Milloin on ylösotto?

lopun.ajoista

Milloin tapahtuu uskovien ylösotto? Vai tapahtuuko sitä ollenkaan erillisenä tapahtumana? Toivoisin Raamatun kohtia paljon tästä asiasta. Ilmestyskirjassakin on kohta luvussa 14, jossa puhutaan 144000 tuhannesta jotka on otettu maasta (?) Ja sen jälkeen puhutaan kuinka Jeesus istuu pilven päällä ja tapahtuu leikkuu. Olen todella sekaisin milloin mikäkin tapahtuu. Voiko Jeesus noutaa omansa jo nyt, tänään, huomenna...? Miten kaikki menee?

55

1061

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omalehmä

Rauhoitu hyvä ihminen,äläkä lähde juoksemaan kaikkien uskonnollisten kouhottajien perässä. Varsinkin noissa ns.vapaissa suunnissa - ja miksei myös kirkon piiriin kuuluvien "tosiuskovaisten" porukoissa on monen näköistä vipeltäjää, jotka muka ovat tietävinään asioita, joista muilla kuin heillä itsellään ei ole aavistustakaan.
      Pahimmillaa itsekin menee aivan sekaisin, jos lukee vain "hullun tavalla" Raamattua ja lisäksi haalii itselleen kaiken maailman opettajia juosten herätyskokouksesta toiseen. Aivan arkinen, tavallinen elämä on terveintä: kyllä asiat siitä aikanaan ehkä pikkuhiljaa selkenevät.

• Jeesuksen toinen tuleminen tapahtuu kun pakanainluku on sisällä,sitä aika ei tiedä kuin isä yksin. Jeesus mainitsee kilvoitelkaa päästäksenne sisälle ahtaasta portista,tarkoitaa eitte omilla mahdollisuuksilla olen mitä sijaa,armo kun riittä sen kun kelpaa sisälle pääsee.

• Jeesus puhu Matt 24 luvussa lopun ajan tapahtumista.

Hän sanoo että, se sukupolvi, joka on syntynyt ja on elossa, kun
      viikunapuun (Israel) oksa puhkeaa nupulle, kokee KAIKKI lopun
      ajan tapautumat, myös vihan ajan;
      "Totisesti minä sanon teille; tämä sukupolvi ei katoa, ennen kuin
      tämä kaikki tapahtuu" (Matt 24:32-34).

Viikunapuun nupulle puhkeaminen on tulkittu tarkoittavan Israelin
      valtion syntymistä ja itsenäistymistä. Israel itsenäistyi v. 1948.
      Lasketaan siitä 100 vuotta eteen päin, ja tulemme vuoteen 2048.
      Ennen tätä KAIKKI lopun ajan tapahtumat on tapahtunut.

Koska Raamattu todistaa ihmisen eliniäksi 70 vuotta, tai enintään
      80 -vuotta (yksi sukupolvi), otetaan lähtökohdaksi yhden sukupolven
      iäksi 80 vuotta. Silloin vähennämme 20 vuotta pois vuodesta 2048.
      Silloin tulemme vuoteen 2028. Ja tästä vuosiluvusta vähennämme
      pois vihan ajan 7 vuotta, tulemme vuoteen 2021.

Mutta, jos laskemme yhden sukupolven eliniäksi vain 70 vuotta,
      tulemme vuoteen 2011 jolloin ylöstempaus olisi jo voinut tapahtua.

Koska tempaus ei ole vielä tapahtunut, voimme todeta että, me elämme
      jatkoajassa, sillä Jumala on armollinen, ja odottaa vielä joitakin palstalaisia
      tulevaksi sisälle Pelastukseen. Uskon tempauksen tapahtuvan lähivuosina.

Jeesus voi siis itse asiassa tulla ihan koska tahansa noutamaan
      omansa taivaaseen. Hän lupaa Joh 14. luvun alussa noutaa meidät.
      Myös Jesaja 57:1 ja 26:20-21 kuvaa ylöstempausta, niin kuin myös
      Tess 1: 10, 5:9, 1 Kor 15:51-57 ja 1 Tess 4:13-18.

Paavali todistaa että tämä päivä, jolloin Jeesus tulee pelastamaan
      meitä vihasta, ei yllätä valon lapsia, siis uskovia (1 Tess 5:1-10).

• >>>Tess 1: 10, 5:9, 1 Kor 15:51-57 ja 1 Tess 4:13-18.>>>

Jäi yksi pieni mutta tärkeä ykkönen pois.
        Tulee olla 1 Tess 1: 10, 5:9, 1 Kor 15:51-57 ja 1 Tess 4:13-18.

• SamAndreevitsh

"Tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnata kaikille kansoille, ja sitten tulee loppu." (Ulkomuistista siteerattuna.) Näen tässä olevan selkeimmän aikaan viittaavan ennustuksen, josta lopun läheisyyttä voidaan päätellä.

Itse en näe Jeesuksen viikunapuuvertauksessa viitettä Israeliin. VT:ssä esimerkiksi viikunapuu ei juurikaan ole Israelin vertauskuva. Näen Jeesuksen maininnan viikunapuusta vertauksena tällä tavalla: "Tässä olette kuulleet monia asioita, joiden pitää tapahtua ENNEN kuin loppu tulee, SAMALLA tavalla KUIN viikunapuukin saa luomakunnassa (siis viittaa kasviin, ei Israelin kansaan) lehdet ennen kuin tulee kesä. Eli: näette luonnossa viikunapuun puhkeavan lehteen, ja voitte päätellä kesän olevan lähellä. Samalla tavalla näette näiden ennustamieni asioiden tapahtuvan, ja voitte päätellä, että loppu on lähellä."

• otetaan.selvää
        SamAndreevitsh kirjoitti:

"Tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnata kaikille kansoille, ja sitten tulee loppu." (Ulkomuistista siteerattuna.) Näen tässä olevan selkeimmän aikaan viittaavan ennustuksen, josta lopun läheisyyttä voidaan päätellä.

Itse en näe Jeesuksen viikunapuuvertauksessa viitettä Israeliin. VT:ssä esimerkiksi viikunapuu ei juurikaan ole Israelin vertauskuva. Näen Jeesuksen maininnan viikunapuusta vertauksena tällä tavalla: "Tässä olette kuulleet monia asioita, joiden pitää tapahtua ENNEN kuin loppu tulee, SAMALLA tavalla KUIN viikunapuukin saa luomakunnassa (siis viittaa kasviin, ei Israelin kansaan) lehdet ennen kuin tulee kesä. Eli: näette luonnossa viikunapuun puhkeavan lehteen, ja voitte päätellä kesän olevan lähellä. Samalla tavalla näette näiden ennustamieni asioiden tapahtuvan, ja voitte päätellä, että loppu on lähellä."

Mielenkiintoista kyllä, että mm Hesekiel 38 toteutuu silmiemme edessä, meillä vain ei uutisoida asiasta niin paljon.
        Jos jotain kiinnosta ja englanti sujuu, niin kannatta kuunnella tämä seuraava linkki, siinä kerrotaan mitä juuri nyt on tapahtumassa lähi-idässä ja miten profetiat toteutuvat juuri kuten on kirjoitettu. Turkki, Venäjä ja Iran, siinäpä maat, jotka ovat pääosissa, mutta löytyy Saudi-Arabia jne.
        https://www.youtube.com/watch?v=-SJIQh-Ax4w

• ei.selityksille

--Luuletko todella että Jeesus puhui opetuslapsille israelin valtion perustamisesta jo ensimmäisellä vuosisadalla? :) Siinä on selkeästi puhuttu silloin eläneestä sukupolvesta. Jeesus petti lupauksen tulla takaisin. Tämä asetti selvän takarajan paluulle. On naurettavaa yrittää selitellä asiaa.

• SamAndreevitsh
        ei.selityksille kirjoitti:

--Luuletko todella että Jeesus puhui opetuslapsille israelin valtion perustamisesta jo ensimmäisellä vuosisadalla? :) Siinä on selkeästi puhuttu silloin eläneestä sukupolvesta. Jeesus petti lupauksen tulla takaisin. Tämä asetti selvän takarajan paluulle. On naurettavaa yrittää selitellä asiaa.

Jeesus asetti paluulleen yhden selkeän tapahtumiin liittyvän ehdon: "Tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnata kaikille kansoille, ja sitten tulee loppu." Se ehto ei ole vielä täyttynyt, valitettavasti.

Samoissa kohdissa, joissa Jeesus puhuu lopun ajoista, on myös vastauksia kysymykseen, milloin Jerusealemille käy niin, että temppelistä ei jätetä "kiveä kiven päälle". Voi olla, että evankeliumin kirjoittajat ajattelivat tämän tapauksen sijoittuvan ajallisesti lähelle "lopun aikaa". Mutta siinä tilanteessa Jeesus puhui kuitenkin monista tulevista tapahtumista. Joista tosiaan tämä ehto evankeliumin julistamisesta kaikille kansoille odottaa vielä toteutumistaan.

• ei.selityksille kirjoitti:

>>>Jeesus petti lupauksen tulla takaisin. <<<

EI PETTÄNYT!

Jeesus tuli takaisin helluntaipäivänä Pyhässä Hengessä.
        Jeesus ei tullut yksin. Hän sanoi Isän ja Hänen itsensä
        tulevan. Jeesus ei siis luvannut että Hän tulisi yksin.
        Isä ja Jeesus tulivat helluntaipäivänä Pyhässä Hengessä.
        Silloin Jumala tuli seurakuntaan ja yksilöuskovaan.

Jumalan läsnäolo on Pyhässä Hengessä.
        Pyhässä Hengessä on Isä ja Poika.
        Näin Jumalan läsnäolossa on, AINA ilman poikkeusta,
        Isä ja Poika: Jumala, Pyhässä Hengessä.

Jos joku ei usko tätä, hän ei vielä tunne Raamattua
        tältä alueelta. Jos joku tahtoo että perustelen asiaa
        Raamatulla, voin senkin tehdä. Nyt en jaksa.

Sen verran vielä että Raamattu kertoo että Herra
        vaikutti apoltolien kanssa ja vanhvisti sanansa.
        Jeesus oli myös luvannut lähetyskäskyssään olla
        opetuslasten kanssa joka päivä maailman loppuun asti.
        Hän on opetuslasten kanssa ja jokaisen uskovan kanssa
        Pyhässä Hengessä.

• otetaan.selvää

Miksi taas uusi aloitus samasta aiheesta?
      Nämä asiat on laitettu edellisiin ketjuihin jo monta kertaa, joita sitten adventisti ja mid-past-tribulistit sitten kilvan haukkuvat ja kutsuvat harhaoppisiksi.
      EN ymmärrä, että jos joku kysyy esimerkiksi raamatun kohtia, jotka liittyvät ylösottoon, niin sitten nämä henkilöt tulevat kirjoittelemaan, että eihän se nyt noin mene... miksi?

Ymmärtäisin jos ketjun aloitus olisi vaikkapa seuraava, eli laittakaa erilaisia näkemyksiänne lopun ajoista/Ilmestykirjasta jne.
      Tuolloin voisi jokainen tuoda oman näkemyksensä asiasta, oppikysymykset voi jättää sivuun.
      Eiköhän se jokaiselle lopuksi kirkastu mitä tapahtuu, milloin, missä , millä tavalla, kenelle ja miksi.

Raamattu on täynnä lupauksia siitä, että jos Herra on ostanut kalliilla verellään meidät tästä ajasta, niin Hän ei todellakaan hävitä vanhurskasta jumalattoman kanssa.

Onko Jumala oikeudenmukainen? Jonkun mielestä ei, jonkun mielestä on. Raamatun mukaan Hän on oikeudenmukainen, mutta myös pitkämielinen, että ihmiset tekisivät parannuksen.

Jumalako vääristäisi oikeuden, Kaikkivaltiasko vääristäisi vanhurskauden?

Ja Herra sanoi Nooalle: "Mene sinä ja koko perheesi arkkiin, sillä sinut minä olen tässä sukukunnassa havainnut hurskaaksi edessäni.

(Jumala varoitti 7 päivää aikaisemmin Nooaa, ja silloin he menivät arkkiin. Muulle maailmalle vedenpaisumus tuli yllätyksenä, Nooalle ei. Naureskelivat vain tuolle tyhmälle ukolle, joka veisteli venettään.)

Sillä seitsemän päivän kuluttua minä annan sataa maan päälle neljäkymmentä päivää ja neljäkymmentä yötä ja hävitän maan päältä kaikki olennot, jotka olen tehnyt."

Entäs Loot?

Ja Aabraham lähestyi häntä ja sanoi: "Aiotko siis hukuttaa vanhurskaan yhdessä jumalattoman kanssa?
      Pois se, että sinä näin tekisit: surmaisit vanhurskaan yhdessä jumalattoman kanssa, niin että vanhurskaan kävisi samoin kuin jumalattoman! Pois se sinusta! Eikö kaiken maan tuomari tekisi oikeutta?"

Jos Jumala varjeli vanhuskaan joutumasta hävitettäväksi syntisen kanssa vanhan liiton aikana, niin nytkö Hän tekisi päinvastoin, vaikka uusi liitto on paremmalle perustalle perustettu?
      Onko uusi liitto siis sittenkin huonompi kuin vanha?

• Lukekaapa

Yksikään tällä palstalla, ja epäilenpä että äärinmäisen harva yleensäkkän olisi tällä hetkellä valmis siirrettäväksi taivaan iloon! Jotakin on tapahduttava ennen. - Uskon sen olevan ahdistuksen ajan, jonka läpi pyhät kulkevat.

Matt.24:20 "Mutta rukoilkaa, ettei teidän pakonne tapahtuisi talvella eikä sapattina.
      21 Sillä silloin on oleva suuri ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta hamaan tähän asti eikä milloinkaan tule.
      22 Ja ellei niitä päiviä olisi lyhennetty, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden ne päivät lyhennetään."

• Jeesus puhui nuo Sanat juutalaisille, siis Israelille, Käsittääkseni näiden siteeraamiesi jakeiden tapahtumat sijoittuvat vihan aikaan juuri ennen Jeesuksen ja seurakunnan tuloa Öljymäelle, jolloin koko Israel pelastuu. Jumala joutuu lyhentämään Israelin ahdistuksen päiviä, sillä muuten kukaan Israelilainen ei pelastuisi, niin kovasti Israelia ahdistetaan.

• otetaan.selvää
        Jaikal91 kirjoitti:

Jeesus puhui nuo Sanat juutalaisille, siis Israelille, Käsittääkseni näiden siteeraamiesi jakeiden tapahtumat sijoittuvat vihan aikaan juuri ennen Jeesuksen ja seurakunnan tuloa Öljymäelle, jolloin koko Israel pelastuu. Jumala joutuu lyhentämään Israelin ahdistuksen päiviä, sillä muuten kukaan Israelilainen ei pelastuisi, niin kovasti Israelia ahdistetaan.

Kyllä nimenomaan juutalaiselle kansalle, jolle koko Matt. 24 on kirjoitettu, ei seurakunnalle.
        Israel on näkevä Messiaansa vasta sitten, kun he ottavat Jeesuksen vastaan Messaanaan.
        Kun 144000 evankelioivat Israelin.

Jerusalem, Jerusalem, sinä, joka tapat profeetat ja kivität ne, jotka ovat sinun tykösi lähetetyt, kuinka usein minä olenkaan tahtonut koota sinun lapsesi, niinkuin kana kokoaa poikansa
        siipiensä alle! Mutta te ette ole tahtoneet.
        Katso, 'teidän huoneenne on jäävä hyljätyksi'.
        Sillä minä sanon teille: tästedes te ette näe minua, ennenkuin sanotte: 'Siunattu olkoon hän, joka tulee Herran nimeen'."

• pienikysymys
        otetaan.selvää kirjoitti:

Kyllä nimenomaan juutalaiselle kansalle, jolle koko Matt. 24 on kirjoitettu, ei seurakunnalle.
        Israel on näkevä Messiaansa vasta sitten, kun he ottavat Jeesuksen vastaan Messaanaan.
        Kun 144000 evankelioivat Israelin.

Jerusalem, Jerusalem, sinä, joka tapat profeetat ja kivität ne, jotka ovat sinun tykösi lähetetyt, kuinka usein minä olenkaan tahtonut koota sinun lapsesi, niinkuin kana kokoaa poikansa
        siipiensä alle! Mutta te ette ole tahtoneet.
        Katso, 'teidän huoneenne on jäävä hyljätyksi'.
        Sillä minä sanon teille: tästedes te ette näe minua, ennenkuin sanotte: 'Siunattu olkoon hän, joka tulee Herran nimeen'."

Miten voivat 144000 evankelioida jos heidät on otettu taivaaseen (ymmärränkö oikein Ilm. 14-luvun?)?

• 1234567---
        pienikysymys kirjoitti:

Miten voivat 144000 evankelioida jos heidät on otettu taivaaseen (ymmärränkö oikein Ilm. 14-luvun?)?

Evankeliumia julistetaan Jeesuksen toiseen tulemiseen asti. Kun Jeesus tulee toisen kerran Israelin kaksitoista sukuntaa luovat katseensa Häneen, jonka he ovat lävistäneet. Pelastetut kaikista kansoista ja sukukunnista Jeesus vie omansa 1000 vuodeksi taivaaseen.
        Kaikki pelastumattomat saavat surmansa Jeesuksen toisessa tulemisessa Hänen ilmestyksestään. Siis kukaan ei julista tämän jälkeen yhtään mitään, kaikki julistukset on julistettu, ja loppu.

• ijhjojpuik
        pienikysymys kirjoitti:

He ovat juutalaisia, uudestisyntynyt seurakunta on otettu, nämä juutalaiset evankelioivat koko Israelin. Ja lopulta Israel pelastuu.

Room. 11:25 Sillä minä en tahdo, veljet-ettette olisi oman viisautenne varassa-pitää teitä tietämättöminä tästä salaisuudesta, että Israelia on osaksi kohdannut paatumus-hamaan siihen asti, kunnes pakanain täysi luku on sisälle tullut,
        26 ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista.
        27 Ja tämä on oleva minun liittoni heidän kanssaan, kun minä otan pois heidän syntinsä."

• 1234567---
        ijhjojpuik kirjoitti:

He ovat juutalaisia, uudestisyntynyt seurakunta on otettu, nämä juutalaiset evankelioivat koko Israelin. Ja lopulta Israel pelastuu.

Room. 11:25 Sillä minä en tahdo, veljet-ettette olisi oman viisautenne varassa-pitää teitä tietämättöminä tästä salaisuudesta, että Israelia on osaksi kohdannut paatumus-hamaan siihen asti, kunnes pakanain täysi luku on sisälle tullut,
        26 ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista.
        27 Ja tämä on oleva minun liittoni heidän kanssaan, kun minä otan pois heidän syntinsä."

Kaikki evankelioinnit ovat ennen tempausta, joka tapahtuu Jeesuksen toisessa tulemisessa. On 100% varmaa, että tempauksen jälkeen ei evankelioi kukaan, eikä ketään. Nyt on aika julistaa totuuksia.

• valvokaa

Tässä joitan merkkejä:
      - Evankeliumi julistetaan ensin kaikkialla.

- Aka on kuten Nooan päivinä, ihmiset syövät ja juovat ja naivat, naittavat...

- mullllistuksia/maanjäristyksiä ja sotia on

- Luopumus Kristuksesta tapahtuu ennen Jeesuksen tuloa ja ellei ajat olisi lyhennetty ei kukaan pelastuisi. Valittujen tähden on ajat lyhennetty.

- Antikristus laiton ilmestyy.

- Peto saa vallan yhdeksi hetkeksi

2Tess. 2:3-4 Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,
      tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

Matt. 24:20-31Mutta rukoilkaa, ettei teidän pakonne tapahtuisi talvella eikä sapattina.
      Sillä silloin on oleva suuri ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta hamaan tähän asti eikä milloinkaan tule.
      Ja ellei niitä päiviä olisi lyhennetty, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden ne päivät lyhennetään.
      Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
      Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
      Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
      Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.
      Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus.Missä raato on, sinne kotkat kokoontuvat.
      Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät.
      Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella.
      Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä
      ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin. "

Ilm- 17:12 Ja ne kymmenen sarvea, jotka sinä näit, ovat kymmenen kuningasta, jotka eivät vielä ole saaneet kuninkuutta, mutta saavat vallan niinkuin kuninkaat yhdeksi hetkeksi pedon kanssa

1.Tess. 4: 14-16 Sillä jos uskomme, että Jeesus on kuollut ja noussut ylös, niin samoin on Jumala Jeesuksen kautta myös tuova poisnukkuneet esiin yhdessä hänen kanssaan.
      Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet.
      Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;
      sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa-

Uskovat menevät Jeesuksen mukana taivaaseen 1000-vuoden ajaksi, jonne Jeesus on heille valmistamassa sijaa.

Jumalattomat kuolevat jeesuksen tulessa ja heidät heräteen 1000-vuoden jälkeen tuomiolle.

• ULOSkutsuttu

Ei ole edes vielä sitä ylös ottoon kelvollista Pyhää, rypytöntä ja tahratonta PUHDASTA, Raamatun UT mukaisesti ja perustalla elävää ja toimivaa Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi, itsensä Herralleen kaunistanutta / pyhittynyttä, Hänen (YKSI), Hänen ja / apostoliensa opetuksille ja ohjjeille uskollista ja kuuliaista, käskynsä kaikilta osin pitävää ja täyttävää, ne Raamatun UT mukaisen Kristillisyyden tunnusmerkit ilmentävää ja täyttävää, Hänen morsian, jäsenistö,ä. Jota se edellyttää!!

• 1234567---

Näin on, vielä on paljon niitä, jotka opettavat, että sapatti ei kuulu enää Uudenliiton kristityille. Heillä on vielä peite silmillä.

• Anonyymi
        1234567--- kirjoitti:

Näin on, vielä on paljon niitä, jotka opettavat, että sapatti ei kuulu enää Uudenliiton kristityille. Heillä on vielä peite silmillä.

Edelleenkin on peite suurella osalla silmillä, heidän julistaessaan: Uuden Liiton sapatti ei ole edes lauantai. Sokeita ovat !

1234567---

• kolmattalinjaatakaisin

Ensi viikon torstaina klo 13 kokoontuminen piritorille. Siitä lähtee tempaus.

• lopun.ajoista

Olen edelleen hieman ymmälläni, mutta rukoilen että Herra vahvistaa miten kaikki menee. Valmis lähtöön tulee olla joka hetki, se on varma. Jeesus voi ilmeisesti tulla hakemaan omansa koska tahansa. Ja ihminen voi "luonnollisesti" lähteä täältä milloin vain. Olkaamme valmiit kohtaamaan Herra milloin vain.

• 1234567---

Pyhien tempaus tapahtuu Jeesuksen toisessa tulemisessa, jolloin Jeesus vie omansa 1000 vuodeksi taivaaseen.
      Jokainen, niin Israelilainen kuin Suomalainenkin on valintansa tehnyt, ennen Jeesuksen toista tulemista, uskoako totuuteen tai valheeseen. Uutta mahdollisuutta pelastukseen ei tule kenellekään Jeesuksen toisen tulemisen jälkeen, sillä kaikki, kaikkien kansojen jumalattomat saavat surmansa Jeesuksen toisessa tulemisessa Hänen ilmestyksestään.
      1000 vuoden jälkeen heidät herätetään tuomiolle. Tuli tekee heistä lopun.

Jumala luo uuden taivaan ja uuden maan, jossa vanhurskaus asuu

• sivusta_

Olet harhaoppinen.

• 1234567---
        sivusta_ kirjoitti:

Olet harhaoppinen.

Totuusko on sinulle harhaoppia ?

• wtewetw24
        1234567--- kirjoitti:

Totuusko on sinulle harhaoppia ?

Näkemyksesi lopun ajoista joista kirjoitat joka puolella ja eritysesti pedosta on vain sinun "totuutesi", mutta se ei ole raamatun totuus.

• 1234567---
        wtewetw24 kirjoitti:

Näkemyksesi lopun ajoista joista kirjoitat joka puolella ja eritysesti pedosta on vain sinun "totuutesi", mutta se ei ole raamatun totuus.

Katsotaan kun ajassa etenemme, kuka on parhaiten ymmärtänyt sen kuka on Ilmestyskirjan peto 666 ja mikä pedonmerkki. Mielenkiintoisia tulee olemaan viimeiset ajat, kenen näkemä ja ymmärtämä peto saa vallan ja voiman yhdeksi hetkeksi, ja mistäpäin nousevat vainoojat.

• 1234567---
        wtewetw24 kirjoitti:

Käy lukemassa Herätysliikkeet palstalla kirjoitus:" Ilmestyskirjan peto elää". Löytyy muitakin totuutta kirjoittavia.

• 098765432112
        1234567--- kirjoitti:

Käy lukemassa Herätysliikkeet palstalla kirjoitus:" Ilmestyskirjan peto elää". Löytyy muitakin totuutta kirjoittavia.

lue sinä raamattua äläkä adventistien oppikirjoja

• omalehmä

>>Jumala luo uuden taivaan ja uuden maan, jossa vanhurskaus asuu >>

Vanhurskaudesta tiedä mutta uuden taivaan ja maanhan tuo on jo luonut mm. Galileo Galilein, Tyko Brahen, Keplerin, Newtoni ja mikseipä Kolumbuksenkin avulla: he kun väänsivät maan pois olemasta maailmankaikkeuden keskipiste ja tekivät pannukakusta pallonmuotoisen, jne. Eikös nuo jos mitkä ole uusia taivaita ja uusi maa - aivan erilaisia kuin Jeeuksen aikalaisetkin vielä luuli, näki ja koki.

• 1234567---
        098765432112 kirjoitti:

lue sinä raamattua äläkä adventistien oppikirjoja

Seuraan kaikkien suuntien kirjoituksia.
        Itselläni on helluntailaisen lehtinen: Kustantaja K.O.Syväntö lehdessä: Mitä pian tapahtuu ? Ilmestys tulevista tapahtumista: kerrotaan salaisesta tempauksesta ja suuresta paniikista tänne jääneiden kohdalla. Tämän tempauksen jälkeen kuuluu hirveä huhu, että kolmas maailmansota saattaa puhjeta milloin tahansa jne...

Salaista tempausta ei tule tapahtumaan ja kaikki vitsaukset ja sodat ovat, ennen Jeesuksen toista tulemista. Joten metsään menevät tämän lehtisen näkemyksen kautta.

On myös lehtinen "Israel ja iankaikkinen rakkaus" Kalervo Syväntö ( Toim.Heikki Kangas) Tässä on erittäin virheellisiä näkemyksiä myöskin: Esim. Suuri ahdistus vihanaika, alkaa seurakunnan ylösoton jälkeen, voimistuu loppuaan kohden, erikoisesti loppupuoliskolla, 3,5 vuoden aikana, kunnes Kkristus palaa Kuninkaana.
        Tuhatvuotista rauhanvaltakuntaa maan päällä jne...Monta monta muuta näkemystä joihin ei voi ollenkaan yhtyä, vaan metsään mennään tässäkin lehtisessä.

Monia muitakin eri suuntien näkemyksiä olen lukenut. Mistä sitä muuten tietää jos ei kaikkea tutki, miten kukin näkee.

Mienkiintoista on seurata aikaa ja kaikkea.

• 9898989898
        1234567--- kirjoitti:

Itselläni on helluntailaisen lehtinen: Kustantaja K.O.Syväntö lehdessä: Mitä pian tapahtuu ? Ilmestys tulevista tapahtumista: kerrotaan salaisesta tempauksesta ja suuresta paniikista tänne jääneiden kohdalla. Tämän tempauksen jälkeen kuuluu hirveä huhu, että kolmas maailmansota saattaa puhjeta milloin tahansa jne...

Salaista tempausta ei tule tapahtumaan ja kaikki vitsaukset ja sodat ovat, ennen Jeesuksen toista tulemista. Joten metsään menevät tämän lehtisen näkemyksen kautta.

On myös lehtinen "Israel ja iankaikkinen rakkaus" Kalervo Syväntö ( Toim.Heikki Kangas) Tässä on erittäin virheellisiä näkemyksiä myöskin: Esim. Suuri ahdistus vihanaika, alkaa seurakunnan ylösoton jälkeen, voimistuu loppuaan kohden, erikoisesti loppupuoliskolla, 3,5 vuoden aikana, kunnes Kkristus palaa Kuninkaana.
        Tuhatvuotista rauhanvaltakuntaa maan päällä jne...Monta monta muuta näkemystä joihin ei voi ollenkaan yhtyä, vaan metsään mennään tässäkin lehtisessä.

Monia muitakin eri suuntien näkemyksiä olen lukenut. Mistä sitä muuten tietää jos ei kaikkea tutki, miten kukin näkee.

Et voi sanoa, että ne ovat vääriä, ne vain ovat erimieltä kanssasi.
        Eli mielestäsi metsään menee, koska eivät tue sinun näkemystäsi.
        Mutta kun raamattua lukee, niin Syväntö on kyllä raamatun mukainen, sinun peto-oppisi ja sapattimerkkisi ovat adventistien oppia, ei raamattuun perustuvaa.

• 1234567---
        9898989898 kirjoitti:

Et voi sanoa, että ne ovat vääriä, ne vain ovat erimieltä kanssasi.
        Eli mielestäsi metsään menee, koska eivät tue sinun näkemystäsi.
        Mutta kun raamattua lukee, niin Syväntö on kyllä raamatun mukainen, sinun peto-oppisi ja sapattimerkkisi ovat adventistien oppia, ei raamattuun perustuvaa.

Valitettavasti Syvännöllä ei ole Raamatun mukainen opetus.

Myöskin Lutherilta löytyi ymmärrystä tunnistaa Ilmestyskirjan peto antikristus paavi, josta 1700-luvun Luterilaiset virret kertovat.
        Kaikilta ei tätä ymmärrystä tule löytymään. Raamattu: kellä viisaus ja ymmärrys on.

• Anonyymi
        1234567--- kirjoitti:

Edelleenkin seuraan kaikkea, ja kerään materiaaleja.

1234567---

• pienikysymys

Olen aika hakusessa Ilmestyskirjan suhteen. Tapahtuvatko tapahtumat siinä järjestyksessä kun ne on esitetty vai ei? Esim. keskellä Ilmestyskirjaa on luku 12, jossa puhutaan taivaassa käydystä sodasta ja saatana heitettiin maan päälle. Eikö tämä tapahtunut jo aikoja sitten? Saatanahan kulki maan päällä jo Jeesuksen aikaan ja VT:ssakin puhutaan saatanasta joka kulki maassa. En ymmärrä Ilmestyskirjaa. Olisihan se ihanaa jos olisi tällainen ylösotto esim. ennenkuin pedon merkin aika tulee, mutta en halua olla väärässä. Toisaalla on ketju missä kysellään Ilmestyskirjan 14 ja 19 lukujen tapahtumista. Mitä ne ovat? Janoan tietää asiasta lisää. Joka tapauksessa pitää olla valmis lähtöön milloin vain.

• Tiedäthän

sen, että paholainen on täällä vaikuttamassa.
        Paholainen, jota s. kutsutaan on maanpäällä, ollut jo alusta lähtien saaden lankeamaan Eeva ja Aadam.. Eli paholainen heitettiin ulos taivaasta kapinansa tähden. Se kiusasi myös Jeesusta hänen ollessaan ihmisen poikana.

Pedolla on merkki ja ihmiset ovat vallinan paikalla ketä seuraavat.
        Kuoleman rangaistukset eivät ole vielä käytössä. Ei peto omiaan yritä surmata, vaan Jumalan valittuja, jotka pitävät Jeesuksen uskon ja Jumalan käskyt,

Ymmärrä se, kun Jeesus tulee hakemaan omansa ei jää ketään elävää maapalolle. Paholainen kiertelee ehkä yksikseen, mutta hänellä ei ole ketään jota hallita, koska uskomattomat ovat kuolleet, eli sidottuna

1.Tess.4:15-18

• ojolkmölkj

Monelta menee vähän ohi se tosiasaia, ettei liha peri taivasten valtakuntaa.
        Ja siksihän Paavali sanookin, että me muutumme, SILMÄNRÄPÄYKSESSÄ, koska me emme voi tällaisenaan periä valtakuntaa.

1 Kor. 15:49 Ja niinkuin meissä on ollut maallisen kuva, niin meissä on myös oleva taivaallisen kuva.
        50 Mutta tämän minä sanon, veljet, ettei liha ja veri voi periä Jumalan valtakuntaa, eikä katoavaisuus peri katoamattomuutta.
        51 Katso, minä sanon teille salaisuuden: emme kaikki kuolemaan nuku, mutta kaikki me muutumme,
        52 yhtäkkiä, silmänräpäyksessä, viimeisen pasunan soidessa; sillä pasuna soi, ja kuolleet nousevat katoamattomina, ja me muutumme.
        53 Sillä tämän katoavaisen pitää pukeutuman katoamattomuuteen, ja tämän kuolevaisen pitää pukeutuman kuolemattomuuteen.

2 Kor 3:18 Mutta me kaikki, jotka peittämättömin kasvoin katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, muutumme saman kuvan kaltaisiksi kirkkaudesta kirkkauteen, niinkuin muuttaa Herra, joka on Henki.

Eli miksi vanhurskaan, verellä ostetun morsiamen pitää kärsiä samaa kuin syntisen, joka joutuu ikuiseen kuolemaan?
        Että morsian pyhittyisi ja tahrat ja rypyt lähtisivät? Niin ei tule käymään tässä maailman ajassa, vaikka uskovaisia laitettaisiin mankelin läpi vaikka pari kertaa päivässä ja revittäisiin kynnet ja hampaat irti.
        Ja tuottaako kipu jotain pyhitystä? Päinvastoin, ihmisestä tulee monesti äärimmäisen äreä, tiuskiva ja kaikkea muuta kuin rypytön ja tahraton.
        Vaikka istuisit tuhkakasassa koko elämäsi, olisitko pyhempi?
        Luuleeko joku todella, että järjettömät vastoinkäymiset pyhittävät ihmisen?
        Kyse on nyt niistä tulevista tapahtumista, joista Herra sanoo, ettei mikään liha voi sitä kestää.

Mutta jos vähän ajattelee Isän luonnetta ja Jeesuksen uhrausta.
        Kuka on Jeesuksen morsian? Jokainen kai lienee samaa mieltä, että se on seurakunta.
        Jos miehellä on morsian, jonka tämä aikoo viedä vihille asti, niin kaiketi ylkä siis rakastaa morsiantaan.
        Eiköhän Jeesus rakkaudesta morsiantaan kohden halua ottaa seurakuntansa vastaan.
        Laittaako siis jokainen täydellisesti (eikö Jeesus rakasta täydellisesti kaikessa meitä) morsiantaan rakastava ylkä morsiamensa maailman pahimman kaaoksen keskelle, antikristuksen, kaikkien maailman mahdollisten katastrofien "koulutettavaksi", niinkö rakastava ylkä tekee omalle morsiamelleen, että tämä on kelvollinen morsian, kun on nyt mukiloitu, pahoinpidelty, loppuun asti rääkätty. Kyllähän siinä hääpuku on jo melkoisen kaukana tahrattomasta ja rypyttömästä.

Matt. 7:11 Jos siis te, jotka olette pahoja, osaatte antaa lapsillenne hyviä lahjoja, kuinka paljoa ennemmin teidän Isänne, joka on taivaissa, antaa sitä, mikä hyvää on, niille, jotka sitä häneltä anovat!

Jeesus käski rakastaa vihollisia, mutta omansa Hän laittaisi syntisten kanssa samalle viivalle?

Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
        Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.
        Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.

Monesti ihmiset jotka kovin sanoin puhuat siitä, että armosta olemme pelastetut, kuitenkin sitten haluavat antaa sellaisen kuvan, että meidän tulee kärsiä päästäksemme puhtauteen?
        Mihin Jeesuksen uhria tarvitaan, kun meidän tulee vähän avittaa Häntä, että vähän silemmäksi saisi pukunsa.
        Tuo ajattelu, jos mikä on omien töiden kautta pyhittymistä ja kuulostaa keskiajan aikaisilta kidutustoimilta, jossa ties milläkin tavalla ruoskittiin itseään, ja oliko saavutuksena jokin pyhempi olotila? Enpä usko.

• Lukekaapa
        ojolkmölkj kirjoitti:

Monelta menee vähän ohi se tosiasaia, ettei liha peri taivasten valtakuntaa.
        Ja siksihän Paavali sanookin, että me muutumme, SILMÄNRÄPÄYKSESSÄ, koska me emme voi tällaisenaan periä valtakuntaa.

1 Kor. 15:49 Ja niinkuin meissä on ollut maallisen kuva, niin meissä on myös oleva taivaallisen kuva.
        50 Mutta tämän minä sanon, veljet, ettei liha ja veri voi periä Jumalan valtakuntaa, eikä katoavaisuus peri katoamattomuutta.
        51 Katso, minä sanon teille salaisuuden: emme kaikki kuolemaan nuku, mutta kaikki me muutumme,
        52 yhtäkkiä, silmänräpäyksessä, viimeisen pasunan soidessa; sillä pasuna soi, ja kuolleet nousevat katoamattomina, ja me muutumme.
        53 Sillä tämän katoavaisen pitää pukeutuman katoamattomuuteen, ja tämän kuolevaisen pitää pukeutuman kuolemattomuuteen.

2 Kor 3:18 Mutta me kaikki, jotka peittämättömin kasvoin katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, muutumme saman kuvan kaltaisiksi kirkkaudesta kirkkauteen, niinkuin muuttaa Herra, joka on Henki.

Eli miksi vanhurskaan, verellä ostetun morsiamen pitää kärsiä samaa kuin syntisen, joka joutuu ikuiseen kuolemaan?
        Että morsian pyhittyisi ja tahrat ja rypyt lähtisivät? Niin ei tule käymään tässä maailman ajassa, vaikka uskovaisia laitettaisiin mankelin läpi vaikka pari kertaa päivässä ja revittäisiin kynnet ja hampaat irti.
        Ja tuottaako kipu jotain pyhitystä? Päinvastoin, ihmisestä tulee monesti äärimmäisen äreä, tiuskiva ja kaikkea muuta kuin rypytön ja tahraton.
        Vaikka istuisit tuhkakasassa koko elämäsi, olisitko pyhempi?
        Luuleeko joku todella, että järjettömät vastoinkäymiset pyhittävät ihmisen?
        Kyse on nyt niistä tulevista tapahtumista, joista Herra sanoo, ettei mikään liha voi sitä kestää.

Mutta jos vähän ajattelee Isän luonnetta ja Jeesuksen uhrausta.
        Kuka on Jeesuksen morsian? Jokainen kai lienee samaa mieltä, että se on seurakunta.
        Jos miehellä on morsian, jonka tämä aikoo viedä vihille asti, niin kaiketi ylkä siis rakastaa morsiantaan.
        Eiköhän Jeesus rakkaudesta morsiantaan kohden halua ottaa seurakuntansa vastaan.
        Laittaako siis jokainen täydellisesti (eikö Jeesus rakasta täydellisesti kaikessa meitä) morsiantaan rakastava ylkä morsiamensa maailman pahimman kaaoksen keskelle, antikristuksen, kaikkien maailman mahdollisten katastrofien "koulutettavaksi", niinkö rakastava ylkä tekee omalle morsiamelleen, että tämä on kelvollinen morsian, kun on nyt mukiloitu, pahoinpidelty, loppuun asti rääkätty. Kyllähän siinä hääpuku on jo melkoisen kaukana tahrattomasta ja rypyttömästä.

Matt. 7:11 Jos siis te, jotka olette pahoja, osaatte antaa lapsillenne hyviä lahjoja, kuinka paljoa ennemmin teidän Isänne, joka on taivaissa, antaa sitä, mikä hyvää on, niille, jotka sitä häneltä anovat!

Jeesus käski rakastaa vihollisia, mutta omansa Hän laittaisi syntisten kanssa samalle viivalle?

Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
        Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.
        Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.

Monesti ihmiset jotka kovin sanoin puhuat siitä, että armosta olemme pelastetut, kuitenkin sitten haluavat antaa sellaisen kuvan, että meidän tulee kärsiä päästäksemme puhtauteen?
        Mihin Jeesuksen uhria tarvitaan, kun meidän tulee vähän avittaa Häntä, että vähän silemmäksi saisi pukunsa.
        Tuo ajattelu, jos mikä on omien töiden kautta pyhittymistä ja kuulostaa keskiajan aikaisilta kidutustoimilta, jossa ties milläkin tavalla ruoskittiin itseään, ja oliko saavutuksena jokin pyhempi olotila? Enpä usko.

Ps.91:7 "Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu."

Ei ole kyse kärsimisestä, vaan luottamisesta!

• Lukekaapa

1.Tess.4:15 "Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet.
      16 Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;
      17 sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.
      18 Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla."

Harhaoppia?

• Jeesuksen.seuraaja

Miten selität Ilm. 14 luvussa tapahtuvan leikkuun ja Ilm. 19 luvussa kerrottavan Jeesuksen tulemisen taivaan sotajoukkojen kanssa?

• Lukekaapa
        Jeesuksen.seuraaja kirjoitti:

Miten selität Ilm. 14 luvussa tapahtuvan leikkuun ja Ilm. 19 luvussa kerrottavan Jeesuksen tulemisen taivaan sotajoukkojen kanssa?

Ilmestyskirja ei etene tapahtumisissa kronologisessa järjestyksessä. Lisäksi samat asiat kertautuu eri näkövinkkeleistä esitettyinä. Myöskään lukujen jaksotus ei ole kuten kirjoista yleensä on totuttu juonen kuljettamiseksi. Esim. 14. luku on katkeamaton jatkumo 13. luvun puolelta. Jakso päättyy 14. luvun 5. jakeen jälkeen.

19. luku on uusi näkökulma osin samoihin tapahtumiin. Tässäkin kuvauksessa ilmenee, että pyhät ovat jo perillä.

• Jeesuksen.seuraaja
        Lukekaapa kirjoitti:

Ilmestyskirja ei etene tapahtumisissa kronologisessa järjestyksessä. Lisäksi samat asiat kertautuu eri näkövinkkeleistä esitettyinä. Myöskään lukujen jaksotus ei ole kuten kirjoista yleensä on totuttu juonen kuljettamiseksi. Esim. 14. luku on katkeamaton jatkumo 13. luvun puolelta. Jakso päättyy 14. luvun 5. jakeen jälkeen.

19. luku on uusi näkökulma osin samoihin tapahtumiin. Tässäkin kuvauksessa ilmenee, että pyhät ovat jo perillä.

Niin mietin vain kun Jeesus istuu pilven päällä luvussa 14 ja taas luvussa 19 ratsastaa hevosella.

• Marko-K

Minusta 14. luku ja 19. luku kertoo ihan samasta ajankohdasta. Vähän eri kuvakieltä ja eri painotusta vain käytetty. Esimerkiksi molempien lukujen lopussa on Jumalan vihan viinikuurnan polkeminen jota ei kahdesti tapahdu.

Ilm 14:14-15:Ja minä näin, ja katso: valkoinen pilvi, ja pilvellä istui Ihmisen Pojan muotoinen, päässänsä kultainen kruunu ja kädessänsä terävä sirppi. Ja temppelistä tuli eräs toinen enkeli huutaen suurella äänellä pilvellä istuvalle: "Lähetä sirppisi ja leikkaa, sillä leikkuuaika on tullut, ja maan elo on kypsynyt".

Jeesus puhui tästä esimerkiksi Matteus 13: 37-40:
        Niin hän vastasi ja sanoi: "Hyvän siemenen kylväjä on Ihmisen Poika. Pelto on maailma; hyvä siemen ovat valtakunnan lapset, mutta lusteet ovat pahan lapset. Vihamies, joka ne kylvi, on perkele; elonaika on maailman loppu, ja leikkuumiehet ovat enkelit. "

• Kuplapuhkee

Matt.25:13 Valvokkaa siis, sillä ette tiedä päivää ettekä hetkeä. Matt.25:6 Biblia (1776). Mutta puoli-yönä tuli huuto, katso, ylkä tulee, menkäät ulos häntä vastaan. Mutta kun toisella puolella maapalloa, onkin puoli-päivä, lisäksi on aikavyöhykkeet.

• takarajana.oli

Niin, ei päivää eikä hetkeä, mutta takaraja oli se sukupolvi joka oli silloin elossa kuin Jeesus puhui asiasta. Joten se siitä.

• ahkeroityössä

Jeesuksen tulo ei ole vielä. Danielin kirjan neljä lähi-idän suurvaltaa eivät ole vielä tulleet. Jeesus tulee vasta tuon viimeisen suurvallan aikana ja sekin suurvalta on pitkään ensin vallassa, ennen Jeesuksen tuloa.

Nyt on työn aika, evankeliumin aika. Riennä siis Herran elopellolle ja ahkeroi kutsumuksessa.

Älä kuluta kallista aikaasi täälläkään. Herra ei maksa sinulle palkkaa täällä tyhjän kirjoittelemisesta.

• Lukekaapa

Täällä erityisesti on työtä totuuden esille tuomiseksi! Useiden kohdalla ymmärrys on kehittynyt keskiyön pimeydeksi!

Viimeiset vaiheet ennen Jeesuksen paluuta ovat nopeita ja yllättäviä!!

Olemme jo ahdingon ajan kynnyksellä. - Jeesus saapuu sen saavutettua huipentumansa! Mutta peto ei ole vielä näyttänyt kynsiään viimeistä kertaa... tämänkin on vielä tapahduttava.

• Oipoii

Eteenotto on kiinnostavampi tapahtuma. Sattuu useammin ja useammalle.... Jasiitä on jotain iloakin.

• PasiToivonen

>>...niinkö rakastava ylkä tekee omalle morsiamelleen, että tämä on kelvollinen morsian, kun on nyt mukiloitu, pahoinpidelty, loppuun asti rääkätty. Kyllähän siinä hääpuku on jo melkoisen kaukana tahrattomasta ja rypyttömästä.>>

Pohjois-Korea.

• Anonyymi

Kyllä se Israel on ajankello ja sitä tulee seurata

• Anonyymi

Kukaan ei tiedä tarkalleen. Itse olen sitä mieltä, että uskovat näkevät osan vaivan ajasta. Mutta ennen vihan maljojen vuodattamista uskoisin, että Herra ottaa omansa pois. "Niin kuin oli Nooan päivinä", Siis 8 ihmistä meni arkkiin , ja SITTEN tulivat vesimassat, jotka hukuttivat väen. Sana sanoo: Ja ovi suljettiin, ennen kuin tuho tuli.
      Jokaisella on mahdollisuus ottaa jeesus elämäänsä ja lähteä kaidalle tielle. Sen jälkeen kilvoitella, ettei maailma saastuta

• Anonyymi

5mos32:39 asiahan ei ole tietää hetkiä ja tuokioita. Evankeliumi nyt, ensin ja sitten.

• Anonyymi

1. Armonaika päättyy. Kristus tulee. Elämän ylösnousemus. Vanhurskaat hallitsevat Kristuksen kanssa taivaassa Tuhannen vuotta. Tuomion ylösnousemus. Tuomio pannaan täytäntöön. UUSI MAA.

1234567---

• Anonyymi

Milloin tapahtuu uskovien ylösotto ? Ei ainakaan, ennen Jeesuksen toista tulemista.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      54
      4796
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      173
      4302
    3. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      131
      3935
    4. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      67
      3912
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      49
      3701
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      79
      3518
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      99
      3074
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2905
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2736
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      16
      2496
    Aihe