2D animointi

2Danimoija

Rakastan animointia, saatan animoida useit tunteja ilman taukoi. Kukaa ei kuitenkaa tunnu jakavan tätä intohimoa mun kanssa, oikeastaa kukaa mun kavereist ei edes piirrä. Onks täällä ketää muuta jotka harrastais animointia, olisi kiva puhua siitä. Mulle vaikeinta animoinnissa on taustat, oon surkea niissä.

6

223

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fjhgffgds

Tää on väärä paikka ettiä jonkun alan harrastajia, kokeile vaikka googlata joku animointi foorumi tai jotain

• joutsijou

No heippahei, ite en harrasta animaatioiden tekemistä mutta joskus olin siitä kiinnostunu. Piirrän tosi paljon ja tulevaisuudessa aijon hakeutua jonnekki opiskelemaan taidetta. Pienempänä tein joitain animaatioita (järkyttävän näkösiä btw) mut intohimo katos nopeesti ku se on niin rankkaa hommaa. Millasista asioista tykkäät tehä animaatioita?

• SplatoonPlayer

Ööh... Joo... 2D-animaatioita teen.
      En kylläkään piirrä, olen aivan surkea siinä.
      Aiemmin tein ihan PowerPointilla, nyt olen siirtynyt aivan toiseen, jota en vielä halua kertoa.

Nyt olen animointi yhden pelihahmon, ja tulos on tulossa vasta myöhemmin YouTube-kanavalleni.

Jos kiinnostaa, katso nämä:
      PowerPoint animaatiot: https://www.youtube.com/channel/UCZ8V9eLpL3ygm07loiVsbOg

Tänne tulee uusin animaatio, suunnilleen Joulukuun (2017) lopulla: https://www.youtube.com/channel/UCuvF8Nnu0oMSHi99xYxCzyA

• Vieläkö sun harrastus on sama?
      Oletko kehitellyt siitä ammattia?

• Anonyymi

Ite harrastan animointia. Teen kans 2D:nä. Itellä ehkä just ihmisten tekeminen on vaikeinta jos en tee jotain tikku ukkoja :D taustoja,random esineitä tykkään tehä tms, mutta lähinnä nyt tehnyt vaan lyhyitä parin sekunnin ja muutaman minuutin mittaisia juttuja joskus olisi kiva tehdä jopa joku lyhyt ns. elokuva kunhan vaan keskittyminen ja jaksaminen riittäisi tehä aina projektit loppuun se ehkä suurin mun ongelma :D

• Anonyymi

Haisti onkin apotoleiden yksinoikeus. Sillä Jumalan hulluus on nerompaa kuin mielesi koskaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      144
      3641
    2. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      72
      2206
    3. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      64
      1938
    4. Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!

Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am
      Maailman menoa
      97
      1911
    5. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      19
      1869
    6. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      9
      1714
    7. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      17
      1581
    8. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      79
      1564
    9. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      11
      1370
    10. Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!

Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu
      Lieksa
      125
      1353
    Aihe