Koulussa tanssaiset

Apuakaivaten

Olen 13 v tyttö ja viikon päästä olid koulussa pakolliset tanssiaiset ja ahdistaa ihan hirveästi. Mikä olisi hyväsyy jäädä pois? Siellä on pakko tanssia hitaita ja valssia, ollaan tanssittu tunneilla mutta siellä katsoo koko 500 oppilaan koulu, en halua sinne!!

7

550

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei,
      Montaa jännittä samat asiat tällä hetkellä. Kuinka pukeudun, miltä näytän, osaanko tanssia, osaako parini tanssia?
      Teitä on monia siellä samassa tilanteessa olevia. Tanssitaidon omaaminen on elämän mittainen lahja. Kerran kun uskaltaudut tanssimaan, niin huomaat että seuraavalla kerralla jännität paljon vähemmän. Luota itseesi ja tsemppiä tanssiaisiin.

      Terveisin: NettiSaapas Hki/Piia ja Antero

      • Eipakko

        Miksi nettisaapas osallistuu pakottamiseen. Ei ole pakko tanssia jos ei halua. Se riittää syyksi kieltäytyä.


    • Ymmärrystäkaivaten

      No kun se tanssi ei ole se ongelma eikä jännitys ja mä en pelkää mokaamistq mutta mä olen aina vihannut tanssia. En vain voi sille mitään. Mä tykkään esiintyä, laulaa jne mutta kun en tykkää tanssista!

    • parjtrKYRPÄ420

      Murra molemmat jalkas nii ei tarvii osallistu ees liikkatunneille? Nerokasta, eikö?

    • ries

      Iisisti vaan, siellä on varmasti muitakin joilla on samat tuntemukset. elämässä tulee vielä paljon rankempia juttuja eteen iän myötä joten otat vaan iisisti ja nauti nuoruudestasi, murehtia ehdit sitten vanhempana ihan tarpeeksi, usko pois. tsemppiä!

    • Anonyymi

      Mulla on vähä samanlainen ongelma. Oon kohta 12w tyttö, ja meillä on tulossa tanssitunniy ja tanssiaiset. Ja siellä tanssitaan hitaita. Haluan siis tanssia jonkun ihastukseni kanssa(niitä on monta.) Ihastukseni ei tiedä, enkä uskalla kysyä tanssimaan. Mitä teen?

    • Anonyymi

      Siel on aika kivaaki. Ja näkee kivoi tyttöi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      375
      4397
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      282
      2463
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      140
      1759
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1534
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1453
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1297
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1295
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      58
      1196
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      39
      1132
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      345
      1050
    Aihe