Palauta kaivinkone varastamasi Kari Mannelin.

Anonyymi-ap

Milloin aiot palauttaa sen lainaan ottamasi kaivinkoneen ,josta et ole maksanut mitään , myöskään , siten kuinka kävit sairaalassa , kiristämässä Seppo Kurkista . Hän ei ollut sinulle myynyt kaivinkonetta koskaan niin ,että sinä olisit sen ostanut ja maksanut ,etkä koskaan ole lainannut rahaa ,edes kaivinkonetta vastaan ,,siten että olisit näinkään saanut sitä itsellesi omistukseen koskaan, siten kuinka rikotutit konee lainaamalla sitä , sillä aikaa ,kun Seppo Kurkinen oli sairaalassa , ja yritit piilottaa hänen kaivinkoneen , ja hän kävi siellä teidän hallissa ja mäki ,että olitte menneet lainaamaan koneen , eteenpäin itse ja näin teidän lainaaja hajoitti Seppo Kurkisen koneen teillä lainassa olleen, etkä kertonut hänelle näin sinulla tapahtuneen ,että telat hajosi ,kun olit luvatta antanut sinä Kari Manneliin lainaan Seppo Kurkisen koneen, ja kävit häntä uhkailemassa sairaalassa ,että et nosta juttua tästä, etkä sinä ole ostanut konetta edelleenkään nytkään sitä ,kun sinun. työntekijä Kauppinen , oli ilmoittanut ,että telat menneet rikki ,juuri sinun antaman eteenpäin meidän koneen lainaamisen takia, ja Seppo Kurkinen omisti koneen ,mutta Anne Kurkinen on koneen fyysisen omistaja edelleen.. Sinä rikotutit koneen telat antamalla lainaan itse koneen.. Et ole saanut sitä omistukseen edelleenkään sitä EV-Cat konetta , etkä ole ostanut etkä maksanut sitä edelleenkään, eikä sinulla ole sen omistajalta saatuja papereita edelleenkään itselläsi olemassa , kone on ollut lainassa ,kun olette hakeneet sen lainaa yli 360 päivää sitten , etkä ole voinut saada sitä omistukseen itsellesi mistään hinnasta edelleenkään . Laina -aika alkoi silloin ,kun sinun poika sen haki eli vuodesta -23 tähän päivään asti. Joten ,kun et palauttanut konetta Ev-Cat , vaikka siitä sinulle ilmoitettiin. Sinä et ole ostanut sitä koskaan Seppo Kurkiselta . Näin ei tapahtunut ,kun kävit sairaalassa vuonna -23 ja uhkailit,että tästä varastamisesta koneen et nosta juttua. Olet sinä Kari Manneliin ollut kyllä , tosi kiero ystävä . Että sairaalaan ihan menit uhkailemaan. Seppo Kurkista . Semmoinen rosvo sinä olit. Et ole ostanut koskaan sitä konetta itse et silloin ,kun varastit sen etkä edelleenkään nytkään. Se on minun omaisuutta nyt. Et ole saanut sitä mitenkään itsellesi ..

23

758

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Loistava kolumni heti aamutuimaan!
      Piipahda vielä dosetillasi ja tarkista kirjoitelmasi vielä kerran kohta aamu-uutisten jälkeen!

    • Anonyymi
      UUSI

      Kyllä romu rosvon tuntee jokainen . Että näin rosvo elää ,varastaa toisten omaisuutta itse . On siinä Manneliinin rosvot . Koko sakki. On opit menneet perille..

    • Anonyymi
      UUSI

      Kari-ryökäle.
      Palauta lapsen leikkikalu.
      Olet jo 42 vee.
      Hanki aikuisten kaivuri.

    • Anonyymi
      UUSI

      Negro- Kari.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ei kannata kirjoitella mitään siitä,kun te Manneliinit haitte koneen itse lainaan ,eikä mitään muuta varten Jouni Manneliin käynyt hakemassa ,kun kaivinkoneen kuvat löytyy siitä pihasta mistä hän haki koneen lainaan. Sen jälkeen konetta ei palautettu , ettekä te kertoneet ,että telat meni rikki ,kun olitte menneet luvatta lainaamaan konetta eteenpäin , ja telat hajosi , sitten Kari Manneliini , kävi uhkailemassa sairaalassa Seppo Kurkista ,että älä nosta juttua tästä. Niin on siinä varsinaiset lainaajat olleet. Onko teillä tapana ollut ottaa lainaan toisten laitteita ja rikkoa ne ja sitten,kun joudutte korjauttamaan lainaamanne teon seuraukset, niin menette uhkailemaan , lainaaja , että.älä.nosts juttua tästä , ja varastatte fyysisen laitteen rikotun, telat , ja korjaatte (työntekinä Kauppinen ) hänen avulla tällä lainassa olleen koneen , ja sitten rikotun koneen teidän itse aiheuttaman teon jälkeen tämä herra itse teon aiheuttaja , saapuu ja saapastelee sairaalaan tämän jälkeen itse , ja ilmoittaa oikealle omistajalle ,että kuule en anna konetta enää sinulle , vaan pidän sen itsellä , äläkä nosta juttua tästä ..,,...näin menettelee rosvot itse . Älä kirjoittele mitään väärää tietoa itse ..Mannelin Kari varasti näin Seppo Kurkisen lainaan antaman koneen ihan itse. Ei ole ostanut eikä maksanut fyysistä konetta , vaan hajotti sen lainassa olleena sen.. Ei kannata puhua ohi suun mitään ,mistä joutuu vastuuseen ihan itse väärän tiedon levittämisestä. Kertokaa nyt vain totuus ..miten te annoitte koneen eteenpäin ja miten se meni rikki. Edelleen te olette varkaita ..

    • Anonyymi
      UUSI

      On kyllä melkosia ketjuja. Linnaan tuommoset joutaakin.

    • Anonyymi
      UUSI

      Lainataan ja varastetaan yhtä aikaa,oliko myös velaks ostettu? Melekonen koijjari vissiin nyt kyseessä?

    • Anonyymi
      UUSI

      Varmaan ei kannattas silti julkisesti kirjotella.

      • Anonyymi
        UUSI

        Voi Hyvä Luoja nähköön.


    • Anonyymi
      UUSI

      Nehän viime vuonna pieksi nuoren pojan Power truckissa .varokaa ne on vaarallisia nuo manneliinit ne pieksää lopuksi teidät kaikki

      • Anonyymi
        UUSI

        Miks ne porukalla pieksää, eli eikö muuten pärjää.


    • Anonyymi
      UUSI

      Mannelin mitä ne varastaa hinattavista ajoneuvoista??? jos kaivinkoneetkin jo varastaa ihmisten pihoilta ?

    • Anonyymi
      UUSI

      Taitaa varastamalla tehdä tiliä , niin kuin toinenkin autoilija Kajaanista sora puolella j p alueurakointi.

      • Anonyymi
        UUSI

        Taitaa mannelin hinaus olla käytössä tuo palkan maksu joka ei ole laillinen ei kuulema työntekijöiden mukaan maksa ylitöitä eikä muitakaan lisiä jotka kuuluu maksaa taitaa olla osa pimeitä miehiä ulosottossa olevia.
        Kuljetus alan syöpä tämä manneliin. Alipalkkaus!!!


    • Anonyymi
      UUSI

      Kunnianloukkaus tullee kirjottajalle, olipa asia miten hyvänsä. Pölijä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Loukkaa sinä itseesi.


      • Anonyymi
        UUSI

        Liekö syyntakeeton, siltä vaikuttaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Loukkaa sinä itseesi.

        Sulla on pää loukkaantunut jo aikaa sitten


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on pää loukkaantunut jo aikaa sitten

        Pitseriassa homppelin pää meni rikki.


    • Anonyymi
      UUSI

      Yleensä puheet pitää paikkansa.

    • Anonyymi
      UUSI

      Alueurakointi J Poutiainen ei liity tähän juttuun ollenkaan..ja muutenkin tosi lapsellista kirjoitella nimiä mainitsemalla sillä asioilla on myös toinen puoli.

      • Anonyymi
        UUSI

        Mihin se Poutiainen sitten liittyy???
        Jos ei tähän ?


    • Anonyymi
      UUSI

      täällä näkyy olevan kajaanin sekopäiden näpyttelymiitti

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      34
      3336
    2. Kotipizza Hyllykallio

      Meniköhän jotain pieleen? Arveletteko, että lisää arvostusta teitä kohtaan?Arveletteko, että ei vaikuta myyntiä vähentäv
      Seinäjoki
      123
      2734
    3. Ville Mykkänen, sankari vai typerys?

      Tietenkin typerys. Lähteä nyt toisten sotaan ottamaan vapaaehtoisesti luotia päähänsä. Kuvitteli raukka, että saa hyvän
      Maailman menoa
      215
      2262
    4. Mopomiitissä vakava loukkaantuminen

      IMATRAN mopomiitistä lauantai-iltana sairaalaan joutuneet kuljettajat ovat loukkaantuneet vakavasti, Kaakkois-Suomen pol
      Imatra
      144
      1643
    5. Mitä nainen ajattelet?

      Miten viettäisimme iltaa juuri nyt jos olisimme yhdessä?
      Ikävä
      135
      1014
    6. Viikonlopun päätteeksi löytäisin

      paikkani sinun kainalossasi. Telkkarissa joku leffa, sarja, ehkä ihan mielenkiintoinenkin tai sitten ei enää jaksaisi ke
      Ikävä
      7
      878
    7. J-miehelle

      Miksi kaikki päättyi näin? Vain sinut olisin halunnut, on ikävä sua. Älä ajaudu väärille teille, olet mulle Rakas.
      Ikävä
      45
      783
    8. Rupesin oikeasti odottamaan

      Että toteutuuko se meidän pusu ensiviikolla. Olisin niin onnellinen se merkitsisi paljon.
      Ikävä
      52
      774
    9. Palauta kaivinkone varastamasi Kari Mannelin.

      Milloin aiot palauttaa sen lainaan ottamasi kaivinkoneen ,josta et ole maksanut mitään , myöskään , siten kuinka kävit s
      Kajaani
      23
      758
    10. Minulla on poikaystävä!!!

      Uskokaa nyt jo! En halua vanhaa kääkkää!!!
      Ikävä
      130
      731
    Aihe