Onko joku opiskellut vyöhyketerapiaa? Haluaisin tietää minkälaisia kouluttajia Suomessa on, kun yksi tuttu on opiskellut 4 vuotta ja alkaa vasta nyt valmistua vyöhyketerapeutiksi. Haluan pois nyky työpaikasta mutta tuntuu tosi pitkältä tieltä tuo neljä vuotta.
Mistä kunnon koulutus
tunnustelijana
1
130
Vastaukset
- ANNUKKASOFIIA
Opiskelin vyöhyketerapeutiksi Water koulutuskeskuksessa ja olen tyytyväinen. Ammatti 16 kuukaudessa ja opetus materiaaleineen kymppi . Kun aloitin vastaanoton opiskelutöillä niin minulla oli asiakaspiiri heti kun todistus oli käsissä. Asiakkaita on niin paljon, että olen jo ansainnut kurssin hinnan työlläni vaikka valmis ammattiterapeutti olen ollut vasta lokakuusta 2017. Opettajaan voin olla edelleen yhteydessä, jos tulee vähän kinkkisempi asiakastapaus. V oin suositella Wateria kaikille jotka haluavat valmistua kohtuullisessa ajassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805028- 794859
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522689
- 402586
- 502237
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840