Noin kaksi viikkoo sitten,

InkeroisistaToiviLång

Ambulanssi meni pillit ulvoen hakemaan Naapurini V.V.n sairaalaan!
Oli kuulemma joutunut oikein tehohoitoon!
Huomaatte varmaan , miten siistinä tää palsta on pysynyt, kun päähäirikkö on teholla ja ei pääse torbetoimaan palstaa!
Nyt palstalla voi keskustella taas asioista eli vaihtoehtoisista hoidoista!
Toivotaan , että tuo häirikkö karjalaisräähkä pysyy mahdollisimman kauan sairaalassa ja hyvin sairaana, niin palsta pysyy asiallisena ja siistinä!

Terveisin Toivo Lång Inkeroisista!

118

2585

Vastaukset

• TOIVO, TE MOLEMMAT OLETTE OLLEET HILJAA!!! Hyvä, hyvä! Nyt Toivo, torvet auki ja pasuunansoittoa hopeaveden puolesta!

• Oot vanha koulukaverini JUSSI !
      Alias, skepponen, kolikärrynakseli, kainuuntorvi, tietomkes, + 100 muuta nikkii!
      Tunnistan sut kirjotustyylistäsi!
      Olit jo kouluaikana melkoinen runkkari ja lauloimme sulle tätä pilkkalauluu:

Jussi pussi puita nussi
      Pölkynpäitä pötkytteli
      Sai tikun tiineheksi
      Pölkyn paksuksi pani ja
      Kannon kuksi kantavaksi !

Terveisin koulukaverisi Masa

• Oot vanha koulukaverini JUSSI !
      Alias, skepponen, kolikärrynakseli, kainuuntorvi, tietomkes, + 100 muuta nikkii!

Jussi pussi puita nussi
      Pölkynpäitä pötkytteli
      Sai tikun tiineheksi
      Pölkyn paksuksi pani ja

• KoulukaverisiMatti kirjoitti:

Oot vanha koulukaverini JUSSI !

Jussi pussi puita nussi
      Pölkynpäitä pötkytteli
      Sai tikun tiineheksi
      Pölkyn paksuksi pani ja

Onko tuo Toivo .Långin kirjoitus?

• Anonyymi kirjoitti:

Onko tuo Toivo .Långin kirjoitus?

Ei ole, vaan se on Turva Tessun kirjoitus.
      Tunnen hänet, sillä olen possunturaaja.

• Onko tuo totta???????

• Toivon torvi on hiljentynyt. Nyt molemmat mölytoosat ovat vaienneet, ja rauha maassa.

• TOIVO LÅNG, MITEN NAAPURISI KOUVOLAN INKEROISISSA SUHTAUTUVAT SIIHEN, ETTÄ ILOITSET TUOLLA TAVOIN NAAPURISI SAIRASTUMISESTA? Mitä luulet, nouseeko siitä myötätunto ja hyväksyminen itseäsi kohtaan? Ilmeisesti olet Inkeroisissa raivoisa ja harmillinen mies.

• Et ole milloinkaan kirjoittanut palstalle mitään aiheeseen liittyvää, asiallista tai hyödyllistä joten voit poistua.

• koijärven97.TORBETOAsema kirjoitti:

Et ole milloinkaan kirjoittanut palstalle mitään aiheeseen liittyvää, asiallista tai hyödyllistä joten voit poistua.

Aivan oikein! Sillä olen palstan suurin ja pahin skepotorbetoija.
      Tehtäväni on torbetoida kaikki asialliset kirjoitukset.

• Voiko olla ilkeämpää miestä kuin tämä Toivo Lång, joka iloitsee julkisesti naapurinsa sairastumisesta? Ei ihme että välit naapureihin poikki!

• Entäs sinä!?
      Taidat voittaa Toivo Långin moninkertaisesti kaikilla ilkeillä kirjoituksillasi ja moninikeilläsi!

• yksityisetsiväHolmes kirjoitti:

Entäs sinä!?
      Taidat voittaa Toivo Långin moninkertaisesti kaikilla ilkeillä kirjoituksillasi ja moninikeilläsi!

Yksityisetsivä Holmes!

Kiitos että katkaisit palstahörhön provoputken alkuunsa. Se vesipää olisi jatkanut sitä satoihin roskaviesteihin asti.

• Toivo.Lång.Inkeroinen kirjoitti:

Yksityisetsivä Holmes!

Kiitos että katkaisit palstahörhön provoputken alkuunsa. Se vesipää olisi jatkanut sitä satoihin roskaviesteihin asti.

Taidat itse olla täällä yksinäsi itsellesi vastailemassa. Turha sinua on yrittää opettaa.

• pallomerinorsu kirjoitti:

Taidat itse olla täällä yksinäsi itsellesi vastailemassa. Turha sinua on yrittää opettaa.

Tarkoitin siis aloittajaa.

• Toivo Långilla on palsta nimeltään "Geologia on myös Telluksen elämän edellytys". Tämä Toivon otsake ja väite yrittävät todistella, että geologia oli olemassa ennen elämää ja ihmisiä. Sillä lailla, Toivo! Se on Toivon ikioma tieteellinen teoria.

Iloitsee julkisesti naapurinsa sairaudesta! Sellaista inhimillisyyttä!

Totta!
      Vastailen itselleni!
      Välillä olen pallomerinorsu tai rantapallolaajennus tai hassu tuttuna tai kolikärrynakseli tai paperiarkkipiispa tai turvakassu tai nälkäpalkkasoturi!

• Oksennanpäällesi kirjoitti:

This message has been removed by moderator.

Sinä Toivo kjrjoitit, että geologia oli olemassa ennen elämää Telluksella. RUPEAPAS PERUSTELEMAAN VÄITETTÄSI. UUSI TIETEELLINEN TEORIA TOIVOLTA?

• Tuhatnikki kirjoitti:

Totta!
      Vastailen itselleni!
      Välillä olen pallomerinorsu tai rantapallolaajennus tai hassu tuttuna tai kolikärrynakseli tai paperiarkkipiispa tai turvakassu tai nälkäpalkkasoturi!

Et ole
      paperiarkkipiispa,
      vaaravyöhyketerapia,
      hillomunkkiluostari,
      pussi.nukkeja,
      nälkäpalkkasoturi,
      paperiarkkipastori,
      siveysvyölaukku,
      Bermudan_kolmiolääke,
      muurahaiskäpykaarti,
      avaruusalusastia,
      paavin_anoppi,
      huoltovarmuuskumi,
      kyypakkausteippi,
      Pippuri-Tiina etkä
      hassu_tuttuna.

Et ole
      Turva-Kassu,
      Kossuntuhooja,
      pussi_nuudeleita,
      Vappu-Regina,
      Herttoniemen_poppi,
      Lammin_Teukka,
      pallomerinorsu,
      Sundomin_kontio.

Olet varmaankin skepponen,
      skeppone,
      kirveskantainen,
      kolikärrynakseli,
      tietomie,
      ym.

Et ole minä, minä en ole sinä.
      Nimittäin.
      Kirjoitukseni ovat aina asiallisia.
      Sinun kirjoituksesi eivät ole koskaan asiallisia.

• naapurit kirjoitti:

Sinä Toivo kjrjoitit, että geologia oli olemassa ennen elämää Telluksella. RUPEAPAS PERUSTELEMAAN VÄITETTÄSI. UUSI TIETEELLINEN TEORIA TOIVOLTA?

Oot vanha koulukaverini JUSSI !

Jussi pussi puita nussi
      Pölkynpäitä pötkytteli
      Sai tikun tiineheksi
      Pölkyn paksuksi pani ja

• disturbed.mack kirjoitti:

Et ole
      paperiarkkipiispa,
      vaaravyöhyketerapia,
      hillomunkkiluostari,
      pussi.nukkeja,
      nälkäpalkkasoturi,
      paperiarkkipastori,
      siveysvyölaukku,
      Bermudan_kolmiolääke,
      muurahaiskäpykaarti,
      avaruusalusastia,
      paavin_anoppi,
      huoltovarmuuskumi,
      kyypakkausteippi,
      Pippuri-Tiina etkä
      hassu_tuttuna.

Et ole
      Turva-Kassu,
      Kossuntuhooja,
      pussi_nuudeleita,
      Vappu-Regina,
      Herttoniemen_poppi,
      Lammin_Teukka,
      pallomerinorsu,
      Sundomin_kontio.

Olet varmaankin skepponen,
      skeppone,
      kirveskantainen,
      kolikärrynakseli,
      tietomie,
      ym.

Et ole minä, minä en ole sinä.
      Nimittäin.
      Kirjoitukseni ovat aina asiallisia.
      Sinun kirjoituksesi eivät ole koskaan asiallisia.

Juuri näin ja listaa voi jatkaa. Pääsee sitten 2suuntainen mielivaja "torbetoimaan" palstaa.

• Ei aloituksessa sanottu Toivo Långin NAAPURIN sairastuneen, vaan siinä sanottiin Toivo Långin ITSENSÄ sairastuneen. Alahan selittää.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei aloituksessa sanottu Toivo Långin NAAPURIN sairastuneen, vaan siinä sanottiin Toivo Långin ITSENSÄ sairastuneen. Alahan selittää.

...eli nimimerkki "Toivi" (sic) Längin, joka on tuo naapuri itse (jos joku putosi kärryiltä).

• lää kirjoitti:

Juuri näin ja listaa voi jatkaa. Pääsee sitten 2suuntainen mielivaja "torbetoimaan" palstaa.

Ei, Toivo, olet erehtynyt. Pitkän listan nimimerkit eivät ole kaksisuuntaista mielialahäiriötä sairastavan henkilön nimimerkkejä. Joku tosin välillä yrittää tekeytyä näiksi nimimerkeiksi.

Ei, vaan olen Sissi Nukarilla.

t. Sissi Nukarilla
      --
      signature OOscv0

• rantapallolaajennus kirjoitti:

Tarkoitin siis aloittajaa.

Aloittaja olen minä.

t. Sissi Nukarilla
      --
      signature OOscv0

• Toivo Lång iloitsee, että pilliauto kävi noutamassa naapurin, "V.V:n", sairaalaan. Kirjoitus on näiden sivustojen ilkein ja pahansuovin. Mitähän Toivon naapurit ajattelevat?

• Aloitus on pahansuopa identiteettivarkaus. Näin ajattelemme me kaikki.

• Anonyymi kirjoitti:

Aloitus on pahansuopa identiteettivarkaus. Näin ajattelemme me kaikki.

En ajattele noin, vaan että se on mukava aloitus.

t. Sissi Nukarilla
      --
      signature OOscv0

• Naapurina ajattelen, että Toivo Lång on julistanut fatwan sairastuneelle naapurilleen jumalansa, Geologian, avulla .

• Miksi kirjoitat tänne henkilöön meneviä, loukkaavia kommenttejasi etkä pysy palstan aihepiirissä?

• hoitsuvaan kirjoitti:

This message has been removed by Utopia.

En ole Toivo Lång, joten älä kysy minulta. Ja pysy palstan aiheessa.

• Kymppiturpa kirjoitti:

En ole Toivo Lång, joten älä kysy minulta. Ja pysy palstan aiheessa.

Pysytään vain aiheessa, ja keskustellaan Toivo Långin luonteesta, mikä käy selville hänen aloittaessaan tämän palstan.

• V.V.V.Toivonnaapuri kirjoitti:

Pysytään vain aiheessa, ja keskustellaan Toivo Långin luonteesta, mikä käy selville hänen aloittaessaan tämän palstan.

Nyt sekoitat käsitteet palsta ja viestiketju.

• östrbotten.FETMJÖKL3pros kirjoitti:

Nyt sekoitat käsitteet palsta ja viestiketju.

En sekoita!
      Mutta palstalla pussitetaan nukkeja ja siitä johtuu koko sekaannus!
      Minusta on niin ihanaa, kun palstalaiset pussittaa nukkeja!
      Minäkin rskastan niin kovasti nukkien pussitusta!

-- HKL --

• Hassu-tuttuna kirjoitti:

En sekoita!
      Mutta palstalla pussitetaan nukkeja ja siitä johtuu koko sekaannus!
      Minusta on niin ihanaa, kun palstalaiset pussittaa nukkeja!
      Minäkin rskastan niin kovasti nukkien pussitusta!

-- HKL --

Niin on! Toivon naapuri V.V.V. tuli meille kylään tippa silmässä kertomaan, että Toivo oli tuonut hänelle joulukukkia ja pusinukkeja sairaalaan. Koko mies oli ollut silkkaa päivänpaistetta.

• toinennaapuri kirjoitti:

Niin on! Toivon naapuri V.V.V. tuli meille kylään tippa silmässä kertomaan, että Toivo oli tuonut hänelle joulukukkia ja pusinukkeja sairaalaan. Koko mies oli ollut silkkaa päivänpaistetta.

Joulurauhaa myös sinulle?
      Vaikka oletkin täysi skepoidiootti!

• Kolmasnaapiri kirjoitti:

Joulurauhaa myös sinulle?
      Vaikka oletkin täysi skepoidiootti!

Toivo, itse kerrot palstallasi, että sinulla on Aspergerin syndrooma. On se huomattu. Etkö jo voisi lopettaa hölynpölysi ja tällä myöhäisellä iällä käyttäytyä normaalisti?

• Miksi sotket tätä keskustelupalstaa henkilöönkäyvillä asiattomilla aihepiirin ulkopuolisilla kirjoituksillasi?

• LOGIIKKASI PETTÄÄ. TÄMÄN PALSTAN AIHE ON ILOITSEMIN SAIRAALAAN JOUTUNEESTA NAAPURISTA. TODELLA PAHEKSUN!!!!

• kainuunviisas kirjoitti:

LOGIIKKASI PETTÄÄ. TÄMÄN PALSTAN AIHE ON ILOITSEMIN SAIRAALAAN JOUTUNEESTA NAAPURISTA. TODELLA PAHEKSUN!!!!

Ahaa, ilmeisesti "iloitseminen sairaalaan joutumisesta" on jokin vaihtoehtoinen hoitomuoto. Sen teho varmaankin on samaa luokkaa kuin muidenkin vaihtoehtoisten hoitomuotojen.

Sairaalaan pääsemisestä voi ehkä iloita, mikä on sitten ihan eri asia.

• Lallin.KUNTA kirjoitti:

Ahaa, ilmeisesti "iloitseminen sairaalaan joutumisesta" on jokin vaihtoehtoinen hoitomuoto. Sen teho varmaankin on samaa luokkaa kuin muidenkin vaihtoehtoisten hoitomuotojen.

Kyllä se älykkyys pettää matalaotsaisilla ja matalatasoisilla. Tämän keskustelun alku koskee nimenomaan iloa, minkä naapurin vakava sairastuminen aiheutti- älysi ei riitä luetun ymmärtämiseen.

• älymies kirjoitti:

Kyllä se älykkyys pettää matalaotsaisilla ja matalatasoisilla. Tämän keskustelun alku koskee nimenomaan iloa, minkä naapurin vakava sairastuminen aiheutti- älysi ei riitä luetun ymmärtämiseen.

Näytä, missä kohdassa älykkyyteni pettää. Palsta on Vaihtoehtoiset hoidot ja aloituksessa naapurin vakavasta sairaudesta iloittiin. Miten se iloitseminen naapurin vakavasta sairaudesta on Vaihtoehtoista Hoitoa?

• keppi_heppana kirjoitti:

Näytä, missä kohdassa älykkyyteni pettää. Palsta on Vaihtoehtoiset hoidot ja aloituksessa naapurin vakavasta sairaudesta iloittiin. Miten se iloitseminen naapurin vakavasta sairaudesta on Vaihtoehtoista Hoitoa?

Etkö sinä ymmärrä? Sehän antaa Toivo Långille paljon iloa ja ruokkii hänen alemmuuden tunnettaan. Nyt juuri ennen joulua hän pääsi sopivaan tunnelmaan.Hän kiittää jouluna Geologia-nimistä luoja-jumalaansa, joka oli olemassa ennen maapallon elämää.

• keppi_heppana kirjoitti:

Homeopatia, tieteen harhaoppi
      tieteen loinen on homeopatia.
      Kalliilla rahalla vatkosvettä
      moni vaivaa päätänsä että
      laittaisko siihen latin latia.

Onhan se aina aika poppi
      loinen aikamoinen
      (ja vyöhyketerapia toinen)
      koulupudokkaan oljenkorsi
      pyramidihuijarin leipäorsi
      se tieteen lorviva loinen.

• Ei Toivo olekaan muslimi, vaan "Geologia"- uskovainen. Hän heittää fatwoja Geologia - nimisen jumalasa nimiin. Valitettavsti se on palkkioksi tehnyt toivosta paranoidisen.

• Lallin.KUNTA kirjoitti:

"British Medical Journalin (BMJ) Clinical Evidence verkkojulkaisussa lehden asettama tutkijaryhmä arvioi kaikkiaan 2500 erilaista lääketieteellistä hoitoa ja niistä olemassaolevaa tutkimusnäyttöä. RCT-tason (satunnaistettu kaksoissokkotutkimus) vankka näyttö katsottiin selkeäksi osoitukseksi siitä, että hoidolla on muutakin kuin lumevaikutus.
      BMJ:n tutkijaryhmän mukaan vain 13%:lla hoidoista on vankka tieteellinen näyttö niiden toimivuudesta, 23 % :lla hoidoista on todennäköisesti hyödyllisiä vaikutuksia, 8 %:lla hoidoista haitan ja hyödyn suhde on epävarma, 6 % hoidoista ei ole todennäköisesti hyödyllisiä, 4 % hoidoista on todennäköisesti tehottomia ja jopa haitallisia, mutta suurimman ryhmän 46 % muodostivat hoidot, joiden tehokkuudesta ei ole mitään varmaa tietoa.

Tutkijaryhmän myöntää, että hoitojen jaotteleminen eri kategorioihin on erittäin vaikeaa vaikka käytettävissä on eri alojen asiantuntijoita, vertaisarvioitsijoita ja huippututkijoita. Hoitojen ryhmittely eri kategorioihin sisältää aina jossain määrin subjektiivista arviointia ja kiistanalaisia tulkintoja. Joka tapauksessa oheinen jaottelu kertoo tiedeyhteisölle sen, että paljon on vielä tutkittavaa ja useimmat päätökset hoidoista tehdään lääkärin henkilökohtaisten tietojen, taitojen ja asenteiden perusteella, myös potilaan ja lääkärin onnistunut vuorovaikutus on tärkeää."

• Toivo, eikö olisi aika rukoilla "Geologia" - jumalaasi, että naapurisi paranisi? Älä vain heitä fatwoja!

• Et ole paperiarkkipastori, paperiarkkipiispa, nälkäpalkkasoturi, vaaravyöhyketerapia, muurahaiskäpykaarti, avaruusalusastia, häpykarvalakki, siveysvyölaukku, sananjalkaväki, huoltovarmuuskumi, paavin_anoppi, kyypakkausteippi, hassu_tuttuna, Turva-Kassu, Bermudan.kolmiolääke etkä muukaan minun nimimerkeistäni. En tunne sinua/teitä. En ole Kymenlaaksossa, -sta, pastori, rovasti, reikimeditoija, satamatyöntekijä, ruokatuntihitsaaja enkä ole syntynyt Kehä III:n sisäpuolella. Enkä ole Vanellus enkä lehtori enkä rehtori.

• Olen toivoton!

• Olen kuullut, että sinulla on kotonasi alttari, jolla uhraat Geologia-jumalallesi makeisia ja kukkasia. Lahjat katoavat yöllä. Se on kuulemma osoitus jumalasi hyväntahtoisuudesta.

• Ja minä olen kuullut, että sinä "nokivasara" olet
      hoidossa oleva skitsofreenikko.

• Toivo Lång! Viime aikoina ei ole näkynyt sepustuksiasi. Ovatko vanhainkodin tädit ottaneet sinulta läppärin pois?

• Kyllä ottivat, mutta ostin uuden ja pidän sitä piilossa sängyn alla!
      Katsos, mulla on hyvä eläke, sillä olin urakoiva satamajätkä.

• Toivo-Lång-Inkeroisista kirjoitti:

Kyllä ottivat, mutta ostin uuden ja pidän sitä piilossa sängyn alla!
      Katsos, mulla on hyvä eläke, sillä olin urakoiva satamajätkä.

Oletko ruvennut valmistamaan vanhainkodin tädeiltä salaa inkivääritabletteja Geologia-jumalallesi?

• Sun "kainuunviisas" idioottimaisia sepustuksia on jatkuvasti palstalla!
      Olet varmaan yksi suoli24 palstan omistajista, koska saat jatkuvasti kirjoittaa palstalle paskaa , eikä sinuu bannata.

• kolirärrynakseli kirjoitti:

Oletko ruvennut valmistamaan vanhainkodin tädeiltä salaa inkivääritabletteja Geologia-jumalallesi?

En ja en!
      Vaan valmista sulle "kolikärrynaksrli" syaniiditabletteja, jotka laitan salaa ruokaasi ja siten sinusta eroon!

• SuunnitelmaA kirjoitti:

En ja en!
      Vaan valmista sulle "kolikärrynaksrli" syaniiditabletteja, jotka laitan salaa ruokaasi ja siten sinusta eroon!

Miksi tuollaisen murhaviestin sallitaan olla palstalla?

• Siksi, kun et poista, vaikka olet palstanvalvoja.

• Toivo, olet sinä häpeämätön mies! Kun naapurisi sairastuu vakavasti, sinä perustat siitä ilopalstan! Mietipä, mitä Inkeroisten asukkaat sinusta ajattelevat. Taitaa olla uuden jumalasi "Geologian" palvontaa!

• TÄMÄ TOIVON KÄYTÖS ON KYLTTYYRIÄ! TÄHÄN PASSAISI EINO LEINON RUNO!

• tiikerikissat kirjoitti:

TÄMÄ TOIVON KÄYTÖS ON KYLTTYYRIÄ! TÄHÄN PASSAISI EINO LEINON RUNO!

Olen hyvä haltija ja toteutin toiveesi:

"Kyltyyri! Kyltyyri! Kyltyyri!"
      Tuo huuto on Suomessa syyri,
      Mut mikä se on se kyltyyri?
      Kas, siinäpä pulma on jyyri.

Se on yhdelle ooppera-kyyri,
      taas toiselle Tukholma-tyyri,
      Duncan, Forssellin figyyri
      tai Parisin polityyri.

Tuhatkarvainen on kyltyyri -
      se on Kiinassa Kiinaan myyri -
      mut Suomessa Suomen kyltyyri
      tuon kaiken on karrikatyyri.

http://kaino.kotus.fi/korpus/klassikot/teksti/leino/leino_1912_tahtitarha.xml

• Nimimerkki "antitoivot" sää oot vie hävyttömämpi, koska olet ainaine skepo idiootti rienaaja, joka ei ymmärrä mistään mitään.
      Ranskassa sut laitettas giljotiiniin.

• Lahkolais-V.Viitanen inksasta. Miksi Raija vaimosi ei tiedä mitään mistään ambulanssikeikasta marraskuussa 2018?
      Onko lahkosi kokonaan valheita suoltava onnettomien ihmisten ryhmä?

• Kylttyyri Toivo!

• Tää kyltyrelli runo auttaa sinun ahdistukseedi, jota joet Toivoa kohtaan:

tai Parisin polityyri.

• Olen hyvä haltija ja toteutin toiveesi:

tai Parisin polityyri.

• Minusta kylttyyriä on huonolla tyylillä uskomushoidoista kirjoittavan, entisen sataman apumiehen kirjoitukset!
    Toivo, keksit aikanaan tämän nimimerkin "Skepponen". Mielellänihän minä sitä käytän, kiitos.

• Älkää skepposet aina mollatko Toivoo! Tunnen Toivon oikein hyvin, sillä kuulumme samaan metsästysseuraan ja Toivo on tosi fiksu jätkä!
      Toivo on aina ampunut täydet pisteet hirvikokeissa!
      Toivo on myös tosi hyvä trap ammunnassa!
      Joten lopettakaa mollaukset!

P.S. Älkää menkö Toivon tontille, tai Toivo voi liimata ikuisen napin otsaanne!!!!!!

• Häivy helevettiin kusipää kulttuurirunon kirjoittaja.
      Ja pysy siellä helevetis, äläkä vaivaa meit maapallon asukkaita!

• Toivo, onko sinulla paha mieli, kun sinusta puhutaan aina pahaa?

• Kyllä!
      Miks puhut musta aina pahaa?
      Oot varmaan pahasti aivovammanen potilas mielisairaalassa.

• Onko Toivosta tullut kiltimpi ja hurskaampi, kun se sai uuden jumalan, "Geologian", joka julisti Toivon hänen ainoaksi profeetakseen, ja antoi luvan jakaa fatwoja?

• Susta taas on tullu täys piru!
      No kaikki skeptikothan ovat pirun jälkeläisii!

• Toivo Lång, pelkän peruskoulun käynyt satamajätkä, on vanhoilla päivillään oppinut kaksi sivistyssanaa, GEOLOGIAN JA TELLUKSEN. Opetellut, raukka, sanat ulkoa, mutta ei ymmärrä niiden merkitystä. VOI,VOI,VOI. Sellaista on näiden sanojen käyttö!

• Toivon ukki oli kova sotajermu, sai mitalinkin sotimisestaan ja toi tuliaisina Naganin ja kalashnikovin sotamuistoina venäläisistä!
      Lahjoitti nää sotamuistot sittemmin pojanpojalleen Toivolle kaikkine panoksineen!
      Toivo säilyttää niitä piha-aitan lattian alla ja ne on ihan käyttökuntoiset!
      Toivo välillä käy harjoittelemassa kaukaisella hiekkamontulla!

• Milloin hänen ikäisensä mies olisi käynyt peruskoulun, joka tuli Suomeen vasta 1970-luvulla?`Minäkään en ole syntynyt Kehä III:n sisäpuolella.

• avaruusalusastia kirjoitti:

Milloin hänen ikäisensä mies olisi käynyt peruskoulun, joka tuli Suomeen vasta 1970-luvulla?`Minäkään en ole syntynyt Kehä III:n sisäpuolella.

Minä vuonna tahansa yksityisesti!
      Etkö tiennyt, että peruskoulun voi suorittaa tenttimällä?
      terkkuja: Kehä III:n sisäpuolella syntynyt

P.S. Saanko pissiä avararuusalusastiaasi?

• Voiko tosiaankaan olla pahantahtoisempaa ja pahanilkisempää ihmistä kuin Toivo, joka on perustanut tämän palstan ilkkuakseen OMALLA NIMELLÄÄN äkillisesti sairastunutta naapuriaan!

• "Kyltyyri! Kyltyyri! Kyltyyri!"

tai Parisin polityyri.

• Et ole nimimerkki Pippuri-Tiina, jonka S24 on 2018:n aikana ryssinyt niin, etten pääse salasanallani sisään.

• En ole toivoton!

• HYI, HYI sinua Toivo Lång! Palstasi nimi ja sisältö ovat kam,malia!

• Skepponen kirjoitti:

HYI, HYI sinua Toivo Lång! Palstasi nimi ja sisältö ovat kam,malia!

Skepovajakki olet häpeäksi koko suomen kansalle

• Toivo, opettele kirjoittamaan sana "SUOMI" isolla kirjaimella. Tämä opetetaan alakoulussa.

• Tällä tavallako?
      SUOMI-SUOLI-PALSTA 24
      Menikö nyt oikein?

• Toivo Lång! Opettele yllä olevasta runosta suomenkieltä!

• ToivonenInkeroisista kirjoitti:

Tällä tavallako?
      SUOMI-SUOLI-PALSTA 24
      Menikö nyt oikein?

Me skepposet olemme tiedeuskontomme lähetyssaarnaajia ja teemme lähetystyötä erityisesti hörhöjen parissa.
      Monet kiitokset kaikille lähetyssaarnaaja veljillemme. jotka ovat jaksaneet saarnata tätä hyvää ja kallisarvoita tiedeuskontoamme!

Jaksamista lähetystyöhön!

Toivoo. tiedeuskonveljesi Armas Vattunen

• Tämä on myös paavin rakas runo:

tai Parisin polityyri.

• Kiitos, kollega! Me skeptikot olemme täysin tuhonneet tämän hörhösivuston. Siellä hengailee lähinnä tämä koko kansan mieliharmi TOIVO LÅNG.

• Voi teitä Inkeroisen ihmisiä! Toivo Lång on kovin murheellinen ja hiljainen. Ei kirjoittele tällä palstalla. Käykää lohduttamassa Toivoa ja hänen naapuriaan, jonka sairautta hän illkkuu!!!

• Tämä hieno runo lohduttakoon sinua!

Tämä on myös paavin rakas runo:

tai Parisin polityyri.

• On se Toivo Lång tosi ikävä ja sadistinen mies! Toivottaa pahaa sairaalle naapurilleen!

• Geologi Toivo on nähty maisemissa kaivamassa kuoppaa naapurilleen!

• Ilmeisesti Geologi - Toivo on väsynyt Telluksen luomisen jälkeen: Kaivaa kuoppia naapurilleen Toivottaen tälle pahaa.

• Kolikärrynakseli kitisee taas tosi surkeasti!
      Kolikärrynakseli rasvaa ittes vaseliinilla ja sianihralla, niin lakkaat kitisemästä!

• Toivo, palaa 80-vuotiaana aapisen kimppuun. Opettele oikeinkirjoitusta. Kirjoitetaan "kaksi viikkoa sitten", ei "KAKSI VIIKKOO SITTEN"!!! Onko tämä aspergerin syndroomaa?

• Toivo, sinä olet inhottava mies: Johdat ihmisiä harhan ja ivaat vakavasti sairasta miestä!!! Tällä palstalla!

• Toivo. oletko pyytänyt anteeksi vainoamaltasi naapurilta?

• Ihmettelen, kuinka kirjoitat noin inhottavasti naapuristasi, sairaasta miehestä. Etkö ymmärrä, että siksi sinulta ovat loppuneet kaverit? HYI OLKOON!

• Toivo, oletko huomannut, että sinulle naureskellaan takana päin, kun liikut kylillä.? NIIN ETTÄ KUNNIA MENI, MUTTA MAINE KASVOI!

• Liekö tuosta jo yli puoli vuotta?!?

• Onko Kassu jo turvassa?

• Ei ole ihme huonot välit naapurin kanssa, kun tuo julkisesti ilonsa esiin naapurin vakavasta sairastumisesta. Hyi, hyi sinua Toivo Lång!

• Onko Kassu jo turvassa, eikun Toivo?

• Kaksi viikkoa sitten olin vielä Ghanassa.
    Jean-Bedel Bokassa
    Agbogbloshie, Accra
    GHANA

• Aiheeseen liittyen. Noin kaksiviikkoa sitten nuori mies ajoi liikennevaloissa autoni puskuriin.
    Töytäyksessä niskani vaurioitui. Myöhemmin selvisi että perään ajanut kuski oli opioidipöllyssä. Kuka näisssä tapauksissa maksaa kun pennitön kaveri ajaa pöllityllä autolla liikennevahingon?
    Vielä en ole saanut korvausta. syyslomalainen

• Vakuutusyhtiösi ja ilomielin!

vakuutettu

• On todella hirveä mies, joka iloitsee lähimäisensä sairastumisesta.

• On tää elämä niin hirveetä, kun on olemassa hirvimiehii!
      Onko Toivokin hirvenmetsästäjä?

t. hirvenmetsästäjä

• Anonyymi kirjoitti:

On tää elämä niin hirveetä, kun on olemassa hirvimiehii!
      Onko Toivokin hirvenmetsästäjä?

t. hirvenmetsästäjä

Mielisairaudet liittyvät kiinteästi yökukkumiseen. Edellä häiriöihin kuuluva sekava vastus!

• Anonyymi kirjoitti:

Mielisairaudet liittyvät kiinteästi yökukkumiseen. Edellä häiriöihin kuuluva sekava vastus!

Kenties
      olen mies
      kenties
      olen geologi
      ihan miesten mies

• Anonyymi kirjoitti:

Niin , mulla on todettu tuo kolmisuuntainen mielialahäiriö.
      Toi kolmas suunta oli nää nettikeskustelut.
      Mutta hoidoksi terveyskeskus antoi mulle läppärin, että voin hoitaa itseäni netissä.
      Koska nettipurkautuminen auttaa mielialaani, enkä silloin pahoinpitele toisia.

2suuntainen mielivajakki
      vai
      3suuntainen mielivajakki

• Anonyymi kirjoitti:

Niin , mulla on todettu tuo kolmisuuntainen mielialahäiriö.
      Toi kolmas suunta oli nää nettikeskustelut.
      Mutta hoidoksi terveyskeskus antoi mulle läppärin, että voin hoitaa itseäni netissä.
      Koska nettipurkautuminen auttaa mielialaani, enkä silloin pahoinpitele toisia.

2suuntainen mielivajakki
      vai
      3suuntainen mielivajakki

Siis millainen Toivo Lång on?

• Anonyymi kirjoitti:

Siis millainen Toivo Lång on?

"Siis millainen Toivo Lång on?"

Vastaus: Toivo Lång on 175 cm pitkä ja paino noin 70 kg ja ihan tavallisen näköinen suomalainen eläkkeellä oleva herrasmies.
      Harrastuksena tositapahtumien kirjoittelu nettiin aivan rehellisesti ja omalla nimellä.

Siinä teille sontaa kirjoittaville nettipalstalaisille todella hieno, rehellinen , sympaattinen ja aina totta puhuva ja kirjoittava gentlemanni.
      Ottakaa oppia Toivosta, niin palstojen taso paranee huomattavasti.

Terveisin Toivon fani

• Anonyymi kirjoitti:

"Siis millainen Toivo Lång on?"

Vastaus: Toivo Lång on 175 cm pitkä ja paino noin 70 kg ja ihan tavallisen näköinen suomalainen eläkkeellä oleva herrasmies.
      Harrastuksena tositapahtumien kirjoittelu nettiin aivan rehellisesti ja omalla nimellä.

Siinä teille sontaa kirjoittaville nettipalstalaisille todella hieno, rehellinen , sympaattinen ja aina totta puhuva ja kirjoittava gentlemanni.
      Ottakaa oppia Toivosta, niin palstojen taso paranee huomattavasti.

Terveisin Toivon fani

Onko Toivo naapureistaan 24 - palstoilla ystävällisesti kirjoittava mies?

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.