Suomen saarnamies 2017

Obadja151cm

Kuka on saarnamies , jonka saarnoista olet saanut arviosi mukaan eniten matkaevästä?

Oma vastaukseni on Markku Veilo.

28

473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RestInPeacesince2011jKr

      Kalevi Lehtinen.

    • takuuvarma

      Leo Meller

    • kermaaleivälle

      Miksi saarna MIES? Miksei saarnaaja, siis mahdollisesti nainenkin?

      • sanaonvapaa_

        No, sano sitten joku nainen, äläkä nillitä!


    • TosiVaikeaValinta

      Leo Meller. Nyt näin käytyöni 20min kierroksen jonka aikana ateisti riitaantui ateistin kanssa, jolloin kolmas ateisti meni kakkosateistin tueksi.

      Ateisti 1 r- kiskan myyjätär, asiakas 2 vastasi lähettäjän nimen antaen kun myyjätär kysyi vastaanottajan nimeä. Tähän syntyi riitaa , syytettiin vääristelystä, oltiin täristen hermostuneesti .

      Käytös paljastaa jumalattoman.Lisäksi tämä on Helsinkiä, ateistisuuden paskakasa, jossa kristillidemokraatteja ei moni lisäkseni äänestänyt. Helvetti on tosi ankara rangaistus saatanan omien joutua.


      KERRON TARINAA !

      NYT ALKAA TARINA !

      Viimeisellä tuomiolla: oleyko Jeesuksen oma, sinä Liisa LöperöpuheLiberaali-Kananaivoitus? Liisa: Joo, totta kai oon! syyttäjä: Väärin, olet minun, vaadin sinut Joh:3:36 perusteella helvettiin!

      Jeesus: Nîmesi ei ole elämänkirjassa, et tehnyt parannusta vaikka sait eläessäsi 11679 kertaa kuullalukea kehoitukset tehdä parannusta. Ilman minua ei kukaan ole armostani osallinen, se osattomuus tulee esiin myöskin syyyttäjän mainitsemasta Raamattu paikasta.


      TÄMÄ ON TARINA ! TÄMÄ TARINA LOPPUI!

    • OneWayMission

      Tapani Suonto. Perusopetusta, ymmärtää aloittelijat , nauttivat konkaritkin. Todella tiivistä, herkkääkin mutta ennenkaikkea Kristuksessa pysyvää!

      Kenttä on laaja. Rauno Helppi huutaa usein ja kerrostalossa aikaisin aamulla ei naurata kun hiljaa pitäisi olla. Rauno Helppi on kiva mutta tämä valinta nyt Tapani Suontoon osuu.

    • Oman seurakunnan työntekijät ja muut puhevastuussa olleet.

    • Ei kukaan.

    • MuutUseinPuhuvatSoopaa

      Ohjaaja, ajattelija, Jouko Turkka aikoinaan puhui täyttä asiaa.
      Kovin montaa muuta järki asiaa puhuvaa en ole kuullut.

    • Helluntaiseurakunta

      Markku Veilo tai Tapani Talikainen.

    • viimeinen.tuomio.2

      Saankohan peukutuksia, jos sanon usko.vainen?

      Eväät siltä on kylläkin syöty jo aikoja sitten, jos niitä on koskaan ollutkaan.

      • peukuttaja2

        Annoin enkä säälistä.


    • On mahdotonta nimetä yhtä saanamiestä tai .naista tai evankelistaa- Äkkiä ajatellen tulee mieleen Kurikan honka, Juho Koivumäki, Milka Laaksonen, Helena Penttilä , Wiljami Kuusinen, Hilja Aaltonen tälläisistä kiertävistä työntekijöistä.

    • SinäPäivänäJerusalemissa

      Pekka sartola!

      • Arvostan

        Pekka Sartolan videoita olen arvostanut!


    • Jipk

      Sammeli Juntunen.

    • UskaltaakoKertoa

      Markku Veilo. Jos puhutaan pelkästään opetuksen sisällön tuomisesta kuulijoille.

      Itse olen Markun kanssa kai yhdestä asiasta eri mieltä. Fyysinen laite voi olla pedonmerkki. Markku tosin on sanonut senkin ettei ensimmäisten joukossa ottaisi mikrosirua.

      Ajatusmaailma määräisi Markun mukaan kuka on pedolle mielensä antanut. Hengellistämällä pedonmerkin ajatusten sisällön perusteella pedonmerkkisiin ja pedonmerkittömiin ei vaikuta mitäön ruoan ostamiseen kaupasta, joka ei tulevaisuudessa onnistu ilman pedonmerkkiä, joka on mikrosiru.

      Jos olen ymmärtänyt Markun puheita joltain osin väärin niin anteeksi Jeesus, anteeksipyyntöni sinultakin silloin Markku, olet hyvinkin rakastamani. Mutta tämä on jäänyt kaihertamaan joiksikin vuosiksi koskien pedonmerkkiopetusta.

    • MarkkuInnostaa

      Markku Veilo. tarvitseeko perustella? Hänen innostus ja tosissaan oleminen totuudenpuhujan totuudesta tinkimättömänä on esimerkkinä mulle ja Raamatusta löytää vaikka mitä ja osaa selontekoa antaa asioista, joita en ymmärrä.

      Kuunnelkaa itse. Mulle tulee turvallinen fiilis kuunnellessa häntä.Kuin olisin kotona hetken. On toi YouTube kyllä hyvä keksintö !

    • EnKykenePäättämään

      Pasi Turunen, Leif Nummela, Tapani Suonto, Paavo Järvinen, Petri Paavola!

      Eikä noista osaa valita! Paljon ovat antaneet , paljon oomme saaneet!

      En tosiaan nyt noista 5 kovasta lännenmiehestä osaa sanoa!

      • Onko Mika vielä Porissa?


      • usko.vainen kirjoitti:

        Onko Mika vielä Porissa?

        On.


    • Apostoli Paavali

    • tosiontosi

      Jussi Halla-aho

    • SuosittelenJoo

      Markku Veilolta oppii nopeesti ja jokakerran uutta.Hänen tapaansa kuuluu Raamatusta lukeminen ja senjälkeinen asian selvittäminen.Ja olen todella nälkäinen ollut kaikkeen Jumalaan liittyvään.

      Toinen josta tykkään on Paavo Järvinen.

      Ja onhan noita muitakin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      34
      3316
    2. Kotipizza Hyllykallio

      Meniköhän jotain pieleen? Arveletteko, että lisää arvostusta teitä kohtaan?Arveletteko, että ei vaikuta myyntiä vähentäv
      Seinäjoki
      118
      2663
    3. Ville Mykkänen, sankari vai typerys?

      Tietenkin typerys. Lähteä nyt toisten sotaan ottamaan vapaaehtoisesti luotia päähänsä. Kuvitteli raukka, että saa hyvän
      Maailman menoa
      211
      2235
    4. Mopomiitissä vakava loukkaantuminen

      IMATRAN mopomiitistä lauantai-iltana sairaalaan joutuneet kuljettajat ovat loukkaantuneet vakavasti, Kaakkois-Suomen pol
      Imatra
      144
      1613
    5. Mitä nainen ajattelet?

      Miten viettäisimme iltaa juuri nyt jos olisimme yhdessä?
      Ikävä
      135
      1004
    6. Viikonlopun päätteeksi löytäisin

      paikkani sinun kainalossasi. Telkkarissa joku leffa, sarja, ehkä ihan mielenkiintoinenkin tai sitten ei enää jaksaisi ke
      Ikävä
      7
      878
    7. Rupesin oikeasti odottamaan

      Että toteutuuko se meidän pusu ensiviikolla. Olisin niin onnellinen se merkitsisi paljon.
      Ikävä
      52
      764
    8. J-miehelle

      Miksi kaikki päättyi näin? Vain sinut olisin halunnut, on ikävä sua. Älä ajaudu väärille teille, olet mulle Rakas.
      Ikävä
      44
      753
    9. Palauta kaivinkone varastamasi Kari Mannelin.

      Milloin aiot palauttaa sen lainaan ottamasi kaivinkoneen ,josta et ole maksanut mitään , myöskään , siten kuinka kävit s
      Kajaani
      22
      748
    10. Minulla on poikaystävä!!!

      Uskokaa nyt jo! En halua vanhaa kääkkää!!!
      Ikävä
      130
      721
    Aihe