Pokerstars kusetus

himjpo14

Pokerstars kusetus

Kaikki nettipokerisaitit ovat rigattuja eli ne pitävät huolen siitä, että peliyhtiö saa mahdollisimman paljon rakea (välityspalkkiota) ja pelaajat häviävät rahaa juuri oikean määrän suhteessa pelaajatyyppiin. Keskityn tässä vain Pokerstarsiin, koska tunnen sen parhaiten.

Software on laadittu siten, että uusi pelaaja jää koukkuun: hän saa voittaa paljon todennäköisyyksiä useammin, jotta luulee olevansa voittava pelaaja. Sen jälkeen tietokoneohjelma alkaa kyniä uutta pelaajaa sen profiilin mukaan, jonka tietokone on muodostanut pelaajan tekemien valintojen perusteella. Jokaisella pelaajalla on tietokoneen muistissa oma profiilinsa, jonka mukaan tietokone kynii jokaisen pelaajan siten, että pelaaja kuitenkin jäisi saitille - ovelasti.

Olen saavuttanut tason, jolla pystyn panemaan kampoihin softalle, mutta en voita sitä säännöllisesti. Tässä auttaa se, että tiedän softan kynivän myös muita pelaajia eikä vain minua. Kun huomaan, että softa alkaa kyniä minua, jäädytän pelini ja foldaan käsiä, joilla normaalisti tekisin tiliä. Tiedän, että jokainen jako on kusetusta minua vastaan, kun softa alkaa kyniä minua. Pidän huolen siitä, että softa kynii minua mahdollisimman vähän ja odotan sitä hetkeä, kun softa ei enää kyni minua vaan alkaa kyniä muita pelaajia ja antaa minulle voittoja oddseja vastaan tai oddsien mukaan.

Kun oppii tuntemaan softan rigatut temput, niin Pokerstarsilla voi pelata häviämättä, mutta ei siellä mitään voitakaan. Olen voittanut vuoden aikana noin kaksi kertaa sijoittamani summan, mutta on mahdotonta voittaa jatkuvasti suuria summia, koska softa pitää huolen siitä, että häviät oddseja vastaan, jos lähdet niiden mukaan pelaamaan. Pokerstarsilla ei kannata koskaan pelata oddsien mukaan, koska siten häviää. Sen sijaan pitää oppia tuntemaan softan ansat ja karttaa isot tappiot sen ansiosta. Voit pysyä omillasi tai voittaa vähän voittamalla pieniä potteja jatkuvasti, mutta jos lähdet tavoittelemaan isoja potteja panostamalla all-in oddsien mukaan, niin häviät vuoren varmasti.

Tämä on koettu ja tutkittu.

11

645

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pstars

      pokerstarsilla liian usein häviee KK aina tulee suoraan suora toiselle tai aa lla hävii 2/3 oon pelannut vuoden mahotonta päästä finaalipöytää isos touris jos ei lasketa alkupelejä
      vittu oon yrittäny kun hullu vitun vaikeee ku mennään ohi aina

    • vitunkalat

      mitä jos vaikka opettelisitte pelaamaan, tai no pysykää oikeestaa mielummin paskana :D

      • siigmund

        Pelaa pentu 20v nettipokeria ja tule sitten vinkumaan, sinä kun et ole edes elänyt niin kauan kuin minä pelannut pokeria... Ihan oikein että kaltaisesi kusimunat kynitään rigatulla ohjelmalla.


    • pokellll

      Joo ihan samaa oon kokenu veikkauspokeri-ohjelmassa ku sä pokerstarsis

    • pstars2vkokemus

      POKERSTARsin RNG kynii voi antaa sulle voiton turnauksesta oman raha tason mukaisesti
      eli jos pelaan 11 d tai alle niin maksimi voittosi on 100 -250 noin kerran vuodes...jaa niin eteenpäi sitt ku oot saanu voittosi se kynii sutt vaikka saisit ässia ja kurkopareja viis putkeen hävieät kaikki
      vaikka 23 selle ...se on ihan sama se keksii kortit riveril mennään ohi se ei ole pokeria
      RNG päättää jo aikasemmin kuka vie ja kaikkkii häviää.....

    • Pokeriäijä

      Nyt olen nähnyt kaiken Poker Starilla. Uudessa unfold jutussa. Meikällä AAkädessä floppiin A68. Turnilla 7ja riverillä 6. Vihulla 66 kädessä. Näin niitä ohivetoja tulee.. Eikä vittu ole ensimmäine

      • TuijaBrabant

        Mulla on tähän vielä raflaamampi käsi....itsen reissassin aa ja kaveri maksoi 99 kädessään. Floppi A37...korotin potin vihu ali in 99 kädessään...tuen 9 river 9 ...harmitti...

        Sen verran näihin KK tilanteisiin että jos olet reissannut tai vähintään korottanut ja joku reissaa siihen vielä sun jälkeen niin pitää toki miettiä millä käsillä tossa lyödään vielä lisää. Tällöin ei tasku KK enää välttämättä olekaan paras taskukäsi. Flopin jälkeen sitten onkin jo uudet tilanteet.

        Sitten vielä se jos häviät kaiken badbeattiin ja vingut sitä täällä niin pelaat liian isossa pöydässä...kun pelaat oletko koskaan pöydässä se kenellä eniten rahaa pöydässä...jollet yleensä ole niin pelaa harvoin ja pienillä panoksilla. Ja sekin että osaatko lopettaa kun olet voitolla...ja oletko niin hyvä pelaamaan että osaat foldata hyvänkin käden...


    • asdgsadghda

      Tämän ketjun pellet antavat uskoa siihen että nettipokerilla voi edelleen tienata.

      • 9aininthass

        Ja sun kommentti antaa uskoa että sinunkin kustannuksella voi vielä hieman nyhtää rahaa


    • jgtrue

      Joo, tosi vaikeata on voittaa Pokerstarsin softaa, mutta olen oppinut kahdessa vuodessa pelaamaan niin hyvin, että olen saanut kuusinkertaistettua talletukseni. Ei siis kovin paljon, kun ottaa huomioon, että pelaan yli 12 tuntia viikossa. Onpahan jotakin kuitenkin sen sijaan, että häviäisi: saa ajan kulumaan "ilmaiseksi".

    • Anonyymi

      Käyttääkö kukaan rigged huutelijoista mitää apusoftia, joilla keräisi tietoa omasta pelaamisestaan? 1000, 2000, 10000 kättä on vielä pieni otanta, jotta pystyy todellisuudessa määrittämään vielä mitään saitista tai omasta pelaamisestaan. Luomupelaajana helposti jää miettimään kaikkia niitä "epäreiluja" ohivetoja ilman, että suhteuttaa niitä voitettuihin käsiin ja näin ollen vääristää sitä omaa ymmärrystä peliin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      2970
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2079
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1852
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe