On tässä ollu pientä väittelyä tämmösestä asiasta, kun kaverit oli asentanu koneisiinsa isommat muistikammat, nii XP ei tajunnu niitä muistikampoja. Ne oli joutunu asentamaan XP:n uudestaan koneelle ja sit vasta oli näkyny todellinen muisti määrä, ja taas minä väitän että XP:tä ei tartte asentaa uudestaan sen takia. Olen ite ostamssa uutta muistikampaa omaan koneeseeni ja rupes vaivaamaan toi asia,joten kertokaas että joutuuko asentamaan uudestaan vaiko ei
väittely !!!
veikka81
3
524
Vastaukset
- Eilen asensin
Aluksi ei xp lähtenyt rullaamaan, valitti jonkin .sys filen korruptoituneen. Kokeilin kampoja eri järjestyksessä, johan toimii.
- CYPER2005
Väärän merkkiset muistikammat,tai emolevy ei tuo niin suuria muistikampoja/merkkiä.
- asentelija
CYPER2005 kirjoitti:
Väärän merkkiset muistikammat,tai emolevy ei tuo niin suuria muistikampoja/merkkiä.
Kyllä muistit toimivat nyt täysin, pyöritin memtestin ja pari muutakin, ei mitään ongelmaa. BIOS löytää muistit molemmin päin, mutta windows ei ymmärrä toista vaihtoehtoa?!?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun453141Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081917Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171900Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si781690- 181502
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431388- 261322
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901319Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1161157UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1101123