Känninen Vesa Keskinen ei päässyt lentokoneeseen

suuresti.naurattaa

Vesa Keskisellä on samanlaiset juomatavat kuin palstan peräkammarin pojilla.

33

1538

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bankbank

      Työllistä itse vuosittain kolmisensataa työntekijää ja kirjoittele sen jälkeen ihmisten juomatavoista.

    • Hävettää

      Lapset häpeävät taas isänsä känniörvellystä. Luulisi Vesan jo kasvavan aikuiseksi.

    • dfgfdgfdf

      Onko Keskinen sellainen Tuuri-juoppo?

      • Yvfd

        Kansa tietää: juopon Tuuri


      • jurriörvelö

        Poistoon lähti, että heilahti. Kermaperse ei kestä juutuubilinkkejä! :DD

        Noh, Keskisestä löytyy youtubesta kivoja kännivideoita. Kannattaa tsekata.


    • Fghyt

      On se vaikeeta kun ei voi julkisesti olla sitä mitä oikeasti on... alkoholisoituuhan siinä toki.

      Ostovaimokin piti laittaa lapsineen etäämmälle asumaan ettei ole liian liki ja iholla jatkuvasti häiritsemässä.

      • harvanmahdollisuus

        Rahaa riittää ryypätä ja elää muutenkin leveästi mielensä mukaan. Ei ole mistään riippuvainen. Tekee mitä tahtoo.


      • vai.onko
        harvanmahdollisuus kirjoitti:

        Rahaa riittää ryypätä ja elää muutenkin leveästi mielensä mukaan. Ei ole mistään riippuvainen. Tekee mitä tahtoo.

        Ei tuollainen örvellys ole meriitti edes rikkaalle.


      • mitäväliä
        vai.onko kirjoitti:

        Ei tuollainen örvellys ole meriitti edes rikkaalle.

        Hänen kun ei tarvitse olla kenellekään mielin kielin. Elää kuten itse tykkää.


      • Kärtty
        mitäväliä kirjoitti:

        Hänen kun ei tarvitse olla kenellekään mielin kielin. Elää kuten itse tykkää.

        Pönttö.
        Ei tarvitse olla mielin kielin, mutta jos on hankkinut lapsia ja vaimon, on heille vastuussa. Silloin täytyy vähän tsekata miten elää ja käyttäytyy. Vai ovatko vaimo ja lapset vesalle joitain kulisseja?
        Poikamiesten on lupa örveltää aika ajoin, he eivät ole vastuullisia kenelläkään.


      • Nainen.onnellinen

        Kulissiahan tuo on selvästi. Miksi kukaan laittaisi vaimon ja lapset toiseen taloon, jos omistaa ison kartanon?
        Kyllä sen näkee ihmisestä jos sillä on paha olla.
        Elin itse kaapissa pitkään ja kun lopulta uskalsin tulla ulos, niin aloin elää. Alkoholia meni koska sillä oli hyvä turruttaa tunteet kotona ja muu aika menikin sitten töissä, joita tein aamusta iltaan ettei tarvitsisi olla avomiehen kanssa kahden. Elin samanlaista elämää kuin Vesa.
        Kulissiliitto, olimme monen mielestä unelmapari, kauniita ja rohkeita.
        Itseään siinä eniten petti ja paha olo ja surullisuus aina läsnä, koska koko ajan kaipasin jotain muuta.
        Nyt voin hyvin ja olen onnellinen parisuhteessani.
        Kohtasin ihanan ihmisen.
        Vesalle toivon kaikkea hyvää.
        Ei kukaan tuomitse sitä mitä olemme,
        En ole pahaa sanaa vielä kuullut, päinvastoin.
        Uskaltakaa ihmiset olla mitä olette!


      • Fghyt
        Nainen.onnellinen kirjoitti:

        Kulissiahan tuo on selvästi. Miksi kukaan laittaisi vaimon ja lapset toiseen taloon, jos omistaa ison kartanon?
        Kyllä sen näkee ihmisestä jos sillä on paha olla.
        Elin itse kaapissa pitkään ja kun lopulta uskalsin tulla ulos, niin aloin elää. Alkoholia meni koska sillä oli hyvä turruttaa tunteet kotona ja muu aika menikin sitten töissä, joita tein aamusta iltaan ettei tarvitsisi olla avomiehen kanssa kahden. Elin samanlaista elämää kuin Vesa.
        Kulissiliitto, olimme monen mielestä unelmapari, kauniita ja rohkeita.
        Itseään siinä eniten petti ja paha olo ja surullisuus aina läsnä, koska koko ajan kaipasin jotain muuta.
        Nyt voin hyvin ja olen onnellinen parisuhteessani.
        Kohtasin ihanan ihmisen.
        Vesalle toivon kaikkea hyvää.
        Ei kukaan tuomitse sitä mitä olemme,
        En ole pahaa sanaa vielä kuullut, päinvastoin.
        Uskaltakaa ihmiset olla mitä olette!

        Vesa on vähän nii ko puun ja kuoren välissä.
        Miten tuolla pohjoispohjanmaalla ns.raamattuvyöhykkeellä tulet kaapista ulos ja yrität siinä samalla pyörittää yritystä jonka tulos on täysin riippuvainen uskovaisten suurperheiden ostosmatkailusta.


      • 67654
        Nainen.onnellinen kirjoitti:

        Kulissiahan tuo on selvästi. Miksi kukaan laittaisi vaimon ja lapset toiseen taloon, jos omistaa ison kartanon?
        Kyllä sen näkee ihmisestä jos sillä on paha olla.
        Elin itse kaapissa pitkään ja kun lopulta uskalsin tulla ulos, niin aloin elää. Alkoholia meni koska sillä oli hyvä turruttaa tunteet kotona ja muu aika menikin sitten töissä, joita tein aamusta iltaan ettei tarvitsisi olla avomiehen kanssa kahden. Elin samanlaista elämää kuin Vesa.
        Kulissiliitto, olimme monen mielestä unelmapari, kauniita ja rohkeita.
        Itseään siinä eniten petti ja paha olo ja surullisuus aina läsnä, koska koko ajan kaipasin jotain muuta.
        Nyt voin hyvin ja olen onnellinen parisuhteessani.
        Kohtasin ihanan ihmisen.
        Vesalle toivon kaikkea hyvää.
        Ei kukaan tuomitse sitä mitä olemme,
        En ole pahaa sanaa vielä kuullut, päinvastoin.
        Uskaltakaa ihmiset olla mitä olette!

        Telkkarissa Vesa sanoi että on ollut kovasti homofoobinen. Pelkäsi jopa istua toisen miehen vieressä! Tuli ehkä epämiellyttävä olo kun piti torjua kaikin voimin esiintulevia tuntemuksia...?
        Olisiko noin...
        Jos on, niin kauhean traagista kun täytyy elää valheessa.


    • Tuuri.juoppo

      Viinan turvottama ryhävalas koko jätkä. Menisi AA-kerhoon.

    • dosentti.P.Aholainen

      Nolo tyyppi. Jotkut eivät vaan osaa hallita tuota viinanjuomistaan. Keskiseltä lähti taas mopo käsistä.
      Viina ei sovi kaikille. Suosittelen Keskiselle raivoraitista loppuelämää. Korkki kiinni heti (lopullisesti).

      ps. Viina on viisasten juoma.

    • Ehheeheee

      Yksin näyttää juovan. Säälittävä reppana. Kauppa pyörii palkkajohtajien ansiosta ja työllä. Ei siellä Vesaa enää oo tarvittu vuosikausiin. Sääliks käy sen lapsia, vaikka taitavatkin elää pääasiassa äitinsä kanssa etelä amerikassa. Ei pelastanu perheenkään perustaminen Vesaa. Mennyt mikä mennyt, parantumaton alkoholisti.

    • kylä.se.siittä

      Vesa K katsoo olevansa pienessä pierussa sen verran isokärsä että otaksuu niiltä näppäimiltä levittävän punaisen maton lentsikan sivulle kun ISO kauppias saapuu kentän laidalle.

      Tästä on hyvä vetää oikeat johtopäätöksen; oma lentsikkakenttä Tuurin alueella. Huom. ja selvä mies sitten ilma-aluksen rattiin.

    • viisasten_juoma

      Keskinen vaikuttaa aina telkkarissa jotenkin "hitaalta".
      Tai onko sitten vaan pienessä kännissä koko ajan.
      Kannattaisi Vesan pistää korkki kiinni, ainakin kodin ja oman piirin ulkopuolella.

    • Kuolausulostus

      Kun on kerran nähnyt Keskisen kunnon koomassa,niin itse ei tee mieli ryypätä hetkeen. Vesa on elävä antabus.

    • ihmettelen_vaan

      Miksi kyläkauppias ei lentänyt helikopterilla Kiinaan kun hänellä on siellä kotona oma helikopterikenttäkin?

    • Känniörvelö

      Sääittävä alkis ja hitaanpuoleinen , lapsellinen miesrauniohan tää tuurin oma poika on . Ei näitä perheen perustaminen pelasta. Noin pitkämielisen vaimon löytää tolla maineella vain kotimaan rajojen ulkopuolelta , eikä niidenkään kärsivällisyys loputtomiin kestä ,kun on lapsetkin huollettavana. Nyt olis ryhtiliikkeen paikka , ennenkuin on taas on kaikki sössitty --saa nähdä onko siinä miestä siihen , vähän epäilyttää

      • eihäiritseminua

        Mikäs sen on ollessa. Rahaa on ja kavereita riittää. Elää siten kuin itse tahtoo.


      • Vesareppana
        eihäiritseminua kirjoitti:

        Mikäs sen on ollessa. Rahaa on ja kavereita riittää. Elää siten kuin itse tahtoo.

        Näetkö sä , että toi on tavoiteltavaa elämää ? Aika erikoista , säälittävältä rypemiseltä toi muista näyttää . Se että perheellinen aikuinen mies on aina näiden juttujen aiheena on hämmästyttävää . Vaimo ja perhe ei tota kauan katso ,mutta se ei ollutkaan sulla tärkeiden asioiden listalla , kunhan rahaa ja kavereita riittää --elää se saa niinkuin tahtoo varmasti kohta yksin


      • eihäiritseminua
        Vesareppana kirjoitti:

        Näetkö sä , että toi on tavoiteltavaa elämää ? Aika erikoista , säälittävältä rypemiseltä toi muista näyttää . Se että perheellinen aikuinen mies on aina näiden juttujen aiheena on hämmästyttävää . Vaimo ja perhe ei tota kauan katso ,mutta se ei ollutkaan sulla tärkeiden asioiden listalla , kunhan rahaa ja kavereita riittää --elää se saa niinkuin tahtoo varmasti kohta yksin

        Joo ei sen tarvitse elää juorupalstalaisten mielen mukaisesti. Sitä ei varmaan hetkauta puoleen, taikka toiseen mitä mieltä sinä olet.


      • Vesareppana
        eihäiritseminua kirjoitti:

        Joo ei sen tarvitse elää juorupalstalaisten mielen mukaisesti. Sitä ei varmaan hetkauta puoleen, taikka toiseen mitä mieltä sinä olet.

        No , mutta hankiudu kaikin mokomin sen kaveriks ,kun jaatte noin liikuttavan yksimielisesti ajatusmaaimankin . Kimpassa sitten vedätte yhdessä ja naiset ja lapset pysyy poissa häiritsemästä . Ei sillä viinalla viisastu kuten teistäkin huomaa. Yksinhän toi nolo miekkonen tulee lopulta jäämään , toivottavasti sitten on edes rahoja lohduttamassa


      • eihäirItseminua
        Vesareppana kirjoitti:

        No , mutta hankiudu kaikin mokomin sen kaveriks ,kun jaatte noin liikuttavan yksimielisesti ajatusmaaimankin . Kimpassa sitten vedätte yhdessä ja naiset ja lapset pysyy poissa häiritsemästä . Ei sillä viinalla viisastu kuten teistäkin huomaa. Yksinhän toi nolo miekkonen tulee lopulta jäämään , toivottavasti sitten on edes rahoja lohduttamassa

        Kyllä mulle Vesan viinat ja seura kelpaisi. Sinun mielipiteet ei kyllä kiinnosta tippaakaan.


      • Vesareppana
        eihäirItseminua kirjoitti:

        Kyllä mulle Vesan viinat ja seura kelpaisi. Sinun mielipiteet ei kyllä kiinnosta tippaakaan.

        Ei tarvitse kiinnostaakkaan , aikaa ei pitäis vähä-älysille räkyttäjille tuhlata , mutta sanonpahan vaan , että alamäki ja lyhyt elämä teitä odottaa niin sinua kuin Vesa reppanakin , jos noi elämäntavat on tavoittelemisen arvoisia ja ainoita oikeita. Taidat olla vielä aika märkäkorva kun tollasia juttelet , tai muuten eämään ja varsinkin naisiin pettynyt surkimus


      • onjokaketjussa
        Vesareppana kirjoitti:

        Ei tarvitse kiinnostaakkaan , aikaa ei pitäis vähä-älysille räkyttäjille tuhlata , mutta sanonpahan vaan , että alamäki ja lyhyt elämä teitä odottaa niin sinua kuin Vesa reppanakin , jos noi elämäntavat on tavoittelemisen arvoisia ja ainoita oikeita. Taidat olla vielä aika märkäkorva kun tollasia juttelet , tai muuten eämään ja varsinkin naisiin pettynyt surkimus

        HÖNÖN tarkoitushan on pelkästään ärsyttää muita kommentoijia. Käyttää "hämäys mielessä" häntä erityisesti kiukuttavan toisen henkilön nikkiä.


    • suuresti.naurattaa

      Vesan vaimo kun saisi minulta kerran kyydit niin Vesku olisi jälleen poikamies.

      • suuresti.naurattaa

        HEH, HEH näin sä paljastit sen, kuinka osuin taas oikeaan.


    • :) :) Mahtavan noloja peräkammarin poikia nuo Vesan känniörvellyksien ihailijat :D Varmaan pohojammaan hienoimpia tuotoksia !!

      • Tunnennäätyypit

        No niin on puutteessa uhoilevia räkänokkia , jotka selvinpäin ei uskalla naista edes vilkaista , siks toi rai-rai meininki niitä kiehtoo , kun silloin saa tekosyyn käyttäytyä just niinkuin haluaa ja päästellä höyryjä , muuten ollaan niin estyneitä ,ettei peräkammarista edes saranapuolelta uskalleta tupaan saati pihalle


    • naisen.aivot

      Onko aloittaja paljonkin tutustunut nk. peräkammarin poikien juomatapoihin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8326
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe