COLLIEKOIRAT KERROSTALO

vaarallista

Sain kokea karvaasti kun menin pihaan, kaksi isoa collieta hyökkäsi ja haukkui rajusti. Naisella oli vaikeuksia pitää niitä kiinni!!! Nainen ei sanonut minulle mitään!! Asumme sentään samassa rapussa! Ei isot koirat sovi kerrostaloon. Toivon että muuttavat omakotitaloon. Vuokranantajien pitäisi kiinnittää huomiota näihin asioihin kun vuokraavat asuntoja. Minulla on huonoja kokemuksia edellisestä kerrotalosta jossa iso koira työnsi vanhuksen alas rappuja. Loppua en kerro.

11

932

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asunnotyh

Kerrostalossamme asuu vanhempia ihmisiä. Nyt näitä isoja koiria on KOLME!!!! Mikä ihmisiä vaivaa kun ottavatkerrostaloon näitä isoja rontteja!!! vanhatihmiset eivät uskalla mennä ulos, kun koirat hyökkäilevät ja omistaja ei komenna koiria. Kysyin asiantunťijlta, colliet ovat salakavalia ja näykkäisevät.

• tosiontämä

Ne paimentaa, näykkimäll myös lampaita jos ne ei tottele.

• länsiyh3

Meidänkin talossa on kolme collieta ja punainenauto ja nanen joka ei hâllitse koirien kouluttamista!!!

• seatpunainen

Colliet kolme kappaletta kerrostâlossa, isoja koiria. Nainen ei hallitse niitä, räkättävät, hyökkäilevät ihmisiä vastaan!! Mitä vois téhdä, jotta voisimme kulkea asuintalomme pihassa?

• PoistaHaitta

Vie koirat lopetettavaksi.

• urpotkoiranvihajat

Onko taas joku valittamassa koirista. Eikö riitä että oon laittanut koirat parvekkeelle. en enää vie nyt ulos kuselle enkä paskalle. Paskantakoot sieltä sitten vaikka partsin täyteen. Pistä osottees niin tuun laittaa sun postiluukusta. Tai anna olla kun arvaan A 19?!!!

• vääräpaikkatää

On se varmas ihan kamalaa, kun naapurissa on eläin josta pitäs heti valittaa.Mutta kun ei kasvotusten kehdata, eikä keskustella osata.Niin suomi24 sitten toivotaan apua omaan ongelmaan.Ei taida onnistua.

Jos ongelmia on, isännöitsijälle siitä keskustelemaan.

• tyhmaomistaja

Ymmärsit väärin, niitä on kolme, nyt kus... sisärappuun, niin tiedät siitä minkälainen omistaja on!!!!!

• Mikähän trollialoittaja on...

Täältä löytyy yksi erinomaisesti kerrostaloon sopiva collie. Ystävällinen ja rauhallinen, ei melua eikä kiusaa naapureita.

• Korvauskivust

Paljonko tuli tikkejä?
      Kai teit rikosilmoituksen ja vaadit korvausta kivusta,särystä ja vaatteista?
      Pyvistä jäljistä saa korvausta.Miten kävi sinulle oikeudessa?

• Collienaikkonen

Itse asuin kerrostalo kaksiossa kahden nuoren collien kanssa, ei mitään ongelmaa! Koirat oli hyvältä kokeneelta kasvattajalta jotka oikeasti paineutuivat koirien luonteeseen, joilta jälkeläiset olivat. Ei haukkumista, ei tuhoja, ulkoiltiin kolmisen tuntia päivässä. Muutimme isoon omakotitaloon ja hullua kyllä, koirani vaikuttivat onnellisemmilta tuolla kerrostalossa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      56
      3973
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      126
      2864
    3. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      43
      2603
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      65
      2197
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      437
      1797
    6. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      62
      1267
    7. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      71
      1235
    8. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      56
      1153
    9. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259