Otsikossa tulikin jo kysymys. Monille miehille oma lapsi on eron jälkeenkin kaikki kaikessa. Kaikille ei kuitenkaan ole. Mikä saa siis miehen hylkäämään oman lapsensa kokonaan? Ja jos ei sekoitettaisi tätä nyt vieraannuttamiseen.
Mikä saa miehen hylkäämään lapsensa?
30
1431
Vastaukset
- totuusontämätosi
Uusi nainen. Hän on se joka estää miestä tapaamasta ja näkemästä ex lapsiaan ja ex vaimoaan. Niin katkera ja kateellinen että tekee kaikensa että mies unohtaa heidät.
- tuusontämätosi
Uusi mies; lapsen "uusi- isä". Hän on se joka estää miestä tapaamasta- ja näkemästä omia lapsiaan-
ei ole mitään ex-lapsia; ex-vaimo on- ei ex-lapsi,
lapsella on yksi isä, joka ei ole ex-vaimon "uusi- oikea isä".
Niin katkera- ja kateellinen ex- vaimo- ja vieraannuttaja "viranomainen-" tekee kaikensa että lapset unohtaisi
OMAN OIKEAN ISÄNSÄ. - pölllolll
Useimmiten kuitenkin uusi nainen on se, joka edes jossain määrin patistaa ja kannustaa isää olemaan lastensa kanssa... Kun muuten ei näkisi juuri koskaan. Näin ainakin omassa lähipiirissä on mennyt. Mutta toki erilaisia tarinoita ja tilanteita on.
- tätätapahtuuaina
tuusontämätosi kirjoitti:
Uusi mies; lapsen "uusi- isä". Hän on se joka estää miestä tapaamasta- ja näkemästä omia lapsiaan-
ei ole mitään ex-lapsia; ex-vaimo on- ei ex-lapsi,
lapsella on yksi isä, joka ei ole ex-vaimon "uusi- oikea isä".
Niin katkera- ja kateellinen ex- vaimo- ja vieraannuttaja "viranomainen-" tekee kaikensa että lapset unohtaisi
OMAN OIKEAN ISÄNSÄ.Aina se on kuitenkin se vieras ihminen se naikkonen joka kannustaa miestä hylkäämään lapsensa ja entisen elämän ja kaikki sukulaiset ja ystävät. Säälittäviä ihmisiä ja katkeria ja kateellisia, ettei voi ymmärtää miksi mies vaihtaa omat läheiset ja perheen katkeraan sammakkoon joka ei muuta saa kuin pahaa aikaan.
- tätätapahtuuaina
tätätapahtuuaina kirjoitti:
Aina se on kuitenkin se vieras ihminen se naikkonen joka kannustaa miestä hylkäämään lapsensa ja entisen elämän ja kaikki sukulaiset ja ystävät. Säälittäviä ihmisiä ja katkeria ja kateellisia, ettei voi ymmärtää miksi mies vaihtaa omat läheiset ja perheen katkeraan sammakkoon joka ei muuta saa kuin pahaa aikaan.
Aina se on kuitenkin se vieras ihminen se lapsen ryöstäjä miekkonen, joka kannustaa naista hylkäämään lapsensa-
ja entisen elämän ja kaikki sukulaiset ja ystävät;
kun ei itse pysty "munattoma lisääntymään. Säälittäviä
ihmisiä ja katkeria ja kateellisia, ettei voi ymmärtää miksi
nainen vaihtaa omat läheiset- ja perheen katkeraan vieraannuttaja ukkoseen, sammakkoon, joka ei muuta saa
kuin pahaa aikaan vieraannuttaja "viranomaisten- ja äidin" kanssa perättömin lausumin, selvityksin mm. tuomioistuimessa lapsen olosuhteista-
- TämäOnNähty
Jos mies oikeasti rakastaa lastaan, hän rakastaa myös todella lapsensä äitiäkin eikä eroa tästä.
- TämäOnNähty
Jos Nainen oikeasti rakastaa lastaan, hän rakastaa myös todella lapsensä isääkin eikä eroa tästä.
- Jokunimimerkki2
Silloinkin, vaikka se äiti olisi itse piru sitä miestään kohtaan?
- Jokunimimerkki2
Jokunimimerkki2 kirjoitti:
Silloinkin, vaikka se äiti olisi itse piru sitä miestään kohtaan?
Sillonkin vaikka se isä olisi ite piru sitä naistaan kohtaan?
- Jokunimimerkki2
Jokunimimerkki2 kirjoitti:
Sillonkin vaikka se isä olisi ite piru sitä naistaan kohtaan?
Sillonkin vaikka se vieraannuttaja "viranomainen" olisi ite piru sitä lapsen isää, miestä kohtaan?
- Anonyymi
Kannattaa erota mikäli nainen on henkisesti sairas, julma na
Ja epätasapainoinen.
Mahdollisimman pian nostaa kytkintä ja no contact
- Pössö
Lasten äiti.(Miehen taloudellinen tila saataa vaikuttaa,Huoltajuus sopimus/Valtiolta tulleet
määräykset.Yhteishuotajuus ei yksinkertaisesti toimi näissä uusioperheissä taloudellisen
tilanteen takia,yhteiskunnan avut ovat vähissä.Elatusmaksuja joutuu maksamaan vielä
eläkeelläkin ja loput kuitataan hautajaisissa.Laki tietenkin sallii hakea armahdusta jo aiemmin. Hänelle jolle lapset jäävät kirjoille,ja pää asialliseen huoltajuuteen joutuu hyvin
usein taloudellisiin vaikeuksiin eikä apua saa mistään tai ei osaa hakea.Paha olo yleensä
puretaan lasten isään. Joten enemmpi ero koulutusta Lapsiasiain hoitajat!
Lapsen parasta tässä ajetaan/eikä lasten vanhempain alasajoa taloudellisesti.- oikaisu
Lasten vieraannuttaja "äiti-",(isänsä taloudellinen tila saataa vaikuttaa). Huoltajuus sopimus-/ vieraannuttaja valtiolta- ja Raision kaupungin "lastensuojelun-" vieraannuttaja "viran-omaisilta" tulleet määräykset perättömin lausumin, selvityksin tuomioistuimessa lapsen olosuhteista yhteistyössä äidin kanssa.
Yksinhuotajuus ei yksinkertaisesti toimi näissä uusioperheissä äidin hyväosaisuuden takia; yhteiskunnan avut ovat äidille mittaamattomat vieraannuttaessaan lapset isästään- ja suvustaan "viranomais-" menettelyssä.
Elatusmaksuja joutuu maksamaan vielä eläkeelläkin ja loput kuitataan hautajaisissa, vaikka laki sanoo; "mikäli lapset eivät
itse pysty huolehtimaan elatuksestaan". Lapsillahan on satojen tuhansien/ miljoonien varallisuus, josta kela ym. vieraannuttaja "viranomaiset" eivät kuitenkaan välitä rikkoessaan räikeästi
lakia lapsen elatuksesta tuomioistuimen- poliisin seuratessa talutusnuorassa äidin- ja "lastensuojelu-"viranomaisten kyykytystä, lapsen tarkoitushakuista vieraannuttamista, manipulaatiota, vainoamista omasta isästään- ja suvustaan perättömin lausumin, selvityksin mm. tuomioistuimessa lapsen olosuhteista.
Laki tietenkin sallii hakea vaikka mitä- haettu on jo yli 10 vuotta..
Hänelle jolle lapset jäävät "viranomais-" vainoamisessa kirjoille, ei jää mitään vastuuta lapsen huoltajuudesta sekoittaessaan "viranomais-" menettelyssä tarkoitushakuisesti lapsen- ja isän elämän- eikä joudu myöskään mihinkään taloudellisiin vaikeuksiin. Lapsen etävanhempi/ isä ei saa apua mistään, vaikka
osaa hakea- ja on hakenut. klikkaa nappia- apua ja vastausta jo
seuraavana arkipäivänä- hallituksen kärkihankkeen Lape-
muutosohjelma ei Raision kaupungissa toimi eikä vastuasta saa; vastoin valvovan viranomaisen, Lounais-Suomen aluehallinto viraston päätöksiä mm. yhteydenottoon vastaamisesta- ja lapsen kouluasiain tiedottamisen välittämisestä suoraan kouluista lapsen isälle, lapsen oikeasta nimestä, yheystiedoista puhelin-numeroineen lapsen isälle, elatusvelvolliselle. Lapsen parasta ei tässä osata ajatella/ tuetaan "viranomais-" menettelyssä lapsen
tarkoitushakuista vieraannuttamista, manipulaatiota,, vainoamista omasta isästään- ja suvustaan, lapsen isän ja hänen terveytensä alasajoa suomen valtion 100- vuotispäivän kunniaksi taloudellisesti nyt- ja tulevaisuudessa- - Näsää
Noin köyhillä ja syrjäytyneillä juopoilla.
- Narsisminäsää
Näsää kirjoitti:
Noin köyhillä ja syrjäytyneillä juopoilla.
Noin köyhillä- ja syrjäytyneillä lapsen tarkoitushakuisilla "viranomais-" vieraannuttaja "äideillä- ja viranomaisilla"
ns. "juopoilla". - Anonyymi
Lasten erosta katkera äityli useimmiten pitää sitä lasta sylkykuppina ja pahan olonsa ilmaisuvälineenä ex miestään kohtaan.
Run mies run, älä katso taaksesi. Nauti elämästäsi!
- wilmanen78
Jos kyse ei ole siitä, että äiti vieraannuttaa isän lapsesta, niin kyse on siitä, että isä ei ole liiton aikanakaan ollut lapsista kovin kiinnostunut... Ero ei siis asiaan vaikuta, vaan on ollut tilanne jo valmiiksi sellainen.
Minun exäni ei yhteisen lapsemme hoidosta kiinnostunut ikinä milloinkaan, paitsi jos oli hänelle tuttuja vieraita kylässä, joille piti esittää sen hetken ajan hyvää isää. Muutoin ei KERTAAKAAN hoitanut lasta, vaan vastuu oli täysin minulla. En valita, koska mielellänihän minä lasta hoidin. Mutta yllätyksenä ei tullut, että eron jälkeen tilanne ei muuttunut.
Exä tapaa lasta satunnaisesti. Viimeisen 6 vuoden aikana nyt erin jälkeen on tavannut lasta keskimäärin 1 päivänä kuukaudessa. Lapsi siis kyllä tietää kuka hänen isänsä on, mutta heidän suhde ei ole tiivis, eikä se sellaiseksi tule koskaan muuttumaan.
ps. Korjaus. Äitienpäivän aamuna lapsen ollessa 1v exäni heräsi lapsen kanssa, ja oli hänen kanssaan n. tunnin ajan kahdestaan, ennen kuin herättivät minut. En siis voi sanoa, että hän ei koskaan hoitanut lasta. ;)- Anonyymi
Just nämä jätetyt katkerat äidit on syitä siihen.
- IIkkiikkiikk
Minä olen se äidistä ja Isästä vieraanutettu lapsi. Enkä ole Raisiosta.
Olen iloine nyt vanhempana että ei ole tarvinnut,olla missään tekemisissä
äitini ja isäni kanssa.(Sijaiskodin lapsi)Lukiessani näitä kirjoituksia huomaan
että vajakit ovat laittaneet "Valinnanvapaus Suomessa" elämänsä piloille.
Kun avioero kohtaa lapsiperheitä,siitä tulee antaa Ero-koulutusta lapsen
äidille ja isälle ,jokainen ihminen on arvokas. Joku kirjoittaja taisikin mainita tästä.
Lapsen hylkääminen ei ole mikään yksiselitteinen "juttu"- Suomi100vuot
Samoin olen sijaisperheessä kasvanut, sijaiskotien ”äiti ja isä” on mulle rakkaat, oikea isäni monisairas juoppo ja äitini päästään sairas, en kunnolla edes tunne niitä enkä pidä väliksikään.
Oikeat isovanhemmat isäni puolelta ovat myös rakkaita ja ikivanhoja mummu 89 ja pappa 93v . - Anonyymi
Suomi100vuot kirjoitti:
Samoin olen sijaisperheessä kasvanut, sijaiskotien ”äiti ja isä” on mulle rakkaat, oikea isäni monisairas juoppo ja äitini päästään sairas, en kunnolla edes tunne niitä enkä pidä väliksikään.
Oikeat isovanhemmat isäni puolelta ovat myös rakkaita ja ikivanhoja mummu 89 ja pappa 93v .Usein just nämä persoonallisuushäiriöiset äidit on niitä syitä.. pahansuopia katkeria lasta käyttää kostonsa välineinä
- next30898
Oma isäni muutti noin 7km päähän eikä häntä sen jälkeen enää kiinnostanut pitää mitään yhteyttä. Kukaan ei olisi estänyt, äiti ei laittanut mitään rajoituksia. Isääni ei vain enää eron jälkeen kiinnostanut. Hänellä oli uusi nuori tyttöystävä (isä oli 45 ja nainen 25). Siihen asti olin luullut, että isäni rakasti minua yhtä paljon kuin minä häntä. Myöhemmin tietenkin ymmärsin, että isäni rakasti vain itseään, mutta sehän ei silloin lohduttanut. Emme olleet yli kymmeneen vuoteen missään tekemisissä.
Sitten häneltä kuoli äiti ja tyttöystävä oli alkanut lesboksi muutamaa vuotta ennen sitä... ja hups, jäljellä hänellä ei ollut muita kuin minä. No, sitten alkoi kiinnostaa meikäläisenkin seura, vaikka tunne ei ollutkaan molemminpuolinen. Annoin äijälle kuitenkin tilaisuuden, mutta anteeksipyyntöä ei ole koskaan tullut eikä varmasti tule. Hän on jonkinsortin narsisti ilman muuta.
Nyt on ukko vanha ja odottaa, että minua kiinnostaa häntä nyt tukea ja auttaa. Ei kyllä kiinnosta. Juuri viime yönä valvoin ja pohdin, että miten pääsisin hänestä kokonaan eroon. Hän luulee pitelevänsä minua perinnöllään, mutta huonostipa hän minut tuntee. Ainoa tapa olisi esittää uskottava anteeksipyyntö, mutta sitähän hän ei tee. Hän kun uskoo että raha on jumala muillekin kuin hänelle.
Niinpä. Kaikki te vanhemmat, jotka ette juuri nyt osaa arvostaa lapsianne, niin pitäkää mielessä se, että vuosien vieriessä jossain vaiheessa se valta siirtyy sille lapselle. - Myöhäistäkatua
Kai se on niin, että oma napa menee edelle.
Eron jälkeen olen tutustunut eronneisiin miehiin, jotka pitää hyvää huolta lapsistaan. Hankkivat mopon, opettavat ajamaan autoa. Ottavat mukaan hommiin.
Voi kunpa olisin tehnyt lapset sellaisen miehen kanssa. - Grom
Niin vähän pitäisi tutustua paremmin näihin äiti ja isä ehdokkaisiin ennen kuin aletaan lapsia tekemään. Kyllähän sitä ihmisen luonteesta, lapsirakkaudesta ja vastuuntunnosta saa hyvin käsityksen jo ennen kuin niitä lapsia on jos vaan malttaa tutustua kunnolla. Joten minun mielestä on turha valittaa jos mies ei huolehdikaan lapsesta.
Minullakin sellainen mies oli ja tein hänen kanssaan lapsia, mutta jo siinä vaiheessa tietoisena että yksin saan lasten kanssa pärjätä. Vaan se ei mennytkään lopulta niin. Lapset kun oli pieniä, niin pitkälti yksin hoidin. Lasten opittua puhumaan, lasten isä muuttui aivan yllättäen. Alkoi huolehtimaan lapsista, vietti heidän kanssaan aikaa.
Me erottiin, mutta lapset on fifty-fifty kummankin luona. Kaikki on onnellisia, vaikka ydinperhe ei ole koossa. Myös lapset.
Uusperheessä nyt elellään ja uuden miehen exä yrittää estää miestä tapaamasta lapsiaan, koska on katkeroitunut erosta ja miehen eteenpäin menosta.- Anonyymi
Exät eli katkerat naiset estää ja kiusaa. Kannattaa jatkaa matkaa…
- Kypäripäähänlaita
Ovelat maailman lapset?
- Anonyymi
Sekopäisen naisen kiusa kun mies jätti. Käyttää lasta koston välineenä ja pahan olonsa sylkukuppina. Ja näitä naisia on Suomi pullollaan. Voi lapsiparkoja.
- Anonyymi
Katkerat, julmat ja persoonaltaan vinksahtaneet äitylithän ne
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124430MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar862270Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5591744Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011471Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671167- 71121
Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331108Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60913Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3908