C More on alkanut raiskaamaan leffoja näyttämällä lopputekstien päällä cmore-sivuston mainosta! EI NÄIN! Lopputekstit on osa leffaa ja minä haluan lukea ne.
Jos C Moren edustajat täällä lukee tämän niin Ruotsiin pääkonttoriin viestiä että näyttävät ne cmore-sivun mainokset vasta leffan jälkeen!
C More raiskaa leffoja
8
233
Vastaukset
First world problems.
- toteaja-
varmaan otettu mallia suuresta maailmasta. siellä asiat tiedetään parhaiten.
- SeeMoore
Omituista toimintaa ns. maksulliselta kanavalta. Niissä ei pitäisi olla mainoksia. Kanavalogoja. yms. turhuuksia En maksaisi itse tuollaisesta.
- trollallaa
Mikäli maksaisit, tietäisit että aloitus on roskaa.
- Cmoreen-pettynyt
trollallaa kirjoitti:
Mikäli maksaisit, tietäisit että aloitus on roskaa.
Aloitus EI ole mitään roskaa vaan totta! Minulla on C Moren leffakanavat ja tiedän että C More todellakin raiskaa leffat joten sinä puhut skeidaa!
- Anonyymi
Suomessa MTV omistaa C Moren maksulliset kanavat ja Telia omistaa suoratoistopalvelun, joka yhdistetään Suomessa MTV Katsomoon ja Ruotsissa TV4 Play -palveluun.
- Täältä_vastaus
Kaupalliset tv-kanavat ympäri maailmaa eivät useimmiten näytä elokuvien lopputekstejä kokonaan. Cmore on kansainväliseen tyyliin valinnut saman linjan.
Minuuttikohtaisten katsojamäärien perusteella hyvin harva katsoo elokuvien lopputekstit. Sama ilmiö on havaittavissa elokuvateattereissa, kun moni katsoja poistuu elokuvasalista heti kun lopputekstit alkavat.
Ymmärrämme, että suuri elokuvien ystävä jää tässä hieman paitsioon ja pahoittelemme sitä. Lisätietoa elokuvista on kuitenkin helposti saatavilla muun muassa internetissä.- Cmoreen-pettynyt
Pahoittelut ei kyllä auta vaan äänestän lompakollani eli lopetan C More-kanavien tilauksen ensi kuusta alkaen. Jos muutkin tilaajat tekisi saman, ehkäpä C More muuttaisi linjaansa ja lopettaisi leffojen raiskaamisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun433054Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081897Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171880Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si751581- 171474
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431368- 251300
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901289UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1051092Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1041091