Office meni hukkaan..

kapster

Kyllä kyrsii, ei se kumma että Bill Gates on rikas, ko sehän on rosvo.
Minulla on on ostettu MS-office, ja se on / oli asennettu tähän koneeseen, kunnes eilisen päivityksen jäljeen sitä ei ole, väittää että minulla on väärä tuoteavain.
Älä viitti höpöttää, se on tuossa minun nokan eessä, ja hintalappu (149,99) samassa paketissa, ekkö perkele ole saanu rahas,
Uusi pitäis ostaa, väittää. Haista sinä kuule Gates vittu..
Mitä tässä pitää tehä nyt.

15

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zsdrgdfyjdfj

      "oli asennettu tähän koneeseen, kunnes eilisen päivityksen jäljeen sitä ei ole, väittää että minulla on väärä tuoteavain."
      Vähän ristiriitaista. Jos ohjelmaa ei ole niin kuinka se kysyy tuoteavainta? Ei olemattomat ohjelmat mitään kysele.

      • kapster

        Juu, hullulta tuntuu. Ihan oikea Office, Kanadasta ostettu ja virallinen.
        On toiminut tässä koneessa (win 10) noin vuoden päivät, toisessa koneessa (win 8.1) toimii edelleen, juuri kävin kokeilemassa. Niin kun avaan koneen ja yritän avata exc taulukkoa, ilmoitta että yrität käyttä vaikka execeliä ei ole, vaihtoehtoina kysyy kokeile, osta, aktivoi.
        Poistin asennuksen, ja asensin uudelleen, ja sama homma..


      • ei_ole_tarjouksessa
        kapster kirjoitti:

        Juu, hullulta tuntuu. Ihan oikea Office, Kanadasta ostettu ja virallinen.
        On toiminut tässä koneessa (win 10) noin vuoden päivät, toisessa koneessa (win 8.1) toimii edelleen, juuri kävin kokeilemassa. Niin kun avaan koneen ja yritän avata exc taulukkoa, ilmoitta että yrität käyttä vaikka execeliä ei ole, vaihtoehtoina kysyy kokeile, osta, aktivoi.
        Poistin asennuksen, ja asensin uudelleen, ja sama homma..

        Luulit ostavasi kaksi yhden hinnalla?


    • win-rahastusläjä
      • kapster

        No ei, mutta sehän tässä kyrsii, ko minä ostan officen, ja sitte se tuhotaan jollakin päivityksellä, alkaa oleen rosvouksen makua.
        Eilen tähän (10) tuli joku päivitys, oli vissiin aika iso, ko värkkäs tuntikausia.
        Päivittäin tarvis tuota Officea, muuten menee asiat perseelleen. Kai se on alettava vaihtamaan järjestelmää, ...kele.


    • kapster
    • Arvaustoimisto

      Onko se yksi lisenssi useammalle koneelle tarkoitettu? Ehkäpä MS on hokannut ylimääräisen asennuksen ja päättänyt laittaa lapun sen luukulle.

    • The_Real_J

      Itselläni tulee mieleen, että ehkä tuossa oli vuoden lisenssi. Jos tosiaan olet käyttänyt sitä vuoden ajan ongelmitta, mutta aivan hiljattain lakkasi toimimasta voi olla että lisenssi on umpeutunut. Tosin se ei välttämättä vaadi uutta maksua, vain uudelleenaktivointia (en tiedä kun en MS Officea käytä, LibreOffice riittää minulle).

      • kapster

        Lukumäärästä ei mainintaa, eikä ajasta, nappasin sen matkaan Kanadasta muutama vuosi sitten. Olen asentanut sen muutamaan omaan koneeseen (7, Vista, 8), kaikissa on toiminut, ja toimii vieläki, ja toimi myös tässä 10:ssä,
        Mutta se eilinen päivitys..? Sen jälkeen tuli tämä, poistin asennuksen, asensin uudestaan, kysyi alussa koodia, hyväksyi sen, sitten tuli ilmo että asennus onnistui.
        Sitten vaan naps naps tuosta työpöydältä oma taulukko auki, no ei, ei ole kuulemma asennettu, vaihtoehtoina kokeile, osta, aktivoi, no kokeilin aktivoida, no ei sekään, vääräkoodi ???


      • kapster
        kapster kirjoitti:

        Lukumäärästä ei mainintaa, eikä ajasta, nappasin sen matkaan Kanadasta muutama vuosi sitten. Olen asentanut sen muutamaan omaan koneeseen (7, Vista, 8), kaikissa on toiminut, ja toimii vieläki, ja toimi myös tässä 10:ssä,
        Mutta se eilinen päivitys..? Sen jälkeen tuli tämä, poistin asennuksen, asensin uudestaan, kysyi alussa koodia, hyväksyi sen, sitten tuli ilmo että asennus onnistui.
        Sitten vaan naps naps tuosta työpöydältä oma taulukko auki, no ei, ei ole kuulemma asennettu, vaihtoehtoina kokeile, osta, aktivoi, no kokeilin aktivoida, no ei sekään, vääräkoodi ???

        Voi minä rosvo rikollinen, nyt äkkiä vankilaa linnaa putkaa pamppua....


      • rosvot_kiinni
        kapster kirjoitti:

        Lukumäärästä ei mainintaa, eikä ajasta, nappasin sen matkaan Kanadasta muutama vuosi sitten. Olen asentanut sen muutamaan omaan koneeseen (7, Vista, 8), kaikissa on toiminut, ja toimii vieläki, ja toimi myös tässä 10:ssä,
        Mutta se eilinen päivitys..? Sen jälkeen tuli tämä, poistin asennuksen, asensin uudestaan, kysyi alussa koodia, hyväksyi sen, sitten tuli ilmo että asennus onnistui.
        Sitten vaan naps naps tuosta työpöydältä oma taulukko auki, no ei, ei ole kuulemma asennettu, vaihtoehtoina kokeile, osta, aktivoi, no kokeilin aktivoida, no ei sekään, vääräkoodi ???

        Muutamaan koneeseen? Olet siis taparikollinen.


      • kapster kirjoitti:

        Lukumäärästä ei mainintaa, eikä ajasta, nappasin sen matkaan Kanadasta muutama vuosi sitten. Olen asentanut sen muutamaan omaan koneeseen (7, Vista, 8), kaikissa on toiminut, ja toimii vieläki, ja toimi myös tässä 10:ssä,
        Mutta se eilinen päivitys..? Sen jälkeen tuli tämä, poistin asennuksen, asensin uudestaan, kysyi alussa koodia, hyväksyi sen, sitten tuli ilmo että asennus onnistui.
        Sitten vaan naps naps tuosta työpöydältä oma taulukko auki, no ei, ei ole kuulemma asennettu, vaihtoehtoina kokeile, osta, aktivoi, no kokeilin aktivoida, no ei sekään, vääräkoodi ???

        Microsoft tekee aika ajoin tarkistuksia ja jos huomaa väärinkäytöksiä niin voi sitten tapahtua tuollaista.

        Voi myös käydä niin, että menee kerralla kaikista toimimattomaksi väärinkäytösten takia ja lisenssi mitätöity.

        Se lisenssi kun on sopimus, ja asiakas on maksanut siitä käyttöluvasta, eli sopimuksesta. Jos sopimus rikotaan niin se voi mitätöityä.


    • Vaikuttaa siltä, että olet ostanut lisenssin yhteen koneeseen etkä kahteen, ja että olet rikollisesti käyttänyt sitä kahdessa koneessa.

      Sinun tarvitsee ostaa toiseen koneeseen toinen MS Office lisenssi, sillähän siitä pääsee. Tai vielä helpommin, hanki MS Office 365 jota voi käyttää viidessä laitteessa.

      Muista että Microsoftilla on oikeus mitätöidä lisenssi jos sitä käytetään sopimuksen vastaisesti.

    • Arvaustoimisto

      Viittaako tuo 365 siihen, että kerran vuodessa pitää ostaa uusi lisenssi? Jos ei ole turhan varakas, ja käyttää vain yhtä konetta esim. 8-10 vuotta, niin halvemmalla pääsee ostamalla kertalisenssin.

      Tärkeintä on kuitenkin se, ettei riko lisenssiehtoja. Jos ei niitä noudata, on ihan oikein että kaikki asennukset dellataan, lisenssi perutaan, eikä rahoja palauteta.

      • "Viittaako tuo 365 siihen, että kerran vuodessa pitää ostaa uusi lisenssi?"

        Ei vaan siitä maksetaan käytön mukaan ja voi valita niitä ominaisuuksia maksutapojakin. Löytyy maksu kerran kuussa tai kerran vuodessa. Yleensä perusmallissa saadaan samalla hinnalla viidelle laitteelle se käyttö yhdelle käyttäjälle.

        "Jos ei ole turhan varakas, ja käyttää vain yhtä konetta esim. 8-10 vuotta, niin halvemmalla pääsee ostamalla kertalisenssin."

        Kertalisenssit ostetaan tavallisesti tietokonekohtaisesti, eli jos kysyjällä on vaikka kolme laitetta niin niihin menee kolme lisenssiä. Sen lisäksi kertalisenssit ei kestä 8-10v vaan mainstream tuki on luvattu viiden vuoden ajaksi joten ei tarvitse pidempään kestää vaan voi lakata sen jälkeen toimimasta.

        Puhumattakaan siitä sitten, kun noista kertalisensseistä muutenkin hankkiudutaan hyvää vauhtia eroon ja toisaalta samoja ominaisuuksia tulee kokoajan lisää Windowsiin vakiona tai maksutta.

        Perusjutut saa jo maksutta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      98
      6927
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2710
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2293
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      84
      1970
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1691
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      7
      1493
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1387
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1304
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1268
    Aihe