Hei!
Oireiden ilmetessä perusteella mulla on estrogeenin ominaisia.
Ajattelin kun tilata progesteronivoidetta, mutta missä vaiheessa kk- kiertoa sitä laitetaan? Mistä olette tilanneet?
Te, jotka näytätte, oletteko olleet tyytyväisiä siihen tai onko se edes lieventämään oireita ja mitä oireita teillä on ollut?
Miten käytätte progesteronivoidetta ...
2
246
Vastaukset 2
- Ekaviestinkirjoittaja
Aloittaja korjata (kiitos ennakoiva tekstinsyöttö, murr)
Siis oireiden perusteella mulla on estrogeeni dominanssi.
Missä vaiheessa kk-kiertoa keltarauhashormoni voidetta laitetaan?
Mistä olette tilanneet, onko helpottanut oireita ja mitä oireita teillä on ollut ennen voiteen aloitusta?- Kysy_gyneltäsi
Tuo estrogeenidominanassi syntyy siitä että progesteroni vähenee verenkierrossa. Voiteilla sitä ei pystytä korjaamaan vaan tarvitaan pillerihoito. Voiteet ovat ilmeisesti tarkoitettu lähinnä emättimen kuivuuteen tms.
Tilanneet? Progesteronit ovat reseptilääkkeitä. Jos "progesteronia" myydään reseptivapaina voiteina, niiden teho lienee tässä tarkoituksessa olematon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4451941- 1501247
- 701144
- 901141
- 1141137
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku1761004- 100783
- 45711
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50709En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57664