Moi eli oon 13v tyttö ja mulla ei oo koulussa kavereita pidän mustia tiukkoja farkkuja (paitsi torstaina koska liikka sillon adidaksen juoksuhousut) ja yleensä pidän t-paitaa ja mun niken tai adidaksen hupparia tai sellasta hupparia missä ei oo vetskaria ja suurin osa niistä on mustia mulla on puhelimena ip7 oon aika hiljanen ja hyvä koulussa
Eli mitä mun pitäis tehä et saisin kavereita vai oonko ihan fine?
Haluaisin sitten oikeita ja asiallisia vastauksia :3
Miten saada kavereita?
6
142
Vastaukset
Mikä ka oli ja missäpäin olet koulussa?
- Lonely13
Ka oli 9.0 ja oon läheltä riksuu
- juuuuuuuu
Todellakin oot ihan fine, ole vaan ihan oma itsesi ja pidä sellainen tyyli kuin itse haluat ja tuntuu susta itsestäsi hyvältä. Ei kannata yrittää muuttaa mitään itsessään toisten mieliksi, että saisi hyväksyntää toisilta, koska se on sitten loputon suo, jos sille tielle lähtee. Voisit tietenkin yrittää jutella jollekin koulussa ja siten tutustua uusiin ihmisiin, siitähän se kaveruus voipi alkaa. :)
Mitä tekemistä puolillakaan noista asioista on kaverien saamisen kanssa?
- Lonely13
Siis päätin vaan kertoa vähän minkälainen olen niin on helpompi auttaa
Lonely13 kirjoitti:
Siis päätin vaan kertoa vähän minkälainen olen niin on helpompi auttaa
Esim. puhelin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683