Hiukset ohenee /lähtee

mammuli63

Onko mitään hyväksi kokemaanne pilleriä,joka auttaisi?
Hiuksia lähtee runsaasti,ainakin juuri tämän viimeisen kuukaudenn/parin sisällä. Kilpirauhasarvot ym. pieni verenkuva otettu ja tulokset ok. Hormonipilleriä en käytä, lopetettu kolme vuotta sitten, riskin takia.
Mummeli 63

13

372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehdotuksia-

      Biotiinia, kollageeni kapseleita

      • uyguyfgukyg

        Biotiinia löytyy myös kohtuuhinnalla apteekista, ei tarvitse ostaa noita kalliita telkkarimainoksissa mainostettuja merkkituotteita.


      • Edullista-

        Tilasin iherbistä Biotin, 10,000 mcg, 120 kapselia 9.60€


      • Pelkkä_mainosko
        Edullista- kirjoitti:

        Tilasin iherbistä Biotin, 10,000 mcg, 120 kapselia 9.60€

        Onko jo tulleet ja mistä maasta tilasit? Pääsikö tullista läpi?


      • Edullistakin
        Pelkkä_mainosko kirjoitti:

        Onko jo tulleet ja mistä maasta tilasit? Pääsikö tullista läpi?

        Iherbistä tilasin jenkeistä. On tulleet, paketit tulee yleensä kahdessa viikossa. Tilaan 35€ paketteja,niin yleensä ei jää tulliin ja posti tuo paketin kotiin.


    • Minäkäytän

      L-kysteiini ja msm-jauhe

    • OikeastiAuttavat

      Juu apteekista löytyy eri hintaisia hiusvitamiineja ne on ainakin minulla todella tehonneet. Minulla on nyt 57-vuotiaana paksummat hiukset kuin 3-kymppisenä. :O

    • harvahapsinen

      Minulla ei mikään apteekin tuote ole kohentanut hiusten kuntoa, ohenevat entiseen tapaan ym. Estrogeenihoito lienee paras tuote hiusten kunnon kohentamiseen tässä iässä mutta valitettavasti en voi käyttää mitään vaihdevuosihormoneja.

    • Gingerhair55

      Plantu39 shampoo ja hoitoneste toimii ainakin minulla. Suosittelen vaihdevuosista johtuvaan hiustenlähtöön. Tukan oheneminen voi olla ihan kauhea stressin paikka joten aion kyllä käyttää näitä apteekin tuotteita . Myös Priorin shampoota ja kapseleita käytin 3 kk ja kyllä toimi hyvin nekin tuotteet. Kannattaa myös kokeilla luomu palasamppoota joka tekee tuuheamman tuntuiseksi, tukka näyttää ja tuntuu paksummalta , sekin on lohdullista.

      • Ei_kannata_tuhlata

        Liekö tuo Plantur mikään ihmeaine, voihan sen jäähtyneen aamukavin lopunkin hieroa päähänsä.

        Prioriinissa on "nimilisä" vastaavaa biotiinia saa paljon halvemmallakin.

        Olen huomannut että kun ei pese hiuksia joka päivä, ne näyttää tuuheammilta (onneksi minulla ei rasvoitu).


      • Gingeri61

        Näyttää ohuelta kun hiukset rasvoittuu ja liimautuu päänahkaan kiinni. Tuuheudesta ei tietookaan. Vain puhtaat ilmavasti läsitellyt hiukset näyttää tuuheilta. Esim. Tyvikohottaja rauta tai isoilla rullilla saa ilmavuutta silloin hiuspohja pysyy puhtaanakin kauemmin.. tää koskee siis ohentunutta hiusta.


    • vajisoire

      Kilpirauhasen vajaatoiminta kunnolla hoidetuksi.
      Yleensä määrätään alilääkitys. Yhdistelmähoito on parempi ja fysiologisempi.

    • ohutpäinennainen

      Joka toisella yli 40-vuotiaalla ongelmaa hiusten lähdöstä. Jos hiuksia on jo lähtötilanteessa vähän, niin näkyyhän se. Itse olen kyllästynyt biotiinipuheisiin. Biotiini kun ei satu olemaan se ravintoaine, josta on ensimmäisenä puutetta. Todennäköisimpiä puutteita ovat rauta, jodia, D-vitamiini ja B12-vitamiini.

      Rautaa ei saa syödä ilman lääkärin määräystä, koska on yliannoksena myrkkyä. Eli raudan varastoarvot ja B12-vitamiinin tutkimukset voit pyytää lääkäristä - perusteltua, jos väsymysoireitakin on.

      D-vitamiinia kannattaa syödä maksimiannoksella ainakin talvella. Lisäravinnejodia saa nykyisin sekä apteekeista että luontaistuotekaupoista. Jodi vaikuttaa myös kilpirauhasen toimintaan, suosittelen. Ei apteekin säteilyonnettomuuteen tarkoitettuja tabletteja, ne ovat eri valmiste!!!

      Itselläni jodi nopeutti hieman hiusten hidasta kasvua, mutta hiukset ovat yhtä ohuet kuin ennenkin. Harkitsen peruukkia ainakin juhlakäyttöön. Peruukit ja hiuslisäkkeet ovat ihan hyvä vaihtoehto, tosin eivät halpa nekään, jos laadukkaita hankkii.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1286
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1185
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      51
      852
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      73
      743
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      29
      742
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      724
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      59
      718
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      58
      717
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      655
    Aihe