Onko noilla seat and meal paikoilla enemmän jalkatilaa?
Ja mistä koneeseen yleensä noustaan, takaa vai edestä? Mancesteriin olen menossa.....
Kiitos asiallisista vastauksista!!!!
Pari kysymystä.... paikoista ja koneeseen nousust
8
1783
Vastaukset
- BisnesIsUsual
Normaalisti, jos lentokone on aseman vieressä "putkessa", niin kuljetaan etuoven kautta.
Finskin nettisivu ei kerro tarkemmin "kuinka edessä...", mutta koneiden paikkatiedot löydät finnairin sivuilta ja bisnespaikat on n. 5 cm väljempiä polvitilaltaan pituussuunnassa. Lyhyemmälle sillä ei ole merkitystä, mutta pitkille on. - seatteri
Aika harvassa Finnairin lyhyen matkan koneessa on pidempi penkkiväli etuosassa (Finnair mainitsee Kanarian lennot). Seat & meal -paikoilla on ihan normi jalkatila, elleivät satu olemaan hätäpoistumistieriveillä.
- Oppimisprosessi
Sulla on jotain opittavaa vielä... äläkä ala selittämään sitten jollain seat gurulla.
- seatteri
Olin näköjään väärässä. Jos hätäpoistumisrivit ovat heti bisnesluokan takana, seat&meal-rivit ovat vasta näiden jälkeen. Eli vastaus alkuperäiseen kysymykseen on ei.
- Itselentävä
Seat & meal paikka on normaali economy luokan istun joka sijaitsee economy luokan etuosassa. Manchesteriin operoidaan pääasiallisesti Embraer 190 tyypin koneella. Koneeseen nousu ja poistuminen tapahtuu koneen etuovesta :)
- Verhon.takana
Joko tiedät mikä on näissä kapearunkokoneessa business ja mikä economypaikka?
- lääkärimäärää
Mä olen aina kulkenut takaluukusta koneeseen ja poistunut kattoluukusta. Onkohan mua huijattu? Busineksessa lennän.
- paikka.vielä.arvoitus
Tuo seat and meal paketti on huijausta istumapaikkojen osalta. Paikkoja saatetaan muuttaa useamman kerran ja seurueita erottaa ja sitten tarjotaan lisämaksullisia palveluja istumapaikoista. Täysin hullua toimintaa Finnairilta. Nykyään puhutaan, että yhdessä matkustavia erotellaan tarkoituksellisesti, jotta lisämaksulla saadaan ihimset vierekkäin, mutta tämäkään ei riitä vaan erotellaan useampaan kertaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä712388Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721782Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on711460Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461447Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2551425- 831252
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3801222Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421215- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3441156