Onko kenelläkään kokemuksia regressioterapiasta? Minulla on omakohtaisia mielikuvia ed. elämistäni, mutta nämä ovat niin sirpaleisia etten ole saanut tolkkua erääseen tiettyyn traumaan. Haluaisinkin tutkia tarkemmin näitä muistoja alan ammattilaisen kanssa. Onko erityisesti Tampereen seudulla ketään osaavaa terapeuttia, ja tulevatko sessiot kovastikin kalliiksi?
Regressioterapia
3
415
Vastaukset
- Ante
Minulla on pari kokemusta. Ensimmäinen oli todella hieno kokemus. Silloin ei vielä ollut nimitystä regressioterapia. Näin hyvin selviä kuvia. Erittäin antoisaa. Juuri sen takia hakeuduin sitten toisen ammattilaisen luo. Mutta petyin täysin. Sanoisin, että se on niin sinusta itsestäsi kiinni, miten se onnistuu. Tämä toinen kerta maksoi n.300mk/2-3 h. En muista tarkasti. Ensimmäisellä kerralla tilanne oli rennompi. Olimme ryhmässä ja menimme ajassa taaksepäin. Ensin elämään ennen tätä. Sitten jokainen vuorollaan kertoi, mitä oli kokenut. Aivan selvästi koin toisen ajan ja paikan. Tiedän nyt, että lapsena tiesin edellisestä elämästäni, mutta en tiennyt, mistä oli kysymys.
- observation
perustunee lähinnä "terapoitavan" omaan vahvaan uskoon, joka "hieman" värittää uskomuksia. Edellisistä elämistä ei ole mitään vakuuttavaa näyttöä. Kehoitan siis unohtamaan koko jutun!
- teosofi
Olen käynyt 1 v 3kk regressioterapiassa hyvin tuloksin ja suosittelen sitä kaikille. Mutta menkää hyvälle tekijälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408