Posliini

Posliino vm-63

Olen juuri ajellut itseni posliiniksi. Nyt kysyisinkin "hoito-ohjeita". Kuinka tiuhaan joudun ajeleen,että ei sänki kasvaisi? Kertokaa tietämättömälle. Nyt on tosi upee fiilis..kova hommahan siinä oli,enkä haluaisi heti mitään pehkoa.

14

2932

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kielimies

      kiva kuulla et on upee olo.se vaatii kyl aika usein hoitoa mut niinhän miehetkin joutuu parran kans.onx kaveris innoissaan.toivottavasti.hyvää jatkoa ja kivoja "ajoja"

      • Posliino vm-63

        Itse asiassa on...kielimiehiä kun hänkin on. Ajohetkistä täytyy tehdä nautinnolliset...:)


    • /////

      Tiedät varmaan, että noille jutuille on ihan oma palsta. Eikö se riitä.
      Joillakin se on tuo itsensä paljastelun halu ihan ylitsepääsemätöntä.

      • Posliinovm-63

        olen pahoillani että ymmärsit asian noin. odotan edelleen asiallisia vastauksia...


      • /////
        Posliinovm-63 kirjoitti:

        olen pahoillani että ymmärsit asian noin. odotan edelleen asiallisia vastauksia...

        Asiallinen vastaukseni on, että mene kysymyksesi kanssa tuonne seksi-osastolle, jossa kyseiselle asialle näkyy olevan ikioma palsta. Siellä lie jo valmiita vastauksia sulle ja saat puida asiaasi muiden samanhenkisten kanssa kylliksesi.


      • muuan
        Posliinovm-63 kirjoitti:

        olen pahoillani että ymmärsit asian noin. odotan edelleen asiallisia vastauksia...

        Saatan saada haukkumisia tällä palstalla tästä, mutta tämä on totta:
        Mieheni ei pitänyt karvoista ja annoin hänen yhden kerran ajaa karvat pois.
        Miehelläni oli erittäin intensiivinen katse hänen seuratessaan ulkona hiekassa hajareisin istuvia muutaman vuoden ikäisiä tyttöjä. Olin nuori, enkä tajunnut sitä, mitä vanhempana ja kokeneempana tajuan hänen olleen.


      • :=)
        muuan kirjoitti:

        Saatan saada haukkumisia tällä palstalla tästä, mutta tämä on totta:
        Mieheni ei pitänyt karvoista ja annoin hänen yhden kerran ajaa karvat pois.
        Miehelläni oli erittäin intensiivinen katse hänen seuratessaan ulkona hiekassa hajareisin istuvia muutaman vuoden ikäisiä tyttöjä. Olin nuori, enkä tajunnut sitä, mitä vanhempana ja kokeneempana tajuan hänen olleen.

        ihan hyvä kirjoitus.
        Saa varmaan ajatuksia aikaan! :)


      • eräs
        muuan kirjoitti:

        Saatan saada haukkumisia tällä palstalla tästä, mutta tämä on totta:
        Mieheni ei pitänyt karvoista ja annoin hänen yhden kerran ajaa karvat pois.
        Miehelläni oli erittäin intensiivinen katse hänen seuratessaan ulkona hiekassa hajareisin istuvia muutaman vuoden ikäisiä tyttöjä. Olin nuori, enkä tajunnut sitä, mitä vanhempana ja kokeneempana tajuan hänen olleen.

        Vaimoni ei pitänyt karvoista ja suostuin yhden kerran ajamaan partani pois.
        Vaimollani oli erittäin intensiivinen katse hänen seuratessaan ulkona hiekassa istuvia muutaman vuoden ikäisiä siloposkisia poikia. Olin nuori, enkä tajunnut sitä, mitä vanhempana ja kokeneempana tajuan hänen olleen.


    • Harppa

      Muutaman kerran olen ajellut tyttöystävän posliiniksi. Se vaatii ajelun ehkä noin joka kolmas päivä jos haluat pysyä sileänä. Riippuu tietenkin kuinka nopeasti karvasi kasvavat. Me tehtiin se saunan tai suihkun yhteydessä, kun karvat olivat pehmeitä. Valjasta miehesi tähän ajeluhommaan niin sinun ei tarvii kuin nauttia. Siitä kyllä yleensä seuraa tiivistä kanssakäymistä ainakin tunniksi, joten kannattaa varata aikaa. Ajelun jälkeen voi vähän sipaista jotain neutraalia kosteusvoidetta, ettei iho kuiva. Kivoja ajeluhetkiä. Ihan ajatuskin kuumentaa.

    • posliino?

      O-loppuinen kuten poslino, viittaa miespuoliseen henkilöön, a-loppuinen, poslina, naispuoliseen.
      Kuitenkin kaikki vastaukset ovat tulkinneet sinut virheellisesti, ilmeiseti jopa sinä itse naiseksi.
      Nimimimerkkisi on kieliopillisesti miespuolinen.
      Vahinko vai kompa?

      • Posliino vm-63

        ...kuule kyllä se oli ihan vahinko. Vaikka mitä välii.
        kiitos vastauksista ja kannanotoista. Nyt voidaan lopettaa aiheen käsittely.


    • Antero32

      Toivon,että olet Naispuolinen posliinipillu!Anna minä tulen huolehtimaan pikku posliinistasi ja ajetaan samalla omanikin pois,niin on kullikin komeampi ilman karvoja.Jos haluat soitella tässä nro:0415615595.
      PS:Jos olet mies,niin unohda tämä ja aja kullikin pois ensi kerralla!

    • fff

      pidä ittes posliinina, ei kauniimpaa voi olla

      • Anonyymi

        voi, nimittäin Hairy Rani. Posliini on tavattoman ankea, vain lehmällä on posliinipillu, aikuisihmisellä karvainen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2001
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1908
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1495
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe