminen on kai oikea sana. Sitten tuli viimeinen uni, jossa tätä pilkkimistä tapahtui. Muistan auringonlaskun ja muovipöydän, jonka äärellä olivat äitini, äitini sisko sekä minä. Äitini ja hänen siskonsa keskustelivat jostakin, en tiedä mistä, sillä minä olin taas tyypillisesti pilkkimässä, kunnes äidin sisko sanoin minulle suunnilleen näin:
"Kun olet kuluttanut kaikki kymmenen kynää, minä en enää aio olla sinuun yhteydessä".
Heräsin saman tien kuultuani tuon. Hän siis antoi minulle kymmenen kynää. Sitten kävelimme muualle. Muistan kaapit, joissa oli paljon erilaista tavaraa. Siellä olivat ne kymmenen kynää.
Sitteen eräänä päivänä sain kuulla, että isoisälläni on aivoverenvuoto, johon hän lopulta menehtyi. Laskelmoin, mihin tuo 10 kynää viittasi. Varmaankin nimipäivään. Nimipäivänä saatetaan antaa lahjoja. Nuo 10 kynää olivat päiviä nimipäivän jälkeen. 10 päivän jälkeen nimipäivästäni isoisäni kuoli.
Enneunet ovat jokseekin kovin mystisiä. Niille ei edes ole mitään sen kummempia selityksiä.
Onko kenelläkään muuten kokemuksia telepatiasta? Eli siitä, että kuulee toisen ajatuksia tai kykenee lähettämään omia ajatuksiaan jollekulle muulle?
Kerätään kokemuksia yliluonnollisesta!
10
202
Vastaukset
Aika kaukaa haettua kaikki, etenkin tuo viimeinen.. minäkin voisin vääntää mistä vain mitä vain mutta se ei tekisi unistani/muista asioista yhtään sen enempää totta.
- 10cmkynä
Enneuneksi havaitsin kummatkin unet jo ennen kuin oli tapahtunut tietty asia (eli 10:n arvosana tai kuolema). Minä selkeästi tunsin, että kyseessä ei ollut normaali uni. Olin tietyllä tapaa tietoisempi kaikesta, mitä unessa tapahtui. Minulla ei ole ollut noiden kahden unen lisäksi samankaltaisia unia, joissa minulle olisi tullut tämä kyseinen erikoinen tuntemus. Ja taisin näköjään muutenkin kertoa liian vähän noista tapauksista. Sain stipendin juuri tietystä aineesta. Isoisäni kuoli 10 päivää nimipäiväni jälkeen. Tuskin se sinulle mitään kertoo. Olen muuten suunnilleen aina ajatellut, että suurin osa ihmisistä on nähnyt joskus enneunen, en tiedä pitääkö paikkansa. Ehkä sinä et ole kokenut enneunia? Ei toki tarkoita, että enneunet olisivat totta, sillä samalla logiikalla pienet vihreät miehet ja jeesus ovat huoneessani (ryhmäpano meneillään)...
Se, mitä minä tiedän telepatiasta, voi se olla mahdollista. Eihän sitä ole kyetty vielä tieteen avulla todistamaan, joten telepatiaan ei näin ollen luonnollisestikaan uskota. Minä olen pyrkinyt selvittämään telepatian todenperäisyyttä. Löysin nimittäin eräästä kirjasta hyvinkin mielenkiintoisen kohdan, joka viittasi telepatiaan. Ja tämä kirja oli elämäntarina.. Toisaalta tämä henkilö, joka aiheutti telepaattisen viestin lähettämisen, aiheutti kohdehenkilölle myös erään tietyn tunnetilan. Myöhemmin siis selvisi tämä.
Olen mietiskellyt tässä, että jospa enneunet johtuisivat tietynlaisesta telepaattisesta yhteydestä muihin ihmisiin. Opettajani saattoi harkita numeroa 10 minulle, josta minä sain jonkinlaisen viestin unen muodossa. Sama juttu kuolematapauksessa. Isoisäni kävi muuten muutamaa päivää ennen kuolemaansa luonani. Kuulemma hän oli ollut tietoinen, että kuolee pian, sillä hänellä oli ollut jonkinlaisia oireita. Hän halusi ainakin hyvästellä minut. Ehkä vain yksinkertaisesti aistin jotain hänen olotilastaan, joka välittyi selkeämmäksi ollessani unessa. Nämä kaksi henkilöä olivat kuitenkin sen verran läheisiä, että voipi olla mahdollista. Kuulemma läheisiin ihmisiin on helpompi muodostaa telepaattinen yhteys. Toki voidaan ihmetellä, miksi en olisi saanut yhteyttä vaikka isääni. En osaa sanoa.
Vaikka enneunia taikka telepatiaa ei ole kyetty kunnolla todistamaan, en aio lakata etsimästä tietoa näistä asioista. Päämääränäni on kokeilla joskus telepatiaa jollekulle ihmiselle. Näin kykenisin itse varmistamaan, että kyseessä tosiaankin on telepatiaa. Toisaalta nyt kun miettii, tunnen oloni jokseekin mielisairaaksi, koska eihän nyt tällaisiin voi uskoa.. Eipä sentään vielä ole diagnooseja mistään. Tervejärkinen olen, vielä. 10cmkynä kirjoitti:
Enneuneksi havaitsin kummatkin unet jo ennen kuin oli tapahtunut tietty asia (eli 10:n arvosana tai kuolema). Minä selkeästi tunsin, että kyseessä ei ollut normaali uni. Olin tietyllä tapaa tietoisempi kaikesta, mitä unessa tapahtui. Minulla ei ole ollut noiden kahden unen lisäksi samankaltaisia unia, joissa minulle olisi tullut tämä kyseinen erikoinen tuntemus. Ja taisin näköjään muutenkin kertoa liian vähän noista tapauksista. Sain stipendin juuri tietystä aineesta. Isoisäni kuoli 10 päivää nimipäiväni jälkeen. Tuskin se sinulle mitään kertoo. Olen muuten suunnilleen aina ajatellut, että suurin osa ihmisistä on nähnyt joskus enneunen, en tiedä pitääkö paikkansa. Ehkä sinä et ole kokenut enneunia? Ei toki tarkoita, että enneunet olisivat totta, sillä samalla logiikalla pienet vihreät miehet ja jeesus ovat huoneessani (ryhmäpano meneillään)...
Se, mitä minä tiedän telepatiasta, voi se olla mahdollista. Eihän sitä ole kyetty vielä tieteen avulla todistamaan, joten telepatiaan ei näin ollen luonnollisestikaan uskota. Minä olen pyrkinyt selvittämään telepatian todenperäisyyttä. Löysin nimittäin eräästä kirjasta hyvinkin mielenkiintoisen kohdan, joka viittasi telepatiaan. Ja tämä kirja oli elämäntarina.. Toisaalta tämä henkilö, joka aiheutti telepaattisen viestin lähettämisen, aiheutti kohdehenkilölle myös erään tietyn tunnetilan. Myöhemmin siis selvisi tämä.
Olen mietiskellyt tässä, että jospa enneunet johtuisivat tietynlaisesta telepaattisesta yhteydestä muihin ihmisiin. Opettajani saattoi harkita numeroa 10 minulle, josta minä sain jonkinlaisen viestin unen muodossa. Sama juttu kuolematapauksessa. Isoisäni kävi muuten muutamaa päivää ennen kuolemaansa luonani. Kuulemma hän oli ollut tietoinen, että kuolee pian, sillä hänellä oli ollut jonkinlaisia oireita. Hän halusi ainakin hyvästellä minut. Ehkä vain yksinkertaisesti aistin jotain hänen olotilastaan, joka välittyi selkeämmäksi ollessani unessa. Nämä kaksi henkilöä olivat kuitenkin sen verran läheisiä, että voipi olla mahdollista. Kuulemma läheisiin ihmisiin on helpompi muodostaa telepaattinen yhteys. Toki voidaan ihmetellä, miksi en olisi saanut yhteyttä vaikka isääni. En osaa sanoa.
Vaikka enneunia taikka telepatiaa ei ole kyetty kunnolla todistamaan, en aio lakata etsimästä tietoa näistä asioista. Päämääränäni on kokeilla joskus telepatiaa jollekulle ihmiselle. Näin kykenisin itse varmistamaan, että kyseessä tosiaankin on telepatiaa. Toisaalta nyt kun miettii, tunnen oloni jokseekin mielisairaaksi, koska eihän nyt tällaisiin voi uskoa.. Eipä sentään vielä ole diagnooseja mistään. Tervejärkinen olen, vielä.Osaat kirjoittaa ja argumentoida, ISOT propsit siitä.
Mutta en silti usko telepatiaan. Enneunet saattavat olla mahdollisia, mutta enpä ole sellaista todistanut.- 10cmkynä
Jes! En siis ole hullu. :3 En muuten tiennyt kykeneväni argumentoida.
- paperinpystyttäjä
Heitin kerran muina miehinä toolila istuessani aanelospaperin lattialle ja se jäi pystyyn. Ei toki lyhemmän sivunsa varaan vaan pitkä kantti lattiaa vasten. Sattu juuri jäämään sillaan vähän kaarelle ettei kaatunut latalleen
Enneuniin liittyen:
Usein herään unesta, joka liittyy vahvasti johonkin henkilöön tahi chattiryhmään, ja herätessäni huomaan, että häneltä/heiltä on juuri tullut viestejä.
Muutoin en oikein viitsi vastata. Yliluonnollinen on niin suuri osa elämääni, että en oikein hahmota, mikä on luonnollista.- 10cmkynä
Oho... Onko noita enneunia tullut paljonkin? Onpa erikoista, että joku todellakin näkee USEIN enneunia! :D Minulla kun on nuo kaksi kokemusta. Joillakuilla ei lainkaan. Se, onko se hyvä juttu voidaan varmasti olla montaa mieltä.
10cmkynä kirjoitti:
Oho... Onko noita enneunia tullut paljonkin? Onpa erikoista, että joku todellakin näkee USEIN enneunia! :D Minulla kun on nuo kaksi kokemusta. Joillakuilla ei lainkaan. Se, onko se hyvä juttu voidaan varmasti olla montaa mieltä.
Oikeastaan en sanoisi näitä enneuniksi. Pikemminkin ihminen aistii unessa juuri tapahtuvia asioita esimerkiksi telepatian avulla.
Varsinaisen ennustamisen suhteen olen varsin skeptinen.
- telepatiaavaienne
Minulla on sattunut useita kertoja "outoja" asioita. Esimerkiksi mummoni kuolinyona, herasin jostakin syysta silloisella tyopaikallani , kartanossa. En normaalisti koskaan heraillyt yolla, koska aamuisin muutenkin nousin klo 5 ruokkimaan hevosia. Sina yona herasin ja digitaalikello yopoydalla naytti 3:33. Olin ihmeissani , en saanut unta enaan, kavin tupakalla ja pyorin sangyssa. Aamulla isani soitti ja itki mummon kuolleen ja terveyseskuksessa sanottiin kuolinajaksi noin klo.3:30 ..Isani kuoleman aikana sama homma toistui, silloin myos sama kellonaika,
Sittemmin on sattunut joitakin asioita, etta olen nahnyt unta ja asiat ovat toteutuneet jotakuinkin kuten unessani.
Nyt viimeisin tapahtui tanaan, siksi aloin nyt surffaamaan netista naita keskusteluja, koska onko jokin yhteys sille, etta rakkaiden ihmisten kanssa on erilainen telepatia?
Minun erittain syvasti rakastamani miesystavani oli ollut pitkaan, 7 kuukautta sairaslomalla pohkeessa ilmenneen veritulpan vuoksi. Han palasi toihin maanantaina. Mina nukuin paivaunia tanaan iltapaivasta ja nain unessa, etta minua koski tosi paljon pohkeeseen ja olin laakarilla ja han toisti minulle, etta se ei ole veritulppa ja laski kotiin. Siina main herasin ja otin puhelimen kateen, aloin kirjoittamaan whatsappia kullalleni, niin ihmettelin, kun han ei ollut paikalla lainkaan ja viestit ei mennyt perille. Siihen aikaan iltapaivasta kuitenkin hanen pitaisi olla normaalisti tavoiteltavissa. Tunsin oloni hyvin hermostuneeksi ja mietin, onko sattunut jotakin. Reilun puolentoista tunnin paasta han ilmoitti olevansa sairaalassa paivystyksessa korkean verenpaineen vuoksi, ikina aiemmin ei ole verenpaineet koholla olleet. Minulla tuli kylmat vareet, koska vaistosin, etta jotakin oli sattunut.
Nyt puhuimme puhelimessa ja han oli paassyt poissa, mutta huomisesta alkaen kontrolliin joka paiva ja tietenkin oman laakarin paatokset sitten jatkoista.
Mutta onko muilla tallaisia, etta omien rakkaiden kohdalla tulee naita telepaattisia unia? - Andrukela
Mä heräsin siihen, että puhelin huusi kuin ihminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1975968Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442817- 442297
- 932039
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382001Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291385- 761352
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2841314Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131287Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61226