Olen menossa taidenäyttelyn avajaisiin arki-iltana ja olen keltanokka näissä asioissa...
Osaako joku kertoa - onko tapana viedä esim kukkkia tms avajaisiin? Entä pukeutuminen?? En haluaisi olla ali- enkä ylipukeutunut...
KIITOS ETUKÄTEEN!
APUA KIIREESTI KAIVATAAN!
4
886
Vastaukset
- peliin
osta erikeepperiä ja vessapaperia ja liimaa paperi ympäri kehoasi vaatteiksi, saat varmasti katseita. joku saattaa jopa ostaa sinut.
- piireihin
Osta jou esim. Edefeltin taulu lahjaksi.
- tikku
riippuu näyttelystä ja suhteesi taiteilijaan.
Jos et ole läheinen tuttu,ei tarvi viedä mitään.Onnittelet vaan näyttelystä ja kehuskelet tekeleitä.
vaatetus on yleensä vapaata.
Itse oli viimevuoden puolella taidenäyttelyssä mieheni tunsi hänet, minä en.
Ei viety mitään, käteltiin ja onniteltiin näyttely saavutuksesta.Olin pukeutunut mustiin suoriin housuihin ja ruskehtavaan paitapuseroon.
Kyllä noissa näyttelyissä aina näkee joka lähtöön olevia ihmisiä.Jos ei erikseen mainita pukeutumisesta, niin laita mitä haluut, kunhan et ihan likaisissa farkuissa lähde,etkä ihan minihameessa. Neutraali pukeutuminen on se turvallisin vaihtoehto :-) - avec
Taisit jo avajaiset viettää, toivottavasti ei ollut kamalaa!
Riittää, kun pukeutuu siisteihin vaatteisiin. Eli puhdasta päälle.
Täytyy muistaa, että taiteilijalle tilaisuus on tärkeä ja omalla läsnäolollasi kunnioitat häntä. Eli yleensä, mitä läheisempi näyttelyvieras taiteilijalle on, sitä juhlavammat vaatteet! Sen olen pannut merkille.
Samoiten, mitä arvostetumpi näyttelypaikka, sen arvokkaammat vetimet ; nimetön galleria - mainegalleria -arvostettu riippumaton galleria- museo - vieläparempimuseo. Joo, onhan noita, paskat niistä.
Jos taiteilija on hyvä tuttu, voit viedä kukkia (lempivärikimppu) tai viinipullon.
(Jos tiedät meneväsi taiteilijan luo jatkoille, nyt tai joskus tulevaisuudessa, viinipullon vieminen on hyvä)
Muuten riittää, kun käyt tervehtimässä ja onnittelemassa näyttelystä.
Ja kehu jotain teosta!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1345642
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2464148- 91745
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1541008- 90933
Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii137932Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj64923- 81823
Trump laittomien siirtolaisten kauhu.
Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei110792- 40786