Vaimo hommasi itselleen 1. pyörän, Yamaha Virago 535.
Pyörässä ei tällä hetkellä ole mitään katetta, ensi vuonna olisi tarkoitus tehdä pidempiäkin ajolenkkejä. Omassa testiajossa tuli selväksi että 100-120km/h nopeudessa tuuli lyö aikasen rankasti rintakehään, kun ajattelen sitä pienikokoisen naisen kannalta..
Testaamatta tuollainen screeni pitäisi talven aikana hommata, joten > olisiko jollain kokemusta hyvästä ja toimivasta mallista?
Emäntä on 167cm pitkä..
Mikä olisi hyvä windscreen Yamaha Viragoon ( 535 )
2
84
Vastaukset
- Jutustelija1
Noilla on näppärin jolkotella hieman hiljaisempaa vauhtia, 100km/h menoon jokin jo alkujaan katetumpi olisi ollut aika kova.
Mutta kun kerran Virago on alla niin toivotan onnea etsintään ja ajoihin, sekä nostan kommentillani tämän ketjun huipulle josta se huomataan !
Toki trollit täällä usein pyörii joten saa nähdä olisiko autuaampaa jäädä vaille vastauksia.
Suosittelen myös ihan MP-forumeille hakeutumista, siellä meno on toista kuin täällä. - Erkkolasport
Samanlaisia customit tapaavat olla, joten vaikkei juuri pikku-Viragosta olekaan kokemusta, suoittelisin vaikkapa Givin mallistoa tai MRA:ta.
Niinsanotut custom-suojat ovat melko pökkelöitä ei-aerodynaamisia seiniä. Ne tunnistaa niissä tyylinä olevasta metallivahvistuksesta.
Parempia käytössä ovat kuitenkin aurodynaamisemmin muotoillut mallit, katso vaikka Stormin sivuilta MRA V-FLOW mallisto. Niihin saa vielä lisävarusteena säädettävän lipan, jos tarvetta ilmenee.
Tommoset on toiminut mulla eri pyörissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683