Olen opiskelemassa elintarvikealalla ja oon 1. vuoden opiskelija. Meillä ois tammikuussa tulossa työssäoppimisjakso. Ollaan juteltu opettajan kanssa, siitä mikä olisi sopiva paikka ja se lupasi soittaa yhteen leipomoon, että voisinko päästä sinne. Mun koulumatkan varrella on kuitenkin yks karkkikauppa, ja jostain syystä mun tekisi kovasti mieli mennä sinne työharjoitteluun. Onko se ihan hölmö idea vai pitäisikö mun tyytyä siihen mitä opettajan kanssa sovittiin?
Karkkikauppaan työharjoitteluun
4
198
Vastaukset
- makiapanda
No jos sielä myös valmistetaan makeisia niin mikäs siinä.
Moi, ei varmaan oo huono juttu kysyä opettajalta tosta mahdollisesta työharjoittelusta karkkikaupassa. En tiiä mikä periaate elintarvikealalla on työharjoittelun suhteen, mutta esim. autoalalla kuulemma pitää itse etsiä työharjoittelupaikka mutta sosiaali- ja terveysalalla koulu hoitaa harjoittelupaikat. Joten kannattaa puhua opettajan kanssa siitä että mitä jos kysyisit myös itse harjoittelupaikkaa :)
Tsemppiä harkka-asioihin
t. Helsingin NettiSaapas / Lotta- Opiskelijatyttö17v
Meillä tosiaan hankitaan pääasiassa työharjoittelu paikat itse mutta opetajalta voi halutessaan saada apua. Sitä mä tässä vain mietin, että onko karkkikauppa ylipäänsä hyvä työharjoittelupaikka
- joutsijou
Eiköhän missä tahansa työssä pääse oppimaan jotain ja näkemään vähän sitä työelämää. Karkkikauppa kuulostaa ihan hauskalta paikalta päästä työharjoitteluun, joten siitä vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853617
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683092On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702740Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442242- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271799- 351755
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668