Pari kysymystä.... paikoista ja koneeseen nousust

klhfrtshjtb

Onko noilla seat and meal paikoilla enemmän jalkatilaa?

Ja mistä koneeseen yleensä noustaan, takaa vai edestä? Mancesteriin olen menossa.....

Kiitos asiallisista vastauksista!!!!

8

1743

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BisnesIsUsual

      Normaalisti, jos lentokone on aseman vieressä "putkessa", niin kuljetaan etuoven kautta.
      Finskin nettisivu ei kerro tarkemmin "kuinka edessä...", mutta koneiden paikkatiedot löydät finnairin sivuilta ja bisnespaikat on n. 5 cm väljempiä polvitilaltaan pituussuunnassa. Lyhyemmälle sillä ei ole merkitystä, mutta pitkille on.

    • seatteri

      Aika harvassa Finnairin lyhyen matkan koneessa on pidempi penkkiväli etuosassa (Finnair mainitsee Kanarian lennot). Seat & meal -paikoilla on ihan normi jalkatila, elleivät satu olemaan hätäpoistumistieriveillä.

      • Oppimisprosessi

        Sulla on jotain opittavaa vielä... äläkä ala selittämään sitten jollain seat gurulla.


      • seatteri

        Olin näköjään väärässä. Jos hätäpoistumisrivit ovat heti bisnesluokan takana, seat&meal-rivit ovat vasta näiden jälkeen. Eli vastaus alkuperäiseen kysymykseen on ei.


    • Itselentävä

      Seat & meal paikka on normaali economy luokan istun joka sijaitsee economy luokan etuosassa. Manchesteriin operoidaan pääasiallisesti Embraer 190 tyypin koneella. Koneeseen nousu ja poistuminen tapahtuu koneen etuovesta :)

      • Verhon.takana

        Joko tiedät mikä on näissä kapearunkokoneessa business ja mikä economypaikka?


      • lääkärimäärää

        Mä olen aina kulkenut takaluukusta koneeseen ja poistunut kattoluukusta. Onkohan mua huijattu? Busineksessa lennän.


    • paikka.vielä.arvoitus

      Tuo seat and meal paketti on huijausta istumapaikkojen osalta. Paikkoja saatetaan muuttaa useamman kerran ja seurueita erottaa ja sitten tarjotaan lisämaksullisia palveluja istumapaikoista. Täysin hullua toimintaa Finnairilta. Nykyään puhutaan, että yhdessä matkustavia erotellaan tarkoituksellisesti, jotta lisämaksulla saadaan ihimset vierekkäin, mutta tämäkään ei riitä vaan erotellaan useampaan kertaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      248
      2688
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      11
      1663
    3. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      120
      1589
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      16
      1472
    5. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      96
      1335
    6. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1180
    7. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      943
    8. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      61
      908
    9. Mikä biisi

      Kuvaa sinun ja kaivattusi tämänhetkistä tilannetta? Laittakaa biisejä tulemaan ❤️
      Ikävä
      56
      898
    10. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      1
      875
    Aihe