Tunnen vetoa tyttöihin ja poikiin?

OlenkoVaiEnkö

Moi, oon 12-v poika suomesta. Mua on alkanu mietityttää, ku oon aikasemmin ollu kiinnostunu vaan tytöistä, mut tänä syksynä oon alkanu miten mä tän sanoisin... En tiedä kiinnostumaan, selitän kohta, mutta en pidä esim. Lihaksikkaita ja komeita miehiä minään, ainoa keneen oon huomannu vetoa on rinnakkaisluokan poika, josta oon nähnyt uniakin, siis ei sellasia unia vaan ihan perus että yrittäis hakata mut sen porukan kanssa :D toivon että joku tajuaisi tilanteen ja osais selittää tämän ja kaikesta huolimatta pidän silti tytöistäkin

1

520

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OlenkoVaiEnkö

Ja tohon siis lisäyksenä et oon herätessäni ärsyyntynyt et miksei se uni voinu jatkua pidemmälle :/

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jetin syöksy saanut lisää vauhtia

Huh huh - uusimmat uutiset viittaa siihen aika vahvasti, että nyt mennään lujaa kyytiä kohti pohjaa! Mutta eipä sitä koskaan tiedä, jospa sieltä viel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      3151
    2. Nainen tuutko mun vaimoksi

Ostin jo sormukset ja rakastan sinua ♥️♥️♥️♥️
      Ikävä
      80
      1539
    3. Mulla on ikävä sinua

Kun oli edes joku yhteys. Nyt ei ole enää mitään, ja tuskin tulee koskaan olemaan. Katsoin kuvaasi ja tulin niin iloiseksi, mutta samalla haikeaksi.
      Ikävä
      32
      968
    4. Uusi viihdesarja-tietovisa Hengaillaan sai murskakritiikkiä somessa. Mitä itse tykkäsit?

Ylen uusi Hengaillaan starttasi lauantaina. Jenni Poikelus juonsi ja Riku Rantala tuomaroi. Ohjelma sai murskakritiikkiä somessa. Mitä itse tykkäsit
      Tv-sarjat
      48
      923
    5. Suomi kuihtuu ilman maahanmuuttoa

Aika pahan laittoi Iltalehti persuille :-D https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/a/87de288c-7c6f-4ed3-b81c-72bea585649a
      Maailman menoa
      413
      901
    6. Hyvää iltaa

Onko tullut edistymistä kaivattunsa kanssa? Tämä kysymys erityisesti yhdelle miehelle täällä. :)
      Ikävä
      88
      889
    7. Törmäsin lauseeseen

"Kun ihmiset tietävät tehneensä sinulle väärin, he välttelevät sinua". Taitaa olla totuuden siemen.
      Ikävä
      73
      759
    8. Ikuisuusaihe yön pimeiden tuntien mausteeksi

Kuka nyt sitten on koijannut, ketä ja miten, se on aina hyvä debatin paikka. Ei ne miehetkään puhtaita pulmusia tuolla saralla ole, siksi kummeksuttaa
      Sinkut
      166
      727
    9. Suomalaisen koulun alamäki alkoi ministeri Vikkusen aikana

konsulentit hyppäsivät pöydällä ja meno jatkui Graham-Laasosen aikana, kun kokoomus halpuutti suomalaista koulutusjärjestelmää parhaansa mukaan. Nyt t
      Perussuomalaiset
      62
      690
    Aihe