Hei, olen terve ja Reipas normaali mutts hieman pelokas 66-v. nainen. Kaipaan naispuolista matkaseuraa Alanyaan viikoksi uudeksi vuodeksi. Haluaisin ulkoilla ja kävellä ja uida.
Jos haet matkaseuraa ( omat kämpät), kirjoitathan?
Linnea
1951
matkaseuraa haetaan
5
2943
Vastaukset 5
- Irene55
Täällä olisi kokenut Turkinkävijä. Olethan posliini? Uidaanko alasti?
- heinä990
Hei.kiinostonut olen matkoista,mutta en Turkkiin,muualle eurooppaan kyllä.
- Hese51
Luxusta Cannes, Nizza, Monaco täyshoidolla toukokuussa. Kielitaito eduksi.
- Thea
Välimerellä ei ole lämmintä siihen aikaan vuodesta. Lähtisitkö Aasiaan esim Thaimaahan joulukuussa 2 vk (ei joulu,uusivuosi) ? Olen 57- v. reissunainen. Laitatko vaikka s-postiosoitteesi tänne,jos tämä sai sinut kiinnostumaan.
- Tug
Välimerellä ei ole lämmintä siihen aikaan vuodesta. Lähtisitkö joukukuussa 2vk Aasiaan(ei joulu,uusivuosi)? Olen 57-v. reissunainen.Laitatko s-postiosoitteesi jos alkoi kiinnostaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde1131613- 126992
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku104943- 47941
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j57787- 45652
- 64632
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan236618- 34617
- 34591