2D animointi

2Danimoija

Rakastan animointia, saatan animoida useit tunteja ilman taukoi. Kukaa ei kuitenkaa tunnu jakavan tätä intohimoa mun kanssa, oikeastaa kukaa mun kavereist ei edes piirrä. Onks täällä ketää muuta jotka harrastais animointia, olisi kiva puhua siitä. Mulle vaikeinta animoinnissa on taustat, oon surkea niissä.

6

266

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fjhgffgds

Tää on väärä paikka ettiä jonkun alan harrastajia, kokeile vaikka googlata joku animointi foorumi tai jotain

• joutsijou

No heippahei, ite en harrasta animaatioiden tekemistä mutta joskus olin siitä kiinnostunu. Piirrän tosi paljon ja tulevaisuudessa aijon hakeutua jonnekki opiskelemaan taidetta. Pienempänä tein joitain animaatioita (järkyttävän näkösiä btw) mut intohimo katos nopeesti ku se on niin rankkaa hommaa. Millasista asioista tykkäät tehä animaatioita?

• SplatoonPlayer

Ööh... Joo... 2D-animaatioita teen.
      En kylläkään piirrä, olen aivan surkea siinä.
      Aiemmin tein ihan PowerPointilla, nyt olen siirtynyt aivan toiseen, jota en vielä halua kertoa.

Nyt olen animointi yhden pelihahmon, ja tulos on tulossa vasta myöhemmin YouTube-kanavalleni.

Jos kiinnostaa, katso nämä:
      PowerPoint animaatiot: https://www.youtube.com/channel/UCZ8V9eLpL3ygm07loiVsbOg

Tänne tulee uusin animaatio, suunnilleen Joulukuun (2017) lopulla: https://www.youtube.com/channel/UCuvF8Nnu0oMSHi99xYxCzyA

• Vieläkö sun harrastus on sama?
      Oletko kehitellyt siitä ammattia?

• Anonyymi

Ite harrastan animointia. Teen kans 2D:nä. Itellä ehkä just ihmisten tekeminen on vaikeinta jos en tee jotain tikku ukkoja :D taustoja,random esineitä tykkään tehä tms, mutta lähinnä nyt tehnyt vaan lyhyitä parin sekunnin ja muutaman minuutin mittaisia juttuja joskus olisi kiva tehdä jopa joku lyhyt ns. elokuva kunhan vaan keskittyminen ja jaksaminen riittäisi tehä aina projektit loppuun se ehkä suurin mun ongelma :D

• Anonyymi

Haisti onkin apotoleiden yksinoikeus. Sillä Jumalan hulluus on nerompaa kuin mielesi koskaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      130
      1206
    2. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      148
      1051
    3. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      63
      788
    4. PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE

...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.
      Pyhäjärvi
      50
      608
    5. 48
      582
    6. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      33
      531
    7. Rakastan sinua mies

Siksi haluankin vain sinun kanssa sitä.
      Ikävä
      29
      497
    8. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      493
    9. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      39
      477
    10. Kyllä mulla on kovasti tunteita sinuun

Rakkautta, intohimoa, välittämistä, hellyyttä jne.
      Ikävä
      16
      467
    Aihe