Outo ihastus ongelma... :(

Bro713

Eli siis olen 14-v poika ja olen huomannut olevani homo jo vähän aikaa sitten...
Yksi meidän luokalta on myös bi ja hän on minun hyvä kaveri :)
Minulla yhtäkkiä tuli ihastus ja en tiedä mitä tekisin...
Hän myös käyttäytyy minulle jotenkin erilailla kuin muille ihmisille ja puhuu monesti esim. poikien asioista ja ongelmista... Minä en tiedä mitä tekisin...

27

976

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herkkonen2017

      koita tehdä tuttavuutta. Olette ehkä samiksia!

      • Bro713

        Voisin koittaa :)


    • hhhhdhd

      Eti muija

      • Bro731

        en.


    • Jos hän kerran on jo hyvä kaverisi, niin olet jo toiminut oikein. Jatka siis samaan malliin, kun tähänkin asti.

      Muista, että teinisuhteet ei kestä sinun ikäisillä juuri koskaan. Jos koetat hänen kanssaan suhteeseen, päädytte ennen pitkää eroon ja se saattaa maksaa ystävyytenne. Pysymällä ystävinä voitte yrittää sitä suhdetta muutaman vuoden päästä, kun sillä on jotain onnistumisen edellytyksiä.

      Ihastuminen on normaalia ja tavanomaista, mutta sinun iässäsi se ei vielä tarkoita sitä, että siitä ihastuksesta kannattaa yrittää tehdä elämänkumppania.

      • Bro731

        En tarkoittanutkaan sillä lailla ihan.


      • Bro731 kirjoitti:

        En tarkoittanutkaan sillä lailla ihan.

        No minulta meni valitettavasti vähän ohi se, että mikä se ongelmasi oikein on. Mitään outoa tuossa aloituspostauksen tilanteessa ei minun mielestäni ole.

        Toistan siis sen, että tee asiat suunnilleen niin kiin ennenkin, kerran olet siten hänet hyväksi kaveriksi saanutkin. Ihastuksesi ja tunteesi ovat täysin normaaleja kasvamiseen liittyviä juttuja.


      • ihaStunut15v

        Oldie sä vaikutat pikkase pedofiililt ku aina kommentoit nuorten ihastus juttuihi????


      • ihaStunut15v kirjoitti:

        Oldie sä vaikutat pikkase pedofiililt ku aina kommentoit nuorten ihastus juttuihi????

        Hän vain yrittää auttaa. Oikea pedofiili yrittäisi olla miellyttävämpi, eikä siis sanoisi epäsuosittuja mielipiteitä, kuten "tuossa iässä ei kannata seurustella".
        nuorista tykkäävä on efebofiili


      • ihaStunut15v kirjoitti:

        Oldie sä vaikutat pikkase pedofiililt ku aina kommentoit nuorten ihastus juttuihi????

        Se on aikasta jännää, että pedofiilikorttia aletaan heilutella aina silloin, kun nuorisoa yrittää puolustaa, esimerkiksi hätistelemällä fetissiprovoilijoita pois täältä tai sitten varoittelemalla liian aikaisin aloitetuista parisuhdeleikeistä...

        ihaStunut15v, kommenttisi haisee oman agendan ajamiselta - tai sitten vaihtoehtoisesti olet vähän yksinkertainen ihminen. Jos oikeasti olet 15, niin pistetään nuoruuden kokemattomuuden piikkiin.

        Kulkisiko pedofiili - tai efebofiilikö se nyt oli - täällä julistelemassa siitä, että älkää nuoret aloitelko seksisuhteitanne liian nuorena älkääkä kuvitelko olevanne kypsiä parisuhteeseen?

        Sen sokean Reetankin pitäisi nähdä se, että sanon täällä suoraan asioita, joiden vuoksi minulla olisi mitään edellytyksiä päästä minkäänlaisiin sokeriväleihin nuorten kanssa.

        Kenenkähän intresseissä on yrittää hätistellä kaltaiseni "nuorisoseksin" ja "teiniseurustelujen" kriitikko pois täältä? Ehkä todellakin närkästyneen teinin - vaiko kenties kuitenkin tekoteinimäisesti kirjoittavan omia tarkoitusperiään ajavan aikuisen. Kyllä, se kaikki löytyy tuolta: nimimerkki, jossa ilmoitetaan nuori ikä, kysymysmerkkien liikakäyttö ja sellainen teksti, joka on jotenkin tekonuorekas... Tosin voinhan olla vaan huono tulkitsijakin.

        Mutta älähän huoli, olitpa sitten oikea teini tai aikuinen: En ole menossa minnekään, vaikka kuinka pedofiiliksi yritetään leimata.


      • Oldie kirjoitti:

        Se on aikasta jännää, että pedofiilikorttia aletaan heilutella aina silloin, kun nuorisoa yrittää puolustaa, esimerkiksi hätistelemällä fetissiprovoilijoita pois täältä tai sitten varoittelemalla liian aikaisin aloitetuista parisuhdeleikeistä...

        ihaStunut15v, kommenttisi haisee oman agendan ajamiselta - tai sitten vaihtoehtoisesti olet vähän yksinkertainen ihminen. Jos oikeasti olet 15, niin pistetään nuoruuden kokemattomuuden piikkiin.

        Kulkisiko pedofiili - tai efebofiilikö se nyt oli - täällä julistelemassa siitä, että älkää nuoret aloitelko seksisuhteitanne liian nuorena älkääkä kuvitelko olevanne kypsiä parisuhteeseen?

        Sen sokean Reetankin pitäisi nähdä se, että sanon täällä suoraan asioita, joiden vuoksi minulla olisi mitään edellytyksiä päästä minkäänlaisiin sokeriväleihin nuorten kanssa.

        Kenenkähän intresseissä on yrittää hätistellä kaltaiseni "nuorisoseksin" ja "teiniseurustelujen" kriitikko pois täältä? Ehkä todellakin närkästyneen teinin - vaiko kenties kuitenkin tekoteinimäisesti kirjoittavan omia tarkoitusperiään ajavan aikuisen. Kyllä, se kaikki löytyy tuolta: nimimerkki, jossa ilmoitetaan nuori ikä, kysymysmerkkien liikakäyttö ja sellainen teksti, joka on jotenkin tekonuorekas... Tosin voinhan olla vaan huono tulkitsijakin.

        Mutta älähän huoli, olitpa sitten oikea teini tai aikuinen: En ole menossa minnekään, vaikka kuinka pedofiiliksi yritetään leimata.

        Ja tietysti piti kirjoittaa väärin...

        Tarkoitin tietysti: ...minulla EI olisi mitään edellytyksiä...

        My bad.


      • Oldie kirjoitti:

        Ja tietysti piti kirjoittaa väärin...

        Tarkoitin tietysti: ...minulla EI olisi mitään edellytyksiä...

        My bad.

        anna palaa oldie vaan :)


      • Goldie-
        Oldie kirjoitti:

        Se on aikasta jännää, että pedofiilikorttia aletaan heilutella aina silloin, kun nuorisoa yrittää puolustaa, esimerkiksi hätistelemällä fetissiprovoilijoita pois täältä tai sitten varoittelemalla liian aikaisin aloitetuista parisuhdeleikeistä...

        ihaStunut15v, kommenttisi haisee oman agendan ajamiselta - tai sitten vaihtoehtoisesti olet vähän yksinkertainen ihminen. Jos oikeasti olet 15, niin pistetään nuoruuden kokemattomuuden piikkiin.

        Kulkisiko pedofiili - tai efebofiilikö se nyt oli - täällä julistelemassa siitä, että älkää nuoret aloitelko seksisuhteitanne liian nuorena älkääkä kuvitelko olevanne kypsiä parisuhteeseen?

        Sen sokean Reetankin pitäisi nähdä se, että sanon täällä suoraan asioita, joiden vuoksi minulla olisi mitään edellytyksiä päästä minkäänlaisiin sokeriväleihin nuorten kanssa.

        Kenenkähän intresseissä on yrittää hätistellä kaltaiseni "nuorisoseksin" ja "teiniseurustelujen" kriitikko pois täältä? Ehkä todellakin närkästyneen teinin - vaiko kenties kuitenkin tekoteinimäisesti kirjoittavan omia tarkoitusperiään ajavan aikuisen. Kyllä, se kaikki löytyy tuolta: nimimerkki, jossa ilmoitetaan nuori ikä, kysymysmerkkien liikakäyttö ja sellainen teksti, joka on jotenkin tekonuorekas... Tosin voinhan olla vaan huono tulkitsijakin.

        Mutta älähän huoli, olitpa sitten oikea teini tai aikuinen: En ole menossa minnekään, vaikka kuinka pedofiiliksi yritetään leimata.

        Antaa ihmisten tehdä omat päätöksensä seurustelun aloitusajankohtien kanssa, kuten myös seksisuhteen aloitusten kanssa. Ei sillä, että kukaan mielipiteitäsi tai kenenkään muunkaan mielipidettä asiaan kuuntelisi.
        Toisilla seurustelun aloittaminen nuorella iällä onnistuu ja poikii pitkän parisuhteen, toisilla se ei onnistu iästä huolimatta sitten millään. Meitä on moneen junaan.
        Itse olen aloittanut seurustelun 15-vuotiaana ja saman kaverin kanssa olen vieläkin, näin yli kolmen vuosikymmenen jälkeen.
        En tällä palstalla (joku nuorten palsta ilmeisesti, en edes otsaketta katsonut) katsele näitä juttuja, mutta oli ensimmäisenä feedissä, joten sattui silmään.


      • Goldie- kirjoitti:

        Antaa ihmisten tehdä omat päätöksensä seurustelun aloitusajankohtien kanssa, kuten myös seksisuhteen aloitusten kanssa. Ei sillä, että kukaan mielipiteitäsi tai kenenkään muunkaan mielipidettä asiaan kuuntelisi.
        Toisilla seurustelun aloittaminen nuorella iällä onnistuu ja poikii pitkän parisuhteen, toisilla se ei onnistu iästä huolimatta sitten millään. Meitä on moneen junaan.
        Itse olen aloittanut seurustelun 15-vuotiaana ja saman kaverin kanssa olen vieläkin, näin yli kolmen vuosikymmenen jälkeen.
        En tällä palstalla (joku nuorten palsta ilmeisesti, en edes otsaketta katsonut) katsele näitä juttuja, mutta oli ensimmäisenä feedissä, joten sattui silmään.

        Etpä tietenkään otsaketta edes katsonut, vaikka se näkyy tälläkin sivulla sekä ylä- että alareunoissa...

        Se, että olet eksynyt tänne keskustelu-alueen "yleisfeedistä" - (jossa on todella harvoin MITÄÄN nuortenpalstan juttuja) on suunnilleen yhtä todennäköistä kuin se, että 15-vuotiaana päätyy kestävään parisuhteeseen. Onnittelut siitä, olet selkeästi syntynyt onnekkaaksi ihmiseksi! Valtaosa nuorista ei kuitenkaan tuossa suhteessa ole...

        Se, että katsot LASTEN olevan aina kykeneviä tekemään kypsiä päätöksiä seurustelu- ja seksisuhteiden aloittamisen suhteen tekee sinusta vastuuttoman aikuisen. Toivottavasti olet ainoastaan sitä, etkä ole yksi niistä oman agendansa ajajista, jotka ovat valmiita vaarantamaan lasten ja nuorten hyvinvointia omia mielihaluja tyydyttääkseen.

        Se ei ole vastuuntuntoista aikuisuutta, että asiaan suhtaudutaan "kyllä ne lapset keskenään pärjää" - asenteella. Vanhempien tehtävä on ne rajat asettaa, eikä vaan olla kullannuppunsa kavereita.


      • petboygay14
        Oldie kirjoitti:

        Etpä tietenkään otsaketta edes katsonut, vaikka se näkyy tälläkin sivulla sekä ylä- että alareunoissa...

        Se, että olet eksynyt tänne keskustelu-alueen "yleisfeedistä" - (jossa on todella harvoin MITÄÄN nuortenpalstan juttuja) on suunnilleen yhtä todennäköistä kuin se, että 15-vuotiaana päätyy kestävään parisuhteeseen. Onnittelut siitä, olet selkeästi syntynyt onnekkaaksi ihmiseksi! Valtaosa nuorista ei kuitenkaan tuossa suhteessa ole...

        Se, että katsot LASTEN olevan aina kykeneviä tekemään kypsiä päätöksiä seurustelu- ja seksisuhteiden aloittamisen suhteen tekee sinusta vastuuttoman aikuisen. Toivottavasti olet ainoastaan sitä, etkä ole yksi niistä oman agendansa ajajista, jotka ovat valmiita vaarantamaan lasten ja nuorten hyvinvointia omia mielihaluja tyydyttääkseen.

        Se ei ole vastuuntuntoista aikuisuutta, että asiaan suhtaudutaan "kyllä ne lapset keskenään pärjää" - asenteella. Vanhempien tehtävä on ne rajat asettaa, eikä vaan olla kullannuppunsa kavereita.

        Etkö sitten ole tuhansilla viesteilläsi ollut ajamassa omaasi agendaa. On huomattu sinun vastenmielisyytesi nuorten keskinäisiin suhteisiin, joten jätä ne nuoret rauhaan ja älä sekoita omilla tarinoillasi heitän päitään.
        Jos sinulla on aikoinaan dinosaurusten aikaan mennyt pilalle suhteita, niistä on turha ruikuttaa nuorille. Painuisit sinne eläkeläisten osastolle.


      • petboygay14 kirjoitti:

        Etkö sitten ole tuhansilla viesteilläsi ollut ajamassa omaasi agendaa. On huomattu sinun vastenmielisyytesi nuorten keskinäisiin suhteisiin, joten jätä ne nuoret rauhaan ja älä sekoita omilla tarinoillasi heitän päitään.
        Jos sinulla on aikoinaan dinosaurusten aikaan mennyt pilalle suhteita, niistä on turha ruikuttaa nuorille. Painuisit sinne eläkeläisten osastolle.

        Agendan ja mielipiteen levittäminen ovat eri asia. Argumentoi kunnolla ja vähemmällä aggressiolla, mieluiten termit tuntien.
        Ja olen btw. eri mieltä oldien kanssa, mutta olet niin tyhmä, että vittuilen mieluummin sinulle.


      • petboygay14 kirjoitti:

        Etkö sitten ole tuhansilla viesteilläsi ollut ajamassa omaasi agendaa. On huomattu sinun vastenmielisyytesi nuorten keskinäisiin suhteisiin, joten jätä ne nuoret rauhaan ja älä sekoita omilla tarinoillasi heitän päitään.
        Jos sinulla on aikoinaan dinosaurusten aikaan mennyt pilalle suhteita, niistä on turha ruikuttaa nuorille. Painuisit sinne eläkeläisten osastolle.

        Minulta ei silloin dinosaurusten aikaan mennyt pilalle yhtään suhdetta, koska siihen aikaan ei tullut mieleenkään yrittää sellaista. Jos olisi tullut, niin viimeistään vanhemmat olisivat palauttaneet maan pinnalle. Silloin dinosaurusten aikaan vanhemmat vielä kasvattivat lapsiaan ja valvoivat heidän tekemisiään.

        Ja kuten sinulle jo kerrottiinkin: Minä en aja täällä omaa agendaani, koska minä en hyödy siitä mitään, vaikka joku neuvojani noudattaisikin. Minä en aja täällä omaa etuani, vaan - uskokaa tai älkää lapsoset - TEIDÄN etuanne.


      • petboygay14 kirjoitti:

        Etkö sitten ole tuhansilla viesteilläsi ollut ajamassa omaasi agendaa. On huomattu sinun vastenmielisyytesi nuorten keskinäisiin suhteisiin, joten jätä ne nuoret rauhaan ja älä sekoita omilla tarinoillasi heitän päitään.
        Jos sinulla on aikoinaan dinosaurusten aikaan mennyt pilalle suhteita, niistä on turha ruikuttaa nuorille. Painuisit sinne eläkeläisten osastolle.

        Ai niin, jäi sanomatta: homo saatat nimimerkkisi mukaisesti olla - eikä siinä mitään väärää ole - tai jopa "petboy", mutta neljätoista et ole, etkä edes teini. Jos nyt ihmeen kaupalla sattuisit olemaan, niin tekstisi perusteella olet sielultasi melkein yhtä vanha, kuin minä,


      • kivalukee
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        Agendan ja mielipiteen levittäminen ovat eri asia. Argumentoi kunnolla ja vähemmällä aggressiolla, mieluiten termit tuntien.
        Ja olen btw. eri mieltä oldien kanssa, mutta olet niin tyhmä, että vittuilen mieluummin sinulle.

        Olet sen verran älykäs ,että juuri ja juuri kykenet tänne kirjoittamaan ja näköjään todellakaan mitä tarkoittaa tässä yhteydessä tuon petboygay14:n "agendalla" tarkoitetaan.


      • kivalukee kirjoitti:

        Olet sen verran älykäs ,että juuri ja juuri kykenet tänne kirjoittamaan ja näköjään todellakaan mitä tarkoittaa tässä yhteydessä tuon petboygay14:n "agendalla" tarkoitetaan.

        Ystävällinen vinkki: Jos kirjoitustaito on tuota luokkaa, niin kannattaa suosiolla jättää muille vittuilu väliin.


    • Janneylis3

      Pyydä kaveriasi käymään kun olet yksin kotona ja ehdota saunomista ;) mikä sen parempaa kuin tutustua toistensa anatomiaan yksityiskohtaisesti kuumassa ja hikisessä paikassa! Saunahan on tunnetusti köyhän miehen apteekki.

    • Moikka Bro713!
      Onpas sulla kiperä tilanne, ihastus asiat eivät aina välttämättä ole helppoja ja varsinkin ulkopuolisen voi olla vaikea antaa neuvoja. Löydät varmasti vastauksen itsestäsi, olisiko sinulla ketään luotettavaa ihmistä, jonka kanssa puhua tilanteestasi? Se voisi auttaa löytämään ratkaisun!

      Terveisin Ansku ja Viivi, Kajaanin nettisaapaslaiset :)

      • Hei.mikä.sulla.on

        Seurakunnasta turha pyytää keskustelua.


      • Yksinäinensnäppääjä

        Tulkaa tutustuu sc: eikka_a


    • Ei kannata tämän ikäisenä alkaa mitään suhteita väsäämään voin sanoa kokemuksesta. Itsellä juuri eräs säätö päätti jättää minut kakkoseksi ja voin sanoa että en aijo varmaan ikuisuuksiin alkaa säätämään mitään. Ainoat 2 vakavaa parisuhdetta päättyneet siihen että minua on petetty. Säädöt jättävät kakkoseksi aina enkä usko että tämän ikäinen voi vielä täysin rakastaa ketään oli se sitten nainen naista tai miestä tms. Joten odottakaamme pari vuotta viisautta ja aletaan sitten vakaviin suhteisiin. Nuorena erot ovat yleisiä ja aiheuttaa vain sydänsuruja sekä turhaa vihaa.

    • toinenhomo

      Sun kannattaa lähestyä sitä ihastusta ja saada selville se mitä se aattelee susta. Ei kannata pelätä tulla kaapista ulos. On hyvä että pystyt olla oma itsesi

    • Nakkipoika69

      No kerro sille.jos ootte hyviä kavereita,niin kyl se varmaan ymmärtäis

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      980
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      238
      775
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe