Kajaanin muiluttajat

Muilupena

Ketä kuului muiluttaja porukkaan muuan vuosi takaperin muiluttivat ihmistä kauppakadulla ja vankila tuomioita saivat.

164

13062

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tautisiat

      Kuuluisaa roskaväkeä melko varmasti. Kiertäkää kaukaa

    • Roskasakkilainen

      Tietoja kaivataan??

    • muiluttaja

      Kake Muiluttaja, Rape Muiluttaja, Repe Muiluttaja, Sepe Muiluttaja, Kike Muiluttaja, Rike Muiluttaja ja Pentti Persesilmä. Ovat kaikki toistensa veljeksiä ja kaksi vanhinta ovat isä ja äiti. Pelottavia ovat kaikki.

      • Serkuksetkuinilvekset

        Eli kyseessä sukurutsauksen tuotoksia?


      • Emilvonaivovammakakoseen

        Ilmiselvästi


    • Kontionmäenkolli

      Kirjoita google kajaanilaisille muiluttajille vankilatuomiot. Vm.2008

    • pennanenjii

      Bordellin Kari oli ainakin yksi tekijöistä. Vaarallinen kaveri.

      • Anonyymi

        Vieläkin on vapaana!!


    • kättö

      Olihan aikoinaan Kajaanissa kuuluisa Vilippi Ilippi.Oli oikein kusetuksen mestari.

    • Raikulirai

      Mikä ihme homma se oli 2008? Ei Kai siihen liittynyt tuo Otanmäen tyyppi?

    • lahnalalukki

      Voi aurinkoista sontiotunkiooooo

      • Eikäsitäei

        Onko nämä jotain velkojen perintää?


    • mvlhtirehellisin

      Kokeilepas googletella...
      Hätäkeskukseen ilmoitettiin 17.12.2016 klo 04.11 aikaan, että kajaanilainen 1994 syntynyt mies on hakattu ja jätetty Kivimäkeen

    • jukka123455

      hyrynsalmelaisia nuoria, tuoreita elämänkoulun kandidaatteja.

    • aslakkikuuskasi

      edelleenkään ketään ei loppupeleissä ole viety kivimäkeen. "uhrin" itse liijoittelemaa/keksimää potaskaa jotta saisi rahat pois. fiksu veto jäbältä joka itse oli pääpukarina ko hommassa

      • arkaaslakit

        miksi hyryn aslakeilla pesäpallomailat ja nyrkkiraudat työkaluina muilutusreissulla?


      • pelletknista

        koska kajaanilaisilla on tapana tulla porukalla kimppuun


    • Uteliaskyseleehoho

      Ketä olivat muiluttajat kajaanissa kauppakadulla vuonna 2008

      • Toinenuteliastääölä

        Liittyykö aineet tähän?


      • muilu

        Oliko tässä joku muija mukana muiluttamassa? Liekkö jatkanut samoissa kuvioissa?


      • Tohtorilättäperse

        Tais olla, tutkimukset vielä hieman keskeneräiset.


      • Roskasakkiin10

        ?????


    • Muilutimuiluti

      Googleen "Kajaanin muiluttajille ehdotonta vankeutta" niin löytyy vielä Savon sanomien juttu aiheesta.
      Tai no. tuossa tuo juttu kokonaisuudessaan, ei se niin pitkä ole.

      "Kajaanilaismiestä väkivalloin kyydittänyt ja pahoinpidellyt kajaanilaiskolmikko tuomittiin perjantaina Kajaanin käräjäoikeudessa ehdottomiin vankeustuomioihin.

      Kovimman tuomion sai vuonna 1984 syntynyt Mari Johanna Fordell, joka tuomittiin kahden vuoden ja kuuden kuukauden vankeuteen. Hänen katsottiin syyllistyneen törkeään pahoinpitelyyn, kahteen vapaudenriistoon, laittomaan uhkaukseen ja huumausainerikokseen. Tuomiota kasvatti aiemman ehdonalaisen täytäntöönpano.

      Tapahtumassa viime lokakuussa mukana olleet kaksi miestä tuomittiin vapauden riistosta ja törkeästä pahoinpitelystä. Vuonna 1979 syntynyt kajaanilaismies sai vuoden ja seitsemän kuukauden ja vuonna 1973 syntynyt kajaanilaismies vuoden ja yhdeksän kuukauden ehdottoman vankeustuomion. Kolmikko joutuu maksamaan uhrilleen korvauksia yli 12 500 euroa.

      Muilutettu mies haettiin Kajaanin keskustasta ravintolasta ja sullottiin kadulla odottaneeseen pakettiautoon. Syytteen mukaan autossa olleista henkilöistä kaksi miestä ja nainen mukiloivat uhriaan. Kyydityksen aikana kovimman tuomion saanut nainen oli uhkaillut väkivallalla myös pakettiauton kyydissä ollutta sivullista nuorta naista.

      Pahoinpitelyn aikana uhrilta oli tivattu tämän tekemisiä poliisitutkinnassa ja haukuttu vasikaksi. Mies oli menettänyt 2-3 kertaa tajuntansa kyydityksen aikana. Lopulta hänet oli pudotettu kyydistä lumenkaatopaikalle."

      • Muilutimuiluti

        Eli jokin huumejuttu vaikuttaisi olleen.
        (Täällähän on tapahtunut muitakin "muilutuksia", yksi viime vuonna. Mitä helkkaria, Kajaani?)


      • Raikulirai

        Kuka on tuo vuonna 73 syntynyt? Onko sontio vuonna 79?


      • Anonyymi
        Muilutimuiluti kirjoitti:

        Eli jokin huumejuttu vaikuttaisi olleen.
        (Täällähän on tapahtunut muitakin "muilutuksia", yksi viime vuonna. Mitä helkkaria, Kajaani?)

        Kannabis pitää vapauttaa. Siitä ei ole ongelmia. Rikollisuus pitää dekriminalisoida.


      • Anonyymi

        Olisi pitänyt heti viivi vuotta kaikille


    • Muilutimuiluti
    • erossanäistä

      Huh, no empä olis uskonut. Ketähän noi pari muuta lie olleet?

      • Violencey

        Ovatko jatkaneet samalla linjalla toilailuja. Väkivaltaisia ihmisiä sitä sikiää tietyissä suvuissa.


    • tyttö.tääll

      mistähä johtuu että suurin osa aamuyöl tapahtuu noista humalaisille?

      eihä nää päivänvaloa kestä , kuten vampyyreja

      tuhoutuvat valossa kun ääretön mitättömyys näkyy

    • jaaanojoo

      milloin tapahtunut tämä?

    • Syksykkii

      Milloi tapahtunut

      • viimekesänä

        Viime kesänä


    • lenkkimakkara

      huh, eipä uskoisi vortellin akan facejulkaisuista tuollaista! Onhan tuolla kyllä melko härskejä kuvia itestään, eikä kyllä ole mikään malliäiti varmaankaan. Kovanaama huumeämmä loppujenlopuksi, vaikka lutuisia kuvia ja kertomuksia laittaa. hyi

      • jarodoikea

        yhtää "oikeata" kuvaa hänestä ei ole. kaikki on varastetulla puhelimella photoshopattuja. rintavakokin 10cm kokoinen joka jaksaa aina naurattaa. kaupasta näpistelee aina kun voi.


      • Marimekkoko

        Taitaa myydä näitä varastettu tavaroita. Marimekkoa ym. Muuta uutta tavaraa ollut myynnissä.


      • Sirppasopa
        jarodoikea kirjoitti:

        yhtää "oikeata" kuvaa hänestä ei ole. kaikki on varastetulla puhelimella photoshopattuja. rintavakokin 10cm kokoinen joka jaksaa aina naurattaa. kaupasta näpistelee aina kun voi.

        Kaikki taitanee olla ihan oikeita kuvia, katso peiliin.:-)


      • Fordell

        Hei mari tässä,eikö uskois että minä ihan kauhean paha hullu ihminenkö edes voisin laittaa kuvia jotka ny ovat ihan tavallisia,,missä se härski kuva?lutusia.ne ainaki on...voi teitä pienet ihmiset! Imekää peukaloo, puhukaa kun tiiätte jotain...


    • kyyläkolmoseen

      milloin tapahtunut?

    • jahassss

      Oliko milloin tämä juttu?

      • Raikulirai

        Tuollahan se lukee aiemmin. Vuonna 2008 eli melkein kymmenen vuotta sitten. Siinä ehtii ihminen hyvin muuttua.


      • Anonyymi
        Raikulirai kirjoitti:

        Tuollahan se lukee aiemmin. Vuonna 2008 eli melkein kymmenen vuotta sitten. Siinä ehtii ihminen hyvin muuttua.

        Kiitos kyllä näin on...vanha juttu ,tapahtui vuonna 2007 ihmiset muuttuu,,joskus pohjaa kosketaan monesti mutta silti ihminen ottaa opikseen tai ei..minä olen ottanut ja elän normaalia elämää


        Sepä on tosin turha sanoa niille jotka ei tiedä asioistani mitään ja en koe olevani velvoitettu niistä puhumaan..enkä halua tekojani puolustella.

        Mutta kiitos 🙏😊


    • kontsankauhu

      väkivaltaisia ihmisiä.... tuskin oppivat virheistä roskasakki on aina roskasakki.

    • hengarihane

      Hyvin ehtii muuttua joopa joo. Kyllä ne ihmisten arvomaailmat ja asenteet tulevat esiin siitäkin mitä ne kirjoittelee eri ihmisten seinille somessa. Voi taivaan jeesus. Halutaan olla wannabe-kovanaamoja ja kompataan kaikkien julkkismurhamiesten seinillä milloin mitäkin. Sitten itketään kun lastensuojeluilmoituksia ihmiset tekee. Sä voit vetää millaista roolia tahansa omalla seinälläs ja esiintyä miten vaan, mutta kandee kyllä senkin suhteen skarpata mihin porukkaan ja arvomaailmaan tulee yhdistetyksi. Jos se narkkien ja murhaajien paskasakki on sun porukkaas, niin ei kannata odottaa ihmisiltä muuta kuin että säkin olet sitä samaa paskasakkia. Ihan vitun yksinkertaista. Ja tämä ihan vaan yleisellä tasolla. Jos sä oikeesti oot muuttunut, niin sä jätät sen entisen tai ainakin mietit mitä kirjoittelet ja myös miten käyttäydyt kun käyt baareissa.

      • Kompataan

        Hengarihanen kanssa samoil linjoil


    • humupena

      oliko viime kesänä tämä tapahtunut?

    • eikunnn

      Ei 2008.

      • Uteliasteppanasta

        Ketä olivat muiluttajat


    • uudenvuodenmuiluttaminen

      Kohta oikeasti tulee uusi vuosi ja uusi muiluttaminen ja tarvikkeet sitä varten löytyy.!!

    • Roskasakki_REPREZNT

      huutista. suomi24 joutais viedä ottomaatille ja muiluttaa abcin parkkikselle.

    • redneckki

      Kenet seur muilutetaa?

    • Epä_tietoinen

      Onko tää jokin uus juttu?

      • Iisakkiristijärveltä

        Vanha juttu tais olla 2008


    • Tenssi

      Fordelli on yks mahtavimmista nais ihmisistä ketä oon tavannu,toki se virheitä on tehnyt,mut en pysty häntä entisen elämän takia tuomitsemaan.huumeet muuttaa ihmistä,nyt kun olen saanut häneen tutustua on hän hyvä äiti hyvä tyyppi jolla on muute iso sydän, ei kukaan oo täydellinen mut fordelli hipoo sitä rajaa, ja onpas muute kaunis nainen kun ajattelee sen käyttäneen koko nuoruusiän huumeita jne. Ei pidä tuomita jos ei tunne.

      • Fördellil

        Tenssi. Älä jauha paskaa :D


      • Anonyymi

        Kiitoksia hyvistä sanoista,,, en ole ollut mikään enkeli en ja ihmiset eivät tunne mua, he ovat kuulleet juttuja ja nähneet ehkä joskus ja voi olla että olen ollut huono käytöksinen mutta kukas se in ihana ja oma itsensä kun veressä on sitten viinaa bissee sidukkaa pilvee piriä tai jotain muuta pilleriä tms,, että se kuva mikä on näillä jotka haluavat pahaa sanoa musta on se kuva ihmisestä kuka mä oon ollu joskus aikaa sitten ja kun mä oon vasta kohta sille Marille joka on ollu huonossa elämässä tehty huonoja valintoja,, sillä elämällä on hintansa ja mä oon sitä maksanut pitkään ja tulen ns elämäni ajan kantamaan ristinä joitakin asioita joita on tehty et neon olemassa vain puheiden kautta ja mä taas oon elänyt taas pitkään elämää kuin kuka tahansa normaali ihminen joka ei ole mitään ns pahaa tehnyt ,, et on se vaan outoa että minä en saa rauhassa olla ihmisten tyhjien juttujen takia,,, kuka jaksaa vielä kiinnostua puhuu musta ja mun pahuudesta,, eiks tuol kentällä Kajaanissa oo jo uutta nuorta verta joista ei kukaan elä sen vähemmän tai enemmän ku minä oon elänyt,, mutta se synnitön joka on heittäköön sen ensimmäisen kiven,,, mut ei ole nyt muuta rinnan päällä et se on jokaisen oma asia jos juttelee ja puhuu toisen ihmisen elämästä kuin se olisi oikeutettu teko.. En itse viitsi edes alkaa aikaa käyttää jonkun tyypin elämän mutkia juoruillen... Tervre t. M


    • Elamakoluetrispektiiii

      Varsin hupijuttuja "isosydän" ym paskaa. Tyyppillisiä "punaniskaelmänkoulunylioppilaitten" paskanjauhantaa.

    • Pelsoveke84

      Onkohan muilutusporukka joutunu linnaan vielä ton jälkeen?

      • Nakkikioskilla

        Arvon leidi on ollut kuukauden tutkinta vankeudessa. Tänään on ollut vangitsemiskäräjät. Toivottavasti ei pääse edelleenkään pois. On se sellainen kaveri kumppaneineen että ei voi kun pitkää piikkiä toivoa.


      • laty

        Mikä on syyte?


      • Nakkikioskilla

        Koko listaa en tiedä mutta nyt voi kyseessä olla omaisuusrikokset. Syksyllä narahti kaman kanssa hämmentämisestä. Päresuolla kuulemani mukaan olisi ainakin käynyt kutsumatta muiden kotia konmarittamassa.


      • Anonyymi
        Nakkikioskilla kirjoitti:

        Arvon leidi on ollut kuukauden tutkinta vankeudessa. Tänään on ollut vangitsemiskäräjät. Toivottavasti ei pääse edelleenkään pois. On se sellainen kaveri kumppaneineen että ei voi kun pitkää piikkiä toivoa.

        Harmittaako kun pääsin pois....


      • Anonyymi
        Nakkikioskilla kirjoitti:

        Arvon leidi on ollut kuukauden tutkinta vankeudessa. Tänään on ollut vangitsemiskäräjät. Toivottavasti ei pääse edelleenkään pois. On se sellainen kaveri kumppaneineen että ei voi kun pitkää piikkiä toivoa.

        Hmmm pitkään saat toivoo ku ei oo enää käytössä piikit ja puntarit,, mut ihan kiva et oot ollu ajan tasalla tuona hetkenä.. Kuka oletkin...


      • Anonyymi
        Nakkikioskilla kirjoitti:

        Arvon leidi on ollut kuukauden tutkinta vankeudessa. Tänään on ollut vangitsemiskäräjät. Toivottavasti ei pääse edelleenkään pois. On se sellainen kaveri kumppaneineen että ei voi kun pitkää piikkiä toivoa.

        Ja taas väärää tietoa,,,fuuuck,,,ahhaaaahaaa


    • Tekijöittenface

      Kuvista päätellen kyllä huumeet rumentavat ihmistä ja paljon!!

    • Sovittelija

      Oliko uhri minkä niminen? Muut tekijät?

    • hötsöntötsöjarantua

      Usein ulkoinen kauneus sokaisee selkeän ajattelumaailman ihmisen todellisen sisäisen luonteen ja "hyvyyden" arvioinnissa.
      Mukavia sanoja ja ystävyyden tavoittelu oman hyvyyden ja julkisen tiarankiillotuksen varjolla on oksettavinta mitä tiedän. Joskus olen haksahtanut kauneuden pauloihin ja paskaahan sitä on tullut tuutin täydeltä. Todella ikävää, että lapsia sekoittuu näihin kuvioihin ja he ovat todellisuudessa ne, jotka tämän kokonaisvaltaisen viljan lopulta korjaavat

    • äklöttävää

      Äärimmäisen pinnallisen näköinen tyyppi, juurikin vastaa mielikuvaani "luksuselämää" viettävästä päihde ja huumeongelmaisesta perheestä kaupungin vuokrakaksiossaan.

    • Huimausainehampit

      Vieläkö nämä syövät niitä kannapiksia ja muita huimausaineita?

      On vissiin ollu kauankin linnassa kun on nuin tatuoinneilla pilattu iho?

    • persereikäpamahtaa

      Joo. Kerran se kirpasee ja sitten vaan. Huhuillaan jos tavataan. Ta-vaa-mi-nen on ki-vaa.

    • Tartzet

      Se on vaan ikävä tosiasia että Mari on pilannut jo elämänsä, ei kukaan normaali mies halua tuommoista naista itselleen. Koskaan ei pystyisi tuommoiseen otukseen luottamaan ja saisi hävetä silmät päästään tuon kanssa, no ainahan voi olla niiden samanlaisten venkuloiden kanssa.

      • panoxiii

        Mari on seksy ja hyvän pillun omaava nainen joten turha ulista."!


      • sillälaillajoo

        Saattaa sillä pirihorolla olla tauti jos toinenkin.. Oletko joskus joutunut jyystämään huonoa pillua?


      • Anonyymi
        panoxiii kirjoitti:

        Mari on seksy ja hyvän pillun omaava nainen joten turha ulista."!

        Heh .
        Jotain positiivista tässäki akassa 🙏🙏😅


      • Anonyymi

        Hei hei ,,,PS mä oon kyllä ihan saanu normaalia ja epänormaalia ukkoa ,, ja ne erottaa toisistaan vaan se että siitä toisesta puolesta puhutaan enemmän ku toisesta,,,joten vises"""!


    • pönttöjä

      PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

    • Anonyymi

      Kävin pitkästä aikaa lukemassa itsestäni teidän joidenkin nimimerkkien takana olevien juttuja 😅🤪 kyllä se vaan niin menee että tuntemattomat jaksaa puhua niin hyvää kuin huonoa, mutta että jaksaa nyt kirjottaa minusta juttuja ja mielipiteitänne jakaa ,, en tiennyt olevani noin kiinnostava henkilö ..hakemiksenne voin vaan todeta että ihan mukava kun jaksatte spekuloida ja luulla tietävänne minut tai minun elämääni,,,se ei vaan ole mahdollista,,mutta en näköjään nakkaa paskaakaan kritiikistä seon mukava huomata joo.ja tiedän olevani yhtä hyvä ja arvokas ihminen kuin teistä jokainen ,että ole yhtään mua parempia ette yhtään mua kauniimpia ette mitään enempää..seistään kaikki samalla viivalla, ja jos ois joskus pokkaa tulkaa juttelee mulle ja kattokaa millanen mä oikeesti olen..Juu kyllä mulla on menneisyys ja tatuointeja jne.
      Mutta jokaisella meillä seon meinaa ainakin menneisyys ja kaikilla joku luuranko kaapissa katsokaa peiliin jookosta synnitön heittäköön ensimmäisen kiven..ja nuista kuvistani ja tatuoinneista niin yhtään ainuata kuvaa ei oo ikinä photo shopattu ja tatuoinnit on mun kehossa ja mä ne kannan ette te...eletään vaan jokainen omaa pientä elämää ja annetaan muiden elää!t
      Mari fordell

      • Anonyymi

        Opettele välimerkkien ja isojen alkukirjainten käyttö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettele välimerkkien ja isojen alkukirjainten käyttö.

        Miksi Rovaniemellä on fordell ja Kajaanissa korona?
        -kajaani sai valita ensin!
        Sun tekemiset kyllä tiedetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Rovaniemellä on fordell ja Kajaanissa korona?
        -kajaani sai valita ensin!
        Sun tekemiset kyllä tiedetään.

        Pitihän se pakoon päästä kun kaikki on suututtanut vasikoinnillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitihän se pakoon päästä kun kaikki on suututtanut vasikoinnillaan.

        On vain oikein että kaikki huumehampit vasikoidaan! Tukka pois ja linnaan! Pari vuotta eristyskoppia niin eiköhän aineista pääse eroon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettele välimerkkien ja isojen alkukirjainten käyttö.

        Ei täällä enään olla koulussa. 15 vuotta sitten oltu koulussa. Saa tulla virheitä ja pitää tulla jos aikaa koulusta 15 vuotta.


      • Anonyymi

        Hyvin kirjoitettu, Mari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Rovaniemellä on fordell ja Kajaanissa korona?
        -kajaani sai valita ensin!
        Sun tekemiset kyllä tiedetään.

        Saa varmaan nauraa - hinku naurua sisäänpäin 😜 jos keksit ihan itte nii hei femmat sinne ja ei muuta ku nokka kohti teatteri kurssia tai naurata kaikkea kansaa koomikon tavoin,,, tossa on ytyä.. Jes 👉💪🖕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitihän se pakoon päästä kun kaikki on suututtanut vasikoinnillaan.

        Hmmm no niin että oon tehny semmostakinko... Okei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettele välimerkkien ja isojen alkukirjainten käyttö.

        Tota mi onko tää paska palsta nyt jokin kirjoitus tentti 🙈🤔 niin jos ei oo mitään järkevää sanottavaa nii miksi edes koittaa loistaa??? Noh mut ei se oo paha jos tykkää kirjoittaa kuten kuuluu mä wn niin tämmösien rupijurrujdb kirjoitus asua jaksa is isommin miettiä,,, älä säkää Piste ja pilkku 👍


    • Anonyymi

      Kova laki huumeiden käyttäjille ja myyjille, pari vuotta eristystä niin eiköhän kuviot muutu väkisin.

    • Anonyymi

      Tissiväli oikeesti on kakskytä senttiä ja pikkurukkaset ne on. Liiveillä nostaa väkisin ja niissäkin täytettä. Mihinkään tosta akasta oo yksin kun porukkaa pitää olla että uskaltaa etes liikkua. Äitisä on yhtä kova ääninen ja sieltä ne tavat oppinukki. Sen takia kaikki sen lapset laitoksessa kun ei voinu mummu saaha.

      • Anonyymi

        Täysin totta!


      • Anonyymi

        No tuo on ihan kiva että mun tissut pääsee kans puheen alle... No nää on tosiaan kolmen lapsen imemät ja täytyy sanoa että mä tykkään mun tisseistä,, ei mitään hätää jos sulla on joku ongelma ja uskot että nostan jollakin liivillä tissivakoa yhteen,,, en mä kyllä tee nii mut se on ehkä se tavallinen tarina,, vihaajat vihaa,,, ja se on mulle ihan okei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuo on ihan kiva että mun tissut pääsee kans puheen alle... No nää on tosiaan kolmen lapsen imemät ja täytyy sanoa että mä tykkään mun tisseistä,, ei mitään hätää jos sulla on joku ongelma ja uskot että nostan jollakin liivillä tissivakoa yhteen,,, en mä kyllä tee nii mut se on ehkä se tavallinen tarina,, vihaajat vihaa,,, ja se on mulle ihan okei.

        Etpä oo Mari varmasti imettänyt yhtäkään lastasi. Kovat vieroitushoidot on synnytyksen jälkeen vauvaparat joutuneet läpikäymään. Tuskin metadoni korvaushoito potilas imettää. No ei! Höpöpuhetta tuokin!


    • Anonyymi

      Huumehampit ovat yhteiskunnalle todella kalliita ylläpidettäviä ja lisäksi muiden ihmisten terveydelle vaarallisia, siksipä pitäisi näihin soveltaa pakkolakia jolla saadaan homma kuriin.

      • Anonyymi

        Junkjump!


      • Anonyymi

        kannatetaan!


    • Anonyymi

      Lopettaa tää jauhaminen mun ystävä täst porukasta seurannu herraa kauan ja saanut syntinsä anteeksi..

    • Anonyymi

      JOKAISEN ELÄMÄÄM MAHTUU HYVIÄ JA HUONOJA HETKIÄ... REPIKÄÄ SIIT....

    • Anonyymi

      Fööörtelli ei ainaskaan mitään eikä ketään herraa seuraa. Ei meidän yläkerran Herraa ja herraa hällä itellään ei oo. Ukonretkuja ja narkomaaneja nekin vaan. Ja kun täytteellä on jo alkujaan lapsuudesta lähtökohdat olleet niin huonot niin semmosta siitä seuraa. Huumeita ja rosvoiluja. Lapsia tehhään niinku äitisä ni kaikilla on eri isät. Jos ees tietää kenen lapsia on. Hänen ukkonsa on niin huumeissa, ettei ulospääsyä enää oo eikä välitä kenen lapsia ne on kun valtiolle ne menee kuitenkin.

      • Anonyymi

        Aikalailla näin. Toivoton wt-lutka.


      • Anonyymi

        Tässä oli potkua,, jotenkin tuntuu että olet mun äidin kanssa enemmän piukeena ku minun elämäni epäkohdista,,, mihin sitä kukakin haluaa uskoo sen uskokoon... Mun lapsuus on ollu hyvä ja huono mitä sitä täällä jossain palstalla edes hyövää ottaa esiin,, lapsena jos on ollut huono jokin osa alue niin siitä mä en oo vastuussa ja tottakai kaikki lapsuuden ikävät asiat vaikuttavat elämään ja jos puhutaan vanhemmat
        Sanalla niin mun isä on eri kun sisjoni isö mut mun isä vaan hylkäsi mut pienenä ja äiti mulla on ollut aina ja siitä mä häntä kiitän ja että tyttöni ovat hänen luonaan joka kuukausi ja ne päivät kun lapset ovat mummilla niin en voi ku olla onnellinen että tytöillä on mummo olemassa joka haluaa olla heidän kanssaan... Ei pidä antaa ton pahan suopasuuden näkyä noin ilmiselvästi kun haukut ihmisiä syystä että??? No mut viha syö itseään vastaan


    • Anonyymi

      KAIKKI SAA ANTEEKSI.... ONKO KUKAAN MEISTÄ PYHIMYS... KOIRAT HAUKKUU JA KARAVAANI KULKEE.. TULKAA HERRAN TEMPPELIIN HELLUNTAISEURA..... AAMEN

    • Anonyymi

      M.T. Paras ihminen joka toisesta huolta kantaa..

    • Anonyymi

      Seuratkaa HERRAA....

    • Anonyymi

      Antakaa M arille mahdollsuus älkää kupatko kuormastsa....Kehukaa itteänne jos ootte parempia........

      • Anonyymi

        Kiitokset sinne,, mä olen ollut joskus joku pahis ja elänyt siellä missä ei ole iloa ja nyt ison työn tekeminen on ollut päästä yhteiskunnan mukaan et ois varmaan ihan hyvä että tyypit jotka pieksätte suutanne niiin ihan varma että ei mulla ole mitään tekemistä enää oman painajaisen kanssa en ole siellä sekoilee vaan tosiaan elän normaalisti ja toivottavasti se et ootte kuullut tai miten vaan minusta saamanne kuva onkaan kehittynyt teidän päähän niin jos et tuomitse minua nyt enää vaan se ns mahdollisuus-katso ja näe että haukku on tyhjä siinäkin määrin et mulla on suotu uusi tie uusi alku ja elämä mahdollisuus,, jos olisit tilanteessa jossa moni kaltaiseni on niin etkö itse toivoisi että tyhjä räkyttäminen ois jo ollutta ja sais olla ihan hyvä ja kiva tyyppi jolla on paljon enemmän kuin koskaan ennen,,?!


    • Anonyymi

      Suurin herra meillä sama... Tyttö on sanut anteeksi herralta ,et lopetaan nää höpinät

      • Anonyymi

        MARI ON PARAS KAJAANIN NAINEN,


    • Anonyymi

      KEHUKAA ÄLKÄÄ ALIARVIOUDU HYVÄÄ NAISTA,,, Tv Sotkamon pojat,,,,,,

    • Anonyymi

      Onko se posliini?

      • Anonyymi

        Junkjump


      • Anonyymi

        Tule ihmeessä kahtomaan jos kiinnostaa niin että ainoa mitä kysyt on mun oissi vehkeet... Ei mä kasvatan sellasta yyber karvaharjaa jalkoväliin,,, luonnon lapsi ja mitä sitä jos ei vaihtelevasti anna mennä... Onhan kyllä nyt jo aikoihin eletty..


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tuntemattomat vai ite kehuu... Äitisä vai sisko.... Ei muut voi olla. Haluaa että siitä kirjoitellaan vaikka ei oo yhtään mitään.

      • Anonyymi

        Tota hei.. Mä olen kyllä ihan omalla nimellä tässä liikenteessä,,, mua ei kehu ainakaan sisko saati äiti he ovat asia mitä ei pidä mainita edes minua saa haukkua jos hyvä mieli tulee ja ihana että on nuo ihmiset jotka tuntevat mut ja voivat sen takia sanoa että ehkä vähän kohtuuton tää pikku räyhäkerho koska ne jutut mitä oon lukenu nii ei siellä tiedetä mitään muuta kuin että mä oon joskus ollut väkivallan käyttäjä ja addikti.... Noh onhan se tietty jotain mistä nokkaa nyrpistellä... Mut ei mitään jos se joitakin huojentaa nii antaa tulla,, sanat ei satuta tuntemattoman.


    • Anonyymi

      Ei mari Kajaanissa oo yli vuoteen ollu. Rovaniemellä asuu. Parempi niin. Ongelmissa ja veloissa täällä. Ei hyvää tuu jos tänne tulee.

      • Anonyymi

        Saman niminen naishenkilö etsii asuntoa Rovaniemellä Torin kautta. Ilmoituksen mukaan opiskelija. Lieköhän sama kuin tämän ketjun henkilö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saman niminen naishenkilö etsii asuntoa Rovaniemellä Torin kautta. Ilmoituksen mukaan opiskelija. Lieköhän sama kuin tämän ketjun henkilö?

        On sama. Toivon todella ettei kukaan sille asuntoa vuokraa. Kajaanissa asuessaan murtautuivat naapureiden varastokoppeihin ja veivät matot, joulukoristeet, valokuvat ja jopa lasten talvivaatteet. Kun häädön saivat niin osa tavaroista löytyi mutta useampi 100 meni muijan mukana.


      • Anonyymi

        Nii täällä mut kelle oon velkaa??? En muute ole tarkista tieto lähteesi


    • Anonyymi

      Linnaan lähtö marilla ja sen ukolla. Taas joutuu lapsi eli jo kolmas valtiolle kun sukukin on kelvotonta.

      • Anonyymi

        Onko oikeasti molemmat saanut tuomion? Itse mielelläni näkisin jonkilaisen oikeuden tapahtuvan mutta en usko ennen kuin näen.


    • Anonyymi

      Oli kyllä tälle päivää paras uutinen kun huomasin että oli joku pöllinyt neidin polkupyörän kampaamo reissun aikana. Niin se karma kostaa....

      • Anonyymi

        Damn täällä on katkeran olosta porukkaa tota ei se mitään mua kans muka harmitti mut ei se mitään sain sen romun sijaan paljon paremman pelin ja kaiken lisäksi se tsygä tuli takas et kaksin verroin kaunihimpi... Hei ei kai noin oo ilon aiheet vähissä että saat hymyn pyllyyn ku mulle vähän käy jotai.. Ja sit ei kuitenkaan se karma vielä pura ssu,, huh möhön meen Karman kans kaulakkain kun se tulee käymään 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Damn täällä on katkeran olosta porukkaa tota ei se mitään mua kans muka harmitti mut ei se mitään sain sen romun sijaan paljon paremman pelin ja kaiken lisäksi se tsygä tuli takas et kaksin verroin kaunihimpi... Hei ei kai noin oo ilon aiheet vähissä että saat hymyn pyllyyn ku mulle vähän käy jotai.. Ja sit ei kuitenkaan se karma vielä pura ssu,, huh möhön meen Karman kans kaulakkain kun se tulee käymään 🤣

        Ukkos varmaan pölli uuden jostain. Te olette koko sakki niin sälittäviä ihmisroskia. Mitään hyötyä teistä ei ole yhteiskunnalle, aiheutatte pahaa mieltä ja harmia kanssa eläjille. Eikä edes tajuta häväte. Omatunto erottaa ihmisen elukasta.


    • Anonyymi

      Hai menikö omakustannus hintaan;)?

    • Anonyymi

      Kuka näitä vanhoja kaivaa, muiluttajia riittää 2021 ja eteenpäinkin niin paljon huumausaineongelmaa Kainuussakin. Lait on liian löysiä näille rikollisille.

      • Anonyymi

        Ryöstihä ne tä tyyppi asunno kans


      • Anonyymi

        M.K se tietää kyllä tiesi kyllä vähän liikaakin krömkröm ja en nyt tiedä olitko vain seuraaja kun kuulema sinusta koko show sai alkunsa T Kauempaa seurannut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        M.K se tietää kyllä tiesi kyllä vähän liikaakin krömkröm ja en nyt tiedä olitko vain seuraaja kun kuulema sinusta koko show sai alkunsa T Kauempaa seurannut

        Mari nuoren poikakaverin kans tyhjensi kämppiä . Ei ollu asukkaat kotona. Mari mokas senkin. Ja ukkonsa kans kellarivarastoja. Sen yhen muijan kans veti kamaa kokoajan. Niillä möivät. Ja kävivät muka tanssii maksusta. Just joo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mari nuoren poikakaverin kans tyhjensi kämppiä . Ei ollu asukkaat kotona. Mari mokas senkin. Ja ukkonsa kans kellarivarastoja. Sen yhen muijan kans veti kamaa kokoajan. Niillä möivät. Ja kävivät muka tanssii maksusta. Just joo

        Taidetaan puhuu miiasta kylläki


    • Anonyymi

      Riippatissi Mari

    • Anonyymi

      Joko haisuli päässyt linnasta?

    • Anonyymi

      Nyt muija etsii asuntoa Paltamosta. Toissa ilmoitus. Rovaniemellä on tähän asti ollut. Alkanut toimia "kevyt yrittäjänä", ei se mihinkään linnaan joutunut, vaikka olisi kyllä joutanut. Toivottavasti kukaan ei Paltamossa vuokraa sille kämppää.

      • Anonyymi

        Tänne Paltamoon sillä ei ole mitään asiaa !! Täällä ei kukaan pidä siitä ja lähtö tulee nopeasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänne Paltamoon sillä ei ole mitään asiaa !! Täällä ei kukaan pidä siitä ja lähtö tulee nopeasti

        Sä oot viimenen keltä kysytään. Ei kandee uhoo koska karma. You know.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä oot viimenen keltä kysytään. Ei kandee uhoo koska karma. You know.

        Alkaa paltamossa hävitä ihmisiltä rahat ja tavarat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä oot viimenen keltä kysytään. Ei kandee uhoo koska karma. You know.

        Ja se karma iskee sinulle itselle. Kotirosvolle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja se karma iskee sinulle itselle. Kotirosvolle

        Moni saanut kärsiä sen toilailuista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni saanut kärsiä sen toilailuista

        Pmoon on Marin turha mennä.
        Siellä(kin) jo sinut tunnetaan.
        Kukapa tahtoisi paatuneen taparikollisen naapurikseen?
        Pmon narkit suurimmaksi osaksi jo kuolleet,lukuunottamatta vaaran porukkaa. Vaan heikoilla nekin jo,että pian kuolo korjaa, jos ei korjausliikettä tee .
        Tervemenoa vaan pmoon. Voipi olla lyhyt visiitti.
        Mitäpä jos vaikka vaihtaisin ihan maata?
        Ei sinua täällä kukaan kaipaa,paitsi ehkä ne panot?
        Suosittelen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pmoon on Marin turha mennä.
        Siellä(kin) jo sinut tunnetaan.
        Kukapa tahtoisi paatuneen taparikollisen naapurikseen?
        Pmon narkit suurimmaksi osaksi jo kuolleet,lukuunottamatta vaaran porukkaa. Vaan heikoilla nekin jo,että pian kuolo korjaa, jos ei korjausliikettä tee .
        Tervemenoa vaan pmoon. Voipi olla lyhyt visiitti.
        Mitäpä jos vaikka vaihtaisin ihan maata?
        Ei sinua täällä kukaan kaipaa,paitsi ehkä ne panot?
        Suosittelen!

        Näinpä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pmoon on Marin turha mennä.
        Siellä(kin) jo sinut tunnetaan.
        Kukapa tahtoisi paatuneen taparikollisen naapurikseen?
        Pmon narkit suurimmaksi osaksi jo kuolleet,lukuunottamatta vaaran porukkaa. Vaan heikoilla nekin jo,että pian kuolo korjaa, jos ei korjausliikettä tee .
        Tervemenoa vaan pmoon. Voipi olla lyhyt visiitti.
        Mitäpä jos vaikka vaihtaisin ihan maata?
        Ei sinua täällä kukaan kaipaa,paitsi ehkä ne panot?
        Suosittelen!

        Aika jännää ku tyypit jakelee muuttolupia. Mut hei, jokainen tavallaan . Suomessa on oikeus asuu missä haluu ja joku Paltamon pikku bitch voi olla asiasta mitä mieltä vaan ilman vaikutusta. Mut hyvä ku jonkun muutot kiinnostaa! Jotain elon merkkiä aivosolujen liikkumisesta kun osaa tänne kirjoittaa. Ehkä kannattaa hankkia elämä eikä nillittää asioista joille ei mahda mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänne Paltamoon sillä ei ole mitään asiaa !! Täällä ei kukaan pidä siitä ja lähtö tulee nopeasti

        Kukas se noin kovana huutelee,,,mä haluaisin nähdä sen lähdön


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukas se noin kovana huutelee,,,mä haluaisin nähdä sen lähdön

        Ei täällä tarvita yhtään lisää päihteiden käyttäjiä ja rosvoja.


    • Anonyymi

      Hörhö Mari

      • Anonyymi

        Kateellinen ? Damn, ehkä sun vaan kannattaa jatkaa elämääs ja keskittyä kaikkeen hyvään mitä sul on. Kato ku ei se silleen mee et mitään hyvää saa itselleen dissaamalla muita. Annataan kaikkien kukkien kukkia ja vedetään tissit täysillä eteenpäin !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateellinen ? Damn, ehkä sun vaan kannattaa jatkaa elämääs ja keskittyä kaikkeen hyvään mitä sul on. Kato ku ei se silleen mee et mitään hyvää saa itselleen dissaamalla muita. Annataan kaikkien kukkien kukkia ja vedetään tissit täysillä eteenpäin !!!

        Juurikin näin ,,, harmillista että ihmiset huuhtelee täällä ,,ja sellaset ihmiset jotka ei tiiä asioista mitään,ja joille Marin tai muidenkaan ihmisten asiat ei kuulu minkään vertaa ,,täällä on vaa toisen ja kolmannen käden kertojia ,eli te kerrottu kuulemia asioita ,haukutte vaikka ette tune tarinaa ihmistä yms. synnitön heittäköön ensimmäisen kiven, olisitte edes tietoisia ettekä noin virheellistä arvailua ja pahan suopaa täällä jakaisi eteenpäin,, mitä se ketään kiinnostaa missä kukakin asuu ja on lapsineen ,,, karavaani kulkee ja koirat haukkuu hahhaaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin ,,, harmillista että ihmiset huuhtelee täällä ,,ja sellaset ihmiset jotka ei tiiä asioista mitään,ja joille Marin tai muidenkaan ihmisten asiat ei kuulu minkään vertaa ,,täällä on vaa toisen ja kolmannen käden kertojia ,eli te kerrottu kuulemia asioita ,haukutte vaikka ette tune tarinaa ihmistä yms. synnitön heittäköön ensimmäisen kiven, olisitte edes tietoisia ettekä noin virheellistä arvailua ja pahan suopaa täällä jakaisi eteenpäin,, mitä se ketään kiinnostaa missä kukakin asuu ja on lapsineen ,,, karavaani kulkee ja koirat haukkuu hahhaaa

        Marin on kaunis pääministeri. Ei se ole ollut Kajaanin mulkuttajaporukoissa se bilettää muissa jauhobileissä


    • Anonyymi

      Onkos se Tuuloksenjussi vielä hengissä? Se osasi manneja muiluttaa porukkansa kanssa.

      • Anonyymi

        Mikä se oli se joku Pöse tai vastaava. Oli kaikilla paskat housussa ku se naamaansa näytti.


      • Anonyymi

        Onko veljeksiä enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko veljeksiä enää.

        Räkäposkella kulkevat teppanassa


    • Anonyymi

      Pöse on pilkillä ei sitä tarvii pelätä.;)

    • Anonyymi

      Kannabis pitää vapauttaa!!

    • Anonyymi

      Hyi saatana

    • Anonyymi

      Näyttää taas muiluttajamuija olevan pieniinpäin.

      • Anonyymi

        Ja sekin lapsi lähtee huostaan heti kun syntyy.


    • Anonyymi

      ne oli kepulaisia ,varma tieto,

    • Anonyymi

      Ketä kuului mulkuttaja porukkaan muuan vuosi sitten takaapäin mulkuttivat ihmistä kauppakadulla ja saivat.

    • Anonyymi

      Olisi xanoreita tarjolla halukkaille!!
      Hyvä bentso tabletti ja vaikuttaa hyvin.
      Muiluttajat on jo eläkkeellä ja eivät jaksa enää tehdä töitään!

    • Anonyymi

      Ketä muiluttivat?

    • Anonyymi

      Onko Janita taas ollut muiluttamassa vai vieläkö on laskemassa tiilenpäitä?

    • Anonyymi

      Ketä ne muilutti

    • Anonyymi

      M. F.

      • Anonyymi

        MILF?


      • Anonyymi

        Kauhea mätisäkki


    Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1284
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1140
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      26
      992
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe