Etsin porukkaa tähän kimppa-alejuttuun! Tällä ois aika kova kiire, sillä ilmottaudun kurssille 28.11 tai 29.11, koska haluan studia-messualennuksen.
Ymmärtääkseni kurssilla ja kaupungilla ei ole väliä!
Kommentoikaa, jos haluatte valmennuskurssinne halvemmalla :)
FRENDIALE - VALMENNUSKESKUS
12
251
Vastaukset
- jeejeepsykaaopiskelee
Mä oisin kiinnostunut!!!
- Luokanopettajaksi
Mahtavaa! 5% alennus ois nyt kasassa :) Olis tosin kiva saada vielä enemmän porukkaa kasaan!
- Luokanopettajaksi
Luokanopettajaksi kirjoitti:
Mahtavaa! 5% alennus ois nyt kasassa :) Olis tosin kiva saada vielä enemmän porukkaa kasaan!
Onks sulla muuten jotain sähköpostia tms. mihin voisin laittaa viestiä??
- Lääkikseen
Moi. Meillä olis kolmen tyypin porukka kasassa joho tarvittas vielä vähintää yks että saatais suurin alennus eli 15% kasaan
- Lääkishaussa
Pääseekö kimppaan vielä liittymään?
- Bilsa
Mä voin tulla vaikka heti!
- Lääkikseen
Laittakaa jotain yhteystietoja että voidaan sopia tarkemmin
- Lääkishaussa
Täältä tulis yks tänään!
- Lastentarhanopettajaksi
Mä olisin kiinnostunut!
- Bilsa
Minä!!
- Valmennuskeskukseen
Minä!! Kauppatieteisiin! Äddäkkää vaikka snäpissä niklass99 ,kiire!!!
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623