Rakastan animointia, saatan animoida useit tunteja ilman taukoi. Kukaa ei kuitenkaa tunnu jakavan tätä intohimoa mun kanssa, oikeastaa kukaa mun kavereist ei edes piirrä. Onks täällä ketää muuta jotka harrastais animointia, olisi kiva puhua siitä. Mulle vaikeinta animoinnissa on taustat, oon surkea niissä.
2D animointi
6
212
Vastaukset
- Fjhgffgds
Tää on väärä paikka ettiä jonkun alan harrastajia, kokeile vaikka googlata joku animointi foorumi tai jotain
- joutsijou
No heippahei, ite en harrasta animaatioiden tekemistä mutta joskus olin siitä kiinnostunu. Piirrän tosi paljon ja tulevaisuudessa aijon hakeutua jonnekki opiskelemaan taidetta. Pienempänä tein joitain animaatioita (järkyttävän näkösiä btw) mut intohimo katos nopeesti ku se on niin rankkaa hommaa. Millasista asioista tykkäät tehä animaatioita?
- SplatoonPlayer
Ööh... Joo... 2D-animaatioita teen.
En kylläkään piirrä, olen aivan surkea siinä.
Aiemmin tein ihan PowerPointilla, nyt olen siirtynyt aivan toiseen, jota en vielä halua kertoa.
Nyt olen animointi yhden pelihahmon, ja tulos on tulossa vasta myöhemmin YouTube-kanavalleni.
Jos kiinnostaa, katso nämä:
PowerPoint animaatiot: https://www.youtube.com/channel/UCZ8V9eLpL3ygm07loiVsbOg
Tänne tulee uusin animaatio, suunnilleen Joulukuun (2017) lopulla: https://www.youtube.com/channel/UCuvF8Nnu0oMSHi99xYxCzyA Vieläkö sun harrastus on sama?
Oletko kehitellyt siitä ammattia?- Anonyymi
Ite harrastan animointia. Teen kans 2D:nä. Itellä ehkä just ihmisten tekeminen on vaikeinta jos en tee jotain tikku ukkoja :D taustoja,random esineitä tykkään tehä tms, mutta lähinnä nyt tehnyt vaan lyhyitä parin sekunnin ja muutaman minuutin mittaisia juttuja joskus olisi kiva tehdä jopa joku lyhyt ns. elokuva kunhan vaan keskittyminen ja jaksaminen riittäisi tehä aina projektit loppuun se ehkä suurin mun ongelma :D
- Anonyymi
Haisti onkin apotoleiden yksinoikeus. Sillä Jumalan hulluus on nerompaa kuin mielesi koskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja17422323Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant759532Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.297510Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va816350SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1826000Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot375003HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1084656Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1014396Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo892111Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa
Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k801387