on maailman paras formulakuski, ja kukaan ei voita Schumia tällä kaudella!
Michael Schumacher
7
514
Vastaukset
- ¨mkj
hjuk ujuuihhjhgy
- joo
mieltä kuin edellinen !!!!!!!!
- mikæl
Kato, Häkkisen Mikakin tullu tänne foorumille antamaan kommenttejaan
- Anonyymi
Paska sai palkkansa.
- Anonyymi
totta turiset! aika rankasti sanottu, mutta tulipa ainakin sydämestä. muut vaan mielistelee kun ei uskalla sanoa pahaa sanaa ko "neidistä"
- Anonyymi
Ihmisten täytyy olla aika tyhmiä kun eivät osaa lukea rivie välistä shumin tilaa. Shumi on täysin vegaanisessa tilassa. Perhe vaalii yksityistä. Elikäs tämän vaimo haluaa jostain syystä pitää porkkanan hengissä. Todennäköisesti syyt ovat taloudelliset. Kaikkien muiden elintoiminnot oltaisiin jo lopetettu eli ns. letkut irti.
Kyseessä on siis vain käytännössä eloton ruho jota koneet pitävät toiminnassa. Aivotoimintaa ei ole. Jos Shumi olisi tolkuissaan edes jollain lailla olisi se itse tullut jo julkisuuteen.
Shumi vaimon toiminta on rikollista toimintaa. Poliisien tulisi suorittaa lääkärien kanssa kotietsintä ja todeta tilanne sekä repiä letkut irti.- Anonyymi
Kerppenin reksi elää ikuisesti. On nykyään jo kyborgi. Voi tehdä myös paluun kilparadoille tulevaisuudessa, jos säännöt sallivat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1197041KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4046753Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693413Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521302976Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092564Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään432124- 1251864
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211727Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821397- 741287