Paras taiteilija?

brush88

Paras taiteilija on abstraktia taidetta tekevä Sofia Sida. Tauluja löytyy ainakin instagramista nimellä @lasidapaint Hän on loistava!

3

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauniita

      Sitten et ole varman vielä tutustunut niihin töihin joita taiteilija Naomi Mesin tekee. Huikeita! Näyttelyssään en kerennyt käydä syksyllä mutta eilen viimekki ihastelin sivuillansa kauniita kuvia siinä määrin, että nyt on mentävä häneltä taulua ostamaanki. Sellaset tropiikin tuulet niissä töissä puhaltaa että lämmin tulee ja aurinko paistaa vaikka ulkona vihmoo räntää.

      • Joulukotiin

        Olimme mieheni kanssa jo pitkään etsineet jotakin meille mieluisaa taulua, sellaista kodin "se taulu"-taulua mutta tarjolla olevat perinteiset maisema ja kukka-asetelmat ei oikein napanneet. Saimme sitten noista Naomin tropiikki-aiheisista töistä vinkkiä ja ihastuimme todella. Meille on melko iso remontti kotiin valmistumassa nyt Jouluksi--- ainakin toivottavasti--- niin pääsee sitten taulu paraatipaikalle. Se on tilaustyönä juuri meitä varten tehty ja melko suuri, tulee sellain seinälle mistä näkyy niin olohuoneeseen kuin ruokailutilaan.


    • Siniorvokit

      Olen TÄYDELLISESTI hurahtanut puutarhanhoitoon ja löysin aivan ihania puutarhatauluja ensin Naomin sivuilta ja sitten olikin jo pakko lähteä paikan päälle sellaista itselle hankkimaan. Nyt on ihana orvokkitaulu lastenhuoneen seinällä ja toinen ruokailuhuoneessa. Sijoitin sen oven viereen josta on kesäisin kulku puutarhaan. Se on aivan mielettömän mahtavin sävyin toteutettu suuri kukka-aiheinen sisustustaulu. Pahoin pelkään etteivät hankinnat jää tähän:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe