Lammilla kiva huonekaluliike!

AnnalanPerheTampere

Tuli täältä Tampereelta käytyä Lammilla Sisuste Peltoniemi huonekaluliikkeessä eikä tarvinnut katua.
Palvelu ja osaaminen myyjällä oli aivan mahtavaa.

Ruotsissa valmistettu Viking Beds sänkypaketti päätyineen tuli ostettua alta kahden tonnin.

Suosittelen lämpimästi tätä kauppaa.

Terveisin Annalan perhe Tampereelta

6

209

Vastaukset

• Hienoa kun joku viitsii jakaa positiivisia kokemuksia : )

• Ovat avanneet juuri uuden myymälän myös Helsingin keskustaan (Iso Roobertinkatu 12). Heillä kun käytiin paljon Helsingistä asioimassa Lammilla. Lämmin suositus todellakin ja ymmärrän hyvin miksi Annalan perhe kävi Tampereelta saakka! 👍😉

• Sisuste-Peltoniemi huijaa asiakkaita verkkokaupassa. Eivät palauta ennakkomaksuja vaikka eivät ikinä tavaraa toimittaisi. Useita tapauksia kuluttajariitalautakunnassa. Välttäkää, jos ette halua menettää rahojanne.

• Höpö höpö. Aina on vastuu myös ostajalla. Ei ole kuluttajariita-asia jos ostaja katuu ostostaan ja alkaa reklamoida jonninjoutavia - hanki elämä hyvä ihminen!

• Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö. Aina on vastuu myös ostajalla. Ei ole kuluttajariita-asia jos ostaja katuu ostostaan ja alkaa reklamoida jonninjoutavia - hanki elämä hyvä ihminen!

On vähän vaikea katua ostosta, kun ei mitään Sisuste-Peltoniemi toimittanut, itse myönsivät etteivät pysty jatkossakaan toimittamaan, päättivät vain pitää noin tonnin ennakkomaksun. Ei ole siis edes mitään riitaa sinänsä, puhdas huijaus/varkaus, mutta prosessin mukaan pitää reklamoida, viedä kuluttajariitalautakuntaan ja sitten vasta hakea saatavia käräjäoikeudessa ja ulosoton kautta. Ja siis näitä keisejä on monta. Jos höpöhöpö:llä on ylimääräisiä tonneja, ei muuta kun tilaamaan, saa sitten hankittua elämän.

• Anonyymi kirjoitti:

On vähän vaikea katua ostosta, kun ei mitään Sisuste-Peltoniemi toimittanut, itse myönsivät etteivät pysty jatkossakaan toimittamaan, päättivät vain pitää noin tonnin ennakkomaksun. Ei ole siis edes mitään riitaa sinänsä, puhdas huijaus/varkaus, mutta prosessin mukaan pitää reklamoida, viedä kuluttajariitalautakuntaan ja sitten vasta hakea saatavia käräjäoikeudessa ja ulosoton kautta. Ja siis näitä keisejä on monta. Jos höpöhöpö:llä on ylimääräisiä tonneja, ei muuta kun tilaamaan, saa sitten hankittua elämän.

Samaa huonoa olen kuullut ko putiikista ei jatkoon

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

• Kuka maksaa ei-turvallisesta maasta tulevan pakkokaranteenin

..eivät kai veronmaksajat Kelan ansiosidonnaisella päivärahalla? Vastuuton mokailija maksakoon mokiensa kulut itse! Se on Ruotsin risteilyltä tai Balkanin maista ym. ei-turvallisista maista lomalta tulijan otettava vaan ennakkoon 2-viikkoa lisälomaa karanteenia varten, tai palkatonta vapaata. Ei ole veronmaksajien tehtävä maksaa tältä ajalta ansiosidonnaista Kelan päivärahaa. Maailmanlopun koronamatkaajien pakkokaranteenin ei pidä tuoda yhteiskunnalle lisäkuluja. Jokainen tekee valintansa itse.

145
    • Heti alkoivat "asiantuntijat" sössöttämään

ettei hallituksella ole oikeus pistää ihmisiä pakkokaranteeniin https://yle.fi/uutiset/3-11487500

176
    • Järkyttäviä Paljastuksia Nikon TV-sarjasta

Tänään se sitten alkaa, sarja nikosta ja katiskasta. Ennakkotietojen mukaan sisältö paljon ikävämpää kuin luulin. Niko käyttänyt huumeita jo 13 vuotiaana! 18 vuotiaana kävi katkaisun mutta ei auttanut. Järkyttävintä mun mielestä se että on rikkonut nenänsä huumeiden käytöllä! Eli Nikon nenän väliseinässä on reikä joka johtuu huumeidenkäytöstä. Mä en ollu tajunnut että Niko oli näin syvällä itse tässä, luulin että satunnainen viihdekäyttäjä oli lähinnä jännityksen ja rahan perässä.

131

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka maksaa ei-turvallisesta maasta tulevan pakkokatanteenin..

..eivät kai veronmaksajat Kelan ansiosidonnaisella päivärahalla? Vastuuton mokailija maksakoon mokiensa kulut itse! Se on Ruotsin risteilyltä tai Balk
      Maailman menoa
      140
      4057
    2. Järkyttäviä Paljastuksia Nikon TV-sarjasta

Tänään se sitten alkaa, sarja nikosta ja katiskasta. Ennakkotietojen mukaan sisältö paljon ikävämpää kuin luulin. Niko käyttänyt huumeita jo 13 vuotia
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      3999
    3. Henna ja Tauski jälleen yhdessä onnellisina

Kihlatkin hankittu. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/503fdd42-5bef-4519-ae07-de01ca6aa9ba
      Viihde ja kulttuuri
      24
      2377
    4. Suomi olisi itse tarvinnut kehitysapua

suomen koronatalous ja sannan lahjarahat italiaan on kestämätön setti. Suomen julkinen ajetaan alas, teitä ei kunnosteta, omaa taloutta ei elvytetä..
      Maailman menoa
      196
      2180
    5. Heti alkoivat "asiantuntijat" sössöttämään

ettei hallituksella ole oikeus pistää ihmisiä pakkokaranteeniin https://yle.fi/uutiset/3-11487500
      Maailman menoa
      175
      1099