Lammilla kiva huonekaluliike!

AnnalanPerheTampere

Tuli täältä Tampereelta käytyä Lammilla Sisuste Peltoniemi huonekaluliikkeessä eikä tarvinnut katua.
Palvelu ja osaaminen myyjällä oli aivan mahtavaa.

Ruotsissa valmistettu Viking Beds sänkypaketti päätyineen tuli ostettua alta kahden tonnin.

Suosittelen lämpimästi tätä kauppaa.

Terveisin Annalan perhe Tampereelta

207

17721

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paraspalvelu

      Ovat avanneet juuri uuden myymälän myös Helsingin keskustaan (Iso Roobertinkatu 12). Heillä kun käytiin paljon Helsingistä asioimassa Lammilla. Lämmin suositus todellakin ja ymmärrän hyvin miksi Annalan perhe kävi Tampereelta saakka! 👍😉

    • Anonyymi

      Sisuste-Peltoniemi huijaa asiakkaita verkkokaupassa. Eivät palauta ennakkomaksuja vaikka eivät ikinä tavaraa toimittaisi. Useita tapauksia kuluttajariitalautakunnassa. Välttäkää, jos ette halua menettää rahojanne.

      • Anonyymi

        Höpö höpö. Aina on vastuu myös ostajalla. Ei ole kuluttajariita-asia jos ostaja katuu ostostaan ja alkaa reklamoida jonninjoutavia - hanki elämä hyvä ihminen!


      • Anonyymi

        Samaa huonoa olen kuullut ko putiikista ei jatkoon


      • Anonyymi

        Sama kokemus minulla, eivät toimittaneet tavaraa, mutta eivät palauttaneet maksettua kauppahintaa. Ihan avoimesti huijaavat rahat kuluttajilta, joten jos se on jonkun mielestä kivaa, niin siitä vaan, ja jos on varaa lahjoittaa rahaa ilman vastinetta ko. yritykselle. Jos taas tämmöinen meno harmittaa, kannattaa pysyä erossa tästä yrityksestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Aina on vastuu myös ostajalla. Ei ole kuluttajariita-asia jos ostaja katuu ostostaan ja alkaa reklamoida jonninjoutavia - hanki elämä hyvä ihminen!

        Höpöhöpö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Aina on vastuu myös ostajalla. Ei ole kuluttajariita-asia jos ostaja katuu ostostaan ja alkaa reklamoida jonninjoutavia - hanki elämä hyvä ihminen!

        Todellakin pitää paikkansa! Itse sain ennakkoon maksamani tuotteet vasta korttireklamaation jälkeen. Muut saa tehdä ihan mitä haluaa, mutta itse en aijo ostaa täältä enää mitään! Ja kannattaa myös huomata, että palvelu pelaa kyllä aivan mahtavasti siihen saakka kunnes rahat on saatu.


      • Anonyymi

        Näin netissä tarjouksen, soitin myyjälle. Seuraavana viikonloppuna noudimme tuotteen varastolta, sänky oli käsinvalmistettu The Cullinan. Sujuvaa asiakaspalvelua ja sängyssäkään ei ole moittimista. :D


      • Anonyymi

        :D hmm.. onkohan kilpailija huutelemassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa huonoa olen kuullut ko putiikista ei jatkoon

        No huhut on huhuja, itselläni ei mitään huonoa sanottavaa. Ostettu mattoja, kesäkalusteita ja vaikka mitä.


      • Anonyymi

        Sama homma myös minulla! Huijariliike!


      • Anonyymi

        Me tilasimme mökille verkkokaupasta uuden sängyn. Hieman epäileviä näistä kommenteista johtuen, mutta omalla kohdallamme asiat sujui mallikkaasti. Todella isona plussana, että sänky saapui mökin ovelle asti. Kuski naureskeli, että viimeiset kymmenen kilometriä hiekkatietä olikin varsinainen kokemus. Summa summaarum iso suositus meiltä niin tuotteisiin kun palveluun.


      • Anonyymi

        Juuri sain kaupan peruttua. Neljä kuukautta odoteltiin sänkyä mitään ei kyllä maksettu. Pankki niitä maksumuistutuksia lähetteli. Onneksi ei sentään ulosottoon laittanut. Monta kertaa jonotin puoli tuntia puhelimessa pankkiin ja selvitin asiaa. Kuluttajaasiamiehen ohjeen mukaan jätettiin laskut maksamatta. Nyt kauppa heidän avustuksellaan peruttu. Ja sänky hankitaan ihan muuten kun netin kautta. En suosittele kenenkään sotkeutuvan kyseisen firman asiakkaaksi. Tiedusteluihin ei vastata, myöhästymisestä ei ilmoiteta eikä maksun siirroista neuvotella. Siis palvelu loppui kaupantekohetkeen se kotiin kuljetuskin on kuulemma pihalle. Ei sisälle asti kun eri maksusta siitäkään ei mainintaa missään. Meille hiekkakasat on kotiin kuljetuksella jätetty pihalle. Kaikki sisälle tuleva tavara toimitettu aina siihen tilaan ja paikkaan jonne se sijoitetaan . Purettuna paketista ja koottuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri sain kaupan peruttua. Neljä kuukautta odoteltiin sänkyä mitään ei kyllä maksettu. Pankki niitä maksumuistutuksia lähetteli. Onneksi ei sentään ulosottoon laittanut. Monta kertaa jonotin puoli tuntia puhelimessa pankkiin ja selvitin asiaa. Kuluttajaasiamiehen ohjeen mukaan jätettiin laskut maksamatta. Nyt kauppa heidän avustuksellaan peruttu. Ja sänky hankitaan ihan muuten kun netin kautta. En suosittele kenenkään sotkeutuvan kyseisen firman asiakkaaksi. Tiedusteluihin ei vastata, myöhästymisestä ei ilmoiteta eikä maksun siirroista neuvotella. Siis palvelu loppui kaupantekohetkeen se kotiin kuljetuskin on kuulemma pihalle. Ei sisälle asti kun eri maksusta siitäkään ei mainintaa missään. Meille hiekkakasat on kotiin kuljetuksella jätetty pihalle. Kaikki sisälle tuleva tavara toimitettu aina siihen tilaan ja paikkaan jonne se sijoitetaan . Purettuna paketista ja koottuna.

        Sama kolemus. Ei tästä liikkeestä ikinä koskaan mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri sain kaupan peruttua. Neljä kuukautta odoteltiin sänkyä mitään ei kyllä maksettu. Pankki niitä maksumuistutuksia lähetteli. Onneksi ei sentään ulosottoon laittanut. Monta kertaa jonotin puoli tuntia puhelimessa pankkiin ja selvitin asiaa. Kuluttajaasiamiehen ohjeen mukaan jätettiin laskut maksamatta. Nyt kauppa heidän avustuksellaan peruttu. Ja sänky hankitaan ihan muuten kun netin kautta. En suosittele kenenkään sotkeutuvan kyseisen firman asiakkaaksi. Tiedusteluihin ei vastata, myöhästymisestä ei ilmoiteta eikä maksun siirroista neuvotella. Siis palvelu loppui kaupantekohetkeen se kotiin kuljetuskin on kuulemma pihalle. Ei sisälle asti kun eri maksusta siitäkään ei mainintaa missään. Meille hiekkakasat on kotiin kuljetuksella jätetty pihalle. Kaikki sisälle tuleva tavara toimitettu aina siihen tilaan ja paikkaan jonne se sijoitetaan . Purettuna paketista ja koottuna.

        Sama homma itellä. Kaupan teon jälkeen kukaan ei oo vastannu puhelimeen eikä sähköpostiin. Sänkyä ei oo tullu vaikka mainoksessa se oli varaston loppuun myynnissä. Toimitus piti olla jo maaliskuun lopussa. Pankki kyllä laittaa laskuja. En oo niitä yhtään maksanut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama kolemus. Ei tästä liikkeestä ikinä koskaan mitään.

        Sama täällä. Monen kuukauden tappelun jälkeen sain kaupan purettua ja rahat takaisin. En suosittele kellekään tätä kauppaa.


      • Anonyymi

        Joo aivan paska kauppa. Älkää ihmiset ikinä sekaantuko
        kyseiseen kauppaan. Häviätte vaan rahanne. Kun olette verkkokaupassa tilauksen tehnyt niin sen jälkeen ette heistä kuule mitään. Eivät vastaa s.posteihin ja jos kerran saat jonkun puhelimella kiinni niin sen jälkeen numerosi on ei vastattavien listalla. Mitään en kadu niin rankasti kuin tätä kauppaa. Saa sanoa kahdelle tonnille hyvästit. Nyt ruvataan sit kuluttaja asiamiehen kanssa puimaan asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Aina on vastuu myös ostajalla. Ei ole kuluttajariita-asia jos ostaja katuu ostostaan ja alkaa reklamoida jonninjoutavia - hanki elämä hyvä ihminen!

        Mistä kirjoitat. Mikä vastuu ostajalla. Ostajana tässä kirjoitan ja mitta täyttyi siihen päivään kun vuosi kulunut tilauksesta. Maksettu on osa ja sen osan, jos häviän, ei tunnu missään. Takaan vain sen, että tuo porukka ei sänkykaupalla jatka, jos en saa rahojani tai tilaamani sänkyä saa. Muuten ihan uteliaisuudesta kyselen, miten elämän hankkiminen liittyy faktaan, miten käyttäytyvät asiakkaita kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No huhut on huhuja, itselläni ei mitään huonoa sanottavaa. Ostettu mattoja, kesäkalusteita ja vaikka mitä.

        Osta sänky!


    • Anonyymi

      Ei kuullosta hyvältä. Ostettiin yli 4000€ sänky joka myytiin sellasella myyntipuheella jotta… luvattiin toimittaa 6-8 vk päästä … no eipä toimiteta ja asiasta ei myöskään heitä päin kuulunut mitään. Mies soitti ja juu ei oo sänky valmis kun korona jne saatte siks aikaa toisen sängyn…( tosin tässä välissä jo sänky luvattiinkin) mutta ei mitään yhteydenottoa vaikka kerroimme et muutetaan ja sänky oltava sinä pvänä meillä. Taas mies soitti ja juu saatte toisen sängyn kunnes se tilaamamme tulee ( tilattu maaliskuun alku) oltaisiin haluttu purkaa koko kauppa vaan eipä käyny ( on maksettu koko summa). Nyt alkaa karmia saadaanko koko sänkyä? Ja onko edes se mitä tilattiin… törkeetä toimintaa …myydä osattiin ja sen jälkeen hiljaisuus….

      • Anonyymi

        Meillä oli sama tilanne Sisuste Peltoniemen kanssa tässä keväällä. Suosittelen soittamaan kuluttajaneuvontaan, he antavat ohjeet miten voi toimia.
        Jos olette maksaneet luottokortilla tai Resurs pankin rahoituksella, reklamaatio luotonantajalle suoraan.
        Peltoniemi on kuluttajaneuvonnan vanha tuttu.


    • Anonyymi

      Tässä kanssa odotettu huhtikuussa tilattua ja maksettua sänkyä hyvä tovi. Alkaa tuntua siltä että rahat meni mutta sänky ei meille koskaan tule. 6-8 viikkoa piti olla toimitusaika mutta nyt on jo kuultu koronan ja kesälomien aiheuttamat viivästys selitykset ja aina luvataan selvittää koska on toimitus. Vaan eipä mitään koskaan kuulu, itse pitää olla uudestaan yhteydessä ja kuunnella taas uudet selitykset.

    • Anonyymi

      Kyllä nyt ahdistaa. Tilasin ja maksoin 10.8 pankkitililtä koko summan vaivalla säästetyillä rahoilla yli 2000. Soitin pari viikkoa sitten ja sanoivat, että ei ole tullut vahvistusta valmistajalta. Mitä sekin sitten tarkoittanee. Nyt en ole uskaltanut edes miehelle kertoa epäilyksistäni. Millähän me köyhät velkaiset eläkeläiset uusi sänky sitten ostetaan jos tuolta ei tule :(

      • Anonyymi

        Viisi kuukautta sitten tilattu sänky,eikä kuulu ei näy... Olen ottanut yhteyttä firmaan ainakin 5 kertaa ja seliseli korona. Firma pokkana netissä mainostaa että tilaa nopeasti ja nopealla toimituksella. Täyttä puppua. Älkää menkö lankaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viisi kuukautta sitten tilattu sänky,eikä kuulu ei näy... Olen ottanut yhteyttä firmaan ainakin 5 kertaa ja seliseli korona. Firma pokkana netissä mainostaa että tilaa nopeasti ja nopealla toimituksella. Täyttä puppua. Älkää menkö lankaan.

        Jep. Nytkin mainostavat että Toimitus Heti. Liekö perätöntä mainontaa tuokin.


      • Anonyymi

        Kyllä se sieltä tulee. älä menetä yöuniasi.


    • Anonyymi

      Kuinka ihmeessä viranomaiset eivät ole puuttuneet tämän firman häikäilemättömään toimintaan.

      • Anonyymi

        Samaa ihmettelen. Kuluttaja-asiamiehelle kai tässä on seuraavaksi soitettava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa ihmettelen. Kuluttaja-asiamiehelle kai tässä on seuraavaksi soitettava.

        Kuulin juuri kuluttajaneuvonnasta, että firma on tarkkailulistalla…mitä sitten käytännössä tarkoittaakaan. Hirveästi ei ole kuluttajaneuvonnasta apua, kun firma ei noudata heidän kehoituksiaan.


    • Anonyymi

      Sänkyä odotettu melkein 6 kk, mitään ei kuulu. Tyhjiä lupauksia toimituksesta ja pyynnöstä kaupan purkuun ei vastata. Kuluttaja-asiamies hoitaa asiaa.

      • Anonyymi

        Sänkyä odotettu 8kk eikä sänkyä kuulu. Ihan hirveetä on nukkua patjalla lattialla meidän uudessa talossa. Ikinä en enää teen kauppaa heidän kanssaan ja nyt koitan saada joko rahat tai sängyn.


    • Tilattu sänky joita oli muka vain 11 kpl . tilaus tehty 1.8.2021 Älkää ihmiset vaan tilatko tältä yrityksestä mitään ei ole kuulunut mitään toimituksesta joka luvattiin toimitta 1.10 - 15-10 olen soittanut monta kertaa ja vetoavat aina että ei ole edes valmistettu koronan takia. Ei viitsi edes ilmoittamaan koska olisi toimitus vaikka ovat joka puhelun jäkeeen luvannut . Yritin sähköpostin kautta purkaa kaupan ei ole vastanut 2 viikon sisällä.

      • Anonyymi

        Sama homma täälä. 2600€ turhan kova hinta tälläsestä paskasta.


    • Anonyymi

      Niin ja nyt ovat keksineet vielä valinnan puhelin numeroonsa, tilauksille numero mihin ketään vastaa ja kuinka ollakkaa jos halus tilata sängyn ni sieltähän vastattiin heti😂😂. Miten tällainen voi olla mahdollista??? Surettaa jos joku vanhus tai vähävarainen laittaa viimeiset rahansa tällaiseen HUIJARIFIRMAAN!!!!

    • Anonyymi

      ⬆️Siis tilauksien tiedustelulla oma numeronsa alkuvalinnan jälkeen.

    • Anonyymi

      Olisi mukava kuulla kauan ihmislä on mennyt saada sängyt? Odotellut nyt 5kk.

      • Anonyymi

        Ite odotellut 6 kk. Ja niitä piti olla valmiina rajoitettu erä. Varmaan eivät ole vieläkään valmistuneet, tai sänkyjä ei edes tule...


    • Anonyymi

      Tilattu ja maksettu kesäkuun alussa. Yli puoli vuotta mennyt ja olen soittanut ja lähettänyt sähköposti ja mitään ei tule. Plokkasivat facesta pois,kun yritin varoittaa muita. Porukalla kuluttaja-asiamiehelle yhteyttä tästä huijausfirmasta.

    • Anonyymi

      Meillä Heinäkuun alussa tilattu ja maksettu sänky, ei oo näkynnyt! Lupasivat syyskuussa toimittaa. Sähköpostiin vastattiin kuukausi sitten että selvittää ja palaa asiaan, ei ole kuulunut mitään. Nyt chätissä lupaa selvittää....
      Ei hyvältä näytä

    • Anonyymi

      Kyllä sieltä sänkyjä tulee. Ei mistään muualta näin hyviä sänkyjä. Totta on, että ei käsin valmistettua sänkyä viikossa saa. Älkää olko noin hätäisiä. Tuntuu, että nyky ihmiselle pitäisi olla heti ja kaikki nyt. Sen voin sanoa, että näin laadukasta sänkyä ei saa mistään tuohon hintaan. Kärsivällisyyttä ihmiset. Kyllä minäkin odotin omaani, mutta missään en ole näin hyvin nukkunut.

      • Anonyymi

        Juu ymmärrän hyvinnettei saa viikossa, mutta edes puolessa vuodessa??!!


      • Anonyymi

        Paska puhetta


      • Anonyymi

        28.6.2022
        Hyvä että olet sänkysi saanut,minä tilannut 13.11 .21,eikä sängystä tietoakaan,ei jatkoon tämä yritys.


      • Anonyymi

        Jos luvataan toimittaa kahdessa kuukaudessa ja kuuden kuukauden kuluttua sänkyä ei ole edes alettu valmistaa, niin mistä on kysymys? Mielestäni huijauksesta. Pahinta vielä, että sänky pitää maksaa heti, joko käteisellä tai rahoituksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ymmärrän hyvinnettei saa viikossa, mutta edes puolessa vuodessa??!!

        Edes 8kk odottelun jälkeen ei mitään ja samat kokemukset aspa:sta kuin muilla että huijausta on. Yli 3000 euron sängyn tilasin ja maksoin että haluaisin sen kyllä…


    • Anonyymi

      mulle tuli soitto ja otin ajan esittelyyn, taidan perua kun kävin täällä lukemassa näitä kokemuksia

    • Anonyymi

      Sänky tilattu syyskuussa ja ei vieläkään ole kuulunut mitään!!!!

      • Anonyymi

        Tilattu ja maksettu kesäkuussa 2021 ja nyt monen tiedustelun jälkeen pitäisi kuulemma tammikuussa 2022 tulla. Kyllä on hartaudella tehty sänky, mikäli joskus saapuu......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilattu ja maksettu kesäkuussa 2021 ja nyt monen tiedustelun jälkeen pitäisi kuulemma tammikuussa 2022 tulla. Kyllä on hartaudella tehty sänky, mikäli joskus saapuu......

        Sama täällä. Sänky tilattu ja maksettu heinäkuussa 2021. Tammikuulle 2023 luvattu toimitus. Melko pitkä toimitusaika tuo 1,5 vuotta. Odotellaan jos nyt vihdoin sänky tulisi, ettei tarvitse alkaa kuluttaja asiamiehen kautta kauppaa purkamaan....


    • Anonyymi

      Sama juttu täällä. Syyskuussa tilasin sängyn. Toimitus ei tullut sovittuun ajankohtaan. Olen ollut tehnyt reklamaation ja ilmoituksen eteenpäin.

    • Anonyymi

      Ei oo kenellekään tullu mieleen koronan vaikutus? Rahtiliikenne ihan jumissa ympäri maailmaa ja tavara viivästyy. Itämeren talousalue on aika kaukana isoista talousalueista.

      T. Oman sängyn odottaja

      • Anonyymi

        On se kummallista kun muista huonekaluliikkeistä saa tilaamansa tuotteet sovitussa aikataulussa mutta Sisuste Peltoniemeltä useita kuukausia myöhässä sovitusta toimitusajasta. Että ei nyt ihan koronasta johdu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se kummallista kun muista huonekaluliikkeistä saa tilaamansa tuotteet sovitussa aikataulussa mutta Sisuste Peltoniemeltä useita kuukausia myöhässä sovitusta toimitusajasta. Että ei nyt ihan koronasta johdu.

        Itse odotin käsinvalmistettua sänkyä toiselta yritykseltä 9 kk. Kyllä sitä odottelua on.


      • Anonyymi

        Höpötä lisää. Jos myyjä väittää, että heillä on 11-kpl erä varastossaan ja nämä myydään hetkessä loppuun, luulis että sängyn pitäisi myös tulla suhteellisen lyhyessä ajassa, sillä onhan heillä sitä ilmoituksen mukaan jo varastossa!!!!
        Nyttemmin mua on ihmetyttänyt se, että joka siunatun päivä FB:ssä heillä on sama moottori sänky tarjouksessa, mutta erä ja ovh vain vaihtelee. Kyselinki heiltä, että miksi ihmeessä fb-mainoksessa ovh on lähemmäks 6000 ja heidän nettisivullaan se onkin 3000 euroa. Hän selitteli sillä, että tähän tulee kalliimmat lakanat!!!! Siis kolmen tonnin lakanat… Halleluja!


      • Anonyymi

        Mitenköhän muilta ostetut kyllä tulevat


    • Anonyymi

      Koronalla voi olla osuus, mutta mielestäni eivät ole rehellisiä alkuunkaan, kun tuotteen toimituksesta puhutaan. Ei ilmoita viivästymisistä, eikä kysyttäessä tiedä koska voivat tuotteen toimittaa. Mainokset ovat myös todella harhaanjohtavia. Ostin tuotteen sillä verukkein, että niitä on varastossa pieni erä nopeimmille ostajille. Tätä kutsutaan täkymainonnaksi. Tuote pitäisi olla heillä toimitettavana jos mainostavat näin. Minulle ei myöskään ole vastattu kaupan purkuun mitään. Luojan kiitos maksoin luotolla ja sanoivat pankista, että palauttaa minulle maksetut rahat ja he voivat periä laskun myymälästä, kun olen toimittanut reklamaatiota heille tositteen. Myyntipuhe oli hyvä, mutta nyt en usko sanaakaan sillä antaa toiminnallaan erittäin epäluotettavan ja vastuuttoman kuvan.

      • Anonyymi

        Harvinaisen paska kuva jääny koko lafkasta, etten voi suositella yhdellekään, edes vihamiehille. Jännä ku muut firmat ovat ilmoittaneet toimitusvaikeuksista, nää ei ilmoita niistä mitään. Ja vihreellisesti väittää, että tuotteita olisi heidän varastossaan rajattu erä. Missä hiivatissa heidän varastot sitten sijaitsevat, jos toimitusajat venyvät yli puoleen vuoteen. Kyllähän nyt Suomessa tavara liikkuu koronasta huolimatta.


    • Anonyymi

      Joka päivä sama moottorisänky tarjouksessa "vain tänään"! Erä vain vaihtelee päivästä toiseen. Oon ottanu kuvakaappaukset mainoksista. Milloin niiyä on vain 9, milloin 11 jne. Riippuu päivästä. 🤣

      • Anonyymi

        Huomannut saman. Minullekin mainostettiin pientä erää. Tosin koko erää ei tainnut olla olemassakaan sillä sovittu toimitusajankohta mennyt jo aikaa sitten.


    • Anonyymi

      Joo Lammilta aikaisemmin ostettiin, mutta nyt pandemian takia ja muutenkin tuntuu toimivan erinomaisesti tuo puhelimessa. Sänky tilattiin ja tarve oli saada heti, kun isäntä joutui äkilliseen leikkaukseen. Kun su iltana laitettiin viestiä, niin torstaina oli jo sänky täällä käytössä. Eli riippuu mikä on tarve. Täällä oli tarve ja saatiin se myös heti. Ehkä olisi saatu hieman parempi malli valmistuksen kautta, mutta tämä tuli nyt tähän äkilliseen apuun ja toimii vallan mainiosti. t. entinen lammilainen.

      • Anonyymi

        Tarve oli myös heti. Kysyin heti mukaan ostettavaa mutta ei ollut. Syyskuussa tilaus ja soittopyyntöön eikä viesteihin vastata. Huijasivat rahat. Vällttäkää js ostakaa muualta!


    • Anonyymi

      Lievää huijauksen makua kyseisellä lafkalla 😆

      • Anonyymi

        Meitä ei naurata! 😡
        Menetettiin saakelisti rahaa, eikä sänkyä kuulu. Ite varaussummallakin olisi saanut kelposängyn, jot olisimme ehtineet käyttää jo yli puoli vuotta!


    • Anonyymi

      8,5 kuukautta odotusta ja sittenhän se jo tuli kotiovelle. Vaati melko pitkää pinnaa...

    • Anonyymi

      Sama, erittäin huono kokemus täällä. Ei sänkyä, ei rahoja. Lukuisia yhteydenottoja myyjän suuntaan, kyselyä on laitettu viivästymisistä niin viestillä, soittaen, säpolla, Facebookissa, messengerissä, instassa. Harvoihin on saanut vastauksen - aina sen verran tuntuvat ”selvittelevän” asiaa asiakkaan suuntaan, että saavat pelattua taas vähän aikaa.. Vähänkään negatiiviseen viittaavat kommentit/kysymykset poistetaan Facebookista ja lopulta kyselijät myös estetään. Tässäpä tekstini, jonka olen jakanut myös Facebookin puolella.

      Vanhempani ostivat ko. liikkeestä viime vuoden syksyllä lähemmäs parin tonnin sängyn; sänky täytyi maksaakin jo tuolloin, sillä valmistus tapahtuisi kuulemma vain varmennettujen ostojen mukaan. Toimitusaika-arvioksi kerrottiin joulukuu ja sängyn saapumisesta ja toimittamisen ajankohdasta luvattiin ilmoittaa/sopia kaksi viikkoa etukäteen. Kun sängystä ei kuulunut joulukuun alkupuolella mitään, isäni kyseli, onhan uusi sänky kuitenkin tulossa joulukuussa (tarve kuitenkin todellinen uudelle sängylle). Asiakaspalvelija vakuutteli sängyn tulevan kyllä vielä vuoden vaihteen tietämillä. Liikkeestä ei kuitenkaan kuulunut vielä tammikuunkaan aikana mitään ja lukuisista yhteydenotoista huolimatta vanhempani eivät saaneet enää edes asiakaspalveluun yhteyttä (viestit, puhelin, säpo…). Tässä vaiheessa he esittivät liikkeelle kirjallisena kuluttajasuojan suosituksesta myös reklamaation/rahojen palautuksen.

      Minä kyselin tammikuun lopussa liikkeen messengerin/Facebookin kautta asiasta (reklamaatioonkaan ei saatu koskaan mitään vastausta), ja lopulta tiukan viestimisen jälkeen aspa lupasi olla yhteyksissä isääni ja että ”sänky on jo viimeistelyvaiheessa”. Isäni saikin tosiaan soiton, ja sänky luvattiin saapuvaksi helmikuun aikana, jälleen kahden viikon varoitusajalla. Noh, tässä kun alkaa tuo helmikuu olla lopuillaan, niin isäni yritti nyt vielä soittaa eri numeroista (oma sekä äitini luuri) sekä itse liikkeen numeroon, että asiaa hoitaneen myyjän/aspan numeroon, että milloin sänky nyt siis on tulossa. Isäni puhelut taitavat mennä jo automaattisesti ko. liikkeellä ”roskikseen”, sillä järjestään liikkeen numeroihin ei saada yhteyttä tms. ja äitinikin numeron kohdalla puhelu katkeaa tuuttausten jälkeen. Lisäksi huomasimme, että ko. liike on ilmeisesti estänyt Facessa kaikki meidät asiaa selvittäneet, sillä esim. minulta on kadonnut mahdollisuus laittaa heille viestiä messengerissä tai kommentoida heidän postauksiaan. Eikä varmasti tarvitse mainitakaan sitä, että heidän Facebookin julkaisuisihinsa kirjoittamani kyselyt/ihmettelyt on poistettu (jo aiemmin siis)…

      Lisättäköön tähän nyt, että mitään törkeyksiä ei ole itselläni tapana kirjoitella, eikä kyllä ihan vähästä valittaakaan. Mutta tämä alkaa olla jo kyllä melkoisen erikoista yrityskäytöstä. Viiveitä ja ongelmia kyllä sattuu, ja meillä kyllä ymmärretään, jos yritys on niistä avoimesti asiakkaaseen yhteyksissä. Tässä tapauksessa yrityksen puolelta on kuitenkin ollut jatkuva radiohiljaisuus, ja asiakkaan itse on täytynyt soitella ja viestitellä, että onko sänkyä edes tulossa. Ja nyt tosiaan näyttää siltä, että asiaa ei edes selvitellä, eikä yritykseltä saada ei sänkyä, eikä myöskään rahoja takaisin..

      No, asia sai vielä jatkoa, kun laitoin kyselyä yrityksen Instatilille (siellä minua ei ole vielä estetty) ja tänään sieltä onkin vastattu kysymällä, että mikähän mahtaa olla tilauksen tekijän nimi. Ihmettelin ennen nimen/tilausnumeron antamista, että miten asiakasta voidaan pompotella näin, että jo olemassa olevat viestiketjut, joissa asiaa on selvitelty blokataan ja joka kerta vaaditaan uutta tapaa ottaa yhteyttä, jotta asia selviäisi. Vastausta en saanut, mutta jonkun ajan päästä isäni sai yhtäkkiä vastauksen lähettämiinsä sähköposteihin. Sisältö oli lyhyesti, että korona on aiheuttanut ruuhkaa ja viivettä tilauksissa ja että valmistumispäivästä oltaisiin yhteyksissä heti, kun tehtaalta saataisiin siitä tieto. Edellisellä kerralla (tammikuussa messengerissä) tosiaan minulle selvittivät, että sänky on jo viimeistelyvaiheessa ja tarkensivat silloin isälleni puhelimessa, että sänky saapuu helmikuun aikana.. Nyt ei lupailtu toimitukselle enää mitään aikataulua..

      • Anonyymi

        Törkeetä toimintaa liikkeeltä. Itse sain rahat takaisin Resurs pankin kautta kun olin ottanut sen rahoituksen.
        Odotin toimitusta noin kolme kuukautta ja purin sitten kaupan. Älkää hyvät ihmiset odottako kuukausitolkulla toimitusta, vaan ryhtykää perumaan kauppaa nopeammin kuluttaja-asiamiehen avulla.
        Sisuste Peltoniemi on huijariliike.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Törkeetä toimintaa liikkeeltä. Itse sain rahat takaisin Resurs pankin kautta kun olin ottanut sen rahoituksen.
        Odotin toimitusta noin kolme kuukautta ja purin sitten kaupan. Älkää hyvät ihmiset odottako kuukausitolkulla toimitusta, vaan ryhtykää perumaan kauppaa nopeammin kuluttaja-asiamiehen avulla.
        Sisuste Peltoniemi on huijariliike.

        Kumpa olis itekki ottanu rahotuksella! Aateltiin jotenkin sinisilmäisesti, että saadaan sänky siinä ajassa, mitä oltiin luvattu. Nyt ollaan odotettu moninkertaisesti se aika, eikä sähköposteihin vastata. Lukuisia viestejä laitettu. FB-messengerin kautta viestittely estetty, joten meillä ei ole mitään kanavaa kysellä sängyn perään.


    • Anonyymi

      Missä tilaamani sänky oikein viipyy????!!!! Rahat haluan takaisin ja heti! Valittelevat toimitusongelmista ynnä muuta puutaheinää. Kuka noihin enää uskoo? Persas, ku olisin ennen tilauspäätöstä käynyt lukemassa näitä kokemuksia :(

      • Anonyymi

        Minulla kesti sen 8,5 kuukautta erinäisten soittojen jälkeen.


    • Anonyymi

      Ostin heiltä sängyn joltain erikoisextraspecialtarjouspäiviltä jo lähes vuosi sitten. Edelleenkään sänkyä ei ole kuulunut. Silti heillä on ollut lähes joka päivä näihin päiviin saakka milloin mitäkin erikoistarjouspäiviä. Välillä Convoy Finland laski hintoja ja nyt sitten Ukrainan sota yms… Luottamus menny koko puljuun täysin. Miten ne voi päivittäin myydä varastojaan tyhjiksi, jos he eivät voi toimittaa edes aiemmin myytyjä sänkyjä? Missä heidän varasto oikein edes sijaitsee? Epäilen vahvasti, että heillä ei sellaisia olekaan. Keräävät vain hyväuskosilta rahat….

      • Anonyymi

        Välillä heidän mainoksissa ”muuttunut maailmantilanne” laski hinnat ja siksi tarjous. Sittemmin pelotellaan, että sama muuttunut maailmantilanne nostaakin hintoja saatanasti, ellei heti tilaa. Hinnat pysyvät kuitenkin koko ajan samoissa. Veikkaan, että noissa olemattomissa sängyissä on himputinmoinen kate! Kerää ensin tuhansia tilauksia ja laittaa sitten vasta tilaukseen/tuotantoon. Ja tilajaat saa sängyt jos saa. Moni on saanut kuukausien odottamisen jälkeen vieläpä ihan eri sängyn, minkä olivat tilanneet.


      • Anonyymi

        Tarkistin asiaa ja pohjoismaissa heillä varastoja myös. Selittää hiukan edes asiaa. Sekä varastojen sesonkimyyntejä. Ostin kanssasi samoihin aikoihin sängyn ja olen sen saanut. Toivon että sinä myös. Mielestäni erittäin laadukkaasti tehty sänky. Ylellinen ulkonäkö ja super hyvä nukkua.


    • Anonyymi

      En usko kyseiseen lafkaan enää lainkaan. Kaksi tuttua oottanut lähes vuoden sänkyjään. Tuona aikana joka siunatun päivä on ollut Facebookissa loppuunmyyntiä ja uhkailtu hintojen jyrkällä nousulla, jota ei ole näihinkään päiviin saakka toteutunut. Haiskaltaa huijarilafkalta, joka kannattaa kiertää kaukaa. Onneksi itse ostin sänkyni muualta. Vaikka maksoikin enemmän, on se tutkitusti laatukamaa. Sekä ollut lukuisissa eri testeissä toisin, kuin nämä ihme Talalay-sängyt, joista ei kellään tunnu olevan oikein mitään kokemusta.

    • Anonyymi

      Olen odottanut 9kk sänkyä ja ensi viikolla pitäisi tulla. Paskin huonekaluliike missä koskaan olen asioinut. Tuskin säky edes tulee kuten luvattu. Luottamusta tähän firmaan ei oikeastaan ole ollenkaa. Sama kun olisin antanut korotonta lainaa heille ja lopulta tuskin saan edes mitään sänkyä tai saati rahoja. Sänky tilattu heinäkuu -21.

    • Anonyymi

      Sänky tilattu lokakuussa 2021, toimitus luvattiin joulukuulle 2021.
      Maaliskuussa 2022 vakuuteltiin, että sänky on toimitusvaiheessa huhtikuussa. Jännityksellä odotamme... :(

    • Anonyymi

      Voi harmistus lukea näitä. Ennen oli niin jämäkkä ja luotettava kalustemyymälä monessa polvessa Hämeenlinnan seudulla. Ei ole pojasta polvi parantunut. Vanhemmat toimivat aikanaan aina mallikkaasti.

      • Anonyymi

        Tiedäthän, kommenttisi on loukkaava myös isälle. Jos poikia oli tarkoitus arvostella? Hyvät kanssaihmiset, miksi mustamaalata jos ei tiedä koko tarinaa?

        Tiedän 100% varmuudella, että eivät jätä yhtäkään sänkyä toimittamatta. Menköön siihen vaikka miten paljon aikaa luvattuun, mutta lopulta vaikka yöllä tuovat, kun vain toimitettava sänky heillä. Ja tämä ei ollut vitsi. Kerran soittivat Peltoniemen pojat anteeksipyytäen illansuussa, että kehtaavatko tulla puolen yön aikaan vielä toimittamaan. Kun pahasti ollut myöhässä. Tuokaa vain! Ja kyllä laittoivat muuten jalat ja päädynkin paikoilleen. Vaikka yötä myöten meni. Ei ehkä optimaalinen toimituksen aika, mutta minä arvostan tätä. Eiköhän nämäkin ole opetettu isältä pojalle. Rapatessa roiskuu ja ongelmiakin tulee! Eteenpäin ja virheet saa korjattua ja niistä opittua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedäthän, kommenttisi on loukkaava myös isälle. Jos poikia oli tarkoitus arvostella? Hyvät kanssaihmiset, miksi mustamaalata jos ei tiedä koko tarinaa?

        Tiedän 100% varmuudella, että eivät jätä yhtäkään sänkyä toimittamatta. Menköön siihen vaikka miten paljon aikaa luvattuun, mutta lopulta vaikka yöllä tuovat, kun vain toimitettava sänky heillä. Ja tämä ei ollut vitsi. Kerran soittivat Peltoniemen pojat anteeksipyytäen illansuussa, että kehtaavatko tulla puolen yön aikaan vielä toimittamaan. Kun pahasti ollut myöhässä. Tuokaa vain! Ja kyllä laittoivat muuten jalat ja päädynkin paikoilleen. Vaikka yötä myöten meni. Ei ehkä optimaalinen toimituksen aika, mutta minä arvostan tätä. Eiköhän nämäkin ole opetettu isältä pojalle. Rapatessa roiskuu ja ongelmiakin tulee! Eteenpäin ja virheet saa korjattua ja niistä opittua.

        Peltoniemikö se siellä selittelee? Täällä odotettu sänkyä 5kk ja samat selitykset kuin muillekin. Facebookin mainoksissa näkyy 11 kommenttia, mutta kun katsoo, niin ei ole yhtään näkyvillä, eli poistelevat negatiiviset kommentit ripeästi. Estävät myös kommentoimasta, kun kyselee toimituksen perään. Paskin pulju ikinä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peltoniemikö se siellä selittelee? Täällä odotettu sänkyä 5kk ja samat selitykset kuin muillekin. Facebookin mainoksissa näkyy 11 kommenttia, mutta kun katsoo, niin ei ole yhtään näkyvillä, eli poistelevat negatiiviset kommentit ripeästi. Estävät myös kommentoimasta, kun kyselee toimituksen perään. Paskin pulju ikinä!!

        Hei,

        Ajattelin, että ne ketkä osaavat nyt katsoa asiaa isommassa mittakaavassa (hankintojaan tehdessä tai jo tehneenä), ymmärtävät viestini sisällön. Meitä tyytyväisiäkin on!

        Uskon että mkään yritys ei noin pitkään (vuosikymmeniä) olisi ollut toiminnassa, jos tavara olisi jätettu toimittamatta. Nämä pitkät viiveet ovat ihan aiheellisesti aiheuttaneet keskustelua ja närää. Mutta kertokaa minulle - joka lupasin 100% takuulla tulevan. Ihan omaan kokemukseeni pohjaten. Jos yksikin sänky jää oikeasti saamatta loppuviimein. Sitten syön sanani. Yötoimituksia toki saattaa olla edessä muillekin! 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei,

        Ajattelin, että ne ketkä osaavat nyt katsoa asiaa isommassa mittakaavassa (hankintojaan tehdessä tai jo tehneenä), ymmärtävät viestini sisällön. Meitä tyytyväisiäkin on!

        Uskon että mkään yritys ei noin pitkään (vuosikymmeniä) olisi ollut toiminnassa, jos tavara olisi jätettu toimittamatta. Nämä pitkät viiveet ovat ihan aiheellisesti aiheuttaneet keskustelua ja närää. Mutta kertokaa minulle - joka lupasin 100% takuulla tulevan. Ihan omaan kokemukseeni pohjaten. Jos yksikin sänky jää oikeasti saamatta loppuviimein. Sitten syön sanani. Yötoimituksia toki saattaa olla edessä muillekin! 😄

        Sänky saapui! Info info...
        Sen ilmaisen neuvon annan vielä omaansa odottaville, että ollaan asiallisia myös täällä palstoilla. Nämä negatiiviset ja jopa törky kommentit lietsoi itseenikin turhaa epävarmuutta. Paniikkia että onko omat rahat hävinnyt. Oikeastaan ärsyttää että edes luin. Koska ei mitään hyötyä, ei nopeuttanut asiaani mitenkään. Oli joukossa asiallisesti kirjoitettuja viestejäkin. Myöhässä mikä myöhässä siitä ei pääse yli eikä ympäri, uusi sänky tuli joka tapauksessa perille meille.
        💫💙💫💙💫💙💫💙💫


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei,

        Ajattelin, että ne ketkä osaavat nyt katsoa asiaa isommassa mittakaavassa (hankintojaan tehdessä tai jo tehneenä), ymmärtävät viestini sisällön. Meitä tyytyväisiäkin on!

        Uskon että mkään yritys ei noin pitkään (vuosikymmeniä) olisi ollut toiminnassa, jos tavara olisi jätettu toimittamatta. Nämä pitkät viiveet ovat ihan aiheellisesti aiheuttaneet keskustelua ja närää. Mutta kertokaa minulle - joka lupasin 100% takuulla tulevan. Ihan omaan kokemukseeni pohjaten. Jos yksikin sänky jää oikeasti saamatta loppuviimein. Sitten syön sanani. Yötoimituksia toki saattaa olla edessä muillekin! 😄

        Onko vuoden odotusaika mielestäsi sopiva? Varsinkin, kun on luvattu toimittaa kahdessa kuukaudessa.


    • Anonyymi

      Nyt on yli 9kk odoteltu ja selittelyt selitelty. Ei sänky tullut vaikka kerta toisensa jälkeen luvattiin ja luvattiin. Suosittelen jokaista kiertämään tämän liikkeen kaukaa.

      • Anonyymi

        Heippa kohtalotoveri, täälläkin sama tilanne, mutta NYT sänky saapui kuin saapuikin. Laita sinäkin vielä viestiä heidän sähköpostiin, koko nimesi, tilausnumero jne. Ymmärsin että heillä on ollut useampikin toimitus ruuhkautunut ja "selvitystilassa". Ja toimitukset ovat koko ajan päällä! Omalla kohdallani tämä auttoi. 👍👍
        Tilanne ei siis ole täysin toivoton!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heippa kohtalotoveri, täälläkin sama tilanne, mutta NYT sänky saapui kuin saapuikin. Laita sinäkin vielä viestiä heidän sähköpostiin, koko nimesi, tilausnumero jne. Ymmärsin että heillä on ollut useampikin toimitus ruuhkautunut ja "selvitystilassa". Ja toimitukset ovat koko ajan päällä! Omalla kohdallani tämä auttoi. 👍👍
        Tilanne ei siis ole täysin toivoton!

        Milloin tilasit kun nyt sait?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin tilasit kun nyt sait?

        Tilaus tehtiin viime kesänä, noin 9kk siis. Tosin minulle ei luvattu edes nopeaa toimitusta. Ilmeisesti tämä viime kesän tilausrumba alkaa nyt heillä purkautua ja toimituksia saapuu heille ja sieltä sitten pikana meille asiakkaille. Ja on syytäkin!

        Tulen kirjoittamaan vielä kokemuksia sängystä, kunhan nyt on muutama kuukausi nukuttu. Tuntuu kyllä hyvältä. Ulkonäkö myös miellyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilaus tehtiin viime kesänä, noin 9kk siis. Tosin minulle ei luvattu edes nopeaa toimitusta. Ilmeisesti tämä viime kesän tilausrumba alkaa nyt heillä purkautua ja toimituksia saapuu heille ja sieltä sitten pikana meille asiakkaille. Ja on syytäkin!

        Tulen kirjoittamaan vielä kokemuksia sängystä, kunhan nyt on muutama kuukausi nukuttu. Tuntuu kyllä hyvältä. Ulkonäkö myös miellyttää.

        Kiva, että joillekin tuotteet toimitetaan.
        Viime kesänä itsekin tilasin sängyn ja ollut useasti aspaan yhteydessä, kun ei näy eikä kuulu. Maaliskuussa kuulemma sänky ollut jo varastolla odottamassa kuljetusta, mutta eipä ole meillä vielä näkynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva, että joillekin tuotteet toimitetaan.
        Viime kesänä itsekin tilasin sängyn ja ollut useasti aspaan yhteydessä, kun ei näy eikä kuulu. Maaliskuussa kuulemma sänky ollut jo varastolla odottamassa kuljetusta, mutta eipä ole meillä vielä näkynyt.

        Hyvä kuulla että muutkin saavat! Meille tiedotettiin, että kuljetuksissa on nyt ruuhkaa. Mutta koko ajan toimittavat. Ilmeisesti menee vähän alueittain nämäkin. Toivottavasti tykkäätte sängystä! Täällä ainakin tykätään kovasti!


      • Anonyymi

        Ihan kammottava pulju! Toissa päivänä soitin ja vaadin rahojen palautusta, niin neitokainen lupasi seuraavalle päivälle eli lauantaille sängyt!
        Sillon mulla meni kuppi nurin totaalisesti.
        Että kehtaa! Mistä vitusta ne nyt sängyt pierasee seuraavalle päivälle kun puoli vuotta oon varten!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kammottava pulju! Toissa päivänä soitin ja vaadin rahojen palautusta, niin neitokainen lupasi seuraavalle päivälle eli lauantaille sängyt!
        Sillon mulla meni kuppi nurin totaalisesti.
        Että kehtaa! Mistä vitusta ne nyt sängyt pierasee seuraavalle päivälle kun puoli vuotta oon varten!

        Saitko sängyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saitko sängyt?

        Kuppi nurin tapaukselle voimia!
        Ai, että et ottanut sänkyjä nyt kun heillä olisi ollut ne tuoda? Ja sinulle luvattu malli nyt saapunut? En todellakaan ymmärtänyt pointtiasi tai mitä hyödyit. Odotit pitkään ja sitten ylpeys, pinnan palo vei voiton järjestä? Voi olla että yhteydenottosi aiheutti sen, että joku yksittäinen kappale olisi annettu sinulle. Vaikka et olisikaan ollut vielä vuorossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuppi nurin tapaukselle voimia!
        Ai, että et ottanut sänkyjä nyt kun heillä olisi ollut ne tuoda? Ja sinulle luvattu malli nyt saapunut? En todellakaan ymmärtänyt pointtiasi tai mitä hyödyit. Odotit pitkään ja sitten ylpeys, pinnan palo vei voiton järjestä? Voi olla että yhteydenottosi aiheutti sen, että joku yksittäinen kappale olisi annettu sinulle. Vaikka et olisikaan ollut vielä vuorossa.

        Tänne sängyn toimitus sovittu ensi kuulle! Siis niin kiva juttu vihdoin! Ei olisi tullut kyllä mieleenikään sanoa tässä vaiheessa, että älkää tuoko. On odotettu kuin kuuta nousevaa. Palautetta pitkästä odotuksesta myös annettu suoraan kauppiaalle. Hyvin oli tietoinen tilanteesta. "Tilanteen purkua 24/7, kunnes joka sänky uudessa kodissa" oli viesti.
        -ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heippa kohtalotoveri, täälläkin sama tilanne, mutta NYT sänky saapui kuin saapuikin. Laita sinäkin vielä viestiä heidän sähköpostiin, koko nimesi, tilausnumero jne. Ymmärsin että heillä on ollut useampikin toimitus ruuhkautunut ja "selvitystilassa". Ja toimitukset ovat koko ajan päällä! Omalla kohdallani tämä auttoi. 👍👍
        Tilanne ei siis ole täysin toivoton!

        Kuukauden välein olen kysynyt milloin sänky toimitetaan ja jokaisella kerralla toimitus luvattu viikon sisään. 7kk jälkeen ei mene enää katteettomat lupaukset läpi.


    • Anonyymi

      Sänky toimitettiin Sisuste-Peltoniemeltä samalla viikolla kaupanteosta. Ei ollut kampanjatuote. Joten nopeasti tuli!
      Maksuton kuljetus on hyvä lisäpalvelu.

      • Anonyymi

        Hieno homma teille. Meillä tilattu sängyt elokuussa - 21 ja kuljetuksesta maksettu 100€. Ei ole vielä sänkyjä näkynyt.


    • Anonyymi

      Meille ostettiin kaksi Viking Bedsin moottorisänkyä ja ne ei kestänyt montaakaan kuukautta kun heikot levyt halkeili.

      • Anonyymi

        Kannattaa olla yhteydessä myyjään. Mikäli normaalista käytöstä menneet? varmasti hoitavat asian. Meillä myös moottorisänky heiltä, eikä mitään negatiivista sanottavaa mistään. Tosin meillä sänky Freya Beds malliston.


    • Anonyymi

      Meilläkin pitkä odotus takana. Tilasimme lokakuussa, ja viime viikolla saimme sängyn vihdoin! Pitkä odotus todellakin palkittiin, sänky vaikuttaa erittäin laadukkaalta ja miellyttää silmää. Tietysti toimitusaika oli harmillisen pitkä, mutta niin kuin joku muukin aiemmin kommentoi, ei näiden negatiivisten kommenttien lukeminen auttanut asiaa lainkaan, päinvastoin. Eli edelleen sänkyään odottaville: varmasti on sänky tulossa, ja nämä kommenttipalstat menee vain oman ihon alle.

      • Anonyymi

        Kiva kun teille lokakuussa tilanneille sängyt on jo toimitettu, kun meillä elokuussa tilanneilla ei ole mitään käsitystä koska sängyt saapuvat. Ei edes mitään väliaikatietoja olla saatu sänkyjen tilanteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kun teille lokakuussa tilanneille sängyt on jo toimitettu, kun meillä elokuussa tilanneilla ei ole mitään käsitystä koska sängyt saapuvat. Ei edes mitään väliaikatietoja olla saatu sänkyjen tilanteesta.

        Meillähän oli kesäkuussa tilattu ja se saapui viime kuussa. Pitkää pinnaa vaati, mutta tuli sitten. Kyselin heiltä myös miksi osa näistä sängyistä tulee nopeammin? Se riippuu ihan valitusta sängystä, tilauseristä ja tuotannosta. Että ei kukaan ole toimituslistalla ennen muita. Uskoisin tämän perusteella, että myös teidän sänky saapuu pian. 🤗 Toivon niin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillähän oli kesäkuussa tilattu ja se saapui viime kuussa. Pitkää pinnaa vaati, mutta tuli sitten. Kyselin heiltä myös miksi osa näistä sängyistä tulee nopeammin? Se riippuu ihan valitusta sängystä, tilauseristä ja tuotannosta. Että ei kukaan ole toimituslistalla ennen muita. Uskoisin tämän perusteella, että myös teidän sänky saapuu pian. 🤗 Toivon niin!

        Piti vielä lisätä. Emme myös saaneet väliaikatietoja, joka luonnollisesti aiheutti epävarmuutta, kun pitkäksi meni toimitus. Mutta se tieto saatiin, että kaikki toimitetaan välittömästi ja ensitilassa kun saavat kuljetuksiin. Näin myös tapahtui.

        T. Se kesäkuinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piti vielä lisätä. Emme myös saaneet väliaikatietoja, joka luonnollisesti aiheutti epävarmuutta, kun pitkäksi meni toimitus. Mutta se tieto saatiin, että kaikki toimitetaan välittömästi ja ensitilassa kun saavat kuljetuksiin. Näin myös tapahtui.

        T. Se kesäkuinen

        Ne kellä sängyt myöhässä. Oletteko käyneet tilausta tiedustelemassa suoraan myymälästä ja mikä vastaus ollut paikan päällä? . Aikaisemmin mainittua sosiaalisen median käyttäytymistä ihmettelen myös suuresti kyseisen yrityksen puolesta että minkä takia useampi kommenti on poistettu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne kellä sängyt myöhässä. Oletteko käyneet tilausta tiedustelemassa suoraan myymälästä ja mikä vastaus ollut paikan päällä? . Aikaisemmin mainittua sosiaalisen median käyttäytymistä ihmettelen myös suuresti kyseisen yrityksen puolesta että minkä takia useampi kommenti on poistettu?

        Flamingon myymälässä kävin kerran. Asiaa selvitettiin, mutta tarkkaa toimituksen ajankohtaa ei ollut silloin tiedossa. Lupaus toimittaa heti, kun tavaraa heidän päässä.

        Sosiaalisen median poistetut viestit ymmärrän täysin. Näkyi olevan välillä todella asiattomasti kirjoitettuja viestejä. Ei kukaan järkevä yritys sellaisia sivuilleen jätä. Sähköposti on varmasti asiallisin ja luotettavin tapa tiedustella - mikäli tarvetta on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne kellä sängyt myöhässä. Oletteko käyneet tilausta tiedustelemassa suoraan myymälästä ja mikä vastaus ollut paikan päällä? . Aikaisemmin mainittua sosiaalisen median käyttäytymistä ihmettelen myös suuresti kyseisen yrityksen puolesta että minkä takia useampi kommenti on poistettu?

        Poistavat fasesta kaikki negatiiviset kommentit ja estävät kommentoidin. Jotain positiivisia kommentteja jättäneet poistamatta.


    • Anonyymi

      - Sängyn tilaus lokakuu 2021
      - Toimitusajaksi sovittu joulukuu 2021

      - Tammikuu 2022 epämääräisiä selittelyjä toimituksen viivästymiselle
      - Maaliskuu 2022 arvioitu toimitus huhtikuulle
      - Huhtikuun lopussa "toimitusarvio ei pitänytkään paikkaansa" ja sänky odotteli kuulemma tehtaalla komponentteja. Toimitusaikaa ei edelleenkään pystytty antamaan.

      Toukokuun alussa vaadimme kirjallisesti kaupan purkua ja, luojan kiitos, rahoitusyhtiö oli takanamme ja saimme kaupan purettua sekä jo-maksetut kuukausierät palautettiin meille täysimääräisinä takaisin.

      Olkoot kuinka hyvä sänky tahansa, niin tuolla asiakaspalvelulla minä en heille rahojani kanna. Täysin ala-arvoista toimintaa.
      Kaupan purun yhteydessä sitten alkoivat kysellä, jos joku toinen sänky kelpaisi?! Juu, ei kelvannut! :D

      Sänky on kuitenkin huonekalu, joita saa ostaa muualtakin.

      • Anonyymi

        Ihan asiallinen viesti sulla kuitenkin, vaikka olit päätynyt tohon ratkaisuun. Siks jaksoi lukea ja kun luin ni tajusin. Mullahan oli melko vastaava aikataulu ja täällä nukuttu nyt pari viikkoa uudessa sängyssä. Hyvähän tää on kun mikä! Tilausaika siis oli sama kun sulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan asiallinen viesti sulla kuitenkin, vaikka olit päätynyt tohon ratkaisuun. Siks jaksoi lukea ja kun luin ni tajusin. Mullahan oli melko vastaava aikataulu ja täällä nukuttu nyt pari viikkoa uudessa sängyssä. Hyvähän tää on kun mikä! Tilausaika siis oli sama kun sulla.

        Ja mikäköhän sänkytyyppi/ -merkki sulla olikaan tilattuna? Alkaa jo hieman harmittamaan, kun täältä lukee että tilauksia on jo toimitettu, kun omaani vielä odottelen, vaikka tilaus tehty näitäkin tilauksia aiemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mikäköhän sänkytyyppi/ -merkki sulla olikaan tilattuna? Alkaa jo hieman harmittamaan, kun täältä lukee että tilauksia on jo toimitettu, kun omaani vielä odottelen, vaikka tilaus tehty näitäkin tilauksia aiemmin.

        Minä myöskin odotan vielä omaa sänkyä (tilattu aiemmin kuin täällä monet nyt saaneet). Selvitin tätä itsekin harmistuksissani viime viikolla myymälästä, ja sain tiedoksi että omaa sänkyerääni ei ole vielä saapunut. Lupasivat olla yhteydessä kun saapuu. Toisaalta hyvä kun nyt näitä toimitettu. On sitten omakin joskus perillä ja ruuhkat purkautuu. Ehkäpä mekin kohta saamme! Ole yhteydessä myymälään jos asia painaa liiaksi mieltä. Aina voi tarkistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mikäköhän sänkytyyppi/ -merkki sulla olikaan tilattuna? Alkaa jo hieman harmittamaan, kun täältä lukee että tilauksia on jo toimitettu, kun omaani vielä odottelen, vaikka tilaus tehty näitäkin tilauksia aiemmin.

        Elikkäs Freya beds sänky "the Cullinan". Tää käsin tehty versio. Tämä mulle mikä tuli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä myöskin odotan vielä omaa sänkyä (tilattu aiemmin kuin täällä monet nyt saaneet). Selvitin tätä itsekin harmistuksissani viime viikolla myymälästä, ja sain tiedoksi että omaa sänkyerääni ei ole vielä saapunut. Lupasivat olla yhteydessä kun saapuu. Toisaalta hyvä kun nyt näitä toimitettu. On sitten omakin joskus perillä ja ruuhkat purkautuu. Ehkäpä mekin kohta saamme! Ole yhteydessä myymälään jos asia painaa liiaksi mieltä. Aina voi tarkistaa.

        Asiakaspalveluun olen ollut yhteydessä kyllä. 18.3 käydyssä puhelinkeskustelussa ilmoitettiin sängyn olevan varastolla odottamassa kuljetusta. Edelleenkään tänään 11.5 ei ole kuljetusfirmalta tullut mitään yhteydenottoa. Mihin lie sänky päätynyt.
        Kyllä, ymmärrän että valmistuksessa kestää, ymmärrän että kuljetuksessa kestää, ymmärrän että inhimillisiä virheitä tulee. Sitä EN ymmärrä miksi asiakkaille luvataan sänky 3 kk:n toimitusajalla ja tämän jälkeen asiakkaaseen ei pidetä mitään yhteyttä. 9 kk tässä nyt odoteltu ja itse saa aspaan olla yhteydessä jos jotain väliaikatietoja haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiakaspalveluun olen ollut yhteydessä kyllä. 18.3 käydyssä puhelinkeskustelussa ilmoitettiin sängyn olevan varastolla odottamassa kuljetusta. Edelleenkään tänään 11.5 ei ole kuljetusfirmalta tullut mitään yhteydenottoa. Mihin lie sänky päätynyt.
        Kyllä, ymmärrän että valmistuksessa kestää, ymmärrän että kuljetuksessa kestää, ymmärrän että inhimillisiä virheitä tulee. Sitä EN ymmärrä miksi asiakkaille luvataan sänky 3 kk:n toimitusajalla ja tämän jälkeen asiakkaaseen ei pidetä mitään yhteyttä. 9 kk tässä nyt odoteltu ja itse saa aspaan olla yhteydessä jos jotain väliaikatietoja haluaa.

        Hei! No sinä olet kyllä ollut todella ymmärtäväinen. Huomasin viestisi ja nyt suosittelen, että olet yhteydessä heidän päähän uudemman kerran. Mikäli sinun sänky heillä jo on, niin ota ilman muuta nyt uusi yhteys itse. Kuulostaa että on jäänyt ruuhkan uumeniin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä myöskin odotan vielä omaa sänkyä (tilattu aiemmin kuin täällä monet nyt saaneet). Selvitin tätä itsekin harmistuksissani viime viikolla myymälästä, ja sain tiedoksi että omaa sänkyerääni ei ole vielä saapunut. Lupasivat olla yhteydessä kun saapuu. Toisaalta hyvä kun nyt näitä toimitettu. On sitten omakin joskus perillä ja ruuhkat purkautuu. Ehkäpä mekin kohta saamme! Ole yhteydessä myymälään jos asia painaa liiaksi mieltä. Aina voi tarkistaa.

        Tilannepäivitys = toimitettu! ✅️


    • Anonyymi

      hei ja kiitos vinkistä! muutamme kohta Tampereelle ja uuden asunnon sisustaminen onhan meille nyt erityisen tärkeää

    • Anonyymi

      Meidän koko tilauksemme toimitettiin Sisuste-Peltoniemeltä jämptisti ja täysin sovitussa aikataulussa. Ei ollut ongelmia.

      • Anonyymi

        Mitäs tilasitte? Toivottavasti ette sänkyä, kun täällä muut näyttävät odottavan vielä omiaan. Ei kovin reilulta kuulosta.
        Oma tilanne alkaa olemaan jo melkein koominen. Mielenkiinnolla odotan saadaanko kohta juhlia sängyn odotuksen vuosipäivää. Hyvityksenä on luvattu peitot ja tyynyt vuoden odotuksesta. Ei tässä enää tiedä itkeäkö vai nauraa, kun aina eri selitykset aspaan soitellessa. Kyllä heilläkin saa mielikuvitus laukata, kun kuukausittain keksivät uusia selityksiä. =D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs tilasitte? Toivottavasti ette sänkyä, kun täällä muut näyttävät odottavan vielä omiaan. Ei kovin reilulta kuulosta.
        Oma tilanne alkaa olemaan jo melkein koominen. Mielenkiinnolla odotan saadaanko kohta juhlia sängyn odotuksen vuosipäivää. Hyvityksenä on luvattu peitot ja tyynyt vuoden odotuksesta. Ei tässä enää tiedä itkeäkö vai nauraa, kun aina eri selitykset aspaan soitellessa. Kyllä heilläkin saa mielikuvitus laukata, kun kuukausittain keksivät uusia selityksiä. =D

        Tässähän on vähän huumoriakin mukana, onneksi on joku muukin joka ottaa vähän kevyemmin tämän odotuksen. Täälläkin vielä odottelen. Avataan sitten kuohuvat juhlapäivän kunniaksi, kun aika on!
        Nyt arvioitu toimitus kesäkuulle. Kyllä niitä sieltä saapuu. Selityksistä enää viis veisaan, lopputulos ratkaisee!

        Meillä ystävät tilasivat myös uuden sängyn, ja he saivat sen nopeasti. Plus ovat tykänneet siinä nukkua. Mutta eri sänkymalli kuin meillä.


    • Anonyymi

      Meille tuli sänky 2kk myöhässä sovitusta toimitusajasta. Asiakaspalvelu ollut täysin luokatonta ja lähes törkeää asiakasta kohtaan. Sänky on ollut kyllä pettymys niin materiaalin kun nukkumisergonomian suhteen, ei ole laatua nähnytkään. Kadun että tilasin sänkyni täältä.

      • Anonyymi

        Täällä hyvin erilainen kokemus omasta uudesta sängystä. Todella hyvä hintaansa nähden ja tuntuukin paljon laadukkaammalta, kuin edeltäjänsä (joka oli perus jenkkisänky).
        Minkä sängyn sinä valitsit? Minä olen suositellut omaa sänkyämme tutuille myös. Meillä siis tätä luonnollista materiaalia, vita talalay taisi olla virallinen nimi. On sopinut allergiakotiin ihan huippuhyvin. 🤍


    • Anonyymi

      Jos eksyt tälle palstalle ja et jaksa lukea kaikkia viestejä. Tässä nopea yhteenveto, jonka olisin itse kaivannut: 👍👎

      pitkän linjan perheyritys
      hyvä valikoima
      hinta-laatu
      joustava palvelu
      (saa sovittua lähes mitä vain, minne vain: matosta - moottorisänkyyn)

      -varaudu mahdollisesti pidempään toimitusaikaan (mikäli akuutti tarve, kerro ostotilanteessa)
      -ruuhkautunut asiakaspalvelu, johon ajoittain hankala saada yhteyttä ja tietoja tilauksesta

      Päädyin itse tekemään sänkykaupat Sisuste-Peltoniemeltä. Sängyt on nyt meillä perillä. Mutta huomioi nämä, jotta mahdollisesti säästyt päänvaivalta, etkä ajaudu tänne kommenttien valtamereen.

    • Anonyymi

      Hey! Nyt sängyt toimitettu tänne myös!
      Tosiaan se heidän ongelma oli tämä toimitusaika joka venyi ja tiedonkulku. Kuljetus itsessään tapahtui sitten kyllä nopeasti. Kun meidän sängyt oli heille saapuneet, tuli yhteydenotto kuljetuksen sopimiseksi. Saatiin samalle viikolle.

      • Anonyymi

        Milloinkas tilasitte? Meillä on nyt venynyt ja venynyt toimitus... Mietin, että joko kohta löisi hanskat tiskiin ja perusi koko kaupan.


    • Anonyymi

      oma tilaus siis tehty 2021, eli mikään toimitusaikalupaus ei pidä. järjestin jopa hiihtolomat siten, että oltaisiin siinä 10 viikon toimituksen kohdalla kotona.

      Älkää ostako Sisustus Peltoniemestä mitään.

    • Anonyymi

      Meillä Helsinkiin vuoteet toimitettiin vaikka ei oltu itse paikalla. Asunnot toimii Airbnb käytössä ja kuski vei ne sisälle saakka. Asutaan toisella paikkakunnalla joten spesiaalia palvelua.

    • Anonyymi

      Meillä sängyt tilattu syyskuussa -21. Lupauksia ja vakuutteluja, että kyllä ne sängyt sieltä tulee. Eipä ole tulleet. Mietin, että onko yrittäjän mielestä kohtuullista joutua odottamaan yli 9 kk. sitten tilattua ja maksettua tuotetta? Tiedä sitten kuinka kauan tässä olisi vielä mennyt, mutta nyt meni itsellä kuppi nurin ja peruin koko kaupan.

      • Anonyymi

        Siellä puretaan tätä ruuhkaa parhaillaan! Tänään saatua tietoa! Toimitusarvio tänne heinäkuussa! Kesäkuukausien aikana koittavat saada tilanteen ennalleen. Kaikki sängyt asiakkaille. Harmi kun meni noin pitkäksi teillä ja tuskin on liike tyytyväinen yhteenkään kaupan purkuun. Varmasti yrittävät korjata tämän kuntoon. Se tunne mulle ainakin jäi tän päivän yhteydenotosta. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä puretaan tätä ruuhkaa parhaillaan! Tänään saatua tietoa! Toimitusarvio tänne heinäkuussa! Kesäkuukausien aikana koittavat saada tilanteen ennalleen. Kaikki sängyt asiakkaille. Harmi kun meni noin pitkäksi teillä ja tuskin on liike tyytyväinen yhteenkään kaupan purkuun. Varmasti yrittävät korjata tämän kuntoon. Se tunne mulle ainakin jäi tän päivän yhteydenotosta. 🙂

        Varmasti puretaan, varmasti yrittävät ja varmaankaan ei yrittäjä tätä halua, kuten mieluummin minäkin ne sängyt olisin ottanut kun puoli vuotta tässä jo sohvalla nukuttu. Kauan jaksoin luottaa siihen, että sängyt saapuvat, mutta nyt päädyin tähän irtisanomisratkaisuun, kun viime viikolle luvattiin varma toimitus, mutta ei mitään kuulunut (näitä toimituslupauksia siis ollut ennenkin ilman tulosta). Asiakaspalvelu on kyllä ollut hyvin myötäelävää ja pisteet siitä heille. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti puretaan, varmasti yrittävät ja varmaankaan ei yrittäjä tätä halua, kuten mieluummin minäkin ne sängyt olisin ottanut kun puoli vuotta tässä jo sohvalla nukuttu. Kauan jaksoin luottaa siihen, että sängyt saapuvat, mutta nyt päädyin tähän irtisanomisratkaisuun, kun viime viikolle luvattiin varma toimitus, mutta ei mitään kuulunut (näitä toimituslupauksia siis ollut ennenkin ilman tulosta). Asiakaspalvelu on kyllä ollut hyvin myötäelävää ja pisteet siitä heille. :)

        Kerroitko että sä nukut sohvalla? Eräs kun oli saanut lainaksi toisen sängyn heiltä kunnes oma saapuu. On sekin ihan hyvin hoidettu kompromissi?! 👍😁 Samaa mieltä asiakaspalvelusta. Ei ole ollut törkeää meille vaan anteeksi pyydetty tilannetta. Joten sillä kyllä nyt saavat anteeksi tätä meiltä päin. Kun on vanha sänky vielä kuitenkin niin tilanne ei yhtä akuutti kun sun oli!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä puretaan tätä ruuhkaa parhaillaan! Tänään saatua tietoa! Toimitusarvio tänne heinäkuussa! Kesäkuukausien aikana koittavat saada tilanteen ennalleen. Kaikki sängyt asiakkaille. Harmi kun meni noin pitkäksi teillä ja tuskin on liike tyytyväinen yhteenkään kaupan purkuun. Varmasti yrittävät korjata tämän kuntoon. Se tunne mulle ainakin jäi tän päivän yhteydenotosta. 🙂

        Kovasti ovat luvanneet toimittaa sänkyä jo maaliskuusta lähtien. On se kumma, että Suomessa varastossa olevaa valmista sänkyä ei saada siirtymään Suomen sisällä 4kk aikana…

        Kovasti on pahoiteltu ja luvattu toimittaa pikaisesti. Ei mene enää läpi.


    • Anonyymi

      Sänky tilattu Joulukuussa -21 11kpl erästä. Toimitus luvattu Helmikuu -22. Huhtikuussa kyselty sänkyä ja viivästymissyy oli komponenttipula. Nyt sähköposteihin ei ole enää vastattu eikä sänkyä kuulu eikä näy. Täytynee olla yhteydessä kuluttajaviranomaisiin seuraavaksi.

      • Anonyymi

        Moi! Meille on tulossa sängyt varmaan juuri samasta erästä!! Sain myymälästä tiedon että ilmoittavat heti kun saavat sängyt kuljetuksiin. Alustava arvio oli heinäkuun aikana joten odotamme nyt siihen. On ruuhkatilane siellä. Toivottavasti tästä apua sulle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi! Meille on tulossa sängyt varmaan juuri samasta erästä!! Sain myymälästä tiedon että ilmoittavat heti kun saavat sängyt kuljetuksiin. Alustava arvio oli heinäkuun aikana joten odotamme nyt siihen. On ruuhkatilane siellä. Toivottavasti tästä apua sulle!

        😂😂😂 Ihan oikeasti. Jokaisen peltoniemen kirjoittaman kommentin kyllä tunnistaa. Valheista ja kirjoitustyylistä. Miten voit katsoa itseäsi peiliin kaiken tämän valheen suoltamisen jälkeen?

        Sama kokemus kuin kaikilla muillakin, älkää vain ostako kyseiseltä firmalta yhtään mitään. Ei ole mustamaalausta. Eivät vastaa sähköposteihin tai viesteihin jotta ei jää todistusaineistoa ja muualta poistavat negatiiviset arvostelut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂😂😂 Ihan oikeasti. Jokaisen peltoniemen kirjoittaman kommentin kyllä tunnistaa. Valheista ja kirjoitustyylistä. Miten voit katsoa itseäsi peiliin kaiken tämän valheen suoltamisen jälkeen?

        Sama kokemus kuin kaikilla muillakin, älkää vain ostako kyseiseltä firmalta yhtään mitään. Ei ole mustamaalausta. Eivät vastaa sähköposteihin tai viesteihin jotta ei jää todistusaineistoa ja muualta poistavat negatiiviset arvostelut.

        En voi sanoa tähän muuta kun että saatiin todella ystävällistä palvelua Flamingon liikkeestä ja sänky työpöytä tuli sovitussa ajassa. Ihan kuin eri liike josta puhumme. Yhteydenpitoon en osaa sanoa mitään kun ei ollut tarvetta väliin kysellä. Tulivat ns. ajallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi sanoa tähän muuta kun että saatiin todella ystävällistä palvelua Flamingon liikkeestä ja sänky työpöytä tuli sovitussa ajassa. Ihan kuin eri liike josta puhumme. Yhteydenpitoon en osaa sanoa mitään kun ei ollut tarvetta väliin kysellä. Tulivat ns. ajallaan.

        Ahaa, ilmeisesti uudet tilaukset kulkee sitten aikataulussa ja hieno homma! Mutta vanhoissa on kyllä vielä tilauksia toimittamatta, ainakin viime vuoden puolelta (meillä 12/21).
        Toimitusarvio nyt elokuu. Jännityksellä odotan.


    • Anonyymi

      Etlarissa oli etusivulla tänään tän liikkeen sänkymainos. Ostin siitä sängyn ja kuljetus on sovittu tänne Lahteen ens viikolle ja tulee tähän suoraan Lahden varastosta. Ei tosiaan ollu mikään pitkän matkan tuote tämä ainakaan??!! Tulen ulisemaan muiden joukkoon jos en saa ajoissa!! 🤣

      • Anonyymi

        Myyvät varmaan nyt niitä muiden vuosi sitten tilaamia ja kauppansa purkaneiden sänkyjä. Muuten ei kuulosta uskottavalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myyvät varmaan nyt niitä muiden vuosi sitten tilaamia ja kauppansa purkaneiden sänkyjä. Muuten ei kuulosta uskottavalta.

        tietty myyvät ja mä menen ostamaan kyllä jos halvalla saan muiden perumaa kauppaa. 😉perukaa hei äkkiä nyt joku valkoinen iso jenkkisänky! odottelen.... olen kuulolla ja tänne voi laittaa mitä vapautuu.... kärppänä lähtö


    • Anonyymi

      8kk riitti. Kauppa peruttu, kukaan ei enää vastaa edes kyselyihin.

      Varma toimitus aina luvataan ja sen jälkeen on hiljaista. :D huh heijaa

      Varmat toimitukset: Helmi-, maalis- ja kesäkuu. :D

    • Anonyymi

      Harmitus on suuri iäkkäiden vanhempien puolesta. Tilasivat sängyn elokuussa -21, ovat maksaneet ennakkona ~1000€, 11 kk aivan turhaa odottelua ja lupausta lupausten perään. Sama kaava: puheluihin ei vastata, sähköposteihin ei vastata, numerot blokataan. Vieraaseen numeroon kyllä vastataan ja silloin Peltoniemen selittelyt ja sepustukset ovat jo ”Putous” -tasoa. Päätäkin luvataan, jos sänkyä ei tule. Onneksi Suomessa toimii oikeuslaitos. Huonekaluliike ei voi varastaa ihmisten rahoja. Ihmettelen että Resursbank yhä tekee sopimuksia tämän toimijan kanssa.
      Katsotaan mihin tämä keissi päättyy.

      • Anonyymi

        Meillä tämä keissi päättyi lopulta hyvin. Meinasi usko loppua, mutta saimme sängyt viimeinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä tämä keissi päättyi lopulta hyvin. Meinasi usko loppua, mutta saimme sängyt viimeinkin.

        Hyvä että saitte. Miettikkääpä sitte ku tajuatte että romua ostitte ja alatte takuuseen reklamoimaan. Onnea matkaan. 😁


    • Anonyymi

      Ainakin numerossa 040 833 1221 on myyjä-organisaatiosta nyt saatavissa henkilökuntaa kiinni mikäli jollakulla on jotakin kysyttävää.

      • Anonyymi

        Numeroon kyllä vastattiin ja sain tietoa omasta tilauksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Numeroon kyllä vastattiin ja sain tietoa omasta tilauksesta.

        Ompa erikoista, meitä on nyt kolme ihmistä yrittänyt soittaa tähän numeroon, ei vastausta.
        Mutta isäni otti juuri juristin, joka laittaa sähköpostia liikkeeseen.
        Lomareissulla käyn liikkeessä paikan päällä. Ihan vaan ihmettelemässä, miten ”seuraava sukupolvi hiekoitti edellisen työn”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ompa erikoista, meitä on nyt kolme ihmistä yrittänyt soittaa tähän numeroon, ei vastausta.
        Mutta isäni otti juuri juristin, joka laittaa sähköpostia liikkeeseen.
        Lomareissulla käyn liikkeessä paikan päällä. Ihan vaan ihmettelemässä, miten ”seuraava sukupolvi hiekoitti edellisen työn”

        Hankala tilanne mutta toivottavasti et ole ihan tosissasi? Tosin on hyvä pyytääkin juridista apua jos oma kapasiteetti ei riitä. Lakimies osaa selkeästi selvittää ja ilman tunteita. Yleensä asiat selviää. Olimme nimittäin viime viikolla mieheni kanssa myymälässä selvittämässä tilaustamme, kun joku täysin kajahtanut saapui sinne kovaan ääneen räyhäämään. Joten toivottavasti keksit lomallesi ihan muuta kivaa tekemistä. Sillä tämä vain hidasti meidänkin asiaa. En vain usko, että päivän päätteeksi hyvä mieli tuollaisesta kenelläkään? Olisi pitänyt myyjänkin soittaa jo vartijat paikalle. On niin monta tapaa hoitaa asioita. Tuo on vain kamalaa käytöstä. Mutta meitä on moneksi.🙄 Ajateltiin kyllä lähtiessä, että onneksi meillä edes on vielä omat käytöstavat kunnossa. Ehkä juuri siksi asiakin hoitui lopulta. Asiakaspalvelu meitä kohtaan oli ymmärtäväistä ja ratkaisu haluttiin löytää. Asiakin saatiin kunnialla nyt päätökseen kompromissin avulla, eli vaihtamalla sänky toiseen malliin, aikaisemmin valitussa olleen hankalan saatavuuden vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hankala tilanne mutta toivottavasti et ole ihan tosissasi? Tosin on hyvä pyytääkin juridista apua jos oma kapasiteetti ei riitä. Lakimies osaa selkeästi selvittää ja ilman tunteita. Yleensä asiat selviää. Olimme nimittäin viime viikolla mieheni kanssa myymälässä selvittämässä tilaustamme, kun joku täysin kajahtanut saapui sinne kovaan ääneen räyhäämään. Joten toivottavasti keksit lomallesi ihan muuta kivaa tekemistä. Sillä tämä vain hidasti meidänkin asiaa. En vain usko, että päivän päätteeksi hyvä mieli tuollaisesta kenelläkään? Olisi pitänyt myyjänkin soittaa jo vartijat paikalle. On niin monta tapaa hoitaa asioita. Tuo on vain kamalaa käytöstä. Mutta meitä on moneksi.🙄 Ajateltiin kyllä lähtiessä, että onneksi meillä edes on vielä omat käytöstavat kunnossa. Ehkä juuri siksi asiakin hoitui lopulta. Asiakaspalvelu meitä kohtaan oli ymmärtäväistä ja ratkaisu haluttiin löytää. Asiakin saatiin kunnialla nyt päätökseen kompromissin avulla, eli vaihtamalla sänky toiseen malliin, aikaisemmin valitussa olleen hankalan saatavuuden vuoksi.

        Mukavalle asiakkaalle ne ratkaisut yleensä löytyykin😉 terkuin aspa myös


      • Anonyymi

        En tainnut olla se mukavin asiakas kun soitin mutta asialinjalla pysyin ja näin vain selvisi nyt meidänkin case hyvin päin


      • Anonyymi

        Onko hän se sama henkilö, kuka ei itse osaa edes kirjoittaa? Aina vain tämä sama viesti sinulta, ihan jokaiselle tänne. Aika monta Peltoniemeä meitä. Päivänselvää, että asiallisille ihmisille asiat hoidetaan paremmin. Kaikille jollain aikataululla, mutta ystävällisyys ongelmatilanteessakaan ei ole haitaksi. Sen ymmärtää jokainen päivänkin asiakkaita palvellut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hän se sama henkilö, kuka ei itse osaa edes kirjoittaa? Aina vain tämä sama viesti sinulta, ihan jokaiselle tänne. Aika monta Peltoniemeä meitä. Päivänselvää, että asiallisille ihmisille asiat hoidetaan paremmin. Kaikille jollain aikataululla, mutta ystävällisyys ongelmatilanteessakaan ei ole haitaksi. Sen ymmärtää jokainen päivänkin asiakkaita palvellut.

        ongelmatilanne vaan jäi ny itteltä kokematta ku sänky saatiin Lahteen viikossa. 😂 mähän olin täysin valmistautunu et ei tuu mut ku luvattiin ja tulihan se !!!! Lahti kuljetus ainaki törkeen nopee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ongelmatilanne vaan jäi ny itteltä kokematta ku sänky saatiin Lahteen viikossa. 😂 mähän olin täysin valmistautunu et ei tuu mut ku luvattiin ja tulihan se !!!! Lahti kuljetus ainaki törkeen nopee

        Näillä on Lahdessa uusi varasto. Ehkä siksi? Kaikkea sieltä ei kuitenkaan saa heti. Tilaustavara erikseen. Kysytty on.


      • Anonyymi

        Peltoniemi ei Peltonen


      • Anonyymi

        "Tarkkailulistalle" päätyessä ei ihan hirveän montaa valitustilannetta tähän vaadita. Sinänsä se ei tarkoita muuta kuin että ko. yrityksestä on tullut useampia ratkaisematta jääneitä tapauksia. Osa ihmisistä luulee, että kuluttajaneuvonta on jokin päättävä elin, mutta he antavat vain suosituksia ja auttavat. Kuluttajille myös neuvotaan melko kevyin perustein tekemään ilmoitus viranomaiselle, koska kuluttajaneuvontakin on ongelmatapauksista ylityöllistetty, mutta viranomaisella ei ole resursseja jokaista ottaa selvitykseen. Eli lopputulos, iso vaiva = vain rahat takaisin. Tämän ymmärtää jokainen.

        Soitin itse kuluttajaneuvontaan. Totta on, että sanoivat siellä olevan useampia "työn alla" mutta myös ratkaistuja tapauksia löytyy. Se on aina hyvä merkki. Kuluttajaneuvonta tällä hetkellä vielä ohjeisti itse olemaan ensin yhteydessä nyt myymälään.


      • Anonyymi

        Kirjoittaisitko suoraan kuitenkin heille? Pahan olon purkusi tänne ei auta varmaan asiaa? Oman asiani olen saanut päätökseen viime viikonloppuna. Sänky toimitettiiin 7kk jälkeen.


      • Anonyymi

        Minä myös. Kannatan.


      • Anonyymi

        Jos tarkoitat esim. kunnian loukkausta niin ihan tiedoksi, että yrityksen kunniaa ei Suomen lain mukaan voi loukata eli niin kauan kun ko. face-ryhmässä keskusteltaisiin yrityksen toimintatavoista menemättä kenenkään henkilön toimiin ei siinä ole mitään lain vastaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tarkoitat esim. kunnian loukkausta niin ihan tiedoksi, että yrityksen kunniaa ei Suomen lain mukaan voi loukata eli niin kauan kun ko. face-ryhmässä keskusteltaisiin yrityksen toimintatavoista menemättä kenenkään henkilön toimiin ei siinä ole mitään lain vastaista.

        Tarkistathan vielä tietosi, kyllä voi.
        Terveisin, Lakimies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoittaisitko suoraan kuitenkin heille? Pahan olon purkusi tänne ei auta varmaan asiaa? Oman asiani olen saanut päätökseen viime viikonloppuna. Sänky toimitettiiin 7kk jälkeen.

        Et oo tosissas, odotit siis yhtä sänkyä 7 kk?


      • Olen pannut, näin jo ikääntyneenä merkille, että juuri perheyrityksissä on kaikenlaisia ongelmia aivan perus-kaupankäynnissä.
        Olenkin vältellyt perheyrityksiä, joissa asiakasta yritetään yleensä koijata 6-0.
        Hintalaatu-suhde on myös usein kovin heikko.


    • Anonyymi

      tää palsta käy kuumenpana ku hella kutosella
      🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥 tai tori piste fi
      jos joku ei hei tarvii valkoista jenkkisänkyä/purkaa kauppaa ni antaa kuulua. ostaja täällä jo odottelee! saakelin pitkä aika valkoisessa harmaata saisi kyllä.

    • Anonyymi

      Toimitusvahvistus ensi viikolle

      • Anonyymi

        Sängyt saatu.


    • Anonyymi

      Jättäkää väliin tämä firma. Edes ennakkoon maksettuja tuotteita ei toimiteta puolen vuoden sisällä, jos yrittää kaupanpurkua, niin rahoja eivät palauta. Muiltakin saa hyviä (ja suomalaisia) huonekaluja. Kovasti kuitenkin netissä mainostavat ja poistavat kaikki negatiiviset kommentit omilta sivuiltaan. Katselkaapa FB:n tykkäyksiä esim heidän mainoksiinsa, aika myrtsiä naamaa näyttävät.

      • Anonyymi

        Tämä on ihan totta. Inhoan, että ihmisiä huijataan. 10 kk on ihan liian kauan odottaa yhtäkään huonekalua. Edelleen odotan omaani ja ainoa tapa toimia on olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan. Ei kukaan haluaisi toimia niin jos ei olisi pakko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on ihan totta. Inhoan, että ihmisiä huijataan. 10 kk on ihan liian kauan odottaa yhtäkään huonekalua. Edelleen odotan omaani ja ainoa tapa toimia on olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan. Ei kukaan haluaisi toimia niin jos ei olisi pakko.

        Olet oikeassa!
        Olen pitkän odotuksen, varmasti "häntäpään asiakas". Alkuviikosta tuli yhteydenotto Sisuste Peltoniemen puolelta ja sängyn toimitukseen on sovittuna aika syyskuun puoliväliin. Toivon ja oletan tämän perusteella, että muiden tilanteet tästä myös etenisi. Toisella foorumilla joku puhui mallin vaihdon mahdollisuudestakin? Sitäkin lienee voi kysyä jos vaihtoehto sopii. Meillä ei käynyt kun mittatilaus patjat.


    • On edelleen paljon yrityksiä, jotka eivät toimi hyvän kappatavan edellyttämällä tavalla.
      Tässä taas yksi: Sisuste Peltoniemi.
      Älkää siis koskaan maksako etumaksua tilauksestanne.
      Olettehan jo muutenkin juridisessa vastuussa tilauksestanne sopimusteitse, ilman että maksatte senttiäkään.
      Jos toimitusta ei kuulu määräaikaan mennessä, voidaan sopimuksen katsoa myös purkaantuneen.

      • Anonyymi

        Yritys ei voi purkaa sopimusta ilman korvausta tilaajalle.


    • Anonyymi

      Kuka myy huonekaluja ilman käsirahaa?

    • Anonyymi

      Kuka on niin tyhmä, että ostaa tästä putiikista mitään? Mainokset huonosti tehtyjä ja luulen, että ne on jonkun kiinalaisen tekemiä, koska niin huonoa suomea kirjoittavat.

      Aina jokin 70% alennus menossa. Itse en myöskään yli 4 viikkoa odottaisi sänkyä. Ihan tosissaan ihmiset odottaneet yli puoli vuotta? Mitä ihmettä?

    • Anonyymi

      Tilasimme jenkkisängyn johon laitoimme ehdoksi viimeisen tomituspäivän ja maksoimme ennakkoon puolet kauppasummasta. Sänky tuli sovitun ajan sisällä ja olemme tyytyväisiä niin sänkyyn kuin saamaamme hyvään palveluun. Olimme itse myös aktiivisia, koska olimme lukeneet palautteista joita kirjoiteltiin.

    • Sama huijaus jatkuu, rahat pitää maksaa heti, mutta mitään ei toimiteta. Me tilasimme vain patjat, mutta niitäkään ei puoleen vuoteen tullut. Olemme nyt tehneet reklamaation ja kaupanpurun. Katsotaan miten käy. Viesteilyssä on asiatonta huudella että on asiakkaan oma vika, mikä? Ihan käytiin kivijalkakaupassa ostos tekemässä ja mielellään olisi patjat otettu luvatussa (moneen kertaan) ajassa.

    • Anonyymi

      Älkää turhaan soittako aspaan, koska se on vain ajantuhlausta ja tuottaa vaan pahaa mieltä kuunnella SP:n valheita. Voit tehdä velkomushaasteen jolloin rahasi palautuvat, kun asiasi ehditään käsitellä loppuun asti. Tilaamasi sänky tulee EHKÄ yli vuoden päästä, kauppoja on todella vaikea saada purettua ja ennakkomaksun palautusta odotat vielä kauemmin jos et ymmärrä tehdä velkomushaastetta.

    • Anonyymi

      Tilasin sängyn Joulukuussa 2021. Toimitus sovittu Helmikuulle 2022. Sänky ei ole vieläkään tullut. Ensin oli korona, sitten sodan aiheuttama materiaalipula. Kesällä sänky oli viimeistelyssä ja Marraskuussa viimein tulossa tehtaalta Suomeen. Toimitus piti tulla ennen vuosipäivää ja mahdollisesti jo ennen Joulua. No eipä ole sänkyä edelleenkään tullut ja nyt ei taas osatakkaan sanoa milloin tulis. Tuskimpa tulee ollenkaan. Kauppa menossa seuraavaksi purkuun. Nyt vain tarvitsee selvittää Resurs Bankenin kautta miten maksujen palautus menee, kun ostettu osamaksulla.

      • Anonyymi

        Todella ikävää.. olethan muistanut laittaa palautetta joka paikkaan sekä Jumbo Flamingoon miten yritys toimii.. tai tässä kohtaan ei toimi ollenkaan oikein.


      • Anonyymi

        Hei,

        me purimme kaupan sähköpostilla, jossa oli vastaanottajana Sisuste Peltoniemi sekä Resurs Bankin asiakaspalvelu.

        Kerroimme sähköpostissa tilauksemme tapahtumahistorian ja sen, että puolen vuoden odotusajan jälkeen emme vieläkään saaneet vahvistusta sängyn toimitusajasta.

        Sähköpostiin teksti "Kohtuuttomaksi venyneen toimitusajan johdosta vaadimme kaupan purkua".

        Saimme Resurs Bankilta vahvistuksen, että odottavat Peltoniemen vahvistusta kaupan purusta ja tämän jälkeen palauttavat rahat.
        Resurs Bankin ollessa mukana peruutuksessa ei mennyt kauan kun maksetut rahat palautuivat tilille ja osamaksusopimus raukesi.

        Täydet pisteet Resurs Bankille asian hoidosta ja pelkkiä risuja Peltoniemelle.


    • Anonyymi

      Eilen näytti Flamingon liiketila olevan tyhjä…

    • Anonyymi

      Pettyneitä asiakkaita läjä FB ryhmässä josta saa hyviä vinkkejä kaupan purkuun. Kannattaa liittyä!

    • Anonyymi

      Hyvä moottorisänky saatuna. Ystävälliset ja reippaat nuoret kaverit asensivat sängyn käyttöön ja kaikki meni meidän kohdalla hyvin. Tässä on nukuttu viikon verran, eli kyllä voidaan suositella jo tällä kokemuksella. Sängystä ei tee mieli nousta ollenkaan !😊 Tämä perhe kiittää ! 😊

    • Meidän tilauksemme on tehty 8. tammikuuta 2022 Vantaan Jumbossa. Odotettiin vuoden loppuun ja valehteluun kyllästyneinä laitettiin sähköpostit kuluttajaviranomaiselle, reklamaatio SPlle ja Resurs Bankiin rahojenpalautusvaatimus. SP soitti pokkana reklamaation umpeuduttua viime kuussa, sanoi sängyn tulevan maaliskuussa eli vuoden ja kahden kuukauden jälkeen tilauspäivästä, kerrottiin, että juna meni jo.

      SPlla on ollut jatkuvasti "alemyynnissä" ja "hetivarastossa" se sama malli samankokoisena, jonka heiltä tilasimme. Kun viime syksyllä yhdessä vaiheessa kysyin, saisiko sen "varastossa olevan", niin kävi ilmi, ettei saakaan kun sitä ei heillä varastossa ole. 💥😆Asiakaspalveluhenkilöllä ei ollut edes "varaston" osoitetta tiedossa. 🙈
      Heidän kamppanjansa on rahakeruubluffia: hinnat tuulesta tempaistuja, "alennukset" jatkuvia, tuotteiden todellinen valmistaja ei ole tiedossa (sängyt tulee tunnuksettomina), takuuta ei todellisuudessa ole eikä itse tuotteita ole siinä määrin, mitä pyramidihuijauksessaan myyvät - heidän markkinointitapansa on siis avoimesti lainvastainen ja on ollut sellaista jo kolmatta vuotta.

      Tänään me tilattiin isosta huonekaluliikkeestä vastaavanlainen moottorisänky (kaksikerroksinen pussijousitus, langaton ohjaus ja sitä samaa lateksia patjoissa), mutta malli on nätimmän näköinen ja toimituspäivä on tarkka (kolmen viikon päästä). Hinta on lähes sama kuin SPlla ja siihen sisältyy kokoaminen ja vanhan sängyn vieminen pois.

      Terveisiä vaan SPn porukalle, joita on - kirjoitustyylistä päätellen - täälläkin ketjussa! 🙂
      Teidän ex-asiakkaat

    • Anonyymi

      Näyttää tuttu porukka perustavan kovaa vauhtia uutta myymälää uudella nimellä Lahdessa.

      • Anonyymi

        Joo niin on. Kun kävimme paikan päällä Luxbedsissä, siellä on Johannes Peltoniemi vastassa ainakin.

        Onko joku saanut täältä joskus sänkynsä ajoissa?


    Ketjusta on poistettu 61 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

      Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      350
      8948
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

      Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2581
    3. Viiimeinen viesti

      Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      69
      2368
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

      Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      179
      1955
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

      onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1552
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

      Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1401
    7. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

      vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1347
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

      - Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      184
      1328
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

      Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1320
    10. Kirjoitin sinulle koska

      tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1227
    Aihe