Pari kysymystä.... paikoista ja koneeseen nousust

klhfrtshjtb

Onko noilla seat and meal paikoilla enemmän jalkatilaa?

Ja mistä koneeseen yleensä noustaan, takaa vai edestä? Mancesteriin olen menossa.....

Kiitos asiallisista vastauksista!!!!

8

1783

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BisnesIsUsual

Normaalisti, jos lentokone on aseman vieressä "putkessa", niin kuljetaan etuoven kautta.
      Finskin nettisivu ei kerro tarkemmin "kuinka edessä...", mutta koneiden paikkatiedot löydät finnairin sivuilta ja bisnespaikat on n. 5 cm väljempiä polvitilaltaan pituussuunnassa. Lyhyemmälle sillä ei ole merkitystä, mutta pitkille on.

• seatteri

Aika harvassa Finnairin lyhyen matkan koneessa on pidempi penkkiväli etuosassa (Finnair mainitsee Kanarian lennot). Seat & meal -paikoilla on ihan normi jalkatila, elleivät satu olemaan hätäpoistumistieriveillä.

• Oppimisprosessi

Sulla on jotain opittavaa vielä... äläkä ala selittämään sitten jollain seat gurulla.

• seatteri

Olin näköjään väärässä. Jos hätäpoistumisrivit ovat heti bisnesluokan takana, seat&meal-rivit ovat vasta näiden jälkeen. Eli vastaus alkuperäiseen kysymykseen on ei.

• Itselentävä

Seat & meal paikka on normaali economy luokan istun joka sijaitsee economy luokan etuosassa. Manchesteriin operoidaan pääasiallisesti Embraer 190 tyypin koneella. Koneeseen nousu ja poistuminen tapahtuu koneen etuovesta :)

• Verhon.takana

Joko tiedät mikä on näissä kapearunkokoneessa business ja mikä economypaikka?

• lääkärimäärää

Mä olen aina kulkenut takaluukusta koneeseen ja poistunut kattoluukusta. Onkohan mua huijattu? Busineksessa lennän.

• paikka.vielä.arvoitus

Tuo seat and meal paketti on huijausta istumapaikkojen osalta. Paikkoja saatetaan muuttaa useamman kerran ja seurueita erottaa ja sitten tarjotaan lisämaksullisia palveluja istumapaikoista. Täysin hullua toimintaa Finnairilta. Nykyään puhutaan, että yhdessä matkustavia erotellaan tarkoituksellisesti, jotta lisämaksulla saadaan ihimset vierekkäin, mutta tämäkään ei riitä vaan erotellaan useampaan kertaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      71
      2388
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1782
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      1460
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1447
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      255
      1425
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      83
      1252
    7. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      380
      1222
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1215
    9. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1185
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      344
      1156
    Aihe