Tarkoitus on ostaa alla oleva tähtäin, olen niitä katsonut netistä ja kysymys on mikä ero tavallisessa ja kiskokiinniteisessä?
Conquest V6 2.5 – 15 x 56 ill. Ret. 60 M, kiskokiinnitteinen kiikaritähtäin
Tietoa tähtäimestä Conquest V6 2.5
5
2421
Vastaukset
- renkaalla
Conquest on eissin halvempaa tuotantoa ja vermaankin ihan käyttökelpoinen. Kiskokiinnitteisessä kiikarissa on putken alaosassa kisko johon jalat kiinnittyvät suoraan. "Tavallisessa" kiikarissa putki kiinnitetään ensin renkasiin ,joilla se saa kiinni aseeseen. Kumpi on parempi on vähän makukysymys. Kiskollinen kiikari ei edes teoriassa pääse luistamaan kun taas rengaskiinnitteinen voi luistaa renkaissa. Itselläni ei ole kokemusta kuin rengaskiinnitteisistä.
- tiinajj
kiitos . Olen aloittamassa harrastusta niin on vähän haussa vielä tuo tietämys :D
- käytettyä
Älä osta kiikaria uutena. Laatukiikarit ovat kestäviä ja niitä saa käytettynä huomattavasti halvemmalla.
- tiinajj
Kaikki vaihtoehdot on vielä avoinna. Tuo kiinnitys askarrutti nyt ensimmäisenä.
Saa ehdottaa myös muita hyviä merkkejä ja malleja, isällä on tuo zeiss joten se ensimmäisenä tuli mieleen. Peuralle ajattelin sopivan. - Eetvartti76
Surkean huono optinen laatu hintaan nähden. Selvät vääristymät ja 15x suurennos kuin Jahti jakt kiikarissa. Plussaa valopiste.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389