Kun tilaat Tjäreborgilta matkan ja maksat etumaksun ja saat loppulaskun, niin sitten se varsinainen show alkaa. Päivä tai parin päästä ennen puolta päivää puhelin kilkattaa, että ny pitää maksaa lisää, ennakkomaksu onkin muuttuunut, koska.... ja maksun tulee näkyä viimeistään tänään klo 18 Tjäreborgin tilillä, jotta varaus pysyy voimassa. Siinä on arkena askaroimista. Maksuaikaa viisi tuntia. On vahtimista puhelimesta ja sähköpostista ynnä kortit tunnuslukuineen on oltava matkassa koko ajan. Kaikillahan ei ole mobiilisovelluksia.
Maksuaikaa viisi tuntia
5
270
Vastaukset
- äläikke
Puhut nyt varmaan "äkkilähtö" matkasta. Muutenhan matka maksetaan 30vrk ennen matkaa. Monila toimistoilla on matka maksettava jo tilatessa kokonaan kun kyseessä "äkkilähtö". JOTEN ei mitään outoa
- soopaa
Taas täyttä soopaa alottajan juttu ! Mitään matkaa ei tarvii maksaa ennen 30vrk matkaa, matkatoimistosta riippumatta ! Aloittaja EI kertonut onko kyseessä ns. äkkilähtö - silloinhan matka pitäisi maksaa kokonaan JO tilatessa
- valitettavasti
Sehän maksaa,joka tilaa.
- Viistuntiako
Jos maksaa omasta pankista tilisiirrolla tänään, niin se näkyy toisessa pankissa aikasintaan seuraavana arkipäivänä ellei seuraavana... eli ei ehdi klo 18, ellet maksa suoraan heidän palvelussaan.
- turhaapuhetta
Taas turhaa provoa tiettyyn toimistoon kohdistuen !
MITÄÄN matkaa tjärellä,kuin muillakaan EI tarvitse maksaa kokonaan kuin kk ennen lähtöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713879- 1013495
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783328Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1181553
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181076Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016