AUTTAKAA pulassa

aszneek

Mitä mä tekisin kun viikon loppuna ois bailut mut mun äiti puoli on niin ilkeä että jos jään kiinni bailaamisesta niin saan kotiarestia 2kk koska se luulee että mä juon alkoholi juomia vaikka oikeasti mä haluaisin vain laulaa karaokea ja pelata tanssi peliä.

7

1533

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Narraa

      Sun pitää keksii hyvä tekosyy tai joku frendi jonka luo meet yöks ja sit bileisiin!

    • Hei,
      Harmillista että äiti-puolesi ei jostain syystä ehkä luota sinuun. Mitä jos ihan reilusti ottaisit asian puheeksi ja kertoisit että haluat vain viettää aikaa ystävien kanssa, laulaen karaokea ja tanssi peliä pelaten? Voisittehan sopia vaikka videopuhelun illan aikana, jos se yhtään auttaisi asiassa.

      Terveisin NettiSaapas Hki / Piia

      • Tollosaapas

        Äitille epäluottamus on huolenpitoa. Se ei halua sinua paikkaan missä muut juo vaikka sinä et juo.


    • awtfgwa

      marketeissa myydään kassalla promille-testi. sano että saa puhalluttaa sinut bileiden jälkeen ja voit todistaa ettet ole juonut.

    • kokemuspohjana

      Älä sitten jää kiinni. Esitä vaikka meneväsi kaverille yökylään, ja menkää sitten yhdessä bailuihin. Jos äippä yrittää yöllä/illalla esim. soittamalla varmistaa, että olet siellä missä kuuluukin olla, älä joko vain vastaa puheluun (aamulla kerrot että olit jo nukkumassa) tai mene jonnekin hiljaiseen paikkaan juttelemaan. Pyydä kavereitasi jeesaamaan äidin huijaamisessa.

      Vaikka huijaaminen saattaa ehkä tuntua pahalta ja väärältä, joskus on parempi miettiä omaa parastaan. Juhliminen on hauskaa, siinä saa uusia mukavia kokemuksia ja oikeastaan valmistaa sinua vähän myös siihen, mitä tulet todennäköisesti vanhempana kokemaan :-) On parempi että nuorempana oppii millaista on juhlia vastuullisesti ettei aikuisena sitten tee enää niin paljon tyhmyyksiä.

    • Vanhatekijä

      No minun mielestäni tuommoinen kaikenlainen turha iloittelu on aivan joutavaa humpuukia. Mene mieluummin töihin. Töitä tehdessä niin ruumis kuin mielikin virkistyy. Mutta tosiaan jokainenhan saa tehdä mitä haluaa, toiset tekevät töitä ja toiset sitten käy näissä "bailuissa". En ota kantaa kannataako sinun valehdella perheenjäsenillesi siitä että olet kaverin luona vaikka oikeasti olisit juhlimassa, tee niinkuin itse parhaaksi näet. Mutta kunhan et ala viinalla läträämään niin kaikki on hyvin. Itse aloitin nimittäin alkomahoolin nautiskelun jo nuorella iällä, kadun tätä päätöstä ja jos voisin muuttaa asioita en olisi ikinä aloittanutkaan. Tärkeintä on, että asetat itsellesi selvät rajat siitä mitä teet ja mitä et.

    • SingStar

      Kannattaa ensin kokeilla laulaa ja pelata kotona äidin kanssa niin kovaa ku voi että talo raikaa ja äiti suuttuu ja haluaa sinin menevän muualle TAI viimeinen keino on tyrmäystipat..

      ps. kyllä mä tiedän noi tanssipelit ja laulu jutu ;)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1883
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1446
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1394
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      9
      1356
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe