Onko noilla seat and meal paikoilla enemmän jalkatilaa?
Ja mistä koneeseen yleensä noustaan, takaa vai edestä? Mancesteriin olen menossa.....
Kiitos asiallisista vastauksista!!!!
Pari kysymystä.... paikoista ja koneeseen nousust
8
1906
Vastaukset
- BisnesIsUsual
Normaalisti, jos lentokone on aseman vieressä "putkessa", niin kuljetaan etuoven kautta.
Finskin nettisivu ei kerro tarkemmin "kuinka edessä...", mutta koneiden paikkatiedot löydät finnairin sivuilta ja bisnespaikat on n. 5 cm väljempiä polvitilaltaan pituussuunnassa. Lyhyemmälle sillä ei ole merkitystä, mutta pitkille on. - seatteri
Aika harvassa Finnairin lyhyen matkan koneessa on pidempi penkkiväli etuosassa (Finnair mainitsee Kanarian lennot). Seat & meal -paikoilla on ihan normi jalkatila, elleivät satu olemaan hätäpoistumistieriveillä.
- Oppimisprosessi
Sulla on jotain opittavaa vielä... äläkä ala selittämään sitten jollain seat gurulla.
- seatteri
Olin näköjään väärässä. Jos hätäpoistumisrivit ovat heti bisnesluokan takana, seat&meal-rivit ovat vasta näiden jälkeen. Eli vastaus alkuperäiseen kysymykseen on ei.
- Itselentävä
Seat & meal paikka on normaali economy luokan istun joka sijaitsee economy luokan etuosassa. Manchesteriin operoidaan pääasiallisesti Embraer 190 tyypin koneella. Koneeseen nousu ja poistuminen tapahtuu koneen etuovesta :)
- Verhon.takana
Joko tiedät mikä on näissä kapearunkokoneessa business ja mikä economypaikka?
- lääkärimäärää
Mä olen aina kulkenut takaluukusta koneeseen ja poistunut kattoluukusta. Onkohan mua huijattu? Busineksessa lennän.
- paikka.vielä.arvoitus
Tuo seat and meal paketti on huijausta istumapaikkojen osalta. Paikkoja saatetaan muuttaa useamman kerran ja seurueita erottaa ja sitten tarjotaan lisämaksullisia palveluja istumapaikoista. Täysin hullua toimintaa Finnairilta. Nykyään puhutaan, että yhdessä matkustavia erotellaan tarkoituksellisesti, jotta lisämaksulla saadaan ihimset vierekkäin, mutta tämäkään ei riitä vaan erotellaan useampaan kertaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832344
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1722070Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I442033Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia731715- 1281700
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1971560Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771281Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni811193Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321154- 711113