Olenko aivan kamala, jos annan lapseni nimeksi esim. Vesa tai Maria,
ENKÄ anna muotinimiä Niko, Luka tai Emilia? Onko kamalaa jos lapsellani on perus suomalainen nimi eikä Jessica tyyppisiä?
Nimi ongelma 10milj.
3
352
Vastaukset
- NIMISATA
On. Lapsesi pitää olla
Jessica Jannica Amaryllis tai Nico Myro Luucas - Aiy
Kivat ja kauniit nimet on Vesa ja Maria. Nykyjään annetaan niin monen vuosikymmenen nimiä ettei haittaa jos ei ole ko ajan muotinimi, minusta lapset eivät kiusaa nimestä, vaan hyväksyy jos aikuisetkin puhuu asiallisesti esim. jostain erikoisemmastakin nimestä. Ja Vesa ja Maria ovat niin supisuomalaisia ja suuhun sopivia nimiä . Maria kansainvälinenkin.
- Vaihtoehtoja
Vesa-nimestä olen pitänyt aina.
Vesa Erik
Vesa Tapio
Vesa Rasmus
Vesa Jalmari
Vesa Otto Artturi
Vesa Sakarias
Vesa Oskari
Maria on ajaton ja tyylikäs nimi
Maria Elisabet
Maria Josefin
Maria Eva Sylvia
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923528
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442907Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742396- 612328
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512291Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162256Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202107- 1152055
- 621974