olen nyt 40v ja olen n 10-15v kärsinyt esiintymis jännityksestä. Olisikohan akupunktiosta apua ja paljonko kustannukset? Asun Helsingissä.
Auttaako esiintymis jännitykseen?
8
1914
Vastaukset
- sfjdsk
Nelikymppisenä luulis jo tietävän että esiintymisjännitys on YHDYSSANA. VAstauksena kysymykseesi: esiintymispelkoon eli sosiaaliseen fobiaan (estyneeseen persoonallisuushäiriöön) ei auta kuin PSYKOTERAPIA
- pelkuri
surkeasta vastauksestasi päätellen, olet itse terapian tarpeessa !!!
- Tumma
Ai ku sä olet fiksu. Mene hoitoon ja anna tämmösten asioiden olla koska et niistä mitään käsitä.
- hermoja....
Tumma kirjoitti:
Ai ku sä olet fiksu. Mene hoitoon ja anna tämmösten asioiden olla koska et niistä mitään käsitä.
ota selvää siitä. Se on ihan supisuomalainen lääkäri joka on itse keksinyt että hermoja kirurgisesti katkomalla meneekin esiintymisjännityskin poikki. "Hermot pois ja katki niin esiintymisjännitys on poissa!".
- lähtöön
hermoja.... kirjoitti:
ota selvää siitä. Se on ihan supisuomalainen lääkäri joka on itse keksinyt että hermoja kirurgisesti katkomalla meneekin esiintymisjännityskin poikki. "Hermot pois ja katki niin esiintymisjännitys on poissa!".
Miettisinpä uudemmankin kerran. Hermot saa helposti poikki. Miten ne saa myöhemmin uudelleen toimiviksi on jo vaikeampi probleema.
Akupunktio ei ainakaan tuhoa hermostoa tai jos niin käy, hoitajan on täytynyt keksiä ihan ikioma metodi.
- tih
Akupunktio auttaa myös jännitystiloihin.Hki:n suunnalla mm.kiinalaisen lääketieteen asiantuntijoita on Elina Hytönen ja Eili Gray.Hyvää kevättä :)
- pelkuri
kiitos, otanpa yhteyttä em. henkilöihin.
- pelkuri
ups & anteeksi.
HYVÄÄ KEVÄTTÄ SINULLEKIN :)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19811773
- 585549
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462857Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k152484- 402455
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342023Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471949Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131911Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71727- 341670