Voitin lotossa 20 euroa

Reteetä

Voitin lotossa 20 euroa. Ihan mahtavaa. En ollut lotonnut moneen vuoteen. Mihin sijoitin voittopotin. Puolet uuteen panokseen ja loput tuhlasin. Menee ihan reteeksi tämä elämä.

12

125

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harvemmin tulee lotottua, joskus ostan jonkun arvan.
      Ihan jokusen 5-20 saanut.
      Olen ostanut arpoja pukinkonttiin. Yhtenä vuonna miniä sai 500euroa arvalla.
      Mihinkäs muuten tuhlasit, ihan turhuuteenko?

• Reteetä

Ostin Iltalehden Historia liitteen Sotasyytetyistä,. Se maksoi 4,90 loput meni kahviin ja pullaan. Kaikki tuo voittorahoilla. Nyt voi jännittää ensi lauantaina uudestaan. On vieläkin isompi potti. Eli viikko haaveilua maksaa vaivan! Ja haaveilukin on nyt ilmaista, koska lottorivit ostin sillä puolella voittosummalla eli 10eurolla.

• Wiiking

Voitin Wiking lotossa 5€ mutta se meni jo.

• voitin syyskuussa hiukan yli 800 euroa, laitan sen matkan hankintaan. olihan se naurettavaa, kun 6:lla oikein sai tuon reilut 800 euroa ja 7:llä oikein 1 200000 euroa, mutta kyllä raha, vaikka pienempikin summa, kelpaa.

• mimmimum-..mi

Harvoin kukaan kertoo isommista voitoistaan rahapeleissä... mikähän siinä olisi syynä....onko se jotenkin taikauskoa että menee pelionni... vai liittyykö siihen jotain häpeän tunnetta että pelaa...

• rohkearotansyö

tänään marketin aulassa "Kulta-Jaska" antoi minulle 30 euroa.

• mimmimum-..mi
        rohkearotansyö kirjoitti:

tänään marketin aulassa "Kulta-Jaska" antoi minulle 30 euroa.

Jaska oli sitten kultainen sinulle.... toisilla ihmisillä on aina hyvä tuuri pelissä kuin pelissä.

• Saa-nähdä-voitanko

Voitin voittoarvan seuraavaan arvontaan.

• No nyt kävi tuuri. Ei oo ennen käynytkään.
      Nuo hirviporukat, kun aina viimeisen hirven paloiteltuaan, arpovat klimpit maanomistajien kesken.
      Tuli tekstari, ootko kotona, oven takana mies tuomassa lihaa.
      Sain 2,5kg hirvenlihaa, osa jauhelihana.
      Annan siitä tietysti porukoillekin.
      Kyselin onko karhuja nyt näkynyt. Näytti kännystä kuvan, olivat saaneet kuvattua, kun nuoli hirvien suolakiveä.
      Kyllähän niitä siellä, vaan marjametsään menen taas ensi syksynä, jos elonpäiviä ja kuntoa riittää.

• mimmimum-..mi

Arpa suosi sinua ihan kivalla yllätyksellä...jouluksi lihaa...Selailin juuri Lidlin mainoslehtistä...siellä oli hirvenlihaa kilon erissä myynnissä....Ruotsalaisia hirviä.
        42.90kilo ...on se aika arvokasta...mitähän se karhunliha maksaisikaan...ja miltä maistuisi...

• mimmimum-..mi kirjoitti:

Arpa suosi sinua ihan kivalla yllätyksellä...jouluksi lihaa...Selailin juuri Lidlin mainoslehtistä...siellä oli hirvenlihaa kilon erissä myynnissä....Ruotsalaisia hirviä.
        42.90kilo ...on se aika arvokasta...mitähän se karhunliha maksaisikaan...ja miltä maistuisi...

Juu ja itse kalastettua haukea pakkasessa, ei tässä muuta tarvi, kun muutama loota paistaa ja rosolli veivata. Ihan pieni kinkkurulla riittää velipojalle ja mulle.

• Voisiko-tilata-jostain
        eppu2 kirjoitti:

Juu ja itse kalastettua haukea pakkasessa, ei tässä muuta tarvi, kun muutama loota paistaa ja rosolli veivata. Ihan pieni kinkkurulla riittää velipojalle ja mulle.

Leijonan liha olisi kiva kokemus kinkkuna.

Siitä tulisi super-ukon voimat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      314
      6781
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      65
      3829
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      207
      3096
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2787
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1922
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      146
      1682
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      210
      1672
    8. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1528
    9. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      163
      1521
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1408
    Aihe