Kuinka saada Google-tili ilman puhelinnumeroa?

mistäTili

Yleisessä käytössä olevaan android laitteeseen tarvitsisi googletilin jotta voisi käyttää sovelluskauppaa. En halua laittaa siihen omaa tunnustani.

Nykyään on mahdotonta tehdä tiliä ilman puhelinnumeroa, joten onko näitä tilejä saatava jossain?

83

8023

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • googleauttaakaikessa

      Kyllä Google-tilin pystyy tekemään ilman puhelinnumeroa, ainakin Googlen nettisivujen kautta. Vaikka sitä tilin luontivaiheessa kysytään, se ei ole pakollinen.

      En tiedä, toimiiko se siellä Android-laitteen sovelluskaupassa ilman puhelinnumeroa.

      • efdwe33

        Ei onnistu. Kokeile itse.


      • Anonyymi
        efdwe33 kirjoitti:

        Ei onnistu. Kokeile itse.

        Ei tosiaan onnistu. Yritin kirjautua androidin kautta google-playhin, oli sama sp-osoite ja salasana, niin olin mukamas tallettanut sinne tietyn puhelinnumeron (prepaid), josta olisi pitänyt tekstiviestillä varmistaa tili. Kyseistä numeroa en omista, eikä sitä mistään edes löytynyt, joten piti tehdä uusi tili uudella sp-osoitteella, ei mitään puhnum. edelleenkään. Google itse tallettaa/yhdistää tiliin prepaid numerotkin.
        Kumma että pitää tehdä kymmeniä osoitteita, kun aina edellinen lakkaa toimimasta...

        Nooh ... Protonmail toimii aina ja on turvallinen. Vitut googlelle :-D!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tosiaan onnistu. Yritin kirjautua androidin kautta google-playhin, oli sama sp-osoite ja salasana, niin olin mukamas tallettanut sinne tietyn puhelinnumeron (prepaid), josta olisi pitänyt tekstiviestillä varmistaa tili. Kyseistä numeroa en omista, eikä sitä mistään edes löytynyt, joten piti tehdä uusi tili uudella sp-osoitteella, ei mitään puhnum. edelleenkään. Google itse tallettaa/yhdistää tiliin prepaid numerotkin.
        Kumma että pitää tehdä kymmeniä osoitteita, kun aina edellinen lakkaa toimimasta...

        Nooh ... Protonmail toimii aina ja on turvallinen. Vitut googlelle :-D!

        Eihän se Googlen vika ole vaan sinun:D Kyllä mulla Gmail on toiminut moitteetta 13-vuoden ajan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se Googlen vika ole vaan sinun:D Kyllä mulla Gmail on toiminut moitteetta 13-vuoden ajan..

        Miten minun vika, jos ei kelpaa salasana joka on paperille kirjoitettu. Kelvannut kyllä satoja kertoja aiemmin ja vuosia. Eikä tosiaan ole ensimmäinen kerta. Enkä tosiaan ole ainoa, joillain yli 30 eri sp-osoitetta, koska ei vaan aukea. Google se tässä paska on. Samanlaista taistelua on ollut nykyään hotmailin kanssa, mutta se kummasti lopulta aukeaa eri koneelta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten minun vika, jos ei kelpaa salasana joka on paperille kirjoitettu. Kelvannut kyllä satoja kertoja aiemmin ja vuosia. Eikä tosiaan ole ensimmäinen kerta. Enkä tosiaan ole ainoa, joillain yli 30 eri sp-osoitetta, koska ei vaan aukea. Google se tässä paska on. Samanlaista taistelua on ollut nykyään hotmailin kanssa, mutta se kummasti lopulta aukeaa eri koneelta.

        Väärin kirjoitettu:D Ei Google salasanoja hukkaa vaan juuri se käy aina minkä sinne on laittanut.


      • Anonyymi

        Anna vaihtoehtoinen tunnistautumissähköposti. Onnistuu.


    • Sitten tulet kysymään mitä tehdä, kun olet unohtanut salasanasi.

      • r4r44r

        Palautus sähköpostin kai niihin voi laittaa..


      • Anonyymi

        Mitä tehdä jos unohdat oletko mies vai nainen.


      • Anonyymi

        Vai Miehenä!


    • nhbghb

      Oletko varma ettei luonti jatku, kun jättää kentän tyhjäksi?
      Olen viimeksi avannut tilin 9 v sitten.

      • mistäTili

        Olen 100% varma. Olen koittanut kaikki keinot. Luoda puhelimella, tv-boxilla, Bluestack emulaattorilla ja tietenkin tietokoneella. Olen koittanut kierrättää rekisteröinnin eri maiden kautta, laittaa 2. sähköpostiosoitteen tietoihin ja tehdä ne googlen kuvajutut joita rekisteröinnissä tarvitsee, mutta se menee lopulta AINA siihen kohtaan missä kysyy puhelinnumeroa vaikka tunnuksen olisi jo saanut luotua.

        Olen jopa koittanut ostaa tiliä netistä. Ei kai auta kuin käydä hakemassa prepaid liittymä ja rekisteröidä sillä.


      • 65473
        mistäTili kirjoitti:

        Olen 100% varma. Olen koittanut kaikki keinot. Luoda puhelimella, tv-boxilla, Bluestack emulaattorilla ja tietenkin tietokoneella. Olen koittanut kierrättää rekisteröinnin eri maiden kautta, laittaa 2. sähköpostiosoitteen tietoihin ja tehdä ne googlen kuvajutut joita rekisteröinnissä tarvitsee, mutta se menee lopulta AINA siihen kohtaan missä kysyy puhelinnumeroa vaikka tunnuksen olisi jo saanut luotua.

        Olen jopa koittanut ostaa tiliä netistä. Ei kai auta kuin käydä hakemassa prepaid liittymä ja rekisteröidä sillä.

        Minulla on kakkospuhelimessa Telian numero ja halvin vaihtoehto pari euroo kuussa. Siihen ohjaan kaikki tällaiset rekisteröinti, mainos yms. jutut. En koskaan vastaa siihen puhelimeen ( johon soittaa mainostajat ).
        On samalla varapuhelin, jos DNAn verkko tilttaa.


      • eiooeituu
        65473 kirjoitti:

        Minulla on kakkospuhelimessa Telian numero ja halvin vaihtoehto pari euroo kuussa. Siihen ohjaan kaikki tällaiset rekisteröinti, mainos yms. jutut. En koskaan vastaa siihen puhelimeen ( johon soittaa mainostajat ).
        On samalla varapuhelin, jos DNAn verkko tilttaa.

        Ei Telialla ole enää parin euron kuukausimaksuja.


      • 65473
        eiooeituu kirjoitti:

        Ei Telialla ole enää parin euron kuukausimaksuja.

        Jaa, voipi olla, kun ei ole tullut katsottua vuosiin laskujen mennessä automaattisesti maksuun tililtä.


      • Anonyymi
        mistäTili kirjoitti:

        Olen 100% varma. Olen koittanut kaikki keinot. Luoda puhelimella, tv-boxilla, Bluestack emulaattorilla ja tietenkin tietokoneella. Olen koittanut kierrättää rekisteröinnin eri maiden kautta, laittaa 2. sähköpostiosoitteen tietoihin ja tehdä ne googlen kuvajutut joita rekisteröinnissä tarvitsee, mutta se menee lopulta AINA siihen kohtaan missä kysyy puhelinnumeroa vaikka tunnuksen olisi jo saanut luotua.

        Olen jopa koittanut ostaa tiliä netistä. Ei kai auta kuin käydä hakemassa prepaid liittymä ja rekisteröidä sillä.

        Minulla on varmaankin yli 10 vuotta sitten perustettuja toimivia googletilejä. Ei silloin kukaan kysellyt mitään numeroita mihinkään.

        Ylimääräiset tilit voin myydä halukkaile tarpeettomina kun ilmoitat mitä haluat maksaa.
        Yhteydet turvatun sähköpostin kautta.


    • Mitäs-vakoilevat

      Minäkin olen aikoinaan rekannut google tilit prepaid numerolla, ja sitte antanut prepaidin mennä kines, paljon kiinnosta tollaselle vakooja lafkalle antaa virallista numeroa, joka sitä myy puhelinmyyjille. Puhelinmyyjistä muutenkin teen nykyisin suoraan rikosilmoituksen, ja kotimyyjille jokka kaikenlaisia remontteja tyrkyttelee annan 10 sekunttia aikaa poistua pihalta ennen poliisille soittoa.

      • Anonyymi

        Saimaanapainalta kulostaa! Nettihäiriköltä!


    • annaVaan11

      En usko googlen myyvän puh. numeroita (olisi kyllä melkonen skandaali). Käyttää puh. numeroita identifiointiin, että google playssä ei ole spammia niin paljon, maksettuja arvosteluja.

      Voit käyttää useampaa google tiliä yhdellä puhelin numerolla? En ole varma onko totta, voi olla, onkin.

      Puhelinmyyjät tyrkyttää turhuuksia, jos soittaja on myyjä, sano niille että ei kiinnosta ja sulje puhelu. Näillä voi olla nyyhkytarinoita, millä yrittävät saada Sinut ostamaan heidän palveluja, lehtiä, yms. Lupailevat ilmasta tuotetta ja alennuksia, ja yllättäen maksat kuukausimaksua. Voit ottaa yhteyttä vielä tässä pisteessä ja sanoa että et maksa, en halunnut tätä.

      Sähkösopimuksia ja muita, jos yrittävät myydä. Niin löydät verkosta samanlaisen diilin, ei tarvitse käyttää aikaa puhelimessa.

    • Ei.Tartte

      Ei tilin luomiseen mitään puhelinnumeroa tarvita.

      Terveisin nimim. kymmeniä tilejä avannut.

      • frjw8fg0

        kyllä tarvitsee henkilöllisyyden varmistamiseen! heti tilin luonnin jälkeen kysyy vahvistuskoodia


      • Anonyymi
        frjw8fg0 kirjoitti:

        kyllä tarvitsee henkilöllisyyden varmistamiseen! heti tilin luonnin jälkeen kysyy vahvistuskoodia

        Niin! Mikset voi tunnistautu! Oletko häirikkö!


    • tollot

      Eihän nmeroa tarvita, tilin saa ilman sitäkin. Eikä ole mahdollista pakottaa ketään numeronsa antamiseen, on ihmisiä joilla ei ole puhelinta. Mistä sen numeron silloin laittaa, itselläkin on netti mutta ei puhelinta, koska en tee sillä mitään. Ei ole ketään jolle soittaa tai joku minulle, olkoot ei kiinnosta. Mutta on minulla numero, voin antaa. Otta suuhu, otta suuhu, suusex suusex.

    • hyväettävaaditaan

      Hyvä että vaaditaan. Tuo lisää turvallisuutta tiliin ja Google yrittää karsia roskatilejä näin.

      • Anonyymi

        toimii joskus ilman puhelinnumeroaki. vahvistus siis


    • paskaatämänettitouhu

      Tein tänää, eikä vaatinut puhelinnumeroa (oli valinnainen). Joskus aiemmin yritin niin vaati puhelinnumeroa ja se oli tosiaan pakollinen. Taitaa olla kyse siitä mitä kautta sinne tiliä tekee. Muistaakseni aiemmin hain gmailia duckducin kautta ja silloin vaati puh.num. Nyt tein tilin google.fi ja onnistu ilman varmisteluja. Kumma että tuonne pitää alati tehdä uusi sp, kun herjaa väärää salasanaa, vaikka se on selkokielellä paperilla, eikä mikään helppo murtaa.

      • Anonyymi

        Ei onnistu!


    • fewqf32q
    • tekstiviestivahvistus
      • Anonyymi

        toimii välillä surkeasti joskus toimii huonosti kun ei anna ilman puhelinnumero juttua


    • Anonyymi

      Miten se sun epätavallinen sijainti vaikuttaa uuden tilin luomiseen? Kannattais varmaan mennä takaisin koulunpenkille ja opetella suomen kieltä jos on vaikee ymmärtää missä tilanteessa google LÄHETTÄÄ VAHVISTUSVIESTEJÄ

      • Anonyymi

        Opetetaanko siellää koulussa nykyään vanhojen viestien kaivelua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opetetaanko siellää koulussa nykyään vanhojen viestien kaivelua

        oon kokeillu mut toimii helvetin hitaasti ja on välillä ihan sysipaska


    • Anonyymi

      suomi24 posti oli nopea ja gmail tilin teko kestää aivan liian kauan

    • Anonyymi

      suomi24 posti oli loistava. gmailin teko kestää ihan järjettömän kauan

      • Anonyymi

        Kerran tehty on aina tehty:)


    • Anonyymi

      yrittänyt päästä mutta nyt siellä näkyy olevan ruuhkaa.....

    • Anonyymi

      eilen pääsin. tänään ei oo tullu kun pelkkää puhelinnumerovahvistusta vastaan

    • Anonyymi

      eilen pääsin jostain kumman syystä tänään on tökkiny

    • Anonyymi

      Minulla on varmaankin yli 10 vuotta sitten perustettuja toimivia googletilejä. Ei silloin kukaan kysellyt mitään numeroita mihinkään.

      Ylimääräiset tilit voin myydä halukkaile tarpeettomina kun ilmoitat mitä haluat maksaa.
      Yhteydet turvatun sähköpostin kautta.

      • Anonyymi

        Miksi maksaa mitään kun on ilmainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi maksaa mitään kun on ilmainen

        Laita vapaasti vaan.


    • Anonyymi

      en tiedä mut ei sinne oo päässy ainakaan 2 -3 päivään kummaa

    • Anonyymi

      toimii joskus 2-3 kertaa aina sillä tyyliä että avaa ja sit muutoin lataus kestää halvatun kauaa

      • Anonyymi

        Siansaksaa.


    • Anonyymi

      pääsin viimeks sunnuntaina sen jälkeen jouduin odottamaan järkyttävän kauaa

    • Anonyymi

      Joskus joku aika sitten myin ylimääräiset käyttökunnossa olevat vanhat tilini parille ostajalle muistaakseni jollain suomi-palstalla. Kiittelivät kovasti ja minä kiittelin rahoista.
      HEH HEH!

    • Anonyymi

      Oon yrittäny päästä

      • Anonyymi

        Hidas temposta


      • Anonyymi

        Eihän sulla mikään toimi!, Koska se windows vaan lagaa!


    • Anonyymi

      Hidas tempoista

      • Anonyymi

        Oon yrittäny päästä mut 2-5 minuuttiin kestää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon yrittäny päästä mut 2-5 minuuttiin kestää

        Hidas temposta toi on


    • Anonyymi

      "Kuinka saada Google-tili ilman puhelinnumeroa?"

      Luo uusi account millä tahansa Andoroid puhelimella, vaikka siinä ei ole edes SIM:ä, ja vaikka sinä ei ole mitään rekisteröitynä. Luo vain uusi Google Account, tai useampi.

      Puhelimella pitää siis olla WiFi nettiyhteys. Jos haluaa yrittää pysyä anonyyminä, niin kannattaa käyttää jotain avointa WiFI verkkoa sekä käytettynä ostettua halpispuhelinta. Mutta kyllä Google silti käyttäjän tunnistaa, niin monin eri keinoin. Vanhat Andoid puhelimet ovat siitä hyviä että niistä voi ottaa akun irti. Sellaista puhelinta ei voi vakoilla josta akku on irti. Akku kannattaa panna kiinni vain tarvittaessa, mutta ei koskaan niin että omia puhelimia tai mitään omia verkkolaitteita on lähimailla, sellainen näkyy/kirkuu isodatasta.

      • Anonyymi

        Jos on käytössä useampi laite kun yksi, saa toisellakin tavalla palautettua s-postin kuin puhelin numerolla. Ainakin gmailissa.


    • Anonyymi

      gmail tilin luominen on aika haastavaa ja puhelinnumeron vahvistaminen hidasta

      • Anonyymi

        Nopeaahan se on ja helppoa.


    • Anonyymi

      Muistaakseni toinen vaihtoehto on toinen sähköpostitili puhelinnumeron sijaan.
      Google vaatii jonkin backupin, johon se lähettää tiedon, kun tulee häiriö, tai asiakas unohtaa salasanan.

    • Anonyymi

      olen kokeillut ja joskus se pamauttaa puhelinnumeron

    • Anonyymi

      OON KOKEILLUT JA NYT SIELLÄ TUNTUU TAAS OLEVAN JOKU TUKOS TAI VASTAAVA

      • Anonyymi

        TEIN TÄN VIIMEKS VIIKKO SITTEN


    • Anonyymi

      No eikö se aloittaja ole vielä löytänyt keinoa vai mistä asia kiikastaa kun on jo 3 vuotta tuhnannu samaa asiaa?
      Unohda koko homma ja heitä ne kaikki rakkineet mitkä vähääkään haluaa hetuasi, sotuasi, kotiosoitettasi, puhelinumeroa jne. syvimpään jorpakkoon minkä löydät. Ei mikään ole vaikeaa.
      Eipä tule sen jälkeen jonnin joutavia kyselyehdotuksia mistään.

    • Anonyymi

      OON MÄ SITÄ KOKEILLU MUT JOKU SIINÄ PISTÄÄ KAPULAA RATTAISIIN

    • Anonyymi

      Käytännössä ph-numero on pakollinen. Mutta entä skun ph-numero vaihtuu?

      Tietysti tuolleiseen käyttöön pitäisi olla hyllyssä jonkin prepaid, jota ei saa päästä vanhenemaan ja päänumero aivan erikseen.

      2. Käytä kaksivaiheista tunnistusta

      Android-laitteessa voi käyttää kaksivaiheista tunnistautumista Google-tilin hakkeroinnin estämiseksi.

      Käytännössä kyse on siitä, että kun Google-tilille kirjaudutaan ensi kertaa uudesta laitteesta tai sijainnista, Google ei luota pelkkään salasanaan, joka saattaa olla päätynyt vääriin käsiin. Silloin valitsemaasi puhelimeen lähetetään erillinen koodi, joka pitää syöttää Google-tilille pääsyä varten.

      - https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000005500234.html

      ***

      Tuossa alla olevassa artikkelissa ei käsitellä itse Google-ongelmaa ja miten systeemin asetuksia voisi muuttaa enemmä yksityisyyyttään suojaavaksi.

      2018 "How to Make Android as Secure as Possible"

      - https://www.howtogeek.com/366653/how-to-make-android-as-secure-as-possible/

      • Anonyymi

        "Käytännössä kyse on siitä, että kun Google-tilille kirjaudutaan ensi kertaa uudesta laitteesta tai sijainnista, Google ei luota pelkkään salasanaan, joka saattaa olla päätynyt vääriin käsiin. Silloin valitsemaasi puhelimeen lähetetään erillinen koodi, joka pitää syöttää Google-tilille pääsyä varten."

        Tuohon tulisi riittää pelkkä e-mailikin, mutta ilmeisesti Google turvallisuuden nimissä / verukkeella pakkokalastelee puhelinnumerot.

        Valitettavasti kaikissa maissa ei ole saatavilla edulisia ja ilman aikarajaa olevia prepaid-kortteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Käytännössä kyse on siitä, että kun Google-tilille kirjaudutaan ensi kertaa uudesta laitteesta tai sijainnista, Google ei luota pelkkään salasanaan, joka saattaa olla päätynyt vääriin käsiin. Silloin valitsemaasi puhelimeen lähetetään erillinen koodi, joka pitää syöttää Google-tilille pääsyä varten."

        Tuohon tulisi riittää pelkkä e-mailikin, mutta ilmeisesti Google turvallisuuden nimissä / verukkeella pakkokalastelee puhelinnumerot.

        Valitettavasti kaikissa maissa ei ole saatavilla edulisia ja ilman aikarajaa olevia prepaid-kortteja.

        Hyvä että pyytää. Siitä kun ei ole haittaa päinvastoin hyötyä. Google ei sulle koskaan soittele huvikseen tai jakele numeroa roskasoittajille ja huijareille:D Miksi siis pelätä moista. Olisiko mielisairaala kannattavampi paikka käsitellä näitä asioita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että pyytää. Siitä kun ei ole haittaa päinvastoin hyötyä. Google ei sulle koskaan soittele huvikseen tai jakele numeroa roskasoittajille ja huijareille:D Miksi siis pelätä moista. Olisiko mielisairaala kannattavampi paikka käsitellä näitä asioita?

        "Olisiko mielisairaala kannattavampi paikka käsitellä näitä asioita?"

        Sanos muuta väpynen, eikö sinun olisi aika jo viimeinkin hakeutua ammattilaisten apuun kun edes vuodet eivät näytä auttavan traumaasi, mikä se sitten onkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Olisiko mielisairaala kannattavampi paikka käsitellä näitä asioita?"

        Sanos muuta väpynen, eikö sinun olisi aika jo viimeinkin hakeutua ammattilaisten apuun kun edes vuodet eivät näytä auttavan traumaasi, mikä se sitten onkaan.

        Perustaminen ja blues-aika
        Fleetwood Macin perusti vuonna 1967 John Mayall & the Bluesbreakers -yhtyeestä eronnut kitaristi Peter Green. Hän pyysi Bluesbreakersista ennen häntä lähteneen Mick Fleetwoodin yhtyeeseen rumpaliksi, ja basistiksi he pyysivät Bluesbreakersissa vielä soittavaa John McVietä. Kolmikko oli äänittänyt Bluesbreakersissa ollessaan instrumentaalin nimeltä "Fleetwood Mac", jonka mukaan uuden yhtyeen nimeksi annettiin 'Peter Green's Fleetwood Mac', joka muutama kuukausi myöhemmin lyhennettiin muotoon 'Fleetwood Mac'. McVie ei kuitenkaan ollut heti valmis jättämään Bluesbreakersia, joka tarjosi hänelle säännölliset tulot, joten aluksi Fleetwood Macin bassoa soitti Bob Brunning. Yhtyeeseen otettiin lisäksi kitaristi Jeremy Spencer.[2]

        Fleetwood Macin ensimmäinen konsertti oli Windsor Jazz and Blues Festivalilla 13. elokuuta 1967 suuren yleisön edessä. Yhtye julkaisi ensimmäisen singlensä marraskuussa 1967. John McVie liittyi yhtyeeseen Brunningin tilalle joulukuussa 1967.[3] Ennen toista levyä yhtyeeseen liittyi myös kitaristi Danny Kirwan.[4]

        Alkuvuosinaan Fleetwood Mac esitti blues-klassikoita ja Greenin kirjoittamia blueskappaleita. Yhtye nousi nopeasti suosituksi Britanniassa ja sen debyyttialbumi Fleetwood Mac (1968) pysyi brittilistojen kärjen tuntumassa 13 viikon ajan. Yhtyeen tunnetuimpiin hitteihin 1960-luvun lopulta kuuluvat "Black Magic Woman" ja instrumentaalikappale "Albatross", joka nousi listaykköseksi.[5]

        1970-luvun alku ja kokoonpanovaihdokset
        Vuonna 1970 Peter Green lähti yhtyeestä, ja siihen liittyi kosketinsoittaja Christine Perfect, minkä myötä yhtyeen tyyli siirtyi kohti melodista rockia. Perfect oli esiintynyt Fleetwood Macin levyllä aikaisemminkin, mutta sopimuksellisista syistä nimettömänä. Perfect oli mennyt naimisiin John McVien kanssa ja otti pian miehensä sukunimen.[5]

        Greenin lähdön jälkeen Fleetwood Mac koki uusia kokoonpanomuutoksia: Jeremy Spencer lähti vuonna 1971 ja hänen tilalleen lauluntekijäksi tuli kitaristi Bob Welch. Pian Kirwan erotettiin henkilökohtaisten ongelmiensa vuoksi, ja yhtyeeseen liittyivät lyhyeksi aikaa Bob Weston (kitara) ja Dave Walker (laulu). Lähdettyään pian yhtyeestä tämä kaksikko antoi uudelle yhtyeelleen myös nimen Fleetwood Mac, minkä seurauksena oikea Fleetwood Mac joutui oikeusriidoiltaan pitämään keikkataukoa vuonna 1974.[5]


    • Anonyymi

      Soitteli mukavasti Helsingin uudella ylioppilastalolla 60-luvun alussa.

    • Anonyymi

      miten tää liittyy googlen sähköpostiin

      • Anonyymi

        Olen yrittänyt päästä mut joku este tossa on


    • Anonyymi

      KOKEILIN TAAS PITKÄSTÄ AIKAA MUT INNOKAASTI TARJOAA PUHELINVAHVISTUSTA

    • Anonyymi

      Mulla neljä eri tiliä eikä yhteenkään ole tarvinnut antaa mitään puhelinumeroita.
      Ei kukaan ole edes kysynytkään sellasta. Toope täytyy olla jos sellasiin hömpötyksiin lähtee uskomaan.

    • TEIN PUHELIMELLA TON

    • Anonyymi

      TÄYTYY KOKEILLA JOS TOIMIS VIELÄ TÄN PÄIVÄN AIKANA

      • Anonyymi

        KOKEILEN KYLLÄ MUTTA SYÖTTÄÄ INNOKKAASTI NUMEROA


    • Anonyymi

      Minulta varastettiin puhelin. Nyt en ole kolmeen viikoon paassyt millaan koneella sahkopostiini gmailiin. Olen Perussa ja jostain syysta en voi hakea uutta puhelinkorttia Suomesta. Kaikki antavat neuvon, etta osta vaan perulainen puyhelinkortti, mutta eihan tuo gmail tieda, etta se on minun. En myoskaan paase kayttamaan pankkia, koska sekin lahettaa varmistuskoodin puhelimeen. Puhelimen kortti on suljettu, joten eivat varkaatkaan kayta puhelintani. Onko jollakin antaa neuvoa, milla paasisin gmailiin. Muistan salasanan ja osaiswin vastata kaikkiin turvakysymylsiin, jos gmail vain esittaisi ne. Ennen gmail kysyi ulkomailla turvakysymyksia. Nyt sille kelpaa vain puhelin taysin samalla numerolla. Uusi sim kortti on kylla saapumassa Suomesta, mutta mielenosoitusten takia Liman lentokentta on suljettuna. (Oli muuten homma saada puhelinyhtio uskomaan valtakirjaa eivatka suostuneet whatsApp videopuheluun, jossa olisin nayttanyt naamani ja passini. Valtakirja kelpasi lopulta.)

    • Anonyymi

      Voit luoda tilin käyttämällä vaihtoehtoista eli toista sähköpostia, yksinkertaista. Minäkään en anna sosiaaliseen mediaan puhelinnumeroita myytäväksi suoramarkkinointikäyttöön ... Never. Jos numero on salainen, niin se ei sen jälkeen ole enää koskaan.

      • Anonyymi

        Eipä voi luoda..


    • Anonyymi

      EI MITENKÄÄN!

    • Anonyymi

      Itselläni on tili, mutta yritys kirjautua siisään, menee ns. tilin palautukseen ja vaatii puh.num. En omista henkilökohtaista puhelinnumeroa...
      No tähän on helppo väliaikainen ratkaisu: https://quackr.io/temporary-numbers/finland
      EU-saatana vaatimuksillaan vaatii kirjautumisen em. palveluun. Tilin luomiseen sp-osoitteena voi käyttää esim: https://10minutemail.com/

      • Anonyymi

        Humpuukia moiset..


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2201
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1700
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe